Honda Jazz 1.5 i-MMD e-CVT vs. Toyota Yaris 1.5 Hybrid e-CVT – Smysluplné řešení

1/83
Přehled fotografií
Zavřít
  • Honda Jazz 1.5 i-MMD e-CVT vs. Toyota Yaris 1.5 Hybrid e-CVT
    Honda Jazz 1.5 i-MMD e-CVT vs. Toyota Yaris 1.5 Hybrid e-CVT| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Honda Jazz 1.5 i-MMD e-CVT vs. Toyota Yaris 1.5 Hybrid e-CVT
    Honda Jazz 1.5 i-MMD e-CVT vs. Toyota Yaris 1.5 Hybrid e-CVT| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Honda Jazz 1.5 i-MMD e-CVT vs. Toyota Yaris 1.5 Hybrid e-CVT
    Honda Jazz 1.5 i-MMD e-CVT vs. Toyota Yaris 1.5 Hybrid e-CVT| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Honda Jazz 1.5 i-MMD e-CVT vs. Toyota Yaris 1.5 Hybrid e-CVT
    Honda Jazz 1.5 i-MMD e-CVT vs. Toyota Yaris 1.5 Hybrid e-CVT| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Honda Jazz 1.5 i-MMD e-CVT vs. Toyota Yaris 1.5 Hybrid e-CVT
    Honda Jazz 1.5 i-MMD e-CVT vs. Toyota Yaris 1.5 Hybrid e-CVT| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Honda Jazz 1.5 i-MMD e-CVT vs. Toyota Yaris 1.5 Hybrid e-CVT
    Honda Jazz 1.5 i-MMD e-CVT vs. Toyota Yaris 1.5 Hybrid e-CVT| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Honda Jazz 1.5 i-MMD e-CVT vs. Toyota Yaris 1.5 Hybrid e-CVT
    Honda Jazz 1.5 i-MMD e-CVT vs. Toyota Yaris 1.5 Hybrid e-CVT| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Honda Jazz 1.5 i-MMD e-CVT vs. Toyota Yaris 1.5 Hybrid e-CVT
    Honda Jazz 1.5 i-MMD e-CVT vs. Toyota Yaris 1.5 Hybrid e-CVT| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Na klasické přístroje u jazzu zapomeňte, indikátory na bocích doplňuje jen displej zobrazující rychlost. Chválíme snadnou obsluhu palubního počítače.
    Na klasické přístroje u jazzu zapomeňte, indikátory na bocích doplňuje jen displej zobrazující rychlost. Chválíme snadnou obsluhu palubního počítače.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Honda Jazz 1.5 i-MMD e-CVT
    Honda Jazz 1.5 i-MMD e-CVT| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Honda Jazz 1.5 i-MMD e-CVT
    Honda Jazz 1.5 i-MMD e-CVT| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Honda Jazz 1.5 i-MMD e-CVT
    Honda Jazz 1.5 i-MMD e-CVT| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Jednoduchý a moderní interiér srážejí lacině působící tvrdé plasty, které kryjí celou horní plochu. Dojem aspoň vylepšuje koženkou obšitý středový pás.
    Jednoduchý a moderní interiér srážejí lacině působící tvrdé plasty, které kryjí celou horní plochu. Dojem aspoň vylepšuje koženkou obšitý středový pás.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Honda Jazz 1.5 i-MMD e-CVT
    Honda Jazz 1.5 i-MMD e-CVT| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Volič jízdních režimů nabízí u toyoty i hondy mód pro brzdění/ intenzivní rekuperaci, který přijde vhod při sjíždění táhlých klesání.
    Volič jízdních režimů nabízí u toyoty i hondy mód pro brzdění/ intenzivní rekuperaci, který přijde vhod při sjíždění táhlých klesání.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Nová, modernější grafi ka přispívá k rychlejší orientaci, chválíme zachování alespoň základních tlačítek
    Nová, modernější grafi ka přispívá k rychlejší orientaci, chválíme zachování alespoň základních tlačítek| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Díky velkým ovladačům a jasným piktogramům je nastavování klimatizace (pouze jednozónové) velmi snadné a intuitivní i za jízdy
    Díky velkým ovladačům a jasným piktogramům je nastavování klimatizace (pouze jednozónové) velmi snadné a intuitivní i za jízdy| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Honda Jazz 1.5 i-MMD e-CVT
    Honda Jazz 1.5 i-MMD e-CVT| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Honda Jazz 1.5 i-MMD e-CVT
    Honda Jazz 1.5 i-MMD e-CVT| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Honda Jazz 1.5 i-MMD e-CVT
    Honda Jazz 1.5 i-MMD e-CVT| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Honda Jazz 1.5 i-MMD e-CVT
    Honda Jazz 1.5 i-MMD e-CVT| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Honda Jazz 1.5 i-MMD e-CVT
    Honda Jazz 1.5 i-MMD e-CVT| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Honda Jazz 1.5 i-MMD e-CVT
    Honda Jazz 1.5 i-MMD e-CVT| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Honda nabízí dvě oddělené schránky před spolujezdcem a praktické držáky na pití po obou stranách palubní desky
    Honda nabízí dvě oddělené schránky před spolujezdcem a praktické držáky na pití po obou stranách palubní desky| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Řidič má v hondě v každém ohledu hodně místa, volant se však nastavuje v menším rozsahu než u toyoty a pro některé bude pozice kompromisní
    Řidič má v hondě v každém ohledu hodně místa, volant se však nastavuje v menším rozsahu než u toyoty a pro některé bude pozice kompromisní| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Honda nabízí mezi malými vozy jednoznačně nejlepší přístup i nejvíce místa v podélném směru. Sedí se zde pohodlně a s příjemně podepřenými stehny.
    Honda nabízí mezi malými vozy jednoznačně nejlepší přístup i nejvíce místa v podélném směru. Sedí se zde pohodlně a s příjemně podepřenými stehny.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Sedadla mají příjemný tvar a měkčí výplně, záda z nich ale nebolí. Opěrky jsou nízké.
    Sedadla mají příjemný tvar a měkčí výplně, záda z nich ale nebolí. Opěrky jsou nízké.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Honda Jazz 1.5 i-MMD e-CVT
    Honda Jazz 1.5 i-MMD e-CVT| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Unikátní funkcí jazzu je možnost vyklopení zadních sedáků nahoru, čímž vznikne prostor pro převoz vysokých předmětů
    Unikátní funkcí jazzu je možnost vyklopení zadních sedáků nahoru, čímž vznikne prostor pro převoz vysokých předmětů| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Honda Jazz 1.5 i-MMD e-CVT
    Honda Jazz 1.5 i-MMD e-CVT| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Honda už při první změně směru výrazně přibrzdí, čímž zajistí hladký průjezd a potlačí vrozenou nedotáčivost. Limity podvozku jsou o poznání níže než u yarisu, ale vůz se chová naprosto bezpečně.
    Honda už při první změně směru výrazně přibrzdí, čímž zajistí hladký průjezd a potlačí vrozenou nedotáčivost. Limity podvozku jsou o poznání níže než u yarisu, ale vůz se chová naprosto bezpečně.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Honda Jazz 1.5 i-MMD e-CVT
    Honda Jazz 1.5 i-MMD e-CVT| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Honda Jazz 1.5 i-MMD e-CVT
    Honda Jazz 1.5 i-MMD e-CVT| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Honda Jazz 1.5 i-MMD e-CVT
    Honda Jazz 1.5 i-MMD e-CVT| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Honda Jazz 1.5 i-MMD e-CVT
    Honda Jazz 1.5 i-MMD e-CVT| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Honda Jazz 1.5 i-MMD e-CVT
    Honda Jazz 1.5 i-MMD e-CVT| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Honda Jazz 1.5 i-MMD e-CVT
    Honda Jazz 1.5 i-MMD e-CVT| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Honda Jazz 1.5 i-MMD e-CVT
    Honda Jazz 1.5 i-MMD e-CVT| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Honda Jazz 1.5 i-MMD e-CVT
    Honda Jazz 1.5 i-MMD e-CVT| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Honda Jazz 1.5 i-MMD e-CVT
    Honda Jazz 1.5 i-MMD e-CVT| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Zavazadelník potěší nízkou nákladovou hranou, líbí se nám i praktické háčky na bocích a snadné sklápění zadních sedadel. Naopak páté dveře by se mohly otevírat výše.
    Zavazadelník potěší nízkou nákladovou hranou, líbí se nám i praktické háčky na bocích a snadné sklápění zadních sedadel. Naopak páté dveře by se mohly otevírat výše.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Hybrid hondy působí svižně v nízkých rychlostech, nad 140 km/h mu však dochází dech. Spotřeba se drží nízko zejména ve městě.
    Hybrid hondy působí svižně v nízkých rychlostech, nad 140 km/h mu však dochází dech. Spotřeba se drží nízko zejména ve městě.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Honda Jazz 1.5 i-MMD e-CVT
    Honda Jazz 1.5 i-MMD e-CVT| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Honda Jazz 1.5 i-MMD e-CVT
    Honda Jazz 1.5 i-MMD e-CVT| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Honda Jazz 1.5 i-MMD e-CVT
    Honda Jazz 1.5 i-MMD e-CVT| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Honda Jazz 1.5 i-MMD e-CVT
    Honda Jazz 1.5 i-MMD e-CVT| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Pneumatiky v testu: Continental Winter Contact TS 860 185/60 R15
    Pneumatiky v testu: Continental Winter Contact TS 860 185/60 R15| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Ukazatele v yarisu jsou hodně malé, vlevo najdete indikátor výkonu, vpravo tradičně digitálně zobrazenou rychlost. Otáčkoměr se ukazuje v průhledovém displeji.
    Ukazatele v yarisu jsou hodně malé, vlevo najdete indikátor výkonu, vpravo tradičně digitálně zobrazenou rychlost. Otáčkoměr se ukazuje v průhledovém displeji.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Toyota Yaris 1.5 Hybrid e-CVT
    Toyota Yaris 1.5 Hybrid e-CVT| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Palubní deska řidiče obklopuje, působí mohutně a bytelně. Líbí se nám použití příjemných měkčených materiálů. Kvůli širokým předním sloupkům je z vozu horší výhled.
    Palubní deska řidiče obklopuje, působí mohutně a bytelně. Líbí se nám použití příjemných měkčených materiálů. Kvůli širokým předním sloupkům je z vozu horší výhled.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Toyota Yaris 1.5 Hybrid e-CVT
    Toyota Yaris 1.5 Hybrid e-CVT| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Toyota Yaris 1.5 Hybrid e-CVT
    Toyota Yaris 1.5 Hybrid e-CVT| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Toyota Yaris 1.5 Hybrid e-CVT
    Toyota Yaris 1.5 Hybrid e-CVT| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Multimediální systém působí možná staromódně, ale ovládá se dobře a všechny základní funkce mají svá tlačítka
    Multimediální systém působí možná staromódně, ale ovládá se dobře a všechny základní funkce mají svá tlačítka| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Toyota Yaris 1.5 Hybrid e-CVT
    Toyota Yaris 1.5 Hybrid e-CVT| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Tlačítka i ikonky klimatizace jsou menší než u jazzu, ale i tak je vše jasné. Především jsme rádi, že nemusíme nic lovit přes displej.
    Tlačítka i ikonky klimatizace jsou menší než u jazzu, ale i tak je vše jasné. Především jsme rádi, že nemusíme nic lovit přes displej.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Toyota Yaris 1.5 Hybrid e-CVT
    Toyota Yaris 1.5 Hybrid e-CVT| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Toyota Yaris 1.5 Hybrid e-CVT
    Toyota Yaris 1.5 Hybrid e-CVT| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Toyota Yaris 1.5 Hybrid e-CVT
    Toyota Yaris 1.5 Hybrid e-CVT| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Zajímavě tvarované madlo na dveřích trochu omezuje přístup do spodní schránky. Plast na dveřích má příjemnou strukturu a vypadá jako látka.
    Zajímavě tvarované madlo na dveřích trochu omezuje přístup do spodní schránky. Plast na dveřích má příjemnou strukturu a vypadá jako látka.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Na sportovně nízký posez jsme u yarisu nebyli zvyklí, ale moc se nám líbí. Chválíme i možnosti si konečně přitáhnout volant k tělu.
    Na sportovně nízký posez jsme u yarisu nebyli zvyklí, ale moc se nám líbí. Chválíme i možnosti si konečně přitáhnout volant k tělu.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Vzadu patří yaris k menším v rámci kategorie, místa je zde však o něco více než třeba v Peugeotu 208 či corse
    Vzadu patří yaris k menším v rámci kategorie, místa je zde však o něco více než třeba v Peugeotu 208 či corse| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Sportovně tvarovaná sedadla nejsou na delší jízdu pohodlná. Opěrky jsou i zde nízké.
    Sportovně tvarovaná sedadla nejsou na delší jízdu pohodlná. Opěrky jsou i zde nízké.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Toyota Yaris 1.5 Hybrid e-CVT
    Toyota Yaris 1.5 Hybrid e-CVT| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Toyota Yaris 1.5 Hybrid e-CVT
    Toyota Yaris 1.5 Hybrid e-CVT| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Toyota Yaris 1.5 Hybrid e-CVT
    Toyota Yaris 1.5 Hybrid e-CVT| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Toyota Yaris 1.5 Hybrid e-CVT
    Toyota Yaris 1.5 Hybrid e-CVT| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Toyota předvádí ukázkově rychlé reakce při zatočení volantem a jede přesně tam, kam řidič chce. Stabilizace zasahuje jemně a nechává řešení situace v rukou řidiče, v krizi ho však nezradí.
    Toyota předvádí ukázkově rychlé reakce při zatočení volantem a jede přesně tam, kam řidič chce. Stabilizace zasahuje jemně a nechává řešení situace v rukou řidiče, v krizi ho však nezradí.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Toyota Yaris 1.5 Hybrid e-CVT
    Toyota Yaris 1.5 Hybrid e-CVT| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Toyota Yaris 1.5 Hybrid e-CVT
    Toyota Yaris 1.5 Hybrid e-CVT| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Toyota Yaris 1.5 Hybrid e-CVT
    Toyota Yaris 1.5 Hybrid e-CVT| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Toyota Yaris 1.5 Hybrid e-CVT
    Toyota Yaris 1.5 Hybrid e-CVT| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Toyota Yaris 1.5 Hybrid e-CVT
    Toyota Yaris 1.5 Hybrid e-CVT| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Toyota Yaris 1.5 Hybrid e-CVT
    Toyota Yaris 1.5 Hybrid e-CVT| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Toyota Yaris 1.5 Hybrid e-CVT
    Toyota Yaris 1.5 Hybrid e-CVT| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Toyota Yaris 1.5 Hybrid e-CVT
    Toyota Yaris 1.5 Hybrid e-CVT| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Zpracování kufru v yarisu působí ošizeným dojem, podlaha je tenká a boky nečalouněné. Základní rozměry se však jazzu téměř vyrovnají.
    Zpracování kufru v yarisu působí ošizeným dojem, podlaha je tenká a boky nečalouněné. Základní rozměry se však jazzu téměř vyrovnají.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Proti předchůdci je hybrid výrazně dynamičtější a tišší. Ve srovnání s hondou nabízí úspornější provoz i mimo město a lépe jede také ve vyšších rychlostech. S yarisem se tak příjemně cestuje i po dálnicích a zároveň si s ním užijete i svižnější jízdu po okreskách.
    Proti předchůdci je hybrid výrazně dynamičtější a tišší. Ve srovnání s hondou nabízí úspornější provoz i mimo město a lépe jede také ve vyšších rychlostech. S yarisem se tak příjemně cestuje i po dálnicích a zároveň si s ním užijete i svižnější jízdu po okreskách.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Toyota Yaris 1.5 Hybrid e-CVT
    Toyota Yaris 1.5 Hybrid e-CVT| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Toyota Yaris 1.5 Hybrid e-CVT
    Toyota Yaris 1.5 Hybrid e-CVT| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Pneumatiky v testu: Nokian Snowproof P 205/45 R17
    Pneumatiky v testu: Nokian Snowproof P 205/45 R17| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Toyota Yaris 1.5 Hybrid e-CVT
    Toyota Yaris 1.5 Hybrid e-CVT| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Toyota Yaris 1.5 Hybrid e-CVT
    Toyota Yaris 1.5 Hybrid e-CVT| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Honda Jazz 1.5 i-MMD e-CVT vs. Toyota Yaris 1.5 Hybrid e-CVT
Honda Jazz 1.5 i-MMD e-CVT vs. Toyota Yaris 1.5 Hybrid e-CVT
Honda Jazz 1.5 i-MMD e-CVT vs. Toyota Yaris 1.5 Hybrid e-CVT
Honda Jazz 1.5 i-MMD e-CVT vs. Toyota Yaris 1.5 Hybrid e-CVT
Honda Jazz 1.5 i-MMD e-CVT vs. Toyota Yaris 1.5 Hybrid e-CVT
Honda Jazz 1.5 i-MMD e-CVT vs. Toyota Yaris 1.5 Hybrid e-CVT
Honda Jazz 1.5 i-MMD e-CVT vs. Toyota Yaris 1.5 Hybrid e-CVT
Honda Jazz 1.5 i-MMD e-CVT vs. Toyota Yaris 1.5 Hybrid e-CVT
Na klasické přístroje u jazzu zapomeňte, indikátory na bocích doplňuje jen displej zobrazující rychlost. Chválíme snadnou obsluhu palubního počítače.
Honda Jazz 1.5 i-MMD e-CVT
Honda Jazz 1.5 i-MMD e-CVT
Honda Jazz 1.5 i-MMD e-CVT
Jednoduchý a moderní interiér srážejí lacině působící tvrdé plasty, které kryjí celou horní plochu. Dojem aspoň vylepšuje koženkou obšitý středový pás.
Honda Jazz 1.5 i-MMD e-CVT
Volič jízdních režimů nabízí u toyoty i hondy mód pro brzdění/ intenzivní rekuperaci, který přijde vhod při sjíždění táhlých klesání.
Nová, modernější grafi ka přispívá k rychlejší orientaci, chválíme zachování alespoň základních tlačítek
Díky velkým ovladačům a jasným piktogramům je nastavování klimatizace (pouze jednozónové) velmi snadné a intuitivní i za jízdy
Honda Jazz 1.5 i-MMD e-CVT
Honda Jazz 1.5 i-MMD e-CVT
Honda Jazz 1.5 i-MMD e-CVT
Honda Jazz 1.5 i-MMD e-CVT
Honda Jazz 1.5 i-MMD e-CVT
Honda Jazz 1.5 i-MMD e-CVT
Honda nabízí dvě oddělené schránky před spolujezdcem a praktické držáky na pití po obou stranách palubní desky
Řidič má v hondě v každém ohledu hodně místa, volant se však nastavuje v menším rozsahu než u toyoty a pro některé bude pozice kompromisní
Honda nabízí mezi malými vozy jednoznačně nejlepší přístup i nejvíce místa v podélném směru. Sedí se zde pohodlně a s příjemně podepřenými stehny.
Sedadla mají příjemný tvar a měkčí výplně, záda z nich ale nebolí. Opěrky jsou nízké.
Honda Jazz 1.5 i-MMD e-CVT
Unikátní funkcí jazzu je možnost vyklopení zadních sedáků nahoru, čímž vznikne prostor pro převoz vysokých předmětů
Honda Jazz 1.5 i-MMD e-CVT
Honda už při první změně směru výrazně přibrzdí, čímž zajistí hladký průjezd a potlačí vrozenou nedotáčivost. Limity podvozku jsou o poznání níže než u yarisu, ale vůz se chová naprosto bezpečně.
Honda Jazz 1.5 i-MMD e-CVT
Honda Jazz 1.5 i-MMD e-CVT
Honda Jazz 1.5 i-MMD e-CVT
Honda Jazz 1.5 i-MMD e-CVT
Honda Jazz 1.5 i-MMD e-CVT
Honda Jazz 1.5 i-MMD e-CVT
Honda Jazz 1.5 i-MMD e-CVT
Honda Jazz 1.5 i-MMD e-CVT
Honda Jazz 1.5 i-MMD e-CVT
Zavazadelník potěší nízkou nákladovou hranou, líbí se nám i praktické háčky na bocích a snadné sklápění zadních sedadel. Naopak páté dveře by se mohly otevírat výše.
Hybrid hondy působí svižně v nízkých rychlostech, nad 140 km/h mu však dochází dech. Spotřeba se drží nízko zejména ve městě.
Honda Jazz 1.5 i-MMD e-CVT
Honda Jazz 1.5 i-MMD e-CVT
Honda Jazz 1.5 i-MMD e-CVT
Honda Jazz 1.5 i-MMD e-CVT
Pneumatiky v testu: Continental Winter Contact TS 860 185/60 R15
Ukazatele v yarisu jsou hodně malé, vlevo najdete indikátor výkonu, vpravo tradičně digitálně zobrazenou rychlost. Otáčkoměr se ukazuje v průhledovém displeji.
Toyota Yaris 1.5 Hybrid e-CVT
Palubní deska řidiče obklopuje, působí mohutně a bytelně. Líbí se nám použití příjemných měkčených materiálů. Kvůli širokým předním sloupkům je z vozu horší výhled.
Toyota Yaris 1.5 Hybrid e-CVT
Toyota Yaris 1.5 Hybrid e-CVT
Toyota Yaris 1.5 Hybrid e-CVT
Multimediální systém působí možná staromódně, ale ovládá se dobře a všechny základní funkce mají svá tlačítka
Toyota Yaris 1.5 Hybrid e-CVT
Tlačítka i ikonky klimatizace jsou menší než u jazzu, ale i tak je vše jasné. Především jsme rádi, že nemusíme nic lovit přes displej.
Toyota Yaris 1.5 Hybrid e-CVT
Toyota Yaris 1.5 Hybrid e-CVT
Toyota Yaris 1.5 Hybrid e-CVT
Zajímavě tvarované madlo na dveřích trochu omezuje přístup do spodní schránky. Plast na dveřích má příjemnou strukturu a vypadá jako látka.
Na sportovně nízký posez jsme u yarisu nebyli zvyklí, ale moc se nám líbí. Chválíme i možnosti si konečně přitáhnout volant k tělu.
Vzadu patří yaris k menším v rámci kategorie, místa je zde však o něco více než třeba v Peugeotu 208 či corse
Sportovně tvarovaná sedadla nejsou na delší jízdu pohodlná. Opěrky jsou i zde nízké.
Toyota Yaris 1.5 Hybrid e-CVT
Toyota Yaris 1.5 Hybrid e-CVT
Toyota Yaris 1.5 Hybrid e-CVT
Toyota Yaris 1.5 Hybrid e-CVT
Toyota předvádí ukázkově rychlé reakce při zatočení volantem a jede přesně tam, kam řidič chce. Stabilizace zasahuje jemně a nechává řešení situace v rukou řidiče, v krizi ho však nezradí.
Toyota Yaris 1.5 Hybrid e-CVT
Toyota Yaris 1.5 Hybrid e-CVT
Toyota Yaris 1.5 Hybrid e-CVT
Toyota Yaris 1.5 Hybrid e-CVT
Toyota Yaris 1.5 Hybrid e-CVT
Toyota Yaris 1.5 Hybrid e-CVT
Toyota Yaris 1.5 Hybrid e-CVT
Toyota Yaris 1.5 Hybrid e-CVT
Zpracování kufru v yarisu působí ošizeným dojem, podlaha je tenká a boky nečalouněné. Základní rozměry se však jazzu téměř vyrovnají.
Proti předchůdci je hybrid výrazně dynamičtější a tišší. Ve srovnání s hondou nabízí úspornější provoz i mimo město a lépe jede také ve vyšších rychlostech. S yarisem se tak příjemně cestuje i po dálnicích a zároveň si s ním užijete i svižnější jízdu po okreskách.
Toyota Yaris 1.5 Hybrid e-CVT
Toyota Yaris 1.5 Hybrid e-CVT
Pneumatiky v testu: Nokian Snowproof P 205/45 R17
Toyota Yaris 1.5 Hybrid e-CVT
Toyota Yaris 1.5 Hybrid e-CVT