Ford Focus 1.0 EcoBoost vs. Kia Ceed 1.0 T-GDI – Vysoká hra kompaktů

13/79
Zavřít
  • Ford Focus 1.0 EcoBoost vs. Kia Ceed 1.0 T-GDI – Vysoká hra kompaktů
    Ford Focus 1.0 EcoBoost vs. Kia Ceed 1.0 T-GDI – Vysoká hra kompaktů| Zdroj: acz
  • Ford Focus 1.0 EcoBoost vs. Kia Ceed 1.0 T-GDI
    Ford Focus 1.0 EcoBoost vs. Kia Ceed 1.0 T-GDI| Zdroj: acz
  • Ford Focus 1.0 EcoBoost vs. Kia Ceed 1.0 T-GDI
    Ford Focus 1.0 EcoBoost vs. Kia Ceed 1.0 T-GDI| Zdroj: acz
  • Ford Focus 1.0 EcoBoost vs. Kia Ceed 1.0 T-GDI
    Ford Focus 1.0 EcoBoost vs. Kia Ceed 1.0 T-GDI| Zdroj: acz
  • Přístroje jsou dobře čitelné.
    Přístroje jsou dobře čitelné.| Zdroj: acz
  • Ford Focus
    Ford Focus| Zdroj: acz
  • Palubní deska je bytelně zpracovaná a na rozdíl od předchůdce řidiče neutiskuje.
    Palubní deska je bytelně zpracovaná a na rozdíl od předchůdce řidiče neutiskuje.| Zdroj: acz
  • Nová převodovka se zpátečkou řazenou dozadu bohužel v kulise občas zadrhává.
    Nová převodovka se zpátečkou řazenou dozadu bohužel v kulise občas zadrhává.| Zdroj: acz
  • Osmipalcová obrazovka pro rádio či navigaci se dodává od druhé výbvy Trend Plus, potěší jemnou grafi kou. V základu je pouze 4,2“ displej.
    Osmipalcová obrazovka pro rádio či navigaci se dodává od druhé výbvy Trend Plus, potěší jemnou grafi kou. V základu je pouze 4,2“ displej.| Zdroj: acz
  • Ford Focus
    Ford Focus| Zdroj: acz
  • Ford nabízí volnost a adaptivní funkci tempomatu lze i zcela vypnout. Chválíme.
    Ford nabízí volnost a adaptivní funkci tempomatu lze i zcela vypnout. Chválíme.| Zdroj: acz
  • Ford Focus
    Ford Focus| Zdroj: acz
  • Ford Focus
    Ford Focus| Zdroj: acz
  • Ford Focus
    Ford Focus| Zdroj: acz
  • Velký prostor před řadicí pákou může skrývat indukční nabíječku za 3800 Kč.
    Velký prostor před řadicí pákou může skrývat indukční nabíječku za 3800 Kč.| Zdroj: acz
  • Ford Focus
    Ford Focus| Zdroj: acz
  • Ford Focus
    Ford Focus| Zdroj: acz
  • Vpředu se ve focusu sedí velmi příjemně a ideální pozici najde hravě každý.
    Vpředu se ve focusu sedí velmi příjemně a ideální pozici najde hravě každý.| Zdroj: acz
  • Vzadu je sice místa o poznání více než v předchozí generaci a nepatrně více než v ceedu, ale sedáky jsou hodně ploché a nízko umístěné, takže závratné pohodlí nečekejte.
    Vzadu je sice místa o poznání více než v předchozí generaci a nepatrně více než v ceedu, ale sedáky jsou hodně ploché a nízko umístěné, takže závratné pohodlí nečekejte.| Zdroj: acz
  • Přední sedadla mají příjemně tuhé výplně a univerzální tvarování. Hodily by se však výše výsuvné opěrky.
    Přední sedadla mají příjemně tuhé výplně a univerzální tvarování. Hodily by se však výše výsuvné opěrky.| Zdroj: acz
  • Ford Focus
    Ford Focus| Zdroj: acz
  • Ford Focus
    Ford Focus| Zdroj: acz
  • Ford Focus
    Ford Focus| Zdroj: acz
  • Vyhýbací manévr zvládá focus velmi jistě a nevyžaduje žádné dodatečné korekce volantem. K ještě lepší obratnosti by nicméně přispěl včasnější a jemnější zásah stabilizace, která zůstává dlouho v klidu.
    Vyhýbací manévr zvládá focus velmi jistě a nevyžaduje žádné dodatečné korekce volantem. K ještě lepší obratnosti by nicméně přispěl včasnější a jemnější zásah stabilizace, která zůstává dlouho v klidu.| Zdroj: acz
  • Ford Focus
    Ford Focus| Zdroj: acz
  • Ford Focus
    Ford Focus| Zdroj: acz
  • Ford Focus
    Ford Focus| Zdroj: acz
  • Ford Focus
    Ford Focus| Zdroj: acz
  • Ford Focus
    Ford Focus| Zdroj: acz
  • Ford Focus
    Ford Focus| Zdroj: acz
  • Ford Focus
    Ford Focus| Zdroj: acz
  • Ford Focus
    Ford Focus| Zdroj: acz
  • Mělký kufr je největší slabinou focusu, stejně jako v ceedu háčky na bocích moc neposlouží.
    Mělký kufr je největší slabinou focusu, stejně jako v ceedu háčky na bocích moc neposlouží.| Zdroj: acz
  • Základní verze mají lepicí sadu, lze si však pořídit dojezdové kolo (1500 Kč), nebo plnohodnotnou rezervu (dle výbavy 1500 až 3000 Kč).
    Základní verze mají lepicí sadu, lze si však pořídit dojezdové kolo (1500 Kč), nebo plnohodnotnou rezervu (dle výbavy 1500 až 3000 Kč).| Zdroj: acz
  • Litrový tříválec 1.0 EcoBoost ve fordu prošel zásadní úpravou a konstrukčně se liší od stejně označené jednotky ve fi estě. Plynule táhne z nízkých otáček a potěší i dobrým odhlučněním.
    Litrový tříválec 1.0 EcoBoost ve fordu prošel zásadní úpravou a konstrukčně se liší od stejně označené jednotky ve fi estě. Plynule táhne z nízkých otáček a potěší i dobrým odhlučněním.| Zdroj: acz
  • Ford Focus
    Ford Focus| Zdroj: acz
  • Ford Focus
    Ford Focus| Zdroj: acz
  • Pneumatiky v testu: Nokia WR D3 205/60 R16 (zimní)
    Pneumatiky v testu: Nokia WR D3 205/60 R16 (zimní)| Zdroj: acz
  • Ford Focus
    Ford Focus| Zdroj: acz
  • Základní halogeny využívají žárovky. Provedení Full LED je dostupné pro vyšší verze.
    Základní halogeny využívají žárovky. Provedení Full LED je dostupné pro vyšší verze.| Zdroj: acz
  • Ford Focus
    Ford Focus| Zdroj: acz
  • Ford Focus
    Ford Focus| Zdroj: acz
  • Ford Focus
    Ford Focus| Zdroj: acz
  • Grafi ka je přehledná.
    Grafi ka je přehledná.| Zdroj: acz
  • Kia Ceed
    Kia Ceed| Zdroj: acz
  • Kia Ceed
    Kia Ceed| Zdroj: acz
  • Kia si zachovává klasická tlačítka pod dotykovým displejem, což ovládání zrychluje. Nastavení vozu se ale bohužel řeší na volantu a zobrazuje jen mezi budíky.
    Kia si zachovává klasická tlačítka pod dotykovým displejem, což ovládání zrychluje. Nastavení vozu se ale bohužel řeší na volantu a zobrazuje jen mezi budíky.| Zdroj: acz
  • Standardní displej má 5“, s navigací naroste na 8“, ale o postranní tlačítka přijde.
    Standardní displej má 5“, s navigací naroste na 8“, ale o postranní tlačítka přijde.| Zdroj: acz
  • Kia Ceed
    Kia Ceed| Zdroj: acz
  • Řazení funguje bezproblémově, ale změnu převodů doprovází zřetelné cvakání.
    Řazení funguje bezproblémově, ale změnu převodů doprovází zřetelné cvakání.| Zdroj: acz
  • Kia Ceed
    Kia Ceed| Zdroj: acz
  • Hlídání jízdního pruhu nelze trvale vypnout. Po nastartování se vždy znovu aktivuje.
    Hlídání jízdního pruhu nelze trvale vypnout. Po nastartování se vždy znovu aktivuje.| Zdroj: acz
  • Kia Ceed
    Kia Ceed| Zdroj: acz
  • Kia Ceed
    Kia Ceed| Zdroj: acz
  • Polička se u kie šikovně dělí na dvě části, je však o něco menší než u fordu
    Polička se u kie šikovně dělí na dvě části, je však o něco menší než u fordu| Zdroj: acz
  • Vyšším jedincům bude v ceedu vadit mohutnější středový panel, který tlačí do kolene. Celkově je však pozice za volantem přirozená.
    Vyšším jedincům bude v ceedu vadit mohutnější středový panel, který tlačí do kolene. Celkově je však pozice za volantem přirozená.| Zdroj: acz
  • Vzadu se sedí lépe než ve focusu, kolena máte sice také přizvednutá, sedák je však o něco výše a krajní místa jsou celkově lépe tvarovaná.
    Vzadu se sedí lépe než ve focusu, kolena máte sice také přizvednutá, sedák je však o něco výše a krajní místa jsou celkově lépe tvarovaná.| Zdroj: acz
  • Přední sedadla jsou řešená podobně jako ve fordu a sedí se v nich pohodlně i při delší jízdě.
    Přední sedadla jsou řešená podobně jako ve fordu a sedí se v nich pohodlně i při delší jízdě.| Zdroj: acz
  • Kia Ceed
    Kia Ceed| Zdroj: acz
  • Kia Ceed
    Kia Ceed| Zdroj: acz
  • Kia Ceed
    Kia Ceed| Zdroj: acz
  • Kia Ceed
    Kia Ceed| Zdroj: acz
  • Kia Ceed
    Kia Ceed| Zdroj: acz
  • Kia Ceed
    Kia Ceed| Zdroj: acz
  • Ceed se při prudké změně směru chová velmi podobně jako focus, ochotně reaguje na pokyny volantem, je předvídatelný a stabilní. Kvůli vlažnější reakci stabilizace však musí řidič směr více korigovat.
    Ceed se při prudké změně směru chová velmi podobně jako focus, ochotně reaguje na pokyny volantem, je předvídatelný a stabilní. Kvůli vlažnější reakci stabilizace však musí řidič směr více korigovat.| Zdroj: acz
  • Kia Ceed
    Kia Ceed| Zdroj: acz
  • Kia Ceed
    Kia Ceed| Zdroj: acz
  • Kia Ceed
    Kia Ceed| Zdroj: acz
  • Kia Ceed
    Kia Ceed| Zdroj: acz
  • Kia Ceed
    Kia Ceed| Zdroj: acz
  • Kia Ceed
    Kia Ceed| Zdroj: acz
  • Prostor v ceedu je větší než ve focusu a nabízí i více místa kolem podběhů. V rámci třídy však patří i jen k průměru. Boky jsou důkladně čalouněné, háčky jasou ale malé.
    Prostor v ceedu je větší než ve focusu a nabízí i více místa kolem podběhů. V rámci třídy však patří i jen k průměru. Boky jsou důkladně čalouněné, háčky jasou ale malé.| Zdroj: acz
  • Pod podlážkou se vždy ukrývá dojezdová rezerva.
    Pod podlážkou se vždy ukrývá dojezdová rezerva.| Zdroj: acz
  • Motor v ceedu je v nízkých otáčkách trochu ospalý. Lepší dojem udělal při vytáčení, kdy příjemně zrychluje i za 6000 min-1. Spotřeba se pohybuje v průměru kolem sedmi litrů.
    Motor v ceedu je v nízkých otáčkách trochu ospalý. Lepší dojem udělal při vytáčení, kdy příjemně zrychluje i za 6000 min-1. Spotřeba se pohybuje v průměru kolem sedmi litrů.| Zdroj: acz
  • Kia Ceed
    Kia Ceed| Zdroj: acz
  • Kia Ceed
    Kia Ceed| Zdroj: acz
  • Pneumatiky v testu: Hankook Kinergy Eco2 205/55 R16 (letní)
    Pneumatiky v testu: Hankook Kinergy Eco2 205/55 R16 (letní)| Zdroj: acz
  • Kia Ceed
    Kia Ceed| Zdroj: acz
  • Ceed má standardně projektorové halogeny, jako náhradní díl jsou hodně drahé
    Ceed má standardně projektorové halogeny, jako náhradní díl jsou hodně drahé| Zdroj: acz
Ford Focus 1.0 EcoBoost vs. Kia Ceed 1.0 T-GDI – Vysoká hra kompaktů
Ford Focus 1.0 EcoBoost vs. Kia Ceed 1.0 T-GDI
Ford Focus 1.0 EcoBoost vs. Kia Ceed 1.0 T-GDI
Ford Focus 1.0 EcoBoost vs. Kia Ceed 1.0 T-GDI
Přístroje jsou dobře čitelné.
Ford Focus
Palubní deska je bytelně zpracovaná a na rozdíl od předchůdce řidiče neutiskuje.
Nová převodovka se zpátečkou řazenou dozadu bohužel v kulise občas zadrhává.
Osmipalcová obrazovka pro rádio či navigaci se dodává od druhé výbvy Trend Plus, potěší jemnou grafi kou. V základu je pouze 4,2“ displej.
Ford Focus
Ford nabízí volnost a adaptivní funkci tempomatu lze i zcela vypnout. Chválíme.
Ford Focus
Ford Focus
Ford Focus
Velký prostor před řadicí pákou může skrývat indukční nabíječku za 3800 Kč.
Ford Focus
Ford Focus
Vpředu se ve focusu sedí velmi příjemně a ideální pozici najde hravě každý.
Vzadu je sice místa o poznání více než v předchozí generaci a nepatrně více než v ceedu, ale sedáky jsou hodně ploché a nízko umístěné, takže závratné pohodlí nečekejte.
Přední sedadla mají příjemně tuhé výplně a univerzální tvarování. Hodily by se však výše výsuvné opěrky.
Ford Focus
Ford Focus
Ford Focus
Vyhýbací manévr zvládá focus velmi jistě a nevyžaduje žádné dodatečné korekce volantem. K ještě lepší obratnosti by nicméně přispěl včasnější a jemnější zásah stabilizace, která zůstává dlouho v klidu.
Ford Focus
Ford Focus
Ford Focus
Ford Focus
Ford Focus
Ford Focus
Ford Focus
Ford Focus
Mělký kufr je největší slabinou focusu, stejně jako v ceedu háčky na bocích moc neposlouží.
Základní verze mají lepicí sadu, lze si však pořídit dojezdové kolo (1500 Kč), nebo plnohodnotnou rezervu (dle výbavy 1500 až 3000 Kč).
Litrový tříválec 1.0 EcoBoost ve fordu prošel zásadní úpravou a konstrukčně se liší od stejně označené jednotky ve fi estě. Plynule táhne z nízkých otáček a potěší i dobrým odhlučněním.
Ford Focus
Ford Focus
Pneumatiky v testu: Nokia WR D3 205/60 R16 (zimní)
Ford Focus
Základní halogeny využívají žárovky. Provedení Full LED je dostupné pro vyšší verze.
Ford Focus
Ford Focus
Ford Focus
Grafi ka je přehledná.
Kia Ceed
Kia Ceed
Kia si zachovává klasická tlačítka pod dotykovým displejem, což ovládání zrychluje. Nastavení vozu se ale bohužel řeší na volantu a zobrazuje jen mezi budíky.
Standardní displej má 5“, s navigací naroste na 8“, ale o postranní tlačítka přijde.
Kia Ceed
Řazení funguje bezproblémově, ale změnu převodů doprovází zřetelné cvakání.
Kia Ceed
Hlídání jízdního pruhu nelze trvale vypnout. Po nastartování se vždy znovu aktivuje.
Kia Ceed
Kia Ceed
Polička se u kie šikovně dělí na dvě části, je však o něco menší než u fordu
Vyšším jedincům bude v ceedu vadit mohutnější středový panel, který tlačí do kolene. Celkově je však pozice za volantem přirozená.
Vzadu se sedí lépe než ve focusu, kolena máte sice také přizvednutá, sedák je však o něco výše a krajní místa jsou celkově lépe tvarovaná.
Přední sedadla jsou řešená podobně jako ve fordu a sedí se v nich pohodlně i při delší jízdě.
Kia Ceed
Kia Ceed
Kia Ceed
Kia Ceed
Kia Ceed
Kia Ceed
Ceed se při prudké změně směru chová velmi podobně jako focus, ochotně reaguje na pokyny volantem, je předvídatelný a stabilní. Kvůli vlažnější reakci stabilizace však musí řidič směr více korigovat.
Kia Ceed
Kia Ceed
Kia Ceed
Kia Ceed
Kia Ceed
Kia Ceed
Prostor v ceedu je větší než ve focusu a nabízí i více místa kolem podběhů. V rámci třídy však patří i jen k průměru. Boky jsou důkladně čalouněné, háčky jasou ale malé.
Pod podlážkou se vždy ukrývá dojezdová rezerva.
Motor v ceedu je v nízkých otáčkách trochu ospalý. Lepší dojem udělal při vytáčení, kdy příjemně zrychluje i za 6000 min-1. Spotřeba se pohybuje v průměru kolem sedmi litrů.
Kia Ceed
Kia Ceed
Pneumatiky v testu: Hankook Kinergy Eco2 205/55 R16 (letní)
Kia Ceed
Ceed má standardně projektorové halogeny, jako náhradní díl jsou hodně drahé