Ford Focus kombi vs. VW Golf Variant – Odvěcí rivalové v hybridním hávu
3
/
87
Prohlédnout znovu
Ford Focus kombi vs. VW Golf Variant – Odvěcí rivalové v hybridním hávu
Ford Focus kombi 1.0 EcoBoost mHEV ST-Line (114 kW) vs Volkswagen Golf Variant 1.5 eTSI (110 kW) DSG R-Line
|
auto.cz/Samuel Mareček
Ford Focus kombi 1.0 EcoBoost mHEV ST-Line (114 kW) vs Volkswagen Golf Variant 1.5 eTSI (110 kW) DSG R-Line
|
auto.cz/Samuel Mareček
Ford Focus kombi 1.0 EcoBoost mHEV ST-Line (114 kW) vs Volkswagen Golf Variant 1.5 eTSI (110 kW) DSG R-Line
|
auto.cz/Samuel Mareček
Ford Focus kombi 1.0 EcoBoost mHEV ST-Line (114 kW) vs Volkswagen Golf Variant 1.5 eTSI (110 kW) DSG R-Line
|
auto.cz/Samuel Mareček
Ford Focus kombi 1.0 EcoBoost mHEV ST-Line (114 kW) vs Volkswagen Golf Variant 1.5 eTSI (110 kW) DSG R-Line
|
auto.cz/Samuel Mareček
Ford Focus kombi 1.0 EcoBoost mHEV ST-Line (114 kW) vs Volkswagen Golf Variant 1.5 eTSI (110 kW) DSG R-Line
|
auto.cz/Samuel Mareček
Ford Focus Kombi 1.0 EcoBoost mHEV
|
Svět motorů/Petr Homolka
Ford Focus Kombi 1.0 EcoBoost mHEV
|
Svět motorů/Petr Homolka
Ford Focus Kombi 1.0 EcoBoost mHEV
|
Svět motorů/Petr Homolka
Ford Focus Kombi 1.0 EcoBoost mHEV
|
Svět motorů/Petr Homolka
Ford Focus Kombi 1.0 EcoBoost mHEV
|
Svět motorů/Petr Homolka
Ford Focus Kombi 1.0 EcoBoost mHEV
|
Svět motorů/Petr Homolka
Ford Focus Kombi 1.0 EcoBoost mHEV
|
Svět motorů/Petr Homolka
Ford Focus Kombi 1.0 EcoBoost mHEV
|
Svět motorů/Petr Homolka
Ford Focus Kombi 1.0 EcoBoost mHEV
|
Svět motorů/Petr Homolka
Ford Focus Kombi 1.0 EcoBoost mHEV
|
Svět motorů/Petr Homolka
Ford Focus Kombi 1.0 EcoBoost mHEV
|
Svět motorů/Petr Homolka
Ford Focus Kombi 1.0 EcoBoost mHEV
|
Svět motorů/Petr Homolka
Ford Focus Kombi 1.0 EcoBoost mHEV
|
Svět motorů/Petr Homolka
Ford Focus Kombi 1.0 EcoBoost mHEV
|
Svět motorů/Petr Homolka
Ford Focus Kombi 1.0 EcoBoost mHEV
|
Svět motorů/Petr Homolka
Ford Focus Kombi 1.0 EcoBoost mHEV
|
Svět motorů/Petr Homolka
Ford Focus Kombi 1.0 EcoBoost mHEV
|
Svět motorů/Petr Homolka
Ford Focus Kombi 1.0 EcoBoost mHEV
|
Svět motorů/Petr Homolka
Ford Focus Kombi 1.0 EcoBoost mHEV
|
Svět motorů/Petr Homolka
Ford Focus Kombi 1.0 EcoBoost mHEV
|
Svět motorů/Petr Homolka
Ford Focus Kombi 1.0 EcoBoost mHEV
|
Svět motorů/Petr Homolka
Ford Focus Kombi 1.0 EcoBoost mHEV
|
Svět motorů/Petr Homolka
Ford Focus Kombi 1.0 EcoBoost mHEV
|
Svět motorů/Petr Homolka
Ford Focus Kombi 1.0 EcoBoost mHEV
|
Svět motorů/Petr Homolka
Ford Focus Kombi 1.0 EcoBoost mHEV
|
Svět motorů/Petr Homolka
Ford Focus Kombi 1.0 EcoBoost mHEV
|
Svět motorů/Petr Homolka
Ford Focus Kombi 1.0 EcoBoost mHEV
|
Svět motorů/Petr Homolka
Ford Focus Kombi 1.0 EcoBoost mHEV
|
Svět motorů/Petr Homolka
Ford Focus Kombi 1.0 EcoBoost mHEV
|
Svět motorů/Petr Homolka
Ford Focus Kombi 1.0 EcoBoost mHEV
|
Svět motorů/Petr Homolka
Ford Focus Kombi 1.0 EcoBoost mHEV
|
Svět motorů/Petr Homolka
Ford Focus Kombi 1.0 EcoBoost mHEV
|
Svět motorů/Petr Homolka
Ford Focus Kombi 1.0 EcoBoost mHEV
|
Svět motorů/Petr Homolka
Ford Focus Kombi 1.0 EcoBoost mHEV
|
Svět motorů/Petr Homolka
Ford Focus Kombi 1.0 EcoBoost mHEV
|
Svět motorů/Petr Homolka
Ford Focus Kombi 1.0 EcoBoost mHEV
|
Svět motorů/Petr Homolka
Ford Focus Kombi 1.0 EcoBoost mHEV
|
Svět motorů/Petr Homolka
Ford Focus Kombi 1.0 EcoBoost mHEV
|
Svět motorů/Petr Homolka
Ford Focus Kombi 1.0 EcoBoost mHEV
|
Svět motorů/Petr Homolka
Ford Focus Kombi 1.0 EcoBoost mHEV
|
Svět motorů/Petr Homolka
Ford Focus Kombi 1.0 EcoBoost mHEV
|
Svět motorů/Petr Homolka
Ford Focus Kombi 1.0 EcoBoost mHEV
|
Svět motorů/Petr Homolka
Ford Focus Kombi 1.0 EcoBoost mHEV
|
Svět motorů/Petr Homolka
Ford Focus Kombi 1.0 EcoBoost mHEV
|
Svět motorů/Petr Homolka
Volkswagen Golf Variant 1.5 eTSI (110 kW) DSG R-Line
|
auto.cz/Petr Homolka
Volkswagen Golf Variant 1.5 eTSI (110 kW) DSG R-Line
|
auto.cz/Petr Homolka
Volkswagen Golf Variant 1.5 eTSI (110 kW) DSG R-Line
|
auto.cz/Petr Homolka
Volkswagen Golf Variant 1.5 eTSI (110 kW) DSG R-Line
|
auto.cz/Petr Homolka
Volkswagen Golf Variant 1.5 eTSI (110 kW) DSG R-Line
|
auto.cz/Petr Homolka
Volkswagen Golf Variant 1.5 eTSI (110 kW) DSG R-Line
|
auto.cz/Petr Homolka
Volkswagen Golf Variant 1.5 eTSI (110 kW) DSG R-Line
|
auto.cz/Petr Homolka
Volkswagen Golf Variant 1.5 eTSI (110 kW) DSG R-Line
|
auto.cz/Petr Homolka
Volkswagen Golf Variant 1.5 eTSI (110 kW) DSG R-Line
|
auto.cz/Petr Homolka
Volkswagen Golf Variant 1.5 eTSI (110 kW) DSG R-Line
|
auto.cz/Petr Homolka
Volkswagen Golf Variant 1.5 eTSI (110 kW) DSG R-Line
|
auto.cz/Petr Homolka
Volkswagen Golf Variant 1.5 eTSI (110 kW) DSG R-Line
|
auto.cz/Petr Homolka
Volkswagen Golf Variant 1.5 eTSI (110 kW) DSG R-Line
|
auto.cz/Petr Homolka
Volkswagen Golf Variant 1.5 eTSI (110 kW) DSG R-Line
|
auto.cz/Petr Homolka
Volkswagen Golf Variant 1.5 eTSI (110 kW) DSG R-Line
|
auto.cz/Petr Homolka
Volkswagen Golf Variant 1.5 eTSI (110 kW) DSG R-Line
|
auto.cz/Petr Homolka
Volkswagen Golf Variant 1.5 eTSI (110 kW) DSG R-Line
|
auto.cz/Petr Homolka
Volkswagen Golf Variant 1.5 eTSI (110 kW) DSG R-Line
|
auto.cz/Petr Homolka
Volkswagen Golf Variant 1.5 eTSI (110 kW) DSG R-Line
|
auto.cz/Petr Homolka
Volkswagen Golf Variant 1.5 eTSI (110 kW) DSG R-Line
|
auto.cz/Petr Homolka
Volkswagen Golf Variant 1.5 eTSI (110 kW) DSG R-Line
|
auto.cz/Petr Homolka
Volkswagen Golf Variant 1.5 eTSI (110 kW) DSG R-Line
|
auto.cz/Petr Homolka
Volkswagen Golf Variant 1.5 eTSI (110 kW) DSG R-Line
|
auto.cz/Petr Homolka
Volkswagen Golf Variant 1.5 eTSI (110 kW) DSG R-Line
|
auto.cz/Petr Homolka
Volkswagen Golf Variant 1.5 eTSI (110 kW) DSG R-Line
|
auto.cz/Petr Homolka
Volkswagen Golf Variant 1.5 eTSI (110 kW) DSG R-Line
|
auto.cz/Petr Homolka
Volkswagen Golf Variant 1.5 eTSI (110 kW) DSG R-Line
|
auto.cz/Petr Homolka
Volkswagen Golf Variant 1.5 eTSI (110 kW) DSG R-Line
|
auto.cz/Petr Homolka
Volkswagen Golf Variant 1.5 eTSI (110 kW) DSG R-Line
|
auto.cz/Petr Homolka
Volkswagen Golf Variant 1.5 eTSI (110 kW) DSG R-Line
|
auto.cz/Petr Homolka
Volkswagen Golf Variant 1.5 eTSI (110 kW) DSG R-Line
|
auto.cz/Petr Homolka
Volkswagen Golf Variant 1.5 eTSI (110 kW) DSG R-Line
|
auto.cz/Petr Homolka
Volkswagen Golf Variant 1.5 eTSI (110 kW) DSG R-Line
|
auto.cz/Petr Homolka
Volkswagen Golf Variant 1.5 eTSI (110 kW) DSG R-Line
|
auto.cz/Petr Homolka
Volkswagen Golf Variant 1.5 eTSI (110 kW) DSG R-Line
|
auto.cz/Petr Homolka
Volkswagen Golf Variant 1.5 eTSI (110 kW) DSG R-Line
|
auto.cz/Petr Homolka
Volkswagen Golf Variant 1.5 eTSI (110 kW) DSG R-Line
|
auto.cz/Petr Homolka
Velký test nosičů jízdních kol: Stejná věc, přesto takové rozdíly
Největší problém plug-in hybridů jsou řidiči. Neumějí je nabíjet
Lancia Kappa (1994-2000): Tři podoby italské elegance
Martin Vaculík vyzpovídal nového šéfredaktora Světa motorů
Nový Citroën C3 má ceny. Elektromobil patří k nejlevnějším na trhu