Ford Fiesta 1.0 EcoBoost vs. Volkswagen Polo 1.0 TSI – Kapesní bundesliga|
Zdroj: acz
Ford Fiesta 1.0 EcoBoost vs. Volkswagen Polo 1.0 TSI|
Zdroj: acz
Ford Fiesta 1.0 EcoBoost vs. Volkswagen Polo 1.0 TSI|
Zdroj: acz
Ford Fiesta 1.0 EcoBoost vs. Volkswagen Polo 1.0 TSI|
Zdroj: acz
Ford Fiesta 1.0 EcoBoost vs. Volkswagen Polo 1.0 TSI|
Zdroj: acz
Ford Fiesta 1.0 EcoBoost vs. Volkswagen Polo 1.0 TSI|
Zdroj: acz
Ford Fiesta 1.0 EcoBoost vs. Volkswagen Polo 1.0 TSI|
Zdroj: acz
Hlavní přístroje jsou přehledné, menu počítače trochu složitější.|
Zdroj: acz
Ford Fiesta 1.0 EcoBoost|
Zdroj: acz
Ford Fiesta 1.0 EcoBoost|
Zdroj: acz
Kabina je obložena kvalitními materiály, výhrady nemáme ani ke slícování dílů či chodu ovladačů. Výjimkou je odbytý vysunutý panel základního rádia.|
Zdroj: acz
Řadicí páku nemusíme brát do ruky často, ale když už, je to radost.|
Zdroj: acz
Manuální klimatizaci má fi esta v základu, samočinná stojí kupodivu jen 3400 Kč|
Zdroj: acz
Ford Fiesta 1.0 EcoBoost|
Zdroj: acz
Základní rádio má ve standardu bluetooth a praktický držák pro přenosnou navigaci|
Zdroj: acz
Ford Fiesta 1.0 EcoBoost|
Zdroj: acz
Ford Fiesta 1.0 EcoBoost|
Zdroj: acz
Ford Fiesta 1.0 EcoBoost|
Zdroj: acz
Ford Fiesta 1.0 EcoBoost|
Zdroj: acz
Tlustší dveře ukrajují cenné centimetry v kabině, přesto se do nich nevešla obzvlášť široká kapsa.|
Zdroj: acz
Ford Fiesta 1.0 EcoBoost|
Zdroj: acz
Sedadla s tuhým čalouněním dobře podepřou tělo, opěradla jsou však užší.|
Zdroj: acz
Ford Fiesta 1.0 EcoBoost|
Zdroj: acz
Pozice za volantem je trochu vyšší, což odpovídá rovině palubní desky, která zase navazuje na strmě stoupající kapotu.|
Zdroj: acz
Vzadu je před koleny místa akorát, kolem chodidel a nad hlavou už méně.|
Zdroj: acz
Ford Fiesta 1.0 EcoBoost|
Zdroj: acz
Fiesta potěší bezprostředním charakterem a vítanou dávkou citu. I stabilizace nám nechává volné ruce, dokud prudce nepřišlápneme brzdy.|
Zdroj: acz
Ford Fiesta 1.0 EcoBoost|
Zdroj: acz
Základní naladění je hravě přetáčivé, mezi kužely fi esta výhružně vrtí zadkem a žádá soustředění.|
Zdroj: acz
Ford Fiesta 1.0 EcoBoost|
Zdroj: acz
Ford Fiesta 1.0 EcoBoost|
Zdroj: acz
Ford Fiesta 1.0 EcoBoost|
Zdroj: acz
Ford Fiesta 1.0 EcoBoost|
Zdroj: acz
Ford Fiesta 1.0 EcoBoost|
Zdroj: acz
Ford Fiesta 1.0 EcoBoost|
Zdroj: acz
Ford uvádí objem kufru bez rezervy i s ní. V druhém případě dosahuje podprůměrných 269 litrů. Z praktického hlediska nepotěší ani vysoký a po stranách sešikmený práh.|
Zdroj: acz
Koho vůbec napadlo prodávat auta bez rezervy... Dojezdovka s heverem stojí ve fiestě 1500 Kč.|
Zdroj: acz
EcoBoost ve verzi 74 kW má točivý moment nižší o neznatelných 5 Nm, ale dostupný o jasně citelných 500 otáček níž.|
Zdroj: acz
Ford Fiesta 1.0 EcoBoost|
Zdroj: acz
Ford Fiesta 1.0 EcoBoost|
Zdroj: acz
Reakce na přidání plynu jsou příznivě rychlé navzdory tomu, že mezichladič stlačeného vzduchu je umístěný až vpředu.|
Zdroj: acz
Halogenové světlomety odvádějí průměrnou práci, denní LED v základu chybí|
Zdroj: acz
Ford Fiesta 1.0 EcoBoost|
Zdroj: acz
Pneumatiky v testu: Continental WinterContact TS860 195/55 R16|
Zdroj: acz
Vodorovné lampy jsou hlavní novinkou designu.|
Zdroj: acz
Zklamáním jsou úzká zrcátka, zjevný ústupek aerodynamice a honbě za každým gramem CO2.|
Zdroj: acz
Ford Fiesta 1.0 EcoBoost|
Zdroj: acz
Ford Fiesta 1.0 EcoBoost|
Zdroj: acz
Vzhled přístrojů i ovládání a menu počítače patří ke vzorům jednoduchosti|
Zdroj: acz
Volkswagen Polo 1.0 TSI|
Zdroj: acz
Volkswagen Polo 1.0 TSI|
Zdroj: acz
Estetické zpracování podobné, tvary stroze funkcionalistické. Atmosféře pomáhají světlejší odstíny a rozměrnější dekorační lišty.|
Zdroj: acz
Řadit musíme častěji, přičemž přesnost mechanismu není, co bývala.|
Zdroj: acz
Také polo chladí bez příplatku, automatika je rovnou dvouzónová za 13 300 Kč|
Zdroj: acz
Informační systém s obrazovkou je pro Comfortline za 11 900 Kč, navigace dalších 18 300|
Zdroj: acz
Volkswagen Polo 1.0 TSI|
Zdroj: acz
Volkswagen Polo 1.0 TSI|
Zdroj: acz
Volkswagen Polo 1.0 TSI|
Zdroj: acz
Sedadla mají dle dnešní módy spíše měkké čalounění.|
Zdroj: acz
Dveře mají chytré vybrání v úrovni loktů, dole je naopak k dispozici široká pašerácká schránka.|
Zdroj: acz
V polu se sedí níž, kolem jednoduchých, tenčích a trochu méně skloněných sloupků je lepší výhled.|
Zdroj: acz
Vzadu je místa podstatně víc, centimetry nad hlavou ovšem dohání níž uložený sedák.|
Zdroj: acz
Volkswagen Polo 1.0 TSI|
Zdroj: acz
Polo hlásá komfort a řidiče maximálně izoluje od nevlídného světa venku.|
Zdroj: acz
Volkswagen Polo 1.0 TSI|
Zdroj: acz
Scházející cit nahrazuje mimořádně jemně naladěná a preventivně zasahující stabilizace. Než jsme na to přišli, nechápali jsme, jak může být polo v kuželkách o tolik rychlejší.|
Zdroj: acz
Volkswagen Polo 1.0 TSI|
Zdroj: acz
Volkswagen Polo 1.0 TSI|
Zdroj: acz
Volkswagen Polo 1.0 TSI|
Zdroj: acz
Volkswagen Polo 1.0 TSI|
Zdroj: acz
Volkswagen Polo 1.0 TSI|
Zdroj: acz
Díky modernější platformě dokáže polo lépe využít vnitřní prostor, což je zřetelné i na délce kufru. Udávané litry vycházejí i z našeho měření. Také vstup je širší a pravidelnější.|
Zdroj: acz
Kdo někdy rozřízl pneumatiku z boku, ví, že opravná sada je k ničemu. Rezerva stojí jen 1300 Kč.|
Zdroj: acz
Litrové TSI zabírá v seškrcené 70kW variantě podobně jako silnější 81 a 85 kW, pod 1800 min-1 s ním moc řeči není (což neplatí pro golf a octavii, kde je leccos jinak).|
Zdroj: acz
Volkswagen Polo 1.0 TSI|
Zdroj: acz
Volkswagen Polo 1.0 TSI|
Zdroj: acz
Vodní mezichladič pomáhá účinnosti za horka, na rychlejších reakcích moc poznat není.|
Zdroj: acz
Volkswagen Polo 1.0 TSI|
Zdroj: acz
Volkswagen Polo 1.0 TSI|
Zdroj: acz
Denní proužky dostaneme v základu, diodové světlomety stojí 22 800 Kč|
Zdroj: acz
Volkswagen Polo 1.0 TSI|
Zdroj: acz
Volkswagen Polo 1.0 TSI|
Zdroj: acz
Některých tvarových motivů se polo drží celá desetiletí|
Zdroj: acz
Volkswagen experimentoval s malými zrcátky před 20 lety, dnes nabízí správnou velikost.|
Zdroj: acz
Pneumatiky v testu: Continental WinterContact TS860 185/65 R15|
Zdroj: acz