Ford Focus EcoBoost 1,0 l: Jízdní dojmy z odvážného tříválce

10/9
Přehled fotografií
Zavřít
  • Ford Focus
    Ford Focus| Zdroj: acz
  • Ford Focus
    Ford Focus| Zdroj: acz
  • Ford Focus
    Ford Focus| Zdroj: acz
  • Dlouhozdvihový motor je relativně vysoký. Pod kapotou se rozhodně neztrácí.
    Dlouhozdvihový motor je relativně vysoký. Pod kapotou se rozhodně neztrácí.| Zdroj: acz
  • Rozvodový řemen je mírně vlhčen olejem. To snižuje jeho namáhání a prodlužuje životnost až na 240 000 kilometrů.
    Rozvodový řemen je mírně vlhčen olejem. To snižuje jeho namáhání a prodlužuje životnost až na 240 000 kilometrů.| Zdroj: acz
  • Ford Focus
    Ford Focus| Zdroj: acz
  • Rotor turba není o moc větší než česká dvacetikoruna
    Rotor turba není o moc větší než česká dvacetikoruna| Zdroj: acz
  • Ford Focus
    Ford Focus| Zdroj: acz
  • Od modelového roku 2012 mají všechny focusy výsuvné lišty chránící hrany dveří. Jejich vyskakování je skutečně bleskové.
    Od modelového roku 2012 mají všechny focusy výsuvné lišty chránící hrany dveří. Jejich vyskakování je skutečně bleskové.| Zdroj: acz
Ford Focus
Ford Focus
Ford Focus
Dlouhozdvihový motor je relativně vysoký. Pod kapotou se rozhodně neztrácí.
Rozvodový řemen je mírně vlhčen olejem. To snižuje jeho namáhání a prodlužuje životnost až na 240 000 kilometrů.
Ford Focus
Rotor turba není o moc větší než česká dvacetikoruna
Ford Focus
Od modelového roku 2012 mají všechny focusy výsuvné lišty chránící hrany dveří. Jejich vyskakování je skutečně bleskové.