Ford Edge 2.0 EcoBlue Bi-Turbo vs. Škoda Kodiaq RS 2.0 BiTDI – Závod ve šplhu
3
/
93
Prohlédnout znovu
Ford Edge 2.0 EcoBlue Bi-Turbo vs. Škoda Kodiaq RS 2.0 BiTDI – Závod ve šplhu
Ford Edge 2.0 EcoBlue Bi-Turbo vs. Škoda Kodiaq RS 2.0 BiTDI – Závod ve šplhu
|
acz
Ford Edge 2.0 EcoBlue Bi-Turbo vs. Škoda Kodiaq RS 2.0 BiTDI
|
acz
Ford Edge 2.0 EcoBlue Bi-Turbo vs. Škoda Kodiaq RS 2.0 BiTDI
|
acz
Ford Edge 2.0 EcoBlue Bi-Turbo vs. Škoda Kodiaq RS 2.0 BiTDI
|
acz
Ford Edge 2.0 EcoBlue Bi-Turbo vs. Škoda Kodiaq RS 2.0 BiTDI
|
acz
Ford Edge 2.0 EcoBlue Bi-Turbo vs. Škoda Kodiaq RS 2.0 BiTDI
|
acz
Ford Edge 2.0 EcoBlue Bi-Turbo vs. Škoda Kodiaq RS 2.0 BiTDI
|
acz
Grafi ka přístrojů je decentní a ovládání palubního počítače snadné.
|
acz
Ford Edge
|
acz
Interiér zaujme festovním zpracováním. Tvrdé plasty jsou jen na středovém panelu, vše ostatní kryje kůže.
|
acz
Ford Edge
|
acz
Díky velkému rozsahu osmistupňové převodovky se spotřeba drží na solidních hodnotách v průměru pod 8 litry.
|
acz
Klimatizace se ovládá tlačítky jen částečně, distribuci vzduchu lze upravovat jen displeji
|
acz
Multimediální systém Sync3 funguje solidně, v edge mu však chybí kapacitní displej.
|
acz
Ford Edge
|
acz
Ford Edge
|
acz
Edge v současnosti nabízí parkovací asistent už v základní výbavě
|
acz
Edge nabízí řadu schránek, velmi praktická je ta na vrchu palubní desky
|
acz
Přední opěradla jsou sice plošší, ale výbornou oporou zad potěší při dlouhých jízdách.
|
acz
Ford Edge
|
acz
Za volantem se sedí velmi pohodlně a loketní opěrka, byť nepolohovatelná, je v ideální výšce. Všimněte si drobné schránky za středovým panelem.
|
acz
Vzadu oceníte hodně místa pro hlavu, před koleny ho nadbytek není. Překvapivě použitelné je i prostřední místo a nechybí zde ani 230V zásuvka.
|
acz
Ford Edge
|
acz
Ford Edge
|
acz
Ford Edge
|
acz
Ford Edge
|
acz
Edge nemá prudké změny směru zrovna v oblibě, přesto se s vyhýbacím manévrem popral se ctí.
|
acz
Nedotáčivost není nijak extrémní a dobře naladěná stabilizace dokáže vůz dostatečně přibrzdit, abyste se udrželi v požadovaném směru.
|
acz
Ford Edge
|
acz
Ford Edge
|
acz
Ford Edge
|
acz
Ford Edge
|
acz
Ford Edge
|
acz
Ford Edge
|
acz
Ford Edge
|
acz
Kufr edge je kvalitně čalouněn a potěší velkou šířkou, je však mělčí.
|
acz
Ford Edge
|
acz
Pod podlahou se nachází dojezdové kolo.
|
acz
Ford Edge
|
acz
Roleta nemá vedení v kolejnicích a zajišťování je krkolomné. Ještě více vadí, že koliduje s vyklopenými háčky, které jí v pohybu překáží. Toto se opravdu nepovedlo.
|
acz
Dvoulitr ve fordu je kultivovaný, automat řadí plynule, ale pohonné ústrojí si dává se vším trochu načas. V kombinaci se značnou hmotností není dynamika nijak oslnivá a nad 170 km/h už edge zrychluje hodně vlažně.
|
acz
Pneumatiky v testu: Nokian WR SUV 4 255/45 R20
|
acz
Ford Edge
|
acz
Ford Edge
|
acz
Ford Edge
|
acz
Páté dveře jsou hodně mohutné a vyklápí se nízko, jen do 184 cm.
|
acz
Digitální přístroje jsou u RS standardem. Grafi ka ale působí pouťově.
|
acz
Škoda Kodiaq
|
acz
Škoda Kodiaq
|
acz
Škoda Kodiaq
|
acz
Napodobenina karbonových dekorů skutečnému materiálu moc neodpovídá, interiér je však navržen účelně.
|
acz
Škoda Kodiaq
|
acz
Škoda Kodiaq
|
acz
Vrcholná 9,2“ navigace přišla o tlačítka po stranách i otočné ovladače. Škoda.
|
acz
Škoda Kodiaq
|
acz
V kodiaqu slouží pro nejběžnější funkce klasické ovladače a obsluha je velmi rychlá
|
acz
Kodiaq nabízí možnost volby jízdních režimů, RS má i adaptivní tlumiče
|
acz
Škoda Kodiaq
|
acz
Škoda Kodiaq
|
acz
Škoda Kodiaq
|
acz
Sportovní sedadla mají pro RS speciální emblém i prošívání, celistvý tvar však dlouhánům málo podepírá hlavu. Mohutné boční vedení oceníte v zatáčkách.
|
acz
Škoda Kodiaq
|
acz
Optimální pozici za volantem najde snadno každý. Loketní opěrku lze posouvat i výškově nastavovat.
|
acz
Lavice v kodiaqu je posuvná i polohovatelná, ve standardní zadní pozici zbývá před koleny královská rezerva. Laciněji zde působí tvrdé výplně dveří.
|
acz
Škoda Kodiaq
|
acz
Škoda Kodiaq
|
acz
Škoda Kodiaq
|
acz
Škoda Kodiaq
|
acz
Škoda Kodiaq
|
acz
Škoda Kodiaq
|
acz
Škoda Kodiaq
|
acz
Škoda Kodiaq
|
acz
Škoda Kodiaq
|
acz
Kodiaq je po všech stránkách obratnější, ale sportovní jízdní vlastnosti o něj nečekejte.
|
acz
I zde má stabilizace hodně práce, byť na pokyn volantem reaguje vůz i díky strmému převodu ochotněji a rychleji.
|
acz
Škoda Kodiaq
|
acz
Škoda Kodiaq
|
acz
Škoda Kodiaq
|
acz
Škoda Kodiaq
|
acz
Škoda Kodiaq
|
acz
Škoda Kodiaq
|
acz
Škoda Kodiaq
|
acz
Kufr verze 2.0 BiTDI hodně utrpěl montáží baterky v zadní části. Výsledná plocha je příliš členitá. S dvojitou podlahou pak zase příliš mělká.
|
acz
Škoda Kodiaq
|
acz
Škoda Kodiaq
|
acz
Na bocích najdete bytelné háčky, páčku na sklápění a vyjímatelnou baterku.
|
acz
Motor 2.0 BiTDI má šťávu a je to přesně ten motor, který kodiaqu sluší. Sedmistupňový dvouspojkový automat řadí velmi rychle a intuitivně. Dynamikou tak kodiaq nad edge jasně vede. Spotřeba je o pár deci nižší (7,7 l/100 km) než v případě fordu, s těžší n
|
acz
Škoda Kodiaq
|
acz
Pneumatiky v testu: Continental Winter Contact TS 850 P 235/45 R20
|
acz
Škoda Kodiaq
|
acz
Škoda Kodiaq
|
acz
Škoda Kodiaq
|
acz
Páté dveře se vyklápí vysoko (191 cm).
|
acz
Za volantem nového Lexusu UX 300h: Více koní a lákavá akční cena
Slavný DeLorean DMC-12 a Ford GT jsou zpět. V8 ani V6 nečekejte
Ojetý Mercedes-Benz třídy E: Pletou si ho s levnějším
Ayrton Senna ožije! Netflix uvádí seriál o legendárním pilotovi F1
Výkonné motocykly na UlovAuto.cz
TEST BMW M240i Coupé – Zapomeňte na xDrive, zadokolka je malou M2