Ford Edge 2.0 EcoBlue Bi-Turbo vs. Škoda Kodiaq RS 2.0 BiTDI – Závod ve šplhu

19/93
Přehled fotografií
Zavřít
  • Ford Edge 2.0 EcoBlue Bi-Turbo vs. Škoda Kodiaq RS 2.0 BiTDI – Závod ve šplhu
    Ford Edge 2.0 EcoBlue Bi-Turbo vs. Škoda Kodiaq RS 2.0 BiTDI – Závod ve šplhu| Zdroj: acz
  • Ford Edge 2.0 EcoBlue Bi-Turbo vs. Škoda Kodiaq RS 2.0 BiTDI
    Ford Edge 2.0 EcoBlue Bi-Turbo vs. Škoda Kodiaq RS 2.0 BiTDI| Zdroj: acz
  • Ford Edge 2.0 EcoBlue Bi-Turbo vs. Škoda Kodiaq RS 2.0 BiTDI
    Ford Edge 2.0 EcoBlue Bi-Turbo vs. Škoda Kodiaq RS 2.0 BiTDI| Zdroj: acz
  • Ford Edge 2.0 EcoBlue Bi-Turbo vs. Škoda Kodiaq RS 2.0 BiTDI
    Ford Edge 2.0 EcoBlue Bi-Turbo vs. Škoda Kodiaq RS 2.0 BiTDI| Zdroj: acz
  • Ford Edge 2.0 EcoBlue Bi-Turbo vs. Škoda Kodiaq RS 2.0 BiTDI
    Ford Edge 2.0 EcoBlue Bi-Turbo vs. Škoda Kodiaq RS 2.0 BiTDI| Zdroj: acz
  • Ford Edge 2.0 EcoBlue Bi-Turbo vs. Škoda Kodiaq RS 2.0 BiTDI
    Ford Edge 2.0 EcoBlue Bi-Turbo vs. Škoda Kodiaq RS 2.0 BiTDI| Zdroj: acz
  • Ford Edge 2.0 EcoBlue Bi-Turbo vs. Škoda Kodiaq RS 2.0 BiTDI
    Ford Edge 2.0 EcoBlue Bi-Turbo vs. Škoda Kodiaq RS 2.0 BiTDI| Zdroj: acz
  • Grafi ka přístrojů je decentní a ovládání palubního počítače snadné.
    Grafi ka přístrojů je decentní a ovládání palubního počítače snadné.| Zdroj: acz
  • Ford Edge
    Ford Edge| Zdroj: acz
  • Interiér zaujme festovním zpracováním. Tvrdé plasty jsou jen na středovém panelu, vše ostatní kryje kůže.
    Interiér zaujme festovním zpracováním. Tvrdé plasty jsou jen na středovém panelu, vše ostatní kryje kůže.| Zdroj: acz
  • Ford Edge
    Ford Edge| Zdroj: acz
  • Díky velkému rozsahu osmistupňové převodovky se spotřeba drží na solidních hodnotách v průměru pod 8 litry.
    Díky velkému rozsahu osmistupňové převodovky se spotřeba drží na solidních hodnotách v průměru pod 8 litry.| Zdroj: acz
  • Klimatizace se ovládá tlačítky jen částečně, distribuci vzduchu lze upravovat jen displeji
    Klimatizace se ovládá tlačítky jen částečně, distribuci vzduchu lze upravovat jen displeji| Zdroj: acz
  • Multimediální systém Sync3 funguje solidně, v edge mu však chybí kapacitní displej.
    Multimediální systém Sync3 funguje solidně, v edge mu však chybí kapacitní displej.| Zdroj: acz
  • Ford Edge
    Ford Edge| Zdroj: acz
  • Ford Edge
    Ford Edge| Zdroj: acz
  • Edge v současnosti nabízí parkovací asistent už v základní výbavě
    Edge v současnosti nabízí parkovací asistent už v základní výbavě| Zdroj: acz
  • Edge nabízí řadu schránek, velmi praktická je ta na vrchu palubní desky
    Edge nabízí řadu schránek, velmi praktická je ta na vrchu palubní desky| Zdroj: acz
  • Přední opěradla jsou sice plošší, ale výbornou oporou zad potěší při dlouhých jízdách.
    Přední opěradla jsou sice plošší, ale výbornou oporou zad potěší při dlouhých jízdách.| Zdroj: acz
  • Ford Edge
    Ford Edge| Zdroj: acz
  • Za volantem se sedí velmi pohodlně a loketní opěrka, byť nepolohovatelná, je v ideální výšce. Všimněte si drobné schránky za středovým panelem.
    Za volantem se sedí velmi pohodlně a loketní opěrka, byť nepolohovatelná, je v ideální výšce. Všimněte si drobné schránky za středovým panelem.| Zdroj: acz
  • Vzadu oceníte hodně místa pro hlavu, před koleny ho nadbytek není. Překvapivě použitelné je i prostřední místo a nechybí zde ani 230V zásuvka.
    Vzadu oceníte hodně místa pro hlavu, před koleny ho nadbytek není. Překvapivě použitelné je i prostřední místo a nechybí zde ani 230V zásuvka.| Zdroj: acz
  • Ford Edge
    Ford Edge| Zdroj: acz
  • Ford Edge
    Ford Edge| Zdroj: acz
  • Ford Edge
    Ford Edge| Zdroj: acz
  • Ford Edge
    Ford Edge| Zdroj: acz
  • Edge nemá prudké změny směru zrovna v oblibě, přesto se s vyhýbacím manévrem popral se ctí.
    Edge nemá prudké změny směru zrovna v oblibě, přesto se s vyhýbacím manévrem popral se ctí.| Zdroj: acz
  • Nedotáčivost není nijak extrémní a dobře naladěná stabilizace dokáže vůz dostatečně přibrzdit, abyste se udrželi v požadovaném směru.
    Nedotáčivost není nijak extrémní a dobře naladěná stabilizace dokáže vůz dostatečně přibrzdit, abyste se udrželi v požadovaném směru.| Zdroj: acz
  • Ford Edge
    Ford Edge| Zdroj: acz
  • Ford Edge
    Ford Edge| Zdroj: acz
  • Ford Edge
    Ford Edge| Zdroj: acz
  • Ford Edge
    Ford Edge| Zdroj: acz
  • Ford Edge
    Ford Edge| Zdroj: acz
  • Ford Edge
    Ford Edge| Zdroj: acz
  • Ford Edge
    Ford Edge| Zdroj: acz
  • Kufr edge je kvalitně čalouněn a potěší velkou šířkou, je však mělčí.
    Kufr edge je kvalitně čalouněn a potěší velkou šířkou, je však mělčí.| Zdroj: acz
  • Ford Edge
    Ford Edge| Zdroj: acz
  • Pod podlahou se nachází dojezdové kolo.
    Pod podlahou se nachází dojezdové kolo.| Zdroj: acz
  • Ford Edge
    Ford Edge| Zdroj: acz
  • Roleta nemá vedení v kolejnicích a zajišťování je krkolomné. Ještě více vadí, že koliduje s vyklopenými háčky, které jí v pohybu překáží. Toto se opravdu nepovedlo.
    Roleta nemá vedení v kolejnicích a zajišťování je krkolomné. Ještě více vadí, že koliduje s vyklopenými háčky, které jí v pohybu překáží. Toto se opravdu nepovedlo.| Zdroj: acz
  • Dvoulitr ve fordu je kultivovaný, automat řadí plynule, ale pohonné ústrojí si dává se vším trochu načas. V kombinaci se značnou hmotností není dynamika nijak oslnivá a nad 170 km/h už edge zrychluje hodně vlažně.
    Dvoulitr ve fordu je kultivovaný, automat řadí plynule, ale pohonné ústrojí si dává se vším trochu načas. V kombinaci se značnou hmotností není dynamika nijak oslnivá a nad 170 km/h už edge zrychluje hodně vlažně.| Zdroj: acz
  • Pneumatiky v testu: Nokian WR SUV 4 255/45 R20
    Pneumatiky v testu: Nokian WR SUV 4 255/45 R20| Zdroj: acz
  • Ford Edge
    Ford Edge| Zdroj: acz
  • Ford Edge
    Ford Edge| Zdroj: acz
  • Ford Edge
    Ford Edge| Zdroj: acz
  • Páté dveře jsou hodně mohutné a vyklápí se nízko, jen do 184 cm.
    Páté dveře jsou hodně mohutné a vyklápí se nízko, jen do 184 cm.| Zdroj: acz
  • Digitální přístroje jsou u RS standardem. Grafi ka ale působí pouťově.
    Digitální přístroje jsou u RS standardem. Grafi ka ale působí pouťově.| Zdroj: acz
  • Škoda Kodiaq
    Škoda Kodiaq| Zdroj: acz
  • Škoda Kodiaq
    Škoda Kodiaq| Zdroj: acz
  • Škoda Kodiaq
    Škoda Kodiaq| Zdroj: acz
  • Napodobenina karbonových dekorů skutečnému materiálu moc neodpovídá, interiér je však navržen účelně.
    Napodobenina karbonových dekorů skutečnému materiálu moc neodpovídá, interiér je však navržen účelně.| Zdroj: acz
  • Škoda Kodiaq
    Škoda Kodiaq| Zdroj: acz
  • Škoda Kodiaq
    Škoda Kodiaq| Zdroj: acz
  • Vrcholná 9,2“ navigace přišla o tlačítka po stranách i otočné ovladače. Škoda.
    Vrcholná 9,2“ navigace přišla o tlačítka po stranách i otočné ovladače. Škoda.| Zdroj: acz
  • Škoda Kodiaq
    Škoda Kodiaq| Zdroj: acz
  • V kodiaqu slouží pro nejběžnější funkce klasické ovladače a obsluha je velmi rychlá
    V kodiaqu slouží pro nejběžnější funkce klasické ovladače a obsluha je velmi rychlá| Zdroj: acz
  • Kodiaq nabízí možnost volby jízdních režimů, RS má i adaptivní tlumiče
    Kodiaq nabízí možnost volby jízdních režimů, RS má i adaptivní tlumiče| Zdroj: acz
  • Škoda Kodiaq
    Škoda Kodiaq| Zdroj: acz
  • Škoda Kodiaq
    Škoda Kodiaq| Zdroj: acz
  • Škoda Kodiaq
    Škoda Kodiaq| Zdroj: acz
  • Sportovní sedadla mají pro RS speciální emblém i prošívání, celistvý tvar však dlouhánům málo podepírá hlavu. Mohutné boční vedení oceníte v zatáčkách.
    Sportovní sedadla mají pro RS speciální emblém i prošívání, celistvý tvar však dlouhánům málo podepírá hlavu. Mohutné boční vedení oceníte v zatáčkách.| Zdroj: acz
  • Škoda Kodiaq
    Škoda Kodiaq| Zdroj: acz
  • Optimální pozici za volantem najde snadno každý. Loketní opěrku lze posouvat i výškově nastavovat.
    Optimální pozici za volantem najde snadno každý. Loketní opěrku lze posouvat i výškově nastavovat.| Zdroj: acz
  • Lavice v kodiaqu je posuvná i polohovatelná, ve standardní zadní pozici zbývá před koleny královská rezerva. Laciněji zde působí tvrdé výplně dveří.
    Lavice v kodiaqu je posuvná i polohovatelná, ve standardní zadní pozici zbývá před koleny královská rezerva. Laciněji zde působí tvrdé výplně dveří.| Zdroj: acz
  • Škoda Kodiaq
    Škoda Kodiaq| Zdroj: acz
  • Škoda Kodiaq
    Škoda Kodiaq| Zdroj: acz
  • Škoda Kodiaq
    Škoda Kodiaq| Zdroj: acz
  • Škoda Kodiaq
    Škoda Kodiaq| Zdroj: acz
  • Škoda Kodiaq
    Škoda Kodiaq| Zdroj: acz
  • Škoda Kodiaq
    Škoda Kodiaq| Zdroj: acz
  • Škoda Kodiaq
    Škoda Kodiaq| Zdroj: acz
  • Škoda Kodiaq
    Škoda Kodiaq| Zdroj: acz
  • Škoda Kodiaq
    Škoda Kodiaq| Zdroj: acz
  • Kodiaq je po všech stránkách obratnější, ale sportovní jízdní vlastnosti o něj nečekejte.
    Kodiaq je po všech stránkách obratnější, ale sportovní jízdní vlastnosti o něj nečekejte.| Zdroj: acz
  • I zde má stabilizace hodně práce, byť na pokyn volantem reaguje vůz i díky strmému převodu ochotněji a rychleji.
    I zde má stabilizace hodně práce, byť na pokyn volantem reaguje vůz i díky strmému převodu ochotněji a rychleji.| Zdroj: acz
  • Škoda Kodiaq
    Škoda Kodiaq| Zdroj: acz
  • Škoda Kodiaq
    Škoda Kodiaq| Zdroj: acz
  • Škoda Kodiaq
    Škoda Kodiaq| Zdroj: acz
  • Škoda Kodiaq
    Škoda Kodiaq| Zdroj: acz
  • Škoda Kodiaq
    Škoda Kodiaq| Zdroj: acz
  • Škoda Kodiaq
    Škoda Kodiaq| Zdroj: acz
  • Škoda Kodiaq
    Škoda Kodiaq| Zdroj: acz
  • Kufr verze 2.0 BiTDI hodně utrpěl montáží baterky v zadní části. Výsledná plocha je příliš členitá. S dvojitou podlahou pak zase příliš mělká.
    Kufr verze 2.0 BiTDI hodně utrpěl montáží baterky v zadní části. Výsledná plocha je příliš členitá. S dvojitou podlahou pak zase příliš mělká.| Zdroj: acz
  • Škoda Kodiaq
    Škoda Kodiaq| Zdroj: acz
  • Škoda Kodiaq
    Škoda Kodiaq| Zdroj: acz
  • Na bocích najdete bytelné háčky, páčku na sklápění a vyjímatelnou baterku.
    Na bocích najdete bytelné háčky, páčku na sklápění a vyjímatelnou baterku.| Zdroj: acz
  • Motor 2.0 BiTDI má šťávu a je to přesně ten motor, který kodiaqu sluší. Sedmistupňový dvouspojkový automat řadí velmi rychle a intuitivně. Dynamikou tak kodiaq nad edge jasně vede. Spotřeba je o pár deci nižší (7,7 l/100 km) než v případě fordu, s těžší n
    Motor 2.0 BiTDI má šťávu a je to přesně ten motor, který kodiaqu sluší. Sedmistupňový dvouspojkový automat řadí velmi rychle a intuitivně. Dynamikou tak kodiaq nad edge jasně vede. Spotřeba je o pár deci nižší (7,7 l/100 km) než v případě fordu, s těžší n| Zdroj: acz
  • Škoda Kodiaq
    Škoda Kodiaq| Zdroj: acz
  • Pneumatiky v testu: Continental Winter Contact TS 850 P 235/45 R20
    Pneumatiky v testu: Continental Winter Contact TS 850 P 235/45 R20| Zdroj: acz
  • Škoda Kodiaq
    Škoda Kodiaq| Zdroj: acz
  • Škoda Kodiaq
    Škoda Kodiaq| Zdroj: acz
  • Škoda Kodiaq
    Škoda Kodiaq| Zdroj: acz
  • Páté dveře se vyklápí vysoko (191 cm).
    Páté dveře se vyklápí vysoko (191 cm).| Zdroj: acz
Ford Edge 2.0 EcoBlue Bi-Turbo vs. Škoda Kodiaq RS 2.0 BiTDI – Závod ve šplhu
Ford Edge 2.0 EcoBlue Bi-Turbo vs. Škoda Kodiaq RS 2.0 BiTDI
Ford Edge 2.0 EcoBlue Bi-Turbo vs. Škoda Kodiaq RS 2.0 BiTDI
Ford Edge 2.0 EcoBlue Bi-Turbo vs. Škoda Kodiaq RS 2.0 BiTDI
Ford Edge 2.0 EcoBlue Bi-Turbo vs. Škoda Kodiaq RS 2.0 BiTDI
Ford Edge 2.0 EcoBlue Bi-Turbo vs. Škoda Kodiaq RS 2.0 BiTDI
Ford Edge 2.0 EcoBlue Bi-Turbo vs. Škoda Kodiaq RS 2.0 BiTDI
Grafi ka přístrojů je decentní a ovládání palubního počítače snadné.
Ford Edge
Interiér zaujme festovním zpracováním. Tvrdé plasty jsou jen na středovém panelu, vše ostatní kryje kůže.
Ford Edge
Díky velkému rozsahu osmistupňové převodovky se spotřeba drží na solidních hodnotách v průměru pod 8 litry.
Klimatizace se ovládá tlačítky jen částečně, distribuci vzduchu lze upravovat jen displeji
Multimediální systém Sync3 funguje solidně, v edge mu však chybí kapacitní displej.
Ford Edge
Ford Edge
Edge v současnosti nabízí parkovací asistent už v základní výbavě
Edge nabízí řadu schránek, velmi praktická je ta na vrchu palubní desky
Přední opěradla jsou sice plošší, ale výbornou oporou zad potěší při dlouhých jízdách.
Ford Edge
Za volantem se sedí velmi pohodlně a loketní opěrka, byť nepolohovatelná, je v ideální výšce. Všimněte si drobné schránky za středovým panelem.
Vzadu oceníte hodně místa pro hlavu, před koleny ho nadbytek není. Překvapivě použitelné je i prostřední místo a nechybí zde ani 230V zásuvka.
Ford Edge
Ford Edge
Ford Edge
Ford Edge
Edge nemá prudké změny směru zrovna v oblibě, přesto se s vyhýbacím manévrem popral se ctí.
Nedotáčivost není nijak extrémní a dobře naladěná stabilizace dokáže vůz dostatečně přibrzdit, abyste se udrželi v požadovaném směru.
Ford Edge
Ford Edge
Ford Edge
Ford Edge
Ford Edge
Ford Edge
Ford Edge
Kufr edge je kvalitně čalouněn a potěší velkou šířkou, je však mělčí.
Ford Edge
Pod podlahou se nachází dojezdové kolo.
Ford Edge
Roleta nemá vedení v kolejnicích a zajišťování je krkolomné. Ještě více vadí, že koliduje s vyklopenými háčky, které jí v pohybu překáží. Toto se opravdu nepovedlo.
Dvoulitr ve fordu je kultivovaný, automat řadí plynule, ale pohonné ústrojí si dává se vším trochu načas. V kombinaci se značnou hmotností není dynamika nijak oslnivá a nad 170 km/h už edge zrychluje hodně vlažně.
Pneumatiky v testu: Nokian WR SUV 4 255/45 R20
Ford Edge
Ford Edge
Ford Edge
Páté dveře jsou hodně mohutné a vyklápí se nízko, jen do 184 cm.
Digitální přístroje jsou u RS standardem. Grafi ka ale působí pouťově.
Škoda Kodiaq
Škoda Kodiaq
Škoda Kodiaq
Napodobenina karbonových dekorů skutečnému materiálu moc neodpovídá, interiér je však navržen účelně.
Škoda Kodiaq
Škoda Kodiaq
Vrcholná 9,2“ navigace přišla o tlačítka po stranách i otočné ovladače. Škoda.
Škoda Kodiaq
V kodiaqu slouží pro nejběžnější funkce klasické ovladače a obsluha je velmi rychlá
Kodiaq nabízí možnost volby jízdních režimů, RS má i adaptivní tlumiče
Škoda Kodiaq
Škoda Kodiaq
Škoda Kodiaq
Sportovní sedadla mají pro RS speciální emblém i prošívání, celistvý tvar však dlouhánům málo podepírá hlavu. Mohutné boční vedení oceníte v zatáčkách.
Škoda Kodiaq
Optimální pozici za volantem najde snadno každý. Loketní opěrku lze posouvat i výškově nastavovat.
Lavice v kodiaqu je posuvná i polohovatelná, ve standardní zadní pozici zbývá před koleny královská rezerva. Laciněji zde působí tvrdé výplně dveří.
Škoda Kodiaq
Škoda Kodiaq
Škoda Kodiaq
Škoda Kodiaq
Škoda Kodiaq
Škoda Kodiaq
Škoda Kodiaq
Škoda Kodiaq
Škoda Kodiaq
Kodiaq je po všech stránkách obratnější, ale sportovní jízdní vlastnosti o něj nečekejte.
I zde má stabilizace hodně práce, byť na pokyn volantem reaguje vůz i díky strmému převodu ochotněji a rychleji.
Škoda Kodiaq
Škoda Kodiaq
Škoda Kodiaq
Škoda Kodiaq
Škoda Kodiaq
Škoda Kodiaq
Škoda Kodiaq
Kufr verze 2.0 BiTDI hodně utrpěl montáží baterky v zadní části. Výsledná plocha je příliš členitá. S dvojitou podlahou pak zase příliš mělká.
Škoda Kodiaq
Škoda Kodiaq
Na bocích najdete bytelné háčky, páčku na sklápění a vyjímatelnou baterku.
Motor 2.0 BiTDI má šťávu a je to přesně ten motor, který kodiaqu sluší. Sedmistupňový dvouspojkový automat řadí velmi rychle a intuitivně. Dynamikou tak kodiaq nad edge jasně vede. Spotřeba je o pár deci nižší (7,7 l/100 km) než v případě fordu, s těžší n
Škoda Kodiaq
Pneumatiky v testu: Continental Winter Contact TS 850 P 235/45 R20
Škoda Kodiaq
Škoda Kodiaq
Škoda Kodiaq
Páté dveře se vyklápí vysoko (191 cm).