Ford Fiesta 1.0 EcoBoost vs. Volkswagen Polo 1.0 TSI – Kapesní bundesliga

80/85
Zavřít
  • Ford Fiesta 1.0 EcoBoost vs. Volkswagen Polo 1.0 TSI – Kapesní bundesliga
    Ford Fiesta 1.0 EcoBoost vs. Volkswagen Polo 1.0 TSI – Kapesní bundesliga| Zdroj: acz
  • Ford Fiesta 1.0 EcoBoost vs. Volkswagen Polo 1.0 TSI
    Ford Fiesta 1.0 EcoBoost vs. Volkswagen Polo 1.0 TSI| Zdroj: acz
  • Ford Fiesta 1.0 EcoBoost vs. Volkswagen Polo 1.0 TSI
    Ford Fiesta 1.0 EcoBoost vs. Volkswagen Polo 1.0 TSI| Zdroj: acz
  • Ford Fiesta 1.0 EcoBoost vs. Volkswagen Polo 1.0 TSI
    Ford Fiesta 1.0 EcoBoost vs. Volkswagen Polo 1.0 TSI| Zdroj: acz
  • Ford Fiesta 1.0 EcoBoost vs. Volkswagen Polo 1.0 TSI
    Ford Fiesta 1.0 EcoBoost vs. Volkswagen Polo 1.0 TSI| Zdroj: acz
  • Ford Fiesta 1.0 EcoBoost vs. Volkswagen Polo 1.0 TSI
    Ford Fiesta 1.0 EcoBoost vs. Volkswagen Polo 1.0 TSI| Zdroj: acz
  • Ford Fiesta 1.0 EcoBoost vs. Volkswagen Polo 1.0 TSI
    Ford Fiesta 1.0 EcoBoost vs. Volkswagen Polo 1.0 TSI| Zdroj: acz
  • Hlavní přístroje jsou přehledné, menu počítače trochu složitější.
    Hlavní přístroje jsou přehledné, menu počítače trochu složitější.| Zdroj: acz
  • Ford Fiesta 1.0 EcoBoost
    Ford Fiesta 1.0 EcoBoost| Zdroj: acz
  • Ford Fiesta 1.0 EcoBoost
    Ford Fiesta 1.0 EcoBoost| Zdroj: acz
  • Kabina je obložena kvalitními materiály, výhrady nemáme ani ke slícování dílů či chodu ovladačů. Výjimkou je odbytý vysunutý panel základního rádia.
    Kabina je obložena kvalitními materiály, výhrady nemáme ani ke slícování dílů či chodu ovladačů. Výjimkou je odbytý vysunutý panel základního rádia.| Zdroj: acz
  • Řadicí páku nemusíme brát do ruky často, ale když už, je to radost.
    Řadicí páku nemusíme brát do ruky často, ale když už, je to radost.| Zdroj: acz
  • Manuální klimatizaci má fi esta v základu, samočinná stojí kupodivu jen 3400 Kč
    Manuální klimatizaci má fi esta v základu, samočinná stojí kupodivu jen 3400 Kč| Zdroj: acz
  • Ford Fiesta 1.0 EcoBoost
    Ford Fiesta 1.0 EcoBoost| Zdroj: acz
  • Základní rádio má ve standardu bluetooth a praktický držák pro přenosnou navigaci
    Základní rádio má ve standardu bluetooth a praktický držák pro přenosnou navigaci| Zdroj: acz
  • Ford Fiesta 1.0 EcoBoost
    Ford Fiesta 1.0 EcoBoost| Zdroj: acz
  • Ford Fiesta 1.0 EcoBoost
    Ford Fiesta 1.0 EcoBoost| Zdroj: acz
  • Ford Fiesta 1.0 EcoBoost
    Ford Fiesta 1.0 EcoBoost| Zdroj: acz
  • Ford Fiesta 1.0 EcoBoost
    Ford Fiesta 1.0 EcoBoost| Zdroj: acz
  • Tlustší dveře ukrajují cenné centimetry v kabině, přesto se do nich nevešla obzvlášť široká kapsa.
    Tlustší dveře ukrajují cenné centimetry v kabině, přesto se do nich nevešla obzvlášť široká kapsa.| Zdroj: acz
  • Ford Fiesta 1.0 EcoBoost
    Ford Fiesta 1.0 EcoBoost| Zdroj: acz
  • Sedadla s tuhým čalouněním dobře podepřou tělo, opěradla jsou však užší.
    Sedadla s tuhým čalouněním dobře podepřou tělo, opěradla jsou však užší.| Zdroj: acz
  • Ford Fiesta 1.0 EcoBoost
    Ford Fiesta 1.0 EcoBoost| Zdroj: acz
  • Pozice za volantem je trochu vyšší, což odpovídá rovině palubní desky, která zase navazuje na strmě stoupající kapotu.
    Pozice za volantem je trochu vyšší, což odpovídá rovině palubní desky, která zase navazuje na strmě stoupající kapotu.| Zdroj: acz
  • Vzadu je před koleny místa akorát, kolem chodidel a nad hlavou už méně.
    Vzadu je před koleny místa akorát, kolem chodidel a nad hlavou už méně.| Zdroj: acz
  • Ford Fiesta 1.0 EcoBoost
    Ford Fiesta 1.0 EcoBoost| Zdroj: acz
  • Fiesta potěší bezprostředním charakterem a vítanou dávkou citu. I stabilizace nám nechává volné ruce, dokud prudce nepřišlápneme brzdy.
    Fiesta potěší bezprostředním charakterem a vítanou dávkou citu. I stabilizace nám nechává volné ruce, dokud prudce nepřišlápneme brzdy.| Zdroj: acz
  • Ford Fiesta 1.0 EcoBoost
    Ford Fiesta 1.0 EcoBoost| Zdroj: acz
  • Základní naladění je hravě přetáčivé, mezi kužely fi esta výhružně vrtí zadkem a žádá soustředění.
    Základní naladění je hravě přetáčivé, mezi kužely fi esta výhružně vrtí zadkem a žádá soustředění.| Zdroj: acz
  • Ford Fiesta 1.0 EcoBoost
    Ford Fiesta 1.0 EcoBoost| Zdroj: acz
  • Ford Fiesta 1.0 EcoBoost
    Ford Fiesta 1.0 EcoBoost| Zdroj: acz
  • Ford Fiesta 1.0 EcoBoost
    Ford Fiesta 1.0 EcoBoost| Zdroj: acz
  • Ford Fiesta 1.0 EcoBoost
    Ford Fiesta 1.0 EcoBoost| Zdroj: acz
  • Ford Fiesta 1.0 EcoBoost
    Ford Fiesta 1.0 EcoBoost| Zdroj: acz
  • Ford Fiesta 1.0 EcoBoost
    Ford Fiesta 1.0 EcoBoost| Zdroj: acz
  • Ford uvádí objem kufru bez rezervy i s ní. V druhém případě dosahuje podprůměrných 269 litrů. Z praktického hlediska nepotěší ani vysoký a po stranách sešikmený práh.
    Ford uvádí objem kufru bez rezervy i s ní. V druhém případě dosahuje podprůměrných 269 litrů. Z praktického hlediska nepotěší ani vysoký a po stranách sešikmený práh.| Zdroj: acz
  • Koho vůbec napadlo prodávat auta bez rezervy... Dojezdovka s heverem stojí ve fiestě 1500 Kč.
    Koho vůbec napadlo prodávat auta bez rezervy... Dojezdovka s heverem stojí ve fiestě 1500 Kč.| Zdroj: acz
  • EcoBoost ve verzi 74 kW má točivý moment nižší o neznatelných 5 Nm, ale dostupný o jasně citelných 500 otáček níž.
    EcoBoost ve verzi 74 kW má točivý moment nižší o neznatelných 5 Nm, ale dostupný o jasně citelných 500 otáček níž.| Zdroj: acz
  • Ford Fiesta 1.0 EcoBoost
    Ford Fiesta 1.0 EcoBoost| Zdroj: acz
  • Ford Fiesta 1.0 EcoBoost
    Ford Fiesta 1.0 EcoBoost| Zdroj: acz
  • Reakce na přidání plynu jsou příznivě rychlé navzdory tomu, že mezichladič stlačeného vzduchu je umístěný až vpředu.
    Reakce na přidání plynu jsou příznivě rychlé navzdory tomu, že mezichladič stlačeného vzduchu je umístěný až vpředu.| Zdroj: acz
  • Halogenové světlomety odvádějí průměrnou práci, denní LED v základu chybí
    Halogenové světlomety odvádějí průměrnou práci, denní LED v základu chybí| Zdroj: acz
  • Ford Fiesta 1.0 EcoBoost
    Ford Fiesta 1.0 EcoBoost| Zdroj: acz
  • Pneumatiky v testu: Continental WinterContact TS860 195/55 R16
    Pneumatiky v testu: Continental WinterContact TS860 195/55 R16| Zdroj: acz
  • Vodorovné lampy jsou hlavní novinkou designu.
    Vodorovné lampy jsou hlavní novinkou designu.| Zdroj: acz
  • Zklamáním jsou úzká zrcátka, zjevný ústupek aerodynamice a honbě za každým gramem CO2.
    Zklamáním jsou úzká zrcátka, zjevný ústupek aerodynamice a honbě za každým gramem CO2.| Zdroj: acz
  • Ford Fiesta 1.0 EcoBoost
    Ford Fiesta 1.0 EcoBoost| Zdroj: acz
  • Ford Fiesta 1.0 EcoBoost
    Ford Fiesta 1.0 EcoBoost| Zdroj: acz
  • Vzhled přístrojů i ovládání a menu počítače patří ke vzorům jednoduchosti
    Vzhled přístrojů i ovládání a menu počítače patří ke vzorům jednoduchosti| Zdroj: acz
  • Volkswagen Polo 1.0 TSI
    Volkswagen Polo 1.0 TSI| Zdroj: acz
  • Volkswagen Polo 1.0 TSI
    Volkswagen Polo 1.0 TSI| Zdroj: acz
  • Estetické zpracování podobné, tvary stroze funkcionalistické. Atmosféře pomáhají světlejší odstíny a rozměrnější dekorační lišty.
    Estetické zpracování podobné, tvary stroze funkcionalistické. Atmosféře pomáhají světlejší odstíny a rozměrnější dekorační lišty.| Zdroj: acz
  • Řadit musíme častěji, přičemž přesnost mechanismu není, co bývala.
    Řadit musíme častěji, přičemž přesnost mechanismu není, co bývala.| Zdroj: acz
  • Také polo chladí bez příplatku, automatika je rovnou dvouzónová za 13 300 Kč
    Také polo chladí bez příplatku, automatika je rovnou dvouzónová za 13 300 Kč| Zdroj: acz
  • Informační systém s obrazovkou je pro Comfortline za 11 900 Kč, navigace dalších 18 300
    Informační systém s obrazovkou je pro Comfortline za 11 900 Kč, navigace dalších 18 300| Zdroj: acz
  • Volkswagen Polo 1.0 TSI
    Volkswagen Polo 1.0 TSI| Zdroj: acz
  • Volkswagen Polo 1.0 TSI
    Volkswagen Polo 1.0 TSI| Zdroj: acz
  • Volkswagen Polo 1.0 TSI
    Volkswagen Polo 1.0 TSI| Zdroj: acz
  • Sedadla mají dle dnešní módy spíše měkké čalounění.
    Sedadla mají dle dnešní módy spíše měkké čalounění.| Zdroj: acz
  • Dveře mají chytré vybrání v úrovni loktů, dole je naopak k dispozici široká pašerácká schránka.
    Dveře mají chytré vybrání v úrovni loktů, dole je naopak k dispozici široká pašerácká schránka.| Zdroj: acz
  • V polu se sedí níž, kolem jednoduchých, tenčích a trochu méně skloněných sloupků je lepší výhled.
    V polu se sedí níž, kolem jednoduchých, tenčích a trochu méně skloněných sloupků je lepší výhled.| Zdroj: acz
  • Vzadu je místa podstatně víc, centimetry nad hlavou ovšem dohání níž uložený sedák.
    Vzadu je místa podstatně víc, centimetry nad hlavou ovšem dohání níž uložený sedák.| Zdroj: acz
  • Volkswagen Polo 1.0 TSI
    Volkswagen Polo 1.0 TSI| Zdroj: acz
  • Polo hlásá komfort a řidiče maximálně izoluje od nevlídného světa venku.
    Polo hlásá komfort a řidiče maximálně izoluje od nevlídného světa venku.| Zdroj: acz
  • Volkswagen Polo 1.0 TSI
    Volkswagen Polo 1.0 TSI| Zdroj: acz
  • Scházející cit nahrazuje mimořádně jemně naladěná a preventivně zasahující stabilizace. Než jsme na to přišli, nechápali jsme, jak může být polo v kuželkách o tolik rychlejší.
    Scházející cit nahrazuje mimořádně jemně naladěná a preventivně zasahující stabilizace. Než jsme na to přišli, nechápali jsme, jak může být polo v kuželkách o tolik rychlejší.| Zdroj: acz
  • Volkswagen Polo 1.0 TSI
    Volkswagen Polo 1.0 TSI| Zdroj: acz
  • Volkswagen Polo 1.0 TSI
    Volkswagen Polo 1.0 TSI| Zdroj: acz
  • Volkswagen Polo 1.0 TSI
    Volkswagen Polo 1.0 TSI| Zdroj: acz
  • Volkswagen Polo 1.0 TSI
    Volkswagen Polo 1.0 TSI| Zdroj: acz
  • Volkswagen Polo 1.0 TSI
    Volkswagen Polo 1.0 TSI| Zdroj: acz
  • Díky modernější platformě dokáže polo lépe využít vnitřní prostor, což je zřetelné i na délce kufru. Udávané litry vycházejí i z našeho měření. Také vstup je širší a pravidelnější.
    Díky modernější platformě dokáže polo lépe využít vnitřní prostor, což je zřetelné i na délce kufru. Udávané litry vycházejí i z našeho měření. Také vstup je širší a pravidelnější.| Zdroj: acz
  • Kdo někdy rozřízl pneumatiku z boku, ví, že opravná sada je k ničemu. Rezerva stojí jen 1300 Kč.
    Kdo někdy rozřízl pneumatiku z boku, ví, že opravná sada je k ničemu. Rezerva stojí jen 1300 Kč.| Zdroj: acz
  • Litrové TSI zabírá v seškrcené 70kW variantě podobně jako silnější 81 a 85 kW, pod 1800 min-1 s ním moc řeči není (což neplatí pro golf a octavii, kde je leccos jinak).
    Litrové TSI zabírá v seškrcené 70kW variantě podobně jako silnější 81 a 85 kW, pod 1800 min-1 s ním moc řeči není (což neplatí pro golf a octavii, kde je leccos jinak).| Zdroj: acz
  • Volkswagen Polo 1.0 TSI
    Volkswagen Polo 1.0 TSI| Zdroj: acz
  • Volkswagen Polo 1.0 TSI
    Volkswagen Polo 1.0 TSI| Zdroj: acz
  • Vodní mezichladič pomáhá účinnosti za horka, na rychlejších reakcích moc poznat není.
    Vodní mezichladič pomáhá účinnosti za horka, na rychlejších reakcích moc poznat není.| Zdroj: acz
  • Volkswagen Polo 1.0 TSI
    Volkswagen Polo 1.0 TSI| Zdroj: acz
  • Volkswagen Polo 1.0 TSI
    Volkswagen Polo 1.0 TSI| Zdroj: acz
  • Denní proužky dostaneme v základu, diodové světlomety stojí 22 800 Kč
    Denní proužky dostaneme v základu, diodové světlomety stojí 22 800 Kč| Zdroj: acz
  • Volkswagen Polo 1.0 TSI
    Volkswagen Polo 1.0 TSI| Zdroj: acz
  • Volkswagen Polo 1.0 TSI
    Volkswagen Polo 1.0 TSI| Zdroj: acz
  • Některých tvarových motivů se polo drží celá desetiletí
    Některých tvarových motivů se polo drží celá desetiletí| Zdroj: acz
  • Volkswagen experimentoval s malými zrcátky před 20 lety, dnes nabízí správnou velikost.
    Volkswagen experimentoval s malými zrcátky před 20 lety, dnes nabízí správnou velikost.| Zdroj: acz
  • Pneumatiky v testu: Continental WinterContact TS860 185/65 R15
    Pneumatiky v testu: Continental WinterContact TS860 185/65 R15| Zdroj: acz
Ford Fiesta 1.0 EcoBoost vs. Volkswagen Polo 1.0 TSI – Kapesní bundesliga
Ford Fiesta 1.0 EcoBoost vs. Volkswagen Polo 1.0 TSI
Ford Fiesta 1.0 EcoBoost vs. Volkswagen Polo 1.0 TSI
Ford Fiesta 1.0 EcoBoost vs. Volkswagen Polo 1.0 TSI
Ford Fiesta 1.0 EcoBoost vs. Volkswagen Polo 1.0 TSI
Ford Fiesta 1.0 EcoBoost vs. Volkswagen Polo 1.0 TSI
Ford Fiesta 1.0 EcoBoost vs. Volkswagen Polo 1.0 TSI
Hlavní přístroje jsou přehledné, menu počítače trochu složitější.
Ford Fiesta 1.0 EcoBoost
Ford Fiesta 1.0 EcoBoost
Kabina je obložena kvalitními materiály, výhrady nemáme ani ke slícování dílů či chodu ovladačů. Výjimkou je odbytý vysunutý panel základního rádia.
Řadicí páku nemusíme brát do ruky často, ale když už, je to radost.
Manuální klimatizaci má fi esta v základu, samočinná stojí kupodivu jen 3400 Kč
Ford Fiesta 1.0 EcoBoost
Základní rádio má ve standardu bluetooth a praktický držák pro přenosnou navigaci
Ford Fiesta 1.0 EcoBoost
Ford Fiesta 1.0 EcoBoost
Ford Fiesta 1.0 EcoBoost
Ford Fiesta 1.0 EcoBoost
Tlustší dveře ukrajují cenné centimetry v kabině, přesto se do nich nevešla obzvlášť široká kapsa.
Ford Fiesta 1.0 EcoBoost
Sedadla s tuhým čalouněním dobře podepřou tělo, opěradla jsou však užší.
Ford Fiesta 1.0 EcoBoost
Pozice za volantem je trochu vyšší, což odpovídá rovině palubní desky, která zase navazuje na strmě stoupající kapotu.
Vzadu je před koleny místa akorát, kolem chodidel a nad hlavou už méně.
Ford Fiesta 1.0 EcoBoost
Fiesta potěší bezprostředním charakterem a vítanou dávkou citu. I stabilizace nám nechává volné ruce, dokud prudce nepřišlápneme brzdy.
Ford Fiesta 1.0 EcoBoost
Základní naladění je hravě přetáčivé, mezi kužely fi esta výhružně vrtí zadkem a žádá soustředění.
Ford Fiesta 1.0 EcoBoost
Ford Fiesta 1.0 EcoBoost
Ford Fiesta 1.0 EcoBoost
Ford Fiesta 1.0 EcoBoost
Ford Fiesta 1.0 EcoBoost
Ford Fiesta 1.0 EcoBoost
Ford uvádí objem kufru bez rezervy i s ní. V druhém případě dosahuje podprůměrných 269 litrů. Z praktického hlediska nepotěší ani vysoký a po stranách sešikmený práh.
Koho vůbec napadlo prodávat auta bez rezervy... Dojezdovka s heverem stojí ve fiestě 1500 Kč.
EcoBoost ve verzi 74 kW má točivý moment nižší o neznatelných 5 Nm, ale dostupný o jasně citelných 500 otáček níž.
Ford Fiesta 1.0 EcoBoost
Ford Fiesta 1.0 EcoBoost
Reakce na přidání plynu jsou příznivě rychlé navzdory tomu, že mezichladič stlačeného vzduchu je umístěný až vpředu.
Halogenové světlomety odvádějí průměrnou práci, denní LED v základu chybí
Ford Fiesta 1.0 EcoBoost
Pneumatiky v testu: Continental WinterContact TS860 195/55 R16
Vodorovné lampy jsou hlavní novinkou designu.
Zklamáním jsou úzká zrcátka, zjevný ústupek aerodynamice a honbě za každým gramem CO2.
Ford Fiesta 1.0 EcoBoost
Ford Fiesta 1.0 EcoBoost
Vzhled přístrojů i ovládání a menu počítače patří ke vzorům jednoduchosti
Volkswagen Polo 1.0 TSI
Volkswagen Polo 1.0 TSI
Estetické zpracování podobné, tvary stroze funkcionalistické. Atmosféře pomáhají světlejší odstíny a rozměrnější dekorační lišty.
Řadit musíme častěji, přičemž přesnost mechanismu není, co bývala.
Také polo chladí bez příplatku, automatika je rovnou dvouzónová za 13 300 Kč
Informační systém s obrazovkou je pro Comfortline za 11 900 Kč, navigace dalších 18 300
Volkswagen Polo 1.0 TSI
Volkswagen Polo 1.0 TSI
Volkswagen Polo 1.0 TSI
Sedadla mají dle dnešní módy spíše měkké čalounění.
Dveře mají chytré vybrání v úrovni loktů, dole je naopak k dispozici široká pašerácká schránka.
V polu se sedí níž, kolem jednoduchých, tenčích a trochu méně skloněných sloupků je lepší výhled.
Vzadu je místa podstatně víc, centimetry nad hlavou ovšem dohání níž uložený sedák.
Volkswagen Polo 1.0 TSI
Polo hlásá komfort a řidiče maximálně izoluje od nevlídného světa venku.
Volkswagen Polo 1.0 TSI
Scházející cit nahrazuje mimořádně jemně naladěná a preventivně zasahující stabilizace. Než jsme na to přišli, nechápali jsme, jak může být polo v kuželkách o tolik rychlejší.
Volkswagen Polo 1.0 TSI
Volkswagen Polo 1.0 TSI
Volkswagen Polo 1.0 TSI
Volkswagen Polo 1.0 TSI
Volkswagen Polo 1.0 TSI
Díky modernější platformě dokáže polo lépe využít vnitřní prostor, což je zřetelné i na délce kufru. Udávané litry vycházejí i z našeho měření. Také vstup je širší a pravidelnější.
Kdo někdy rozřízl pneumatiku z boku, ví, že opravná sada je k ničemu. Rezerva stojí jen 1300 Kč.
Litrové TSI zabírá v seškrcené 70kW variantě podobně jako silnější 81 a 85 kW, pod 1800 min-1 s ním moc řeči není (což neplatí pro golf a octavii, kde je leccos jinak).
Volkswagen Polo 1.0 TSI
Volkswagen Polo 1.0 TSI
Vodní mezichladič pomáhá účinnosti za horka, na rychlejších reakcích moc poznat není.
Volkswagen Polo 1.0 TSI
Volkswagen Polo 1.0 TSI
Denní proužky dostaneme v základu, diodové světlomety stojí 22 800 Kč
Volkswagen Polo 1.0 TSI
Volkswagen Polo 1.0 TSI
Některých tvarových motivů se polo drží celá desetiletí
Volkswagen experimentoval s malými zrcátky před 20 lety, dnes nabízí správnou velikost.
Pneumatiky v testu: Continental WinterContact TS860 185/65 R15