Ford Fiesta 1.0 EcoBoost AT – Bude stačit evoluce?|
Zdroj: acz
Přístroje mají jednolitý podklad a vytvářejí dojem displeje. Ocejchování tachometru je pod 80 km/h jemnější, což oceníte ve městě.|
Zdroj: acz
Palubní deska vyniká přehledným uspořádáním přístrojů a navigace je dobře na očích. Chválíme kvalitní materiály i dobré zpracování.|
Zdroj: acz
Palubní deska vyniká přehledným uspořádáním přístrojů a navigace je dobře na očích. Chválíme kvalitní materiály i dobré zpracování.|
Zdroj: acz
Díky jednoznačně a logicky uspořádaným ovladačům se obsluha klimatizace zjednodušila|
Zdroj: acz
Volič automatické převodovky má aretaci mezi režimem D a S, což je výhodné při přeřazování z parkovací pozice, kde se nemusíte přesvědčovat, který režim jste zařadili|
Zdroj: acz
Ford Fiesta 1.0 EcoBoost AT|
Zdroj: acz
Na drobnosti z kapes se skvěle hodí prostorné místo před řadicí pákou.|
Zdroj: acz
Praktická je možnost nastavení automatického režimu ve třech úrovních intenzity foukání.|
Zdroj: acz
Ford Fiesta 1.0 EcoBoost AT|
Zdroj: acz
Ford Fiesta 1.0 EcoBoost AT|
Zdroj: acz
Systém Sync 3 dostal přehlednou grafi ku. Hardwarová otočná tlačítka mají pevně stanovenou funkci, levým se nastavuje hlasitost a pravým se manuálně ladí rádio. Mapa se musí zoomovat přímo na displeji.|
Zdroj: acz
Systém Sync 3 dostal přehlednou grafi ku. Hardwarová otočná tlačítka mají pevně stanovenou funkci, levým se nastavuje hlasitost a pravým se manuálně ladí rádio. Mapa se musí zoomovat přímo na displeji.|
Zdroj: acz
Sedadla mají úzká opěradla, což nemusí sedět každému. Oceňujeme však příjemné tvarování a optimálně tuhé výplně, ze kterých nebolí záda.|
Zdroj: acz
Ford Fiesta 1.0 EcoBoost AT|
Zdroj: acz
Prostor vzadu naráží na limity platformy z minulé fi esty. Málo místa je pro kolena i nad hlavou, kde navíc překáží panoramatická střecha.|
Zdroj: acz
Ideální pozice za volantem se hledá velmi snadno, volant lze seřizovat v širokém rozsahu, vadí však nízko vysouvatelná opěrka hlavy.|
Zdroj: acz
Samočinné rozsvěcení světel mají ve standardu všechny fi esty, praktická jsou i tlačítka na ztlumování přístrojů|
Zdroj: acz
Ford Fiesta 1.0 EcoBoost AT|
Zdroj: acz
Příplatkový audiosystém Bang & Olufsen hraje na poměry malého vozu velmi slušně. Připlácí se za něj dle výbavy od 9500 do 20 000 Kč.|
Zdroj: acz
Schránka před spolujezdcem má šikovnou přihrádku na návod, sama o sobě je však malá.|
Zdroj: acz
Loketní opěrka není polohovatelná ani posuvná. Dodává se za standardně pro výbavy Titanium a Vignale.|
Zdroj: acz
Čtyři velká tlačítka na vypínání stop-startu, protiprokluzu, parkovacích senzorů a pro aktivaci samočinného parkování se nacházejí za řadicí pákou a jsou dobře po ruce. Nechybějí ani klasické držáky na odložení nápojů.|
Zdroj: acz
Prosklenou střechu rozděluje uprostřed střešní výztuha, zvenčí působí střecha jednolitě|
Zdroj: acz
Ford Fiesta 1.0 EcoBoost AT|
Zdroj: acz
Kapsa ve dveřích sice pojme velkou láhev, ale nic moc dalšího se už do ní nevejde, protože je hodně mělká.|
Zdroj: acz
Ford Fiesta 1.0 EcoBoost AT|
Zdroj: acz
Vyhýbací manévr projíždí fi esta s jistotou a s minimálním náklonem. Po celou dobu si zachovává mírnou nedotáčivost, která ji ubírá na hravosti a neumožňuje tak rychlý průjezd. Stabilizační systém zasahuje dostatečně.|
Zdroj: acz
Ford Fiesta 1.0 EcoBoost AT|
Zdroj: acz
Ford Fiesta 1.0 EcoBoost AT|
Zdroj: acz
Ford Fiesta 1.0 EcoBoost AT|
Zdroj: acz
Ford Fiesta 1.0 EcoBoost AT|
Zdroj: acz
Pneumatiky v testu: Michelin Pilot Sport 4 205/45 R17|
Zdroj: acz
Ford Fiesta 1.0 EcoBoost AT|
Zdroj: acz
Ford Fiesta 1.0 EcoBoost AT|
Zdroj: acz
Ford Fiesta 1.0 EcoBoost AT|
Zdroj: acz
Ford Fiesta 1.0 EcoBoost AT|
Zdroj: acz
Ford Fiesta 1.0 EcoBoost AT|
Zdroj: acz
Ford Fiesta 1.0 EcoBoost AT|
Zdroj: acz
Ford Fiesta 1.0 EcoBoost AT|
Zdroj: acz
Ford Fiesta 1.0 EcoBoost AT|
Zdroj: acz
Ford Fiesta 1.0 EcoBoost AT|
Zdroj: acz
Ford Fiesta 1.0 EcoBoost AT|
Zdroj: acz
Ford Fiesta 1.0 EcoBoost AT|
Zdroj: acz
Vzhledem ke skromným rozměrům se nechce věřit, že by měl kufr 303 l. Chválíme však důkladné čalounění, praktické háčky na bocích i kapsy na odložení drobností.|
Zdroj: acz
Ford Fiesta 1.0 EcoBoost AT|
Zdroj: acz
Pod podlahou může být i plnohodná rezerva (1500 Kč). U testovaného vozu sloužilo místo pro subwoofer.|
Zdroj: acz
Přeplňovaný tříválec poskytuje fi estě i v základní variantě dostatečnou dynamiku, samočinná převodovka však neúměrně zvyšuje jeho spotřebu|
Zdroj: acz
Přeplňovaný tříválec poskytuje fi estě i v základní variantě dostatečnou dynamiku, samočinná převodovka však neúměrně zvyšuje jeho spotřebu|
Zdroj: acz
Přeplňovaný tříválec poskytuje fi estě i v základní variantě dostatečnou dynamiku, samočinná převodovka však neúměrně zvyšuje jeho spotřebu|
Zdroj: acz
Ford Fiesta 1.0 EcoBoost AT|
Zdroj: acz
Ford Fiesta 1.0 EcoBoost AT|
Zdroj: acz
Ford Fiesta 1.0 EcoBoost AT|
Zdroj: acz
Ford Fiesta 1.0 EcoBoost AT|
Zdroj: acz
Ani velká sedmnáctipalcová kola (v nabídce jsou dokonce i 18“) nejsou překážkou komfortu|
Zdroj: acz
Dělená horizontálně orientovaná zadní světla novou generaci fi esty jasně odlišují od všech předchozích|
Zdroj: acz
Malá zpětná zrcátka jsou u městského vozu velkým nedostatkem, napravit se to snaží systém sledování mrtvého úhlu|
Zdroj: acz
Dvě kamery v horní části slouží pro systém nouzového brzdění a rozpoznají i chodce. Na nebezpečí upozorňují hodně dopředu.|
Zdroj: acz