Hyundai Kona 1.0 T-GDI – Designová iKona?

15/61
Zavřít
  • Hyundai Kona 1.0 T-GDI – Designová iKona?
    Hyundai Kona 1.0 T-GDI – Designová iKona?| Zdroj: acz
  • Přístrojový štít je vzorem přehlednosti. Palubní počítač umí zobrazovat několik údajů naráz, tak to máme rádi.
    Přístrojový štít je vzorem přehlednosti. Palubní počítač umí zobrazovat několik údajů naráz, tak to máme rádi.| Zdroj: acz
  • Hyundai Kona 1.0 T-GDI
    Hyundai Kona 1.0 T-GDI| Zdroj: acz
  • Tak střídmý design by po exteriérovém tornádu čekal málokdo. Líbí se nám robustní styl, kvalita materiálů, ergonomie a odkládací místa.
    Tak střídmý design by po exteriérovém tornádu čekal málokdo. Líbí se nám robustní styl, kvalita materiálů, ergonomie a odkládací místa.| Zdroj: acz
  • Hyundai Kona 1.0 T-GDI
    Hyundai Kona 1.0 T-GDI| Zdroj: acz
  • Kombinace tlačítek a dotykové obrazovky je optimální. Navigaci k nižším výbavám nepořídíte.
    Kombinace tlačítek a dotykové obrazovky je optimální. Navigaci k nižším výbavám nepořídíte.| Zdroj: acz
  • Hyundai Kona 1.0 T-GDI
    Hyundai Kona 1.0 T-GDI| Zdroj: acz
  • Řazení je tužší a dostatečně přesné, drobných rezerv si všimnete až při ostrém stylu jízdy.
    Řazení je tužší a dostatečně přesné, drobných rezerv si všimnete až při ostrém stylu jízdy.| Zdroj: acz
  • Hyundai Kona 1.0 T-GDI
    Hyundai Kona 1.0 T-GDI| Zdroj: acz
  • Hyundai Kona 1.0 T-GDI
    Hyundai Kona 1.0 T-GDI| Zdroj: acz
  • Hyundai Kona 1.0 T-GDI
    Hyundai Kona 1.0 T-GDI| Zdroj: acz
  • Hyundai Kona 1.0 T-GDI
    Hyundai Kona 1.0 T-GDI| Zdroj: acz
  • Méně často používané spínače asistenčních systémů najdeme před levým kolenem řidiče
    Méně často používané spínače asistenčních systémů najdeme před levým kolenem řidiče| Zdroj: acz
  • Elektrická výstroj je kompletní: dvě zásuvky, AUX, USB a bezdrátové dobíjení mobilu
    Elektrická výstroj je kompletní: dvě zásuvky, AUX, USB a bezdrátové dobíjení mobilu| Zdroj: acz
  • Hyundai Kona 1.0 T-GDI
    Hyundai Kona 1.0 T-GDI| Zdroj: acz
  • Hyundai Kona 1.0 T-GDI
    Hyundai Kona 1.0 T-GDI| Zdroj: acz
  • Hyundai Kona 1.0 T-GDI
    Hyundai Kona 1.0 T-GDI| Zdroj: acz
  • V souladu s DNA crossoveru sedí řidič vůči palubní desce výš a má dobrý rozhled. Sedadla jsou pohodlná, ale užší opěradla nepotěší urostlejší postavy.
    V souladu s DNA crossoveru sedí řidič vůči palubní desce výš a má dobrý rozhled. Sedadla jsou pohodlná, ale užší opěradla nepotěší urostlejší postavy.| Zdroj: acz
  • Vzadu je dostatek místa ve všech směrech, přitom se nesedí u země, jak bývá běžné. Líbí se nám dlouhý sedák a přirozený sklon opěradla, opěrku hlavy lze ale vysunout pramálo.
    Vzadu je dostatek místa ve všech směrech, přitom se nesedí u země, jak bývá běžné. Líbí se nám dlouhý sedák a přirozený sklon opěradla, opěrku hlavy lze ale vysunout pramálo.| Zdroj: acz
  • Hyundai Kona 1.0 T-GDI
    Hyundai Kona 1.0 T-GDI| Zdroj: acz
  • Hyundai Kona 1.0 T-GDI
    Hyundai Kona 1.0 T-GDI| Zdroj: acz
  • Kapsy zadních dveří jsou stavěné nanejvýš na malou láhev a papírové kapesníčky
    Kapsy zadních dveří jsou stavěné nanejvýš na malou láhev a papírové kapesníčky| Zdroj: acz
  • Hyundai Kona 1.0 T-GDI
    Hyundai Kona 1.0 T-GDI| Zdroj: acz
  • Hyundai Kona 1.0 T-GDI
    Hyundai Kona 1.0 T-GDI| Zdroj: acz
  • Hyundai Kona 1.0 T-GDI
    Hyundai Kona 1.0 T-GDI| Zdroj: acz
  • Hyundai Kona 1.0 T-GDI
    Hyundai Kona 1.0 T-GDI| Zdroj: acz
  • Hyundai Kona 1.0 T-GDI
    Hyundai Kona 1.0 T-GDI| Zdroj: acz
  • Kromě barevných dekorů můžete ozvláštnit interiér leskle černými klikami dveří
    Kromě barevných dekorů můžete ozvláštnit interiér leskle černými klikami dveří| Zdroj: acz
  • Zaujalo nás, že i „silniční“ kona s předním pohonem je standardně vybavena systémem pro kontrolovaný sjezd svahu, jaký známe z off-roadů
    Zaujalo nás, že i „silniční“ kona s předním pohonem je standardně vybavena systémem pro kontrolovaný sjezd svahu, jaký známe z off-roadů| Zdroj: acz
  • Hyundai Kona 1.0 T-GDI
    Hyundai Kona 1.0 T-GDI| Zdroj: acz
  • Hyundai Kona 1.0 T-GDI
    Hyundai Kona 1.0 T-GDI| Zdroj: acz
  • Hyundai Kona 1.0 T-GDI
    Hyundai Kona 1.0 T-GDI| Zdroj: acz
  • Hyundai Kona 1.0 T-GDI
    Hyundai Kona 1.0 T-GDI| Zdroj: acz
  • Hyundai Kona 1.0 T-GDI
    Hyundai Kona 1.0 T-GDI| Zdroj: acz
  • Na hrbolaté cestě kona trochu poskakuje jako většina SUV, ale od kol proniká do kabiny jen tlumené bubnování. I rázy na větších výmolech působí kultivovaně.
    Na hrbolaté cestě kona trochu poskakuje jako většina SUV, ale od kol proniká do kabiny jen tlumené bubnování. I rázy na větších výmolech působí kultivovaně.| Zdroj: acz
  • Hyundai Kona 1.0 T-GDI
    Hyundai Kona 1.0 T-GDI| Zdroj: acz
  • Podvozek se vydal cestou rozumného kompromisu, což je v případě auta tohoto typu dobrá volba. V zatáčkách je dostatečně jistý, na nerovnostech zase sympaticky poddajný.
    Podvozek se vydal cestou rozumného kompromisu, což je v případě auta tohoto typu dobrá volba. V zatáčkách je dostatečně jistý, na nerovnostech zase sympaticky poddajný.| Zdroj: acz
  • Hyundai Kona 1.0 T-GDI
    Hyundai Kona 1.0 T-GDI| Zdroj: acz
  • Odhlučnění kol by však mohlo být lepší. Gumové řízení je naladěno cestovatelsky a zpětnou vazbu neposkytuje
    Odhlučnění kol by však mohlo být lepší. Gumové řízení je naladěno cestovatelsky a zpětnou vazbu neposkytuje| Zdroj: acz
  • Světlá výška 170 mm prozrazuje, že do terénu se kona nehrne, na rozdíl od většiny konkurentů umí ale nabídnout i pohon 4x4. I když jen s většími a dražšími motory.
    Světlá výška 170 mm prozrazuje, že do terénu se kona nehrne, na rozdíl od většiny konkurentů umí ale nabídnout i pohon 4x4. I když jen s většími a dražšími motory.| Zdroj: acz
  • Hyundai Kona 1.0 T-GDI
    Hyundai Kona 1.0 T-GDI| Zdroj: acz
  • Hyundai Kona 1.0 T-GDI
    Hyundai Kona 1.0 T-GDI| Zdroj: acz
  • Hyundai Kona 1.0 T-GDI
    Hyundai Kona 1.0 T-GDI| Zdroj: acz
  • Hyundai Kona 1.0 T-GDI
    Hyundai Kona 1.0 T-GDI| Zdroj: acz
  • Hyundai Kona 1.0 T-GDI
    Hyundai Kona 1.0 T-GDI| Zdroj: acz
  • Základní konfi gurace hlásí podprůměrný objem 361 litrů, ve skutečnosti je ale využitelnost kufru velmi dobrá. Potěší velký vstup, háček, kapsa a síť. Průvlak na lyže kona nemá.
    Základní konfi gurace hlásí podprůměrný objem 361 litrů, ve skutečnosti je ale využitelnost kufru velmi dobrá. Potěší velký vstup, háček, kapsa a síť. Průvlak na lyže kona nemá.| Zdroj: acz
  • Hyundai Kona 1.0 T-GDI
    Hyundai Kona 1.0 T-GDI| Zdroj: acz
  • Pod podlahou najdeme praktický organizér, který lze vyjmout a dno spustit níž
    Pod podlahou najdeme praktický organizér, který lze vyjmout a dno spustit níž| Zdroj: acz
  • Dojezdovou rezervu mají všechny verze kromě té nejlevnější
    Dojezdovou rezervu mají všechny verze kromě té nejlevnější| Zdroj: acz
  • Hyundai Kona 1.0 T-GDI
    Hyundai Kona 1.0 T-GDI| Zdroj: acz
  • Hyundai Kona 1.0 T-GDI
    Hyundai Kona 1.0 T-GDI| Zdroj: acz
  • Litrový tříválec je jediným motorem určeným pro atraktivní akční model, takže mu lze věštit největší prodejní podíl. Je to čipera se střídmým apetitem a k povaze kony dobře pasuje.
    Litrový tříválec je jediným motorem určeným pro atraktivní akční model, takže mu lze věštit největší prodejní podíl. Je to čipera se střídmým apetitem a k povaze kony dobře pasuje.| Zdroj: acz
  • Hyundai Kona 1.0 T-GDI
    Hyundai Kona 1.0 T-GDI| Zdroj: acz
  • Hyundai Kona 1.0 T-GDI
    Hyundai Kona 1.0 T-GDI| Zdroj: acz
  • Hyundai Kona 1.0 T-GDI
    Hyundai Kona 1.0 T-GDI| Zdroj: acz
  • Většina variant sází na projektory a pás LED pro denní režim, plně diodová světla stojí v paketu 90 000 Kč.
    Většina variant sází na projektory a pás LED pro denní režim, plně diodová světla stojí v paketu 90 000 Kč.| Zdroj: acz
  • Hyundai Kona 1.0 T-GDI
    Hyundai Kona 1.0 T-GDI| Zdroj: acz
  • Hyundai Kona 1.0 T-GDI
    Hyundai Kona 1.0 T-GDI| Zdroj: acz
  • Designéři se vyřádili, při počítání světlometů zapojíte prsty na obou rukou.
    Designéři se vyřádili, při počítání světlometů zapojíte prsty na obou rukou.| Zdroj: acz
  • Pneumatiky v testu: Nexen N Fera SU1 215/55 R17
    Pneumatiky v testu: Nexen N Fera SU1 215/55 R17| Zdroj: acz
  • Hyundai Kona 1.0 T-GDI
    Hyundai Kona 1.0 T-GDI| Zdroj: acz
Hyundai Kona 1.0 T-GDI – Designová iKona?
Přístrojový štít je vzorem přehlednosti. Palubní počítač umí zobrazovat několik údajů naráz, tak to máme rádi.
Hyundai Kona 1.0 T-GDI
Tak střídmý design by po exteriérovém tornádu čekal málokdo. Líbí se nám robustní styl, kvalita materiálů, ergonomie a odkládací místa.
Hyundai Kona 1.0 T-GDI
Kombinace tlačítek a dotykové obrazovky je optimální. Navigaci k nižším výbavám nepořídíte.
Hyundai Kona 1.0 T-GDI
Řazení je tužší a dostatečně přesné, drobných rezerv si všimnete až při ostrém stylu jízdy.
Hyundai Kona 1.0 T-GDI
Hyundai Kona 1.0 T-GDI
Hyundai Kona 1.0 T-GDI
Hyundai Kona 1.0 T-GDI
Méně často používané spínače asistenčních systémů najdeme před levým kolenem řidiče
Elektrická výstroj je kompletní: dvě zásuvky, AUX, USB a bezdrátové dobíjení mobilu
Hyundai Kona 1.0 T-GDI
Hyundai Kona 1.0 T-GDI
Hyundai Kona 1.0 T-GDI
V souladu s DNA crossoveru sedí řidič vůči palubní desce výš a má dobrý rozhled. Sedadla jsou pohodlná, ale užší opěradla nepotěší urostlejší postavy.
Vzadu je dostatek místa ve všech směrech, přitom se nesedí u země, jak bývá běžné. Líbí se nám dlouhý sedák a přirozený sklon opěradla, opěrku hlavy lze ale vysunout pramálo.
Hyundai Kona 1.0 T-GDI
Hyundai Kona 1.0 T-GDI
Kapsy zadních dveří jsou stavěné nanejvýš na malou láhev a papírové kapesníčky
Hyundai Kona 1.0 T-GDI
Hyundai Kona 1.0 T-GDI
Hyundai Kona 1.0 T-GDI
Hyundai Kona 1.0 T-GDI
Hyundai Kona 1.0 T-GDI
Kromě barevných dekorů můžete ozvláštnit interiér leskle černými klikami dveří
Zaujalo nás, že i „silniční“ kona s předním pohonem je standardně vybavena systémem pro kontrolovaný sjezd svahu, jaký známe z off-roadů
Hyundai Kona 1.0 T-GDI
Hyundai Kona 1.0 T-GDI
Hyundai Kona 1.0 T-GDI
Hyundai Kona 1.0 T-GDI
Hyundai Kona 1.0 T-GDI
Na hrbolaté cestě kona trochu poskakuje jako většina SUV, ale od kol proniká do kabiny jen tlumené bubnování. I rázy na větších výmolech působí kultivovaně.
Hyundai Kona 1.0 T-GDI
Podvozek se vydal cestou rozumného kompromisu, což je v případě auta tohoto typu dobrá volba. V zatáčkách je dostatečně jistý, na nerovnostech zase sympaticky poddajný.
Hyundai Kona 1.0 T-GDI
Odhlučnění kol by však mohlo být lepší. Gumové řízení je naladěno cestovatelsky a zpětnou vazbu neposkytuje
Světlá výška 170 mm prozrazuje, že do terénu se kona nehrne, na rozdíl od většiny konkurentů umí ale nabídnout i pohon 4x4. I když jen s většími a dražšími motory.
Hyundai Kona 1.0 T-GDI
Hyundai Kona 1.0 T-GDI
Hyundai Kona 1.0 T-GDI
Hyundai Kona 1.0 T-GDI
Hyundai Kona 1.0 T-GDI
Základní konfi gurace hlásí podprůměrný objem 361 litrů, ve skutečnosti je ale využitelnost kufru velmi dobrá. Potěší velký vstup, háček, kapsa a síť. Průvlak na lyže kona nemá.
Hyundai Kona 1.0 T-GDI
Pod podlahou najdeme praktický organizér, který lze vyjmout a dno spustit níž
Dojezdovou rezervu mají všechny verze kromě té nejlevnější
Hyundai Kona 1.0 T-GDI
Hyundai Kona 1.0 T-GDI
Litrový tříválec je jediným motorem určeným pro atraktivní akční model, takže mu lze věštit největší prodejní podíl. Je to čipera se střídmým apetitem a k povaze kony dobře pasuje.
Hyundai Kona 1.0 T-GDI
Hyundai Kona 1.0 T-GDI
Hyundai Kona 1.0 T-GDI
Většina variant sází na projektory a pás LED pro denní režim, plně diodová světla stojí v paketu 90 000 Kč.
Hyundai Kona 1.0 T-GDI
Hyundai Kona 1.0 T-GDI
Designéři se vyřádili, při počítání světlometů zapojíte prsty na obou rukou.
Pneumatiky v testu: Nexen N Fera SU1 215/55 R17
Hyundai Kona 1.0 T-GDI