Ford Fiesta 1.0 EcoBoost AT – Bude stačit evoluce?

21/58
Zavřít
  • Ford Fiesta 1.0 EcoBoost AT – Bude stačit evoluce?
    Ford Fiesta 1.0 EcoBoost AT – Bude stačit evoluce?| Zdroj: acz
  • Přístroje mají jednolitý podklad a vytvářejí dojem displeje. Ocejchování tachometru je pod 80 km/h jemnější, což oceníte ve městě.
    Přístroje mají jednolitý podklad a vytvářejí dojem displeje. Ocejchování tachometru je pod 80 km/h jemnější, což oceníte ve městě.| Zdroj: acz
  • Palubní deska vyniká přehledným uspořádáním přístrojů a navigace je dobře na očích. Chválíme kvalitní materiály i dobré zpracování.
    Palubní deska vyniká přehledným uspořádáním přístrojů a navigace je dobře na očích. Chválíme kvalitní materiály i dobré zpracování.| Zdroj: acz
  • Palubní deska vyniká přehledným uspořádáním přístrojů a navigace je dobře na očích. Chválíme kvalitní materiály i dobré zpracování.
    Palubní deska vyniká přehledným uspořádáním přístrojů a navigace je dobře na očích. Chválíme kvalitní materiály i dobré zpracování.| Zdroj: acz
  • Díky jednoznačně a logicky uspořádaným ovladačům se obsluha klimatizace zjednodušila
    Díky jednoznačně a logicky uspořádaným ovladačům se obsluha klimatizace zjednodušila| Zdroj: acz
  • Volič automatické převodovky má aretaci mezi režimem D a S, což je výhodné při přeřazování z parkovací pozice, kde se nemusíte přesvědčovat, který režim jste zařadili
    Volič automatické převodovky má aretaci mezi režimem D a S, což je výhodné při přeřazování z parkovací pozice, kde se nemusíte přesvědčovat, který režim jste zařadili| Zdroj: acz
  • Ford Fiesta 1.0 EcoBoost AT
    Ford Fiesta 1.0 EcoBoost AT| Zdroj: acz
  • Na drobnosti z kapes se skvěle hodí prostorné místo před řadicí pákou.
    Na drobnosti z kapes se skvěle hodí prostorné místo před řadicí pákou.| Zdroj: acz
  • Praktická je možnost nastavení automatického režimu ve třech úrovních intenzity foukání.
    Praktická je možnost nastavení automatického režimu ve třech úrovních intenzity foukání.| Zdroj: acz
  • Ford Fiesta 1.0 EcoBoost AT
    Ford Fiesta 1.0 EcoBoost AT| Zdroj: acz
  • Ford Fiesta 1.0 EcoBoost AT
    Ford Fiesta 1.0 EcoBoost AT| Zdroj: acz
  • Systém Sync 3 dostal přehlednou grafi ku. Hardwarová otočná tlačítka mají pevně stanovenou funkci, levým se nastavuje hlasitost a pravým se manuálně ladí rádio. Mapa se musí zoomovat přímo na displeji.
    Systém Sync 3 dostal přehlednou grafi ku. Hardwarová otočná tlačítka mají pevně stanovenou funkci, levým se nastavuje hlasitost a pravým se manuálně ladí rádio. Mapa se musí zoomovat přímo na displeji.| Zdroj: acz
  • Systém Sync 3 dostal přehlednou grafi ku. Hardwarová otočná tlačítka mají pevně stanovenou funkci, levým se nastavuje hlasitost a pravým se manuálně ladí rádio. Mapa se musí zoomovat přímo na displeji.
    Systém Sync 3 dostal přehlednou grafi ku. Hardwarová otočná tlačítka mají pevně stanovenou funkci, levým se nastavuje hlasitost a pravým se manuálně ladí rádio. Mapa se musí zoomovat přímo na displeji.| Zdroj: acz
  • Sedadla mají úzká opěradla, což nemusí sedět každému. Oceňujeme však příjemné tvarování a optimálně tuhé výplně, ze kterých nebolí záda.
    Sedadla mají úzká opěradla, což nemusí sedět každému. Oceňujeme však příjemné tvarování a optimálně tuhé výplně, ze kterých nebolí záda.| Zdroj: acz
  • Ford Fiesta 1.0 EcoBoost AT
    Ford Fiesta 1.0 EcoBoost AT| Zdroj: acz
  • Prostor vzadu naráží na limity platformy z minulé fi esty. Málo místa je pro kolena i nad hlavou, kde navíc překáží panoramatická střecha.
    Prostor vzadu naráží na limity platformy z minulé fi esty. Málo místa je pro kolena i nad hlavou, kde navíc překáží panoramatická střecha.| Zdroj: acz
  • Ideální pozice za volantem se hledá velmi snadno, volant lze seřizovat v širokém rozsahu, vadí však nízko vysouvatelná opěrka hlavy.
    Ideální pozice za volantem se hledá velmi snadno, volant lze seřizovat v širokém rozsahu, vadí však nízko vysouvatelná opěrka hlavy.| Zdroj: acz
  • Samočinné rozsvěcení světel mají ve standardu všechny fi esty, praktická jsou i tlačítka na ztlumování přístrojů
    Samočinné rozsvěcení světel mají ve standardu všechny fi esty, praktická jsou i tlačítka na ztlumování přístrojů| Zdroj: acz
  • Ford Fiesta 1.0 EcoBoost AT
    Ford Fiesta 1.0 EcoBoost AT| Zdroj: acz
  • Příplatkový audiosystém Bang & Olufsen hraje na poměry malého vozu velmi slušně. Připlácí se za něj dle výbavy od 9500 do 20 000 Kč.
    Příplatkový audiosystém Bang & Olufsen hraje na poměry malého vozu velmi slušně. Připlácí se za něj dle výbavy od 9500 do 20 000 Kč.| Zdroj: acz
  • Schránka před spolujezdcem má šikovnou přihrádku na návod, sama o sobě je však malá.
    Schránka před spolujezdcem má šikovnou přihrádku na návod, sama o sobě je však malá.| Zdroj: acz
  • Loketní opěrka není polohovatelná ani posuvná. Dodává se za standardně pro výbavy Titanium a Vignale.
    Loketní opěrka není polohovatelná ani posuvná. Dodává se za standardně pro výbavy Titanium a Vignale.| Zdroj: acz
  • Čtyři velká tlačítka na vypínání stop-startu, protiprokluzu, parkovacích senzorů a pro aktivaci samočinného parkování se nacházejí za řadicí pákou a jsou dobře po ruce. Nechybějí ani klasické držáky na odložení nápojů.
    Čtyři velká tlačítka na vypínání stop-startu, protiprokluzu, parkovacích senzorů a pro aktivaci samočinného parkování se nacházejí za řadicí pákou a jsou dobře po ruce. Nechybějí ani klasické držáky na odložení nápojů.| Zdroj: acz
  • Prosklenou střechu rozděluje uprostřed střešní výztuha, zvenčí působí střecha jednolitě
    Prosklenou střechu rozděluje uprostřed střešní výztuha, zvenčí působí střecha jednolitě| Zdroj: acz
  • Ford Fiesta 1.0 EcoBoost AT
    Ford Fiesta 1.0 EcoBoost AT| Zdroj: acz
  • Kapsa ve dveřích sice pojme velkou láhev, ale nic moc dalšího se už do ní nevejde, protože je hodně mělká.
    Kapsa ve dveřích sice pojme velkou láhev, ale nic moc dalšího se už do ní nevejde, protože je hodně mělká.| Zdroj: acz
  • Ford Fiesta 1.0 EcoBoost AT
    Ford Fiesta 1.0 EcoBoost AT| Zdroj: acz
  • Vyhýbací manévr projíždí fi esta s jistotou a s minimálním náklonem. Po celou dobu si zachovává mírnou nedotáčivost, která ji ubírá na hravosti a neumožňuje tak rychlý průjezd. Stabilizační systém zasahuje dostatečně.
    Vyhýbací manévr projíždí fi esta s jistotou a s minimálním náklonem. Po celou dobu si zachovává mírnou nedotáčivost, která ji ubírá na hravosti a neumožňuje tak rychlý průjezd. Stabilizační systém zasahuje dostatečně.| Zdroj: acz
  • Ford Fiesta 1.0 EcoBoost AT
    Ford Fiesta 1.0 EcoBoost AT| Zdroj: acz
  • Ford Fiesta 1.0 EcoBoost AT
    Ford Fiesta 1.0 EcoBoost AT| Zdroj: acz
  • Ford Fiesta 1.0 EcoBoost AT
    Ford Fiesta 1.0 EcoBoost AT| Zdroj: acz
  • Ford Fiesta 1.0 EcoBoost AT
    Ford Fiesta 1.0 EcoBoost AT| Zdroj: acz
  • Pneumatiky v testu: Michelin Pilot Sport 4 205/45 R17
    Pneumatiky v testu: Michelin Pilot Sport 4 205/45 R17| Zdroj: acz
  • Ford Fiesta 1.0 EcoBoost AT
    Ford Fiesta 1.0 EcoBoost AT| Zdroj: acz
  • Ford Fiesta 1.0 EcoBoost AT
    Ford Fiesta 1.0 EcoBoost AT| Zdroj: acz
  • Ford Fiesta 1.0 EcoBoost AT
    Ford Fiesta 1.0 EcoBoost AT| Zdroj: acz
  • Ford Fiesta 1.0 EcoBoost AT
    Ford Fiesta 1.0 EcoBoost AT| Zdroj: acz
  • Ford Fiesta 1.0 EcoBoost AT
    Ford Fiesta 1.0 EcoBoost AT| Zdroj: acz
  • Ford Fiesta 1.0 EcoBoost AT
    Ford Fiesta 1.0 EcoBoost AT| Zdroj: acz
  • Ford Fiesta 1.0 EcoBoost AT
    Ford Fiesta 1.0 EcoBoost AT| Zdroj: acz
  • Ford Fiesta 1.0 EcoBoost AT
    Ford Fiesta 1.0 EcoBoost AT| Zdroj: acz
  • Ford Fiesta 1.0 EcoBoost AT
    Ford Fiesta 1.0 EcoBoost AT| Zdroj: acz
  • Ford Fiesta 1.0 EcoBoost AT
    Ford Fiesta 1.0 EcoBoost AT| Zdroj: acz
  • Ford Fiesta 1.0 EcoBoost AT
    Ford Fiesta 1.0 EcoBoost AT| Zdroj: acz
  • Vzhledem ke skromným rozměrům se nechce věřit, že by měl kufr 303 l. Chválíme však důkladné čalounění, praktické háčky na bocích i kapsy na odložení drobností.
    Vzhledem ke skromným rozměrům se nechce věřit, že by měl kufr 303 l. Chválíme však důkladné čalounění, praktické háčky na bocích i kapsy na odložení drobností.| Zdroj: acz
  • Ford Fiesta 1.0 EcoBoost AT
    Ford Fiesta 1.0 EcoBoost AT| Zdroj: acz
  • Pod podlahou může být i plnohodná rezerva (1500 Kč). U testovaného vozu sloužilo místo pro subwoofer.
    Pod podlahou může být i plnohodná rezerva (1500 Kč). U testovaného vozu sloužilo místo pro subwoofer.| Zdroj: acz
  • Přeplňovaný tříválec poskytuje fi estě i v základní variantě dostatečnou dynamiku, samočinná převodovka však neúměrně zvyšuje jeho spotřebu
    Přeplňovaný tříválec poskytuje fi estě i v základní variantě dostatečnou dynamiku, samočinná převodovka však neúměrně zvyšuje jeho spotřebu| Zdroj: acz
  • Přeplňovaný tříválec poskytuje fi estě i v základní variantě dostatečnou dynamiku, samočinná převodovka však neúměrně zvyšuje jeho spotřebu
    Přeplňovaný tříválec poskytuje fi estě i v základní variantě dostatečnou dynamiku, samočinná převodovka však neúměrně zvyšuje jeho spotřebu| Zdroj: acz
  • Přeplňovaný tříválec poskytuje fi estě i v základní variantě dostatečnou dynamiku, samočinná převodovka však neúměrně zvyšuje jeho spotřebu
    Přeplňovaný tříválec poskytuje fi estě i v základní variantě dostatečnou dynamiku, samočinná převodovka však neúměrně zvyšuje jeho spotřebu| Zdroj: acz
  • Ford Fiesta 1.0 EcoBoost AT
    Ford Fiesta 1.0 EcoBoost AT| Zdroj: acz
  • Ford Fiesta 1.0 EcoBoost AT
    Ford Fiesta 1.0 EcoBoost AT| Zdroj: acz
  • Ford Fiesta 1.0 EcoBoost AT
    Ford Fiesta 1.0 EcoBoost AT| Zdroj: acz
  • Ford Fiesta 1.0 EcoBoost AT
    Ford Fiesta 1.0 EcoBoost AT| Zdroj: acz
  • Ani velká sedmnáctipalcová kola (v nabídce jsou dokonce i 18“) nejsou překážkou komfortu
    Ani velká sedmnáctipalcová kola (v nabídce jsou dokonce i 18“) nejsou překážkou komfortu| Zdroj: acz
  • Dělená horizontálně orientovaná zadní světla novou generaci fi esty jasně odlišují od všech předchozích
    Dělená horizontálně orientovaná zadní světla novou generaci fi esty jasně odlišují od všech předchozích| Zdroj: acz
  • Malá zpětná zrcátka jsou u městského vozu velkým nedostatkem, napravit se to snaží systém sledování mrtvého úhlu
    Malá zpětná zrcátka jsou u městského vozu velkým nedostatkem, napravit se to snaží systém sledování mrtvého úhlu| Zdroj: acz
  • Dvě kamery v horní části slouží pro systém nouzového brzdění a rozpoznají i chodce. Na nebezpečí upozorňují hodně dopředu.
    Dvě kamery v horní části slouží pro systém nouzového brzdění a rozpoznají i chodce. Na nebezpečí upozorňují hodně dopředu.| Zdroj: acz
Ford Fiesta 1.0 EcoBoost AT – Bude stačit evoluce?
Přístroje mají jednolitý podklad a vytvářejí dojem displeje. Ocejchování tachometru je pod 80 km/h jemnější, což oceníte ve městě.
Palubní deska vyniká přehledným uspořádáním přístrojů a navigace je dobře na očích. Chválíme kvalitní materiály i dobré zpracování.
Palubní deska vyniká přehledným uspořádáním přístrojů a navigace je dobře na očích. Chválíme kvalitní materiály i dobré zpracování.
Díky jednoznačně a logicky uspořádaným ovladačům se obsluha klimatizace zjednodušila
Volič automatické převodovky má aretaci mezi režimem D a S, což je výhodné při přeřazování z parkovací pozice, kde se nemusíte přesvědčovat, který režim jste zařadili
Ford Fiesta 1.0 EcoBoost AT
Na drobnosti z kapes se skvěle hodí prostorné místo před řadicí pákou.
Praktická je možnost nastavení automatického režimu ve třech úrovních intenzity foukání.
Ford Fiesta 1.0 EcoBoost AT
Ford Fiesta 1.0 EcoBoost AT
Systém Sync 3 dostal přehlednou grafi ku. Hardwarová otočná tlačítka mají pevně stanovenou funkci, levým se nastavuje hlasitost a pravým se manuálně ladí rádio. Mapa se musí zoomovat přímo na displeji.
Systém Sync 3 dostal přehlednou grafi ku. Hardwarová otočná tlačítka mají pevně stanovenou funkci, levým se nastavuje hlasitost a pravým se manuálně ladí rádio. Mapa se musí zoomovat přímo na displeji.
Sedadla mají úzká opěradla, což nemusí sedět každému. Oceňujeme však příjemné tvarování a optimálně tuhé výplně, ze kterých nebolí záda.
Ford Fiesta 1.0 EcoBoost AT
Prostor vzadu naráží na limity platformy z minulé fi esty. Málo místa je pro kolena i nad hlavou, kde navíc překáží panoramatická střecha.
Ideální pozice za volantem se hledá velmi snadno, volant lze seřizovat v širokém rozsahu, vadí však nízko vysouvatelná opěrka hlavy.
Samočinné rozsvěcení světel mají ve standardu všechny fi esty, praktická jsou i tlačítka na ztlumování přístrojů
Ford Fiesta 1.0 EcoBoost AT
Příplatkový audiosystém Bang & Olufsen hraje na poměry malého vozu velmi slušně. Připlácí se za něj dle výbavy od 9500 do 20 000 Kč.
Schránka před spolujezdcem má šikovnou přihrádku na návod, sama o sobě je však malá.
Loketní opěrka není polohovatelná ani posuvná. Dodává se za standardně pro výbavy Titanium a Vignale.
Čtyři velká tlačítka na vypínání stop-startu, protiprokluzu, parkovacích senzorů a pro aktivaci samočinného parkování se nacházejí za řadicí pákou a jsou dobře po ruce. Nechybějí ani klasické držáky na odložení nápojů.
Prosklenou střechu rozděluje uprostřed střešní výztuha, zvenčí působí střecha jednolitě
Ford Fiesta 1.0 EcoBoost AT
Kapsa ve dveřích sice pojme velkou láhev, ale nic moc dalšího se už do ní nevejde, protože je hodně mělká.
Ford Fiesta 1.0 EcoBoost AT
Vyhýbací manévr projíždí fi esta s jistotou a s minimálním náklonem. Po celou dobu si zachovává mírnou nedotáčivost, která ji ubírá na hravosti a neumožňuje tak rychlý průjezd. Stabilizační systém zasahuje dostatečně.
Ford Fiesta 1.0 EcoBoost AT
Ford Fiesta 1.0 EcoBoost AT
Ford Fiesta 1.0 EcoBoost AT
Ford Fiesta 1.0 EcoBoost AT
Pneumatiky v testu: Michelin Pilot Sport 4 205/45 R17
Ford Fiesta 1.0 EcoBoost AT
Ford Fiesta 1.0 EcoBoost AT
Ford Fiesta 1.0 EcoBoost AT
Ford Fiesta 1.0 EcoBoost AT
Ford Fiesta 1.0 EcoBoost AT
Ford Fiesta 1.0 EcoBoost AT
Ford Fiesta 1.0 EcoBoost AT
Ford Fiesta 1.0 EcoBoost AT
Ford Fiesta 1.0 EcoBoost AT
Ford Fiesta 1.0 EcoBoost AT
Ford Fiesta 1.0 EcoBoost AT
Vzhledem ke skromným rozměrům se nechce věřit, že by měl kufr 303 l. Chválíme však důkladné čalounění, praktické háčky na bocích i kapsy na odložení drobností.
Ford Fiesta 1.0 EcoBoost AT
Pod podlahou může být i plnohodná rezerva (1500 Kč). U testovaného vozu sloužilo místo pro subwoofer.
Přeplňovaný tříválec poskytuje fi estě i v základní variantě dostatečnou dynamiku, samočinná převodovka však neúměrně zvyšuje jeho spotřebu
Přeplňovaný tříválec poskytuje fi estě i v základní variantě dostatečnou dynamiku, samočinná převodovka však neúměrně zvyšuje jeho spotřebu
Přeplňovaný tříválec poskytuje fi estě i v základní variantě dostatečnou dynamiku, samočinná převodovka však neúměrně zvyšuje jeho spotřebu
Ford Fiesta 1.0 EcoBoost AT
Ford Fiesta 1.0 EcoBoost AT
Ford Fiesta 1.0 EcoBoost AT
Ford Fiesta 1.0 EcoBoost AT
Ani velká sedmnáctipalcová kola (v nabídce jsou dokonce i 18“) nejsou překážkou komfortu
Dělená horizontálně orientovaná zadní světla novou generaci fi esty jasně odlišují od všech předchozích
Malá zpětná zrcátka jsou u městského vozu velkým nedostatkem, napravit se to snaží systém sledování mrtvého úhlu
Dvě kamery v horní části slouží pro systém nouzového brzdění a rozpoznají i chodce. Na nebezpečí upozorňují hodně dopředu.