Pohon na všechna kola si vyžádal spojovací hřídel s kardanovým kloubem a robustnější konstrukci přední nápravy (vlevo)|
Zdroj: acz
Ford Transit|
Zdroj: acz
zadní lavice je připravena poskytnout dostatek místa trojici cestujících|
Zdroj: acz
Nákladový prostor a místo pro posádku odděluje posuvná přepážka|
Zdroj: acz
Turbodiesel 2.4 TDCi nás překvapil skromnou žízní|
Zdroj: acz
Řadicí páka na středové konzole je řidičovi pěkně po ruce|
Zdroj: acz
Jakmile dojde k prokluzu zadních kol a připojení těch předních, rozsvítí se informační nápis AWD|
Zdroj: acz
K uložení větších věcí slouží prostory ve středu přístrojové desky|
Zdroj: acz
Možnost vypnutí airbagu spolujezdce (pro převoz dětí v sedačce proti směru jízdy) není u dodávek běžná, ale u kombivanu může přijít vhod|
Zdroj: acz
Překlopitelný kryt prohlubně v přístrojové desce může posloužit jako stoleček a držák na nápoje, do prohlubně může směřovat provozní dokumentace|
Zdroj: acz
Uvolnění přepážku pro posun nevyžaduje přemýšlení ani větší námahu|
Zdroj: acz
KombiVan 4x4 umí razatně zrychlovat i na kluzké cestě|
Zdroj: acz