Hyundai i30 Fastback vs. Kia Proceed 1.6 CRDi – Výjimky existují

4/83
Přehled fotografií
Zavřít
  • Hyundai i30 Fastback vs. Kia Proceed 1.6 CRDi
    Hyundai i30 Fastback vs. Kia Proceed 1.6 CRDi| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Hyundai i30 Fastback vs. Kia Proceed 1.6 CRDi
    Hyundai i30 Fastback vs. Kia Proceed 1.6 CRDi| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Hyundai i30 Fastback vs. Kia Proceed 1.6 CRDi
    Hyundai i30 Fastback vs. Kia Proceed 1.6 CRDi| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Hyundai i30 Fastback vs. Kia Proceed 1.6 CRDi
    Hyundai i30 Fastback vs. Kia Proceed 1.6 CRDi| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Hyundai i30 Fastback vs. Kia Proceed 1.6 CRDi
    Hyundai i30 Fastback vs. Kia Proceed 1.6 CRDi| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Hyundai i30 Fastback vs. Kia Proceed 1.6 CRDi
    Hyundai i30 Fastback vs. Kia Proceed 1.6 CRDi| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Hyundai i30 Fastback vs. Kia Proceed 1.6 CRDi
    Hyundai i30 Fastback vs. Kia Proceed 1.6 CRDi| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Grafi ka přístrojů je velmi přehledná, stejně jako displej palubního počítače
    Grafi ka přístrojů je velmi přehledná, stejně jako displej palubního počítače| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Rozsah měkčených plastů v interiéru je menší než v proceedu, vše je ale dobře zpracované a celek působí hodnotně. Vhodně tvarovaný středový panel neomezuje místo pro koleno.
    Rozsah měkčených plastů v interiéru je menší než v proceedu, vše je ale dobře zpracované a celek působí hodnotně. Vhodně tvarovaný středový panel neomezuje místo pro koleno.| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Hyundai i30 Fastback
    Hyundai i30 Fastback| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Hyundai i30 Fastback
    Hyundai i30 Fastback| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Manuální klimatizace se ovládá jednoduše, po faceliftu bude součástí jen základní výbavy, ve vyšších už dostanete dvouzónovou automatickou
    Manuální klimatizace se ovládá jednoduše, po faceliftu bude součástí jen základní výbavy, ve vyšších už dostanete dvouzónovou automatickou| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Hyundai i30 Fastback
    Hyundai i30 Fastback| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Hyundai i30 Fastback
    Hyundai i30 Fastback| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Hyundai i30 Fastback
    Hyundai i30 Fastback| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Hyundai i30 Fastback
    Hyundai i30 Fastback| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Hyundai i30 Fastback
    Hyundai i30 Fastback| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Hyundai i30 Fastback
    Hyundai i30 Fastback| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Sedadla obou vozů mají podobné rozměry, univerzální tvarování v hyundaii vyhoví většině postav a měkčí výplně korespondují s komfortním zaměřením modelu
    Sedadla obou vozů mají podobné rozměry, univerzální tvarování v hyundaii vyhoví většině postav a měkčí výplně korespondují s komfortním zaměřením modelu| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Prostor vzadu omezuje především klesající linie střechy, před koleny rezerva zůstává. Optimální pozice za volantem se hledá díky širokým možnostem seřizování snadno. I vyšší jedinci si mohou patřičně vysunout opěrku a nad hlavou mají dost místa.
    Prostor vzadu omezuje především klesající linie střechy, před koleny rezerva zůstává. Optimální pozice za volantem se hledá díky širokým možnostem seřizování snadno. I vyšší jedinci si mohou patřičně vysunout opěrku a nad hlavou mají dost místa.| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Hyundai i30 Fastback
    Hyundai i30 Fastback| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Hyundai i30 Fastback
    Hyundai i30 Fastback| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Hyundai i30 Fastback
    Hyundai i30 Fastback| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Hyundai i30 Fastback
    Hyundai i30 Fastback| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Hyundai i30 Fastback
    Hyundai i30 Fastback| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Hyundai i30 Fastback
    Hyundai i30 Fastback| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Hyundai i30 Fastback
    Hyundai i30 Fastback| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Hyundai i30 Fastback
    Hyundai i30 Fastback| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Hyundai klade důraz na komfort a pečlivé tlumení nerovností, čemuž testovanému vozu pomáhala i 16“ kola. Podvozek je však univerzální a příjemné je auto i v zatáčkách.
    Hyundai klade důraz na komfort a pečlivé tlumení nerovností, čemuž testovanému vozu pomáhala i 16“ kola. Podvozek je však univerzální a příjemné je auto i v zatáčkách.| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Hyundai i30 Fastback
    Hyundai i30 Fastback| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Hyundai i30 Fastback
    Hyundai i30 Fastback| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Hyundai i30 Fastback
    Hyundai i30 Fastback| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Hyundai i30 Fastback
    Hyundai i30 Fastback| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Pečlivě čalouněný kufr hyundaie nabízí solidní výšku 50 cm i funkční háčky na bocích. Celková ložná délka je však o poznání kratší než u kie. Pod podlahou lze mít dojezdovou rezervu.
    Pečlivě čalouněný kufr hyundaie nabízí solidní výšku 50 cm i funkční háčky na bocích. Celková ložná délka je však o poznání kratší než u kie. Pod podlahou lze mít dojezdovou rezervu.| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Hyundai i30 Fastback
    Hyundai i30 Fastback| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Hyundai i30 Fastback
    Hyundai i30 Fastback| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Hyundai i30 Fastback
    Hyundai i30 Fastback| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Hyundai i30 Fastback
    Hyundai i30 Fastback| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Hyundai i30 Fastback
    Hyundai i30 Fastback| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Hyundai i30 Fastback
    Hyundai i30 Fastback| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Pneumatiky v testu: Hankook Kinergy Eco2 205/55 R16
    Pneumatiky v testu: Hankook Kinergy Eco2 205/55 R16| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Hyundai i30 Fastback
    Hyundai i30 Fastback| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Hyundai i30 Fastback
    Hyundai i30 Fastback| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Hyundai i30 Fastback
    Hyundai i30 Fastback| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • V rámci příplatkového paketu Seat za 55 000 Kč se v proceedu nově nabízí digitální přístrojový štít
    V rámci příplatkového paketu Seat za 55 000 Kč se v proceedu nově nabízí digitální přístrojový štít| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Luxusnější dojem z interiéru kie je daný tím, že s touto karoserií se kombinují jen vyšší výbavy. Z uživatelského hlediska vadí příliš mohutný středový panel, který řidiče trochu tlačí.
    Luxusnější dojem z interiéru kie je daný tím, že s touto karoserií se kombinují jen vyšší výbavy. Z uživatelského hlediska vadí příliš mohutný středový panel, který řidiče trochu tlačí.| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Kia Proceed 1.6 CRDi
    Kia Proceed 1.6 CRDi| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Kia Proceed 1.6 CRDi
    Kia Proceed 1.6 CRDi| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Kia Proceed 1.6 CRDi
    Kia Proceed 1.6 CRDi| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Kia Proceed 1.6 CRDi
    Kia Proceed 1.6 CRDi| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Každá funkce klimatizace má své vlastní tlačítko, což si ceníme. Obsluha je tak daleko snazší než u konkurentů, kteří preferují dotykové ovládání.
    Každá funkce klimatizace má své vlastní tlačítko, což si ceníme. Obsluha je tak daleko snazší než u konkurentů, kteří preferují dotykové ovládání.| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Kia Proceed 1.6 CRDi
    Kia Proceed 1.6 CRDi| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Kia Proceed 1.6 CRDi
    Kia Proceed 1.6 CRDi| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Kia Proceed 1.6 CRDi
    Kia Proceed 1.6 CRDi| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Kia Proceed 1.6 CRDi
    Kia Proceed 1.6 CRDi| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Kia Proceed 1.6 CRDi
    Kia Proceed 1.6 CRDi| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Díky výraznému bočnímu vedení podrží sportovní sedadla proceedu lépe v zatáčkách, přes mohutné okraje sedáků se však hůře nastupuje. Hodila by se výše výsuvná opěrka hlavy.
    Díky výraznému bočnímu vedení podrží sportovní sedadla proceedu lépe v zatáčkách, přes mohutné okraje sedáků se však hůře nastupuje. Hodila by se výše výsuvná opěrka hlavy.| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Díky rovné střeše a vykrojení pro nohy v předních opěradlech nabízí proceed vzadu více místa, navíc sedáky lépe podepírají stehna. Nižší linie oken a mohutnější středový panel nepotěší vyšší řidiče, kterým se vpředu moc pohodlně nesedí.
    Díky rovné střeše a vykrojení pro nohy v předních opěradlech nabízí proceed vzadu více místa, navíc sedáky lépe podepírají stehna. Nižší linie oken a mohutnější středový panel nepotěší vyšší řidiče, kterým se vpředu moc pohodlně nesedí.| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Kia Proceed 1.6 CRDi
    Kia Proceed 1.6 CRDi| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Kia Proceed 1.6 CRDi
    Kia Proceed 1.6 CRDi| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Kia Proceed 1.6 CRDi
    Kia Proceed 1.6 CRDi| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Kia Proceed 1.6 CRDi
    Kia Proceed 1.6 CRDi| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Kia Proceed 1.6 CRDi
    Kia Proceed 1.6 CRDi| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Kia Proceed 1.6 CRDi
    Kia Proceed 1.6 CRDi| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Sportovněji zaměřená kia je celkově tužší a dává řidiči lepší zpětnou vazbu na nerovnostech, ale posádku více natřásá. V jejím případě jsou standardem 17“ kola.
    Sportovněji zaměřená kia je celkově tužší a dává řidiči lepší zpětnou vazbu na nerovnostech, ale posádku více natřásá. V jejím případě jsou standardem 17“ kola.| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Kia Proceed 1.6 CRDi
    Kia Proceed 1.6 CRDi| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Kia Proceed 1.6 CRDi
    Kia Proceed 1.6 CRDi| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Kia Proceed 1.6 CRDi
    Kia Proceed 1.6 CRDi| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Kia Proceed 1.6 CRDi
    Kia Proceed 1.6 CRDi| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Kia Proceed 1.6 CRDi
    Kia Proceed 1.6 CRDi| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Zavazadelník proceedu je mělký, ale pod podlahou se nacházejí hluboké schránky. Tu největší uprostřed lze vyjmout. Podlážka pod ní však již chybí a věci odkládáte do prostoru dojezdové rezervy.
    Zavazadelník proceedu je mělký, ale pod podlahou se nacházejí hluboké schránky. Tu největší uprostřed lze vyjmout. Podlážka pod ní však již chybí a věci odkládáte do prostoru dojezdové rezervy.| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Kia Proceed 1.6 CRDi
    Kia Proceed 1.6 CRDi| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Kia Proceed 1.6 CRDi
    Kia Proceed 1.6 CRDi| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Kia Proceed 1.6 CRDi
    Kia Proceed 1.6 CRDi| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Kia Proceed 1.6 CRDi
    Kia Proceed 1.6 CRDi| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Kia Proceed 1.6 CRDi
    Kia Proceed 1.6 CRDi| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Kia Proceed 1.6 CRDi
    Kia Proceed 1.6 CRDi| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Pneumatiky v testu: Michelin Primacy 3 225/45 R17
    Pneumatiky v testu: Michelin Primacy 3 225/45 R17| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Kia Proceed 1.6 CRDi
    Kia Proceed 1.6 CRDi| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Kia Proceed 1.6 CRDi
    Kia Proceed 1.6 CRDi| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Kia Proceed 1.6 CRDi
    Kia Proceed 1.6 CRDi| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Kia Proceed 1.6 CRDi
    Kia Proceed 1.6 CRDi| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Kia Proceed 1.6 CRDi
    Kia Proceed 1.6 CRDi| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
Hyundai i30 Fastback vs. Kia Proceed 1.6 CRDi
Hyundai i30 Fastback vs. Kia Proceed 1.6 CRDi
Hyundai i30 Fastback vs. Kia Proceed 1.6 CRDi
Hyundai i30 Fastback vs. Kia Proceed 1.6 CRDi
Hyundai i30 Fastback vs. Kia Proceed 1.6 CRDi
Hyundai i30 Fastback vs. Kia Proceed 1.6 CRDi
Hyundai i30 Fastback vs. Kia Proceed 1.6 CRDi
Grafi ka přístrojů je velmi přehledná, stejně jako displej palubního počítače
Rozsah měkčených plastů v interiéru je menší než v proceedu, vše je ale dobře zpracované a celek působí hodnotně. Vhodně tvarovaný středový panel neomezuje místo pro koleno.
Hyundai i30 Fastback
Hyundai i30 Fastback
Manuální klimatizace se ovládá jednoduše, po faceliftu bude součástí jen základní výbavy, ve vyšších už dostanete dvouzónovou automatickou
Hyundai i30 Fastback
Hyundai i30 Fastback
Hyundai i30 Fastback
Hyundai i30 Fastback
Hyundai i30 Fastback
Hyundai i30 Fastback
Sedadla obou vozů mají podobné rozměry, univerzální tvarování v hyundaii vyhoví většině postav a měkčí výplně korespondují s komfortním zaměřením modelu
Prostor vzadu omezuje především klesající linie střechy, před koleny rezerva zůstává. Optimální pozice za volantem se hledá díky širokým možnostem seřizování snadno. I vyšší jedinci si mohou patřičně vysunout opěrku a nad hlavou mají dost místa.
Hyundai i30 Fastback
Hyundai i30 Fastback
Hyundai i30 Fastback
Hyundai i30 Fastback
Hyundai i30 Fastback
Hyundai i30 Fastback
Hyundai i30 Fastback
Hyundai i30 Fastback
Hyundai klade důraz na komfort a pečlivé tlumení nerovností, čemuž testovanému vozu pomáhala i 16“ kola. Podvozek je však univerzální a příjemné je auto i v zatáčkách.
Hyundai i30 Fastback
Hyundai i30 Fastback
Hyundai i30 Fastback
Hyundai i30 Fastback
Pečlivě čalouněný kufr hyundaie nabízí solidní výšku 50 cm i funkční háčky na bocích. Celková ložná délka je však o poznání kratší než u kie. Pod podlahou lze mít dojezdovou rezervu.
Hyundai i30 Fastback
Hyundai i30 Fastback
Hyundai i30 Fastback
Hyundai i30 Fastback
Hyundai i30 Fastback
Hyundai i30 Fastback
Pneumatiky v testu: Hankook Kinergy Eco2 205/55 R16
Hyundai i30 Fastback
Hyundai i30 Fastback
Hyundai i30 Fastback
V rámci příplatkového paketu Seat za 55 000 Kč se v proceedu nově nabízí digitální přístrojový štít
Luxusnější dojem z interiéru kie je daný tím, že s touto karoserií se kombinují jen vyšší výbavy. Z uživatelského hlediska vadí příliš mohutný středový panel, který řidiče trochu tlačí.
Kia Proceed 1.6 CRDi
Kia Proceed 1.6 CRDi
Kia Proceed 1.6 CRDi
Kia Proceed 1.6 CRDi
Každá funkce klimatizace má své vlastní tlačítko, což si ceníme. Obsluha je tak daleko snazší než u konkurentů, kteří preferují dotykové ovládání.
Kia Proceed 1.6 CRDi
Kia Proceed 1.6 CRDi
Kia Proceed 1.6 CRDi
Kia Proceed 1.6 CRDi
Kia Proceed 1.6 CRDi
Díky výraznému bočnímu vedení podrží sportovní sedadla proceedu lépe v zatáčkách, přes mohutné okraje sedáků se však hůře nastupuje. Hodila by se výše výsuvná opěrka hlavy.
Díky rovné střeše a vykrojení pro nohy v předních opěradlech nabízí proceed vzadu více místa, navíc sedáky lépe podepírají stehna. Nižší linie oken a mohutnější středový panel nepotěší vyšší řidiče, kterým se vpředu moc pohodlně nesedí.
Kia Proceed 1.6 CRDi
Kia Proceed 1.6 CRDi
Kia Proceed 1.6 CRDi
Kia Proceed 1.6 CRDi
Kia Proceed 1.6 CRDi
Kia Proceed 1.6 CRDi
Sportovněji zaměřená kia je celkově tužší a dává řidiči lepší zpětnou vazbu na nerovnostech, ale posádku více natřásá. V jejím případě jsou standardem 17“ kola.
Kia Proceed 1.6 CRDi
Kia Proceed 1.6 CRDi
Kia Proceed 1.6 CRDi
Kia Proceed 1.6 CRDi
Kia Proceed 1.6 CRDi
Zavazadelník proceedu je mělký, ale pod podlahou se nacházejí hluboké schránky. Tu největší uprostřed lze vyjmout. Podlážka pod ní však již chybí a věci odkládáte do prostoru dojezdové rezervy.
Kia Proceed 1.6 CRDi
Kia Proceed 1.6 CRDi
Kia Proceed 1.6 CRDi
Kia Proceed 1.6 CRDi
Kia Proceed 1.6 CRDi
Kia Proceed 1.6 CRDi
Pneumatiky v testu: Michelin Primacy 3 225/45 R17
Kia Proceed 1.6 CRDi
Kia Proceed 1.6 CRDi
Kia Proceed 1.6 CRDi
Kia Proceed 1.6 CRDi
Kia Proceed 1.6 CRDi