Ford Focus kombi 1.6 Ti-VCT vs. Kia Cee´d SW 1.4 CVVT – Souboj kombíků do 350.000 Kč!

85/89
Zavřít
  • Ford Focus kombi 1.6 Ti-VCT vs. Kia Cee´d SW 1.4 CVVT – Souboj kombíků do 350.000 Kč!
    Ford Focus kombi 1.6 Ti-VCT vs. Kia Cee´d SW 1.4 CVVT – Souboj kombíků do 350.000 Kč!| Zdroj: acz
  • Ford Focus kombi 1.6 Ti-VCT vs. Kia Cee´d SW 1.4 CVVT
    Ford Focus kombi 1.6 Ti-VCT vs. Kia Cee´d SW 1.4 CVVT| Zdroj: acz
  • Ford Focus kombi 1.6 Ti-VCT vs. Kia Cee´d SW 1.4 CVVT
    Ford Focus kombi 1.6 Ti-VCT vs. Kia Cee´d SW 1.4 CVVT| Zdroj: acz
  • Ford Focus kombi 1.6 Ti-VCT vs. Kia Cee´d SW 1.4 CVVT
    Ford Focus kombi 1.6 Ti-VCT vs. Kia Cee´d SW 1.4 CVVT| Zdroj: acz
  • Ford Focus kombi 1.6 Ti-VCT vs. Kia Cee´d SW 1.4 CVVT
    Ford Focus kombi 1.6 Ti-VCT vs. Kia Cee´d SW 1.4 CVVT| Zdroj: acz
  • Dojem z velmi přehledných přístrojů kazí zastaralá grafi ka základního palubního počítače.
    Dojem z velmi přehledných přístrojů kazí zastaralá grafi ka základního palubního počítače.| Zdroj: acz
  • Ford Focus kombi 1.6 Ti-VCT
    Ford Focus kombi 1.6 Ti-VCT| Zdroj: acz
  • Palubní desce fordu dominuje mohutný středový panel, se kterým je posádka v těsném kontaktu. Ovládání je intuitivní.
    Palubní desce fordu dominuje mohutný středový panel, se kterým je posádka v těsném kontaktu. Ovládání je intuitivní.| Zdroj: acz
  • Ford Focus kombi 1.6 Ti-VCT
    Ford Focus kombi 1.6 Ti-VCT| Zdroj: acz
  • Ford Focus kombi 1.6 Ti-VCT
    Ford Focus kombi 1.6 Ti-VCT| Zdroj: acz
  • Podobně je na tom i pouze třířádkový displej rádia, který prozrazuje základní verzi focusu nejvíce, lepší aparatura stojí 12 000 Kč.
    Podobně je na tom i pouze třířádkový displej rádia, který prozrazuje základní verzi focusu nejvíce, lepší aparatura stojí 12 000 Kč.| Zdroj: acz
  • Ford Focus kombi 1.6 Ti-VCT
    Ford Focus kombi 1.6 Ti-VCT| Zdroj: acz
  • Ford Focus kombi 1.6 Ti-VCT
    Ford Focus kombi 1.6 Ti-VCT| Zdroj: acz
  • Ford Focus kombi 1.6 Ti-VCT
    Ford Focus kombi 1.6 Ti-VCT| Zdroj: acz
  • Ford Focus kombi 1.6 Ti-VCT
    Ford Focus kombi 1.6 Ti-VCT| Zdroj: acz
  • Otočný ovladač zapínání světlometů je umístěn nešikovně nízko vlevo od volantu a řidič si o něj při vystupování snadno narazí koleno. Samočinné rozsvěcení se dodává spolu s mlhovkami za 9400 Kč.
    Otočný ovladač zapínání světlometů je umístěn nešikovně nízko vlevo od volantu a řidič si o něj při vystupování snadno narazí koleno. Samočinné rozsvěcení se dodává spolu s mlhovkami za 9400 Kč.| Zdroj: acz
  • Pozice za volantem fordu je velmi příjemná a oceňujeme široký rozsah nastavení. Řadicí páka na vyvýšeném tunelu je dobře po ruce, někomu však může vadit dotírající středový panel.
    Pozice za volantem fordu je velmi příjemná a oceňujeme široký rozsah nastavení. Řadicí páka na vyvýšeném tunelu je dobře po ruce, někomu však může vadit dotírající středový panel.| Zdroj: acz
  • Vzadu je méně místa, vybrání v opěradle končí nízko a před koleny zbývá jen pár centimetrů. Potěší však lépe podepřená stehna.
    Vzadu je méně místa, vybrání v opěradle končí nízko a před koleny zbývá jen pár centimetrů. Potěší však lépe podepřená stehna.| Zdroj: acz
  • Univerzální sedadla focusu uspokojí každého, potěší dlouhé opěradlo, více tvarovaný by ale mohl být sedák. Potahová látka na okrajích působí lacině, sedací část uprostřed je však z kvalitnějšího materiálu.
    Univerzální sedadla focusu uspokojí každého, potěší dlouhé opěradlo, více tvarovaný by ale mohl být sedák. Potahová látka na okrajích působí lacině, sedací část uprostřed je však z kvalitnějšího materiálu.| Zdroj: acz
  • Ford Focus kombi 1.6 Ti-VCT
    Ford Focus kombi 1.6 Ti-VCT| Zdroj: acz
  • Výplně dveří jsou u fordu mohutnější a posádce dávají větší pocit bezpečí, velká láhev se sem vejde bez problémů
    Výplně dveří jsou u fordu mohutnější a posádce dávají větší pocit bezpečí, velká láhev se sem vejde bez problémů| Zdroj: acz
  • Ford Focus kombi 1.6 Ti-VCT
    Ford Focus kombi 1.6 Ti-VCT| Zdroj: acz
  • Ford Focus kombi 1.6 Ti-VCT
    Ford Focus kombi 1.6 Ti-VCT| Zdroj: acz
  • Ford Focus kombi 1.6 Ti-VCT
    Ford Focus kombi 1.6 Ti-VCT| Zdroj: acz
  • Ford Focus kombi 1.6 Ti-VCT
    Ford Focus kombi 1.6 Ti-VCT| Zdroj: acz
  • Ford Focus kombi 1.6 Ti-VCT
    Ford Focus kombi 1.6 Ti-VCT| Zdroj: acz
  • Focus si v zatáčkách počíná jistě a obratně, podvozek dokáže velmi dobře kombinovat sportovní pocit z jízdy a skvělý komfort. S lehkým motorem je podvozek na limitu lehce přetáčivý.
    Focus si v zatáčkách počíná jistě a obratně, podvozek dokáže velmi dobře kombinovat sportovní pocit z jízdy a skvělý komfort. S lehkým motorem je podvozek na limitu lehce přetáčivý.| Zdroj: acz
  • Ford Focus kombi 1.6 Ti-VCT
    Ford Focus kombi 1.6 Ti-VCT| Zdroj: acz
  • Ford Focus kombi 1.6 Ti-VCT
    Ford Focus kombi 1.6 Ti-VCT| Zdroj: acz
  • Ford Focus kombi 1.6 Ti-VCT
    Ford Focus kombi 1.6 Ti-VCT| Zdroj: acz
  • Ford Focus kombi 1.6 Ti-VCT
    Ford Focus kombi 1.6 Ti-VCT| Zdroj: acz
  • Ford Focus kombi 1.6 Ti-VCT
    Ford Focus kombi 1.6 Ti-VCT| Zdroj: acz
  • Ford Focus kombi 1.6 Ti-VCT
    Ford Focus kombi 1.6 Ti-VCT| Zdroj: acz
  • Ford Focus kombi 1.6 Ti-VCT
    Ford Focus kombi 1.6 Ti-VCT| Zdroj: acz
  • Ford Focus kombi 1.6 Ti-VCT
    Ford Focus kombi 1.6 Ti-VCT| Zdroj: acz
  • Důkladně čalouněný kufr focusu má pravidelný tvar, chlubí se velkou šířkou mezi podběhy i slušnou délkou. Sympaticky nízko leží nakládací hrana.
    Důkladně čalouněný kufr focusu má pravidelný tvar, chlubí se velkou šířkou mezi podběhy i slušnou délkou. Sympaticky nízko leží nakládací hrana.| Zdroj: acz
  • Pod podlahou lze mít ve focusu dojezdovou rezervu (1600 Kč), plnohodnotná se dodává jen pro hatchback (3000 Kč).
    Pod podlahou lze mít ve focusu dojezdovou rezervu (1600 Kč), plnohodnotná se dodává jen pro hatchback (3000 Kč).| Zdroj: acz
  • Háčky na bocích jsou malé háčky a svůj účel moc neplní.
    Háčky na bocích jsou malé háčky a svůj účel moc neplní.| Zdroj: acz
  • Na bocích najdete praktické uzavíratelné schránky.
    Na bocích najdete praktické uzavíratelné schránky.| Zdroj: acz
  • Ford Focus kombi 1.6 Ti-VCT
    Ford Focus kombi 1.6 Ti-VCT| Zdroj: acz
  • Objemnější šestnáctistovka sice nabízí větší výkon i točivý moment než kia, kvůli pouze pětistupňové převodovce však na Korejce nestačí.
    Objemnější šestnáctistovka sice nabízí větší výkon i točivý moment než kia, kvůli pouze pětistupňové převodovce však na Korejce nestačí.| Zdroj: acz
  • Spotřeba v testu byla u focusu ale vyšší jen o nepatrné dvě desetiny (6,9 vs. 6,7 l/100 km).
    Spotřeba v testu byla u focusu ale vyšší jen o nepatrné dvě desetiny (6,9 vs. 6,7 l/100 km).| Zdroj: acz
  • Ford Focus kombi 1.6 Ti-VCT
    Ford Focus kombi 1.6 Ti-VCT| Zdroj: acz
  • Ford Focus kombi 1.6 Ti-VCT
    Ford Focus kombi 1.6 Ti-VCT| Zdroj: acz
  • Ford Focus kombi 1.6 Ti-VCT
    Ford Focus kombi 1.6 Ti-VCT| Zdroj: acz
  • Ford Focus kombi 1.6 Ti-VCT
    Ford Focus kombi 1.6 Ti-VCT| Zdroj: acz
  • Ford Focus kombi 1.6 Ti-VCT
    Ford Focus kombi 1.6 Ti-VCT| Zdroj: acz
  • Bytelná madla ve fordu umožňují nadhmat i podhmat. Chválíme, že jsou na obou stranách.
    Bytelná madla ve fordu umožňují nadhmat i podhmat. Chválíme, že jsou na obou stranách.| Zdroj: acz
  • Také čitelnost ukazatelů je bez výhrad, otáčkoměr je však menší a chybí ukazatel teploty motoru.
    Také čitelnost ukazatelů je bez výhrad, otáčkoměr je však menší a chybí ukazatel teploty motoru.| Zdroj: acz
  • Kia Cee´d SW 1.4 CVVT
    Kia Cee´d SW 1.4 CVVT| Zdroj: acz
  • Kia má subtilnější palubní desku, na pohled působí chudším a lacinějším dojmem. K ergonomii však připomínky nemáme a lépe je řešený prostor před řadicí pákou.
    Kia má subtilnější palubní desku, na pohled působí chudším a lacinějším dojmem. K ergonomii však připomínky nemáme a lépe je řešený prostor před řadicí pákou.| Zdroj: acz
  • Kia Cee´d SW 1.4 CVVT
    Kia Cee´d SW 1.4 CVVT| Zdroj: acz
  • Ovládání rádia v kie i displej jsou výrazně modernější.
    Ovládání rádia v kie i displej jsou výrazně modernější.| Zdroj: acz
  • Kia Cee´d SW 1.4 CVVT
    Kia Cee´d SW 1.4 CVVT| Zdroj: acz
  • Kia Cee´d SW 1.4 CVVT
    Kia Cee´d SW 1.4 CVVT| Zdroj: acz
  • Ovládání hlavních světlometů i mlhovek se u kie nachází na levé páčce. Světelný senzor s automatickým přepínáním je součástí jen vyšší výbavy (+20 000 Kč).
    Ovládání hlavních světlometů i mlhovek se u kie nachází na levé páčce. Světelný senzor s automatickým přepínáním je součástí jen vyšší výbavy (+20 000 Kč).| Zdroj: acz
  • Také v cee´du se usadíte pohodlně a s nalezením vhodné pozice není problém, palubní deska je mělčí a řidiče neobklopuje. To může být výhoda, ale i nevýhoda, záleží na osobním vkusu.
    Také v cee´du se usadíte pohodlně a s nalezením vhodné pozice není problém, palubní deska je mělčí a řidiče neobklopuje. To může být výhoda, ale i nevýhoda, záleží na osobním vkusu.| Zdroj: acz
  • Větší prostor pro nohy vzadu je velkou výhodou kie, o něco více než ve focusu je ho i nad hlavou. Sedáky jsou ukotveny níže.
    Větší prostor pro nohy vzadu je velkou výhodou kie, o něco více než ve focusu je ho i nad hlavou. Sedáky jsou ukotveny níže.| Zdroj: acz
  • Kratší a širší sedadla kie vyhoví spíše korpulentním postavám, záda z nich ale nebolí nikoho. Potahy levnějších výbav nejsou na dotyk moc příjemné.
    Kratší a širší sedadla kie vyhoví spíše korpulentním postavám, záda z nich ale nebolí nikoho. Potahy levnějších výbav nejsou na dotyk moc příjemné.| Zdroj: acz
  • Kia Cee´d SW 1.4 CVVT
    Kia Cee´d SW 1.4 CVVT| Zdroj: acz
  • Kia Cee´d SW 1.4 CVVT
    Kia Cee´d SW 1.4 CVVT| Zdroj: acz
  • Kia Cee´d SW 1.4 CVVT
    Kia Cee´d SW 1.4 CVVT| Zdroj: acz
  • Kia Cee´d SW 1.4 CVVT
    Kia Cee´d SW 1.4 CVVT| Zdroj: acz
  • Subtilnější pojetí dveří u kie ničemu nevadí, nevhodně tvarovaná schránka však způsobuje, že láhev může překážet
    Subtilnější pojetí dveří u kie ničemu nevadí, nevhodně tvarovaná schránka však způsobuje, že láhev může překážet| Zdroj: acz
  • Kia Cee´d SW 1.4 CVVT
    Kia Cee´d SW 1.4 CVVT| Zdroj: acz
  • Kia Cee´d SW 1.4 CVVT
    Kia Cee´d SW 1.4 CVVT| Zdroj: acz
  • Kia Cee´d SW 1.4 CVVT
    Kia Cee´d SW 1.4 CVVT| Zdroj: acz
  • Podvozek cee´du nezklame, v zatáčkách se však při ostřejší jízdě focusu nevyrovná. Projevuje se nedotáčivost a přeposilované řízení nenabízí patřičnou zpětnou vazbu. Tlumení na 15“ kolech funguje dobře.
    Podvozek cee´du nezklame, v zatáčkách se však při ostřejší jízdě focusu nevyrovná. Projevuje se nedotáčivost a přeposilované řízení nenabízí patřičnou zpětnou vazbu. Tlumení na 15“ kolech funguje dobře.| Zdroj: acz
  • Kia Cee´d SW 1.4 CVVT
    Kia Cee´d SW 1.4 CVVT| Zdroj: acz
  • Kia Cee´d SW 1.4 CVVT
    Kia Cee´d SW 1.4 CVVT| Zdroj: acz
  • Kia Cee´d SW 1.4 CVVT
    Kia Cee´d SW 1.4 CVVT| Zdroj: acz
  • Kia Cee´d SW 1.4 CVVT
    Kia Cee´d SW 1.4 CVVT| Zdroj: acz
  • Kia Cee´d SW 1.4 CVVT
    Kia Cee´d SW 1.4 CVVT| Zdroj: acz
  • Kia Cee´d SW 1.4 CVVT
    Kia Cee´d SW 1.4 CVVT| Zdroj: acz
  • Kia Cee´d SW 1.4 CVVT
    Kia Cee´d SW 1.4 CVVT| Zdroj: acz
  • Kia Cee´d SW 1.4 CVVT
    Kia Cee´d SW 1.4 CVVT| Zdroj: acz
  • Vyjma vybrání za podběhy je v ostatních rozměrech kufr cee´du menší, udávaný objem vylepšují kapsy pod podlahou. Také zde je prostor kvalitně čalouněný, osvětlení je pouze na jedné straně.
    Vyjma vybrání za podběhy je v ostatních rozměrech kufr cee´du menší, udávaný objem vylepšují kapsy pod podlahou. Také zde je prostor kvalitně čalouněný, osvětlení je pouze na jedné straně.| Zdroj: acz
  • Kia Cee´d SW 1.4 CVVT
    Kia Cee´d SW 1.4 CVVT| Zdroj: acz
  • Pod podlahou se nachází několik schránek, prostřední díl lze vyjmout, výška kufru tím zde naroste na 54 cm, ale odkryjete přímo standardně dodávané dojezdové kolo.
    Pod podlahou se nachází několik schránek, prostřední díl lze vyjmout, výška kufru tím zde naroste na 54 cm, ale odkryjete přímo standardně dodávané dojezdové kolo.| Zdroj: acz
  • Háčky na bocích jsou větší, ale stejně na nich tašky nedrží.
    Háčky na bocích jsou větší, ale stejně na nich tašky nedrží.| Zdroj: acz
  • Kia Cee´d SW 1.4 CVVT
    Kia Cee´d SW 1.4 CVVT| Zdroj: acz
  • Čtrnáctistovka odvádí na poměry základního motoru výbornou práci, díky šestistupňové převodovce dokáže naplno využít svůj potenciál a nezklame dynamikou, pružností ani spotřebou
    Čtrnáctistovka odvádí na poměry základního motoru výbornou práci, díky šestistupňové převodovce dokáže naplno využít svůj potenciál a nezklame dynamikou, pružností ani spotřebou| Zdroj: acz
  • Kia Cee´d SW 1.4 CVVT
    Kia Cee´d SW 1.4 CVVT| Zdroj: acz
  • Kia Cee´d SW 1.4 CVVT
    Kia Cee´d SW 1.4 CVVT| Zdroj: acz
  • Kia Cee´d SW 1.4 CVVT
    Kia Cee´d SW 1.4 CVVT| Zdroj: acz
  • Kia Cee´d SW 1.4 CVVT
    Kia Cee´d SW 1.4 CVVT| Zdroj: acz
  • Kia Cee´d SW 1.4 CVVT
    Kia Cee´d SW 1.4 CVVT| Zdroj: acz
  • Kia Cee´d SW 1.4 CVVT
    Kia Cee´d SW 1.4 CVVT| Zdroj: acz
  • Také páté dveře v kie můžete zavírat na obou stranách, ve výplni je klasické vybrání.
    Také páté dveře v kie můžete zavírat na obou stranách, ve výplni je klasické vybrání.| Zdroj: acz
Ford Focus kombi 1.6 Ti-VCT vs. Kia Cee´d SW 1.4 CVVT – Souboj kombíků do 350.000 Kč!
Ford Focus kombi 1.6 Ti-VCT vs. Kia Cee´d SW 1.4 CVVT
Ford Focus kombi 1.6 Ti-VCT vs. Kia Cee´d SW 1.4 CVVT
Ford Focus kombi 1.6 Ti-VCT vs. Kia Cee´d SW 1.4 CVVT
Ford Focus kombi 1.6 Ti-VCT vs. Kia Cee´d SW 1.4 CVVT
Dojem z velmi přehledných přístrojů kazí zastaralá grafi ka základního palubního počítače.
Ford Focus kombi 1.6 Ti-VCT
Palubní desce fordu dominuje mohutný středový panel, se kterým je posádka v těsném kontaktu. Ovládání je intuitivní.
Ford Focus kombi 1.6 Ti-VCT
Ford Focus kombi 1.6 Ti-VCT
Podobně je na tom i pouze třířádkový displej rádia, který prozrazuje základní verzi focusu nejvíce, lepší aparatura stojí 12 000 Kč.
Ford Focus kombi 1.6 Ti-VCT
Ford Focus kombi 1.6 Ti-VCT
Ford Focus kombi 1.6 Ti-VCT
Ford Focus kombi 1.6 Ti-VCT
Otočný ovladač zapínání světlometů je umístěn nešikovně nízko vlevo od volantu a řidič si o něj při vystupování snadno narazí koleno. Samočinné rozsvěcení se dodává spolu s mlhovkami za 9400 Kč.
Pozice za volantem fordu je velmi příjemná a oceňujeme široký rozsah nastavení. Řadicí páka na vyvýšeném tunelu je dobře po ruce, někomu však může vadit dotírající středový panel.
Vzadu je méně místa, vybrání v opěradle končí nízko a před koleny zbývá jen pár centimetrů. Potěší však lépe podepřená stehna.
Univerzální sedadla focusu uspokojí každého, potěší dlouhé opěradlo, více tvarovaný by ale mohl být sedák. Potahová látka na okrajích působí lacině, sedací část uprostřed je však z kvalitnějšího materiálu.
Ford Focus kombi 1.6 Ti-VCT
Výplně dveří jsou u fordu mohutnější a posádce dávají větší pocit bezpečí, velká láhev se sem vejde bez problémů
Ford Focus kombi 1.6 Ti-VCT
Ford Focus kombi 1.6 Ti-VCT
Ford Focus kombi 1.6 Ti-VCT
Ford Focus kombi 1.6 Ti-VCT
Ford Focus kombi 1.6 Ti-VCT
Focus si v zatáčkách počíná jistě a obratně, podvozek dokáže velmi dobře kombinovat sportovní pocit z jízdy a skvělý komfort. S lehkým motorem je podvozek na limitu lehce přetáčivý.
Ford Focus kombi 1.6 Ti-VCT
Ford Focus kombi 1.6 Ti-VCT
Ford Focus kombi 1.6 Ti-VCT
Ford Focus kombi 1.6 Ti-VCT
Ford Focus kombi 1.6 Ti-VCT
Ford Focus kombi 1.6 Ti-VCT
Ford Focus kombi 1.6 Ti-VCT
Ford Focus kombi 1.6 Ti-VCT
Důkladně čalouněný kufr focusu má pravidelný tvar, chlubí se velkou šířkou mezi podběhy i slušnou délkou. Sympaticky nízko leží nakládací hrana.
Pod podlahou lze mít ve focusu dojezdovou rezervu (1600 Kč), plnohodnotná se dodává jen pro hatchback (3000 Kč).
Háčky na bocích jsou malé háčky a svůj účel moc neplní.
Na bocích najdete praktické uzavíratelné schránky.
Ford Focus kombi 1.6 Ti-VCT
Objemnější šestnáctistovka sice nabízí větší výkon i točivý moment než kia, kvůli pouze pětistupňové převodovce však na Korejce nestačí.
Spotřeba v testu byla u focusu ale vyšší jen o nepatrné dvě desetiny (6,9 vs. 6,7 l/100 km).
Ford Focus kombi 1.6 Ti-VCT
Ford Focus kombi 1.6 Ti-VCT
Ford Focus kombi 1.6 Ti-VCT
Ford Focus kombi 1.6 Ti-VCT
Ford Focus kombi 1.6 Ti-VCT
Bytelná madla ve fordu umožňují nadhmat i podhmat. Chválíme, že jsou na obou stranách.
Také čitelnost ukazatelů je bez výhrad, otáčkoměr je však menší a chybí ukazatel teploty motoru.
Kia Cee´d SW 1.4 CVVT
Kia má subtilnější palubní desku, na pohled působí chudším a lacinějším dojmem. K ergonomii však připomínky nemáme a lépe je řešený prostor před řadicí pákou.
Kia Cee´d SW 1.4 CVVT
Ovládání rádia v kie i displej jsou výrazně modernější.
Kia Cee´d SW 1.4 CVVT
Kia Cee´d SW 1.4 CVVT
Ovládání hlavních světlometů i mlhovek se u kie nachází na levé páčce. Světelný senzor s automatickým přepínáním je součástí jen vyšší výbavy (+20 000 Kč).
Také v cee´du se usadíte pohodlně a s nalezením vhodné pozice není problém, palubní deska je mělčí a řidiče neobklopuje. To může být výhoda, ale i nevýhoda, záleží na osobním vkusu.
Větší prostor pro nohy vzadu je velkou výhodou kie, o něco více než ve focusu je ho i nad hlavou. Sedáky jsou ukotveny níže.
Kratší a širší sedadla kie vyhoví spíše korpulentním postavám, záda z nich ale nebolí nikoho. Potahy levnějších výbav nejsou na dotyk moc příjemné.
Kia Cee´d SW 1.4 CVVT
Kia Cee´d SW 1.4 CVVT
Kia Cee´d SW 1.4 CVVT
Kia Cee´d SW 1.4 CVVT
Subtilnější pojetí dveří u kie ničemu nevadí, nevhodně tvarovaná schránka však způsobuje, že láhev může překážet
Kia Cee´d SW 1.4 CVVT
Kia Cee´d SW 1.4 CVVT
Kia Cee´d SW 1.4 CVVT
Podvozek cee´du nezklame, v zatáčkách se však při ostřejší jízdě focusu nevyrovná. Projevuje se nedotáčivost a přeposilované řízení nenabízí patřičnou zpětnou vazbu. Tlumení na 15“ kolech funguje dobře.
Kia Cee´d SW 1.4 CVVT
Kia Cee´d SW 1.4 CVVT
Kia Cee´d SW 1.4 CVVT
Kia Cee´d SW 1.4 CVVT
Kia Cee´d SW 1.4 CVVT
Kia Cee´d SW 1.4 CVVT
Kia Cee´d SW 1.4 CVVT
Kia Cee´d SW 1.4 CVVT
Vyjma vybrání za podběhy je v ostatních rozměrech kufr cee´du menší, udávaný objem vylepšují kapsy pod podlahou. Také zde je prostor kvalitně čalouněný, osvětlení je pouze na jedné straně.
Kia Cee´d SW 1.4 CVVT
Pod podlahou se nachází několik schránek, prostřední díl lze vyjmout, výška kufru tím zde naroste na 54 cm, ale odkryjete přímo standardně dodávané dojezdové kolo.
Háčky na bocích jsou větší, ale stejně na nich tašky nedrží.
Kia Cee´d SW 1.4 CVVT
Čtrnáctistovka odvádí na poměry základního motoru výbornou práci, díky šestistupňové převodovce dokáže naplno využít svůj potenciál a nezklame dynamikou, pružností ani spotřebou
Kia Cee´d SW 1.4 CVVT
Kia Cee´d SW 1.4 CVVT
Kia Cee´d SW 1.4 CVVT
Kia Cee´d SW 1.4 CVVT
Kia Cee´d SW 1.4 CVVT
Kia Cee´d SW 1.4 CVVT
Také páté dveře v kie můžete zavírat na obou stranách, ve výplni je klasické vybrání.