Hyundai Santa Fe 2.2 CRDi vs. Škoda Kodiaq 2.0 TDI – Vzájemná výměna rolí

37/77
Zavřít
  • Hyundai Santa Fe 2.2 CRDi vs. Škoda Kodiaq 2.0 TDI
    Hyundai Santa Fe 2.2 CRDi vs. Škoda Kodiaq 2.0 TDI| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Hyundai Santa Fe 2.2 CRDi vs. Škoda Kodiaq 2.0 TDI
    Hyundai Santa Fe 2.2 CRDi vs. Škoda Kodiaq 2.0 TDI| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Hyundai Santa Fe 2.2 CRDi vs. Škoda Kodiaq 2.0 TDI
    Hyundai Santa Fe 2.2 CRDi vs. Škoda Kodiaq 2.0 TDI| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Hyundai Santa Fe 2.2 CRDi vs. Škoda Kodiaq 2.0 TDI
    Hyundai Santa Fe 2.2 CRDi vs. Škoda Kodiaq 2.0 TDI| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Hyundai Santa Fe 2.2 CRDi vs. Škoda Kodiaq 2.0 TDI
    Hyundai Santa Fe 2.2 CRDi vs. Škoda Kodiaq 2.0 TDI| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Hyundai Santa Fe 2.2 CRDi vs. Škoda Kodiaq 2.0 TDI
    Hyundai Santa Fe 2.2 CRDi vs. Škoda Kodiaq 2.0 TDI| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Hyundai Santa Fe 2.2 CRDi vs. Škoda Kodiaq 2.0 TDI
    Hyundai Santa Fe 2.2 CRDi vs. Škoda Kodiaq 2.0 TDI| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Hyundai Santa Fe 2.2 CRDi vs. Škoda Kodiaq 2.0 TDI
    Hyundai Santa Fe 2.2 CRDi vs. Škoda Kodiaq 2.0 TDI| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Hyundai Santa Fe 2.2 CRDi vs. Škoda Kodiaq 2.0 TDI
    Hyundai Santa Fe 2.2 CRDi vs. Škoda Kodiaq 2.0 TDI| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Kombinace displeje a klasických přístrojů působí zvláštně, ale čitelnost je bezproblémová.
    Kombinace displeje a klasických přístrojů působí zvláštně, ale čitelnost je bezproblémová.| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Interiér sází na maximální přehlednost a většina funkcí má své tlačítko, což už dnes nebývá zvykem, ale je to ku prospěchu.
    Interiér sází na maximální přehlednost a většina funkcí má své tlačítko, což už dnes nebývá zvykem, ale je to ku prospěchu.| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Hyundai Santa Fe 2.2 CRDi
    Hyundai Santa Fe 2.2 CRDi| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Ovládání klimatizace je velmi intuitivní.
    Ovládání klimatizace je velmi intuitivní.| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Osmipalcový displej sice nemá tak jemnou grafiku, přínosem jsou ale klasická tlačítka
    Osmipalcový displej sice nemá tak jemnou grafiku, přínosem jsou ale klasická tlačítka| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Spotřebu se daří v průměru držet pod velmi slušnými 7,5 l/100 km a potěší i skvěle fungující osmistupňový automat z vlastního vývoje. Řadí velmi hladce, plynule i dostatečně rychle.
    Spotřebu se daří v průměru držet pod velmi slušnými 7,5 l/100 km a potěší i skvěle fungující osmistupňový automat z vlastního vývoje. Řadí velmi hladce, plynule i dostatečně rychle.| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Hyundai Santa Fe 2.2 CRDi
    Hyundai Santa Fe 2.2 CRDi| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Hyundai Santa Fe 2.2 CRDi
    Hyundai Santa Fe 2.2 CRDi| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Pozice za volantem je velmi příjemná, obklopuje vás mohutná přístrojová deska a všude panuje dostatek prostoru. Líbí se nám možnost elektrického nastavování volantu v širokém rozsahu.
    Pozice za volantem je velmi příjemná, obklopuje vás mohutná přístrojová deska a všude panuje dostatek prostoru. Líbí se nám možnost elektrického nastavování volantu v širokém rozsahu.| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Přední sedadla se pyšní velkorysými rozměry i třeba elektricky prodloužitelnými sedáky, jako známe z luxusní třídy.
    Přední sedadla se pyšní velkorysými rozměry i třeba elektricky prodloužitelnými sedáky, jako známe z luxusní třídy.| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Zadní lavice je posuvná v širokém rozsahu, dokonce ji lze zcela natlačit na přední opěradla.
    Zadní lavice je posuvná v širokém rozsahu, dokonce ji lze zcela natlačit na přední opěradla.| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • V opačné pozici zbývá pro kolena královská rezerva a cestující ocení i dostatek prostoru na šířku.
    V opačné pozici zbývá pro kolena královská rezerva a cestující ocení i dostatek prostoru na šířku.| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Sedadla vzadu jsou rozumně velká, ale sedí se s koleny až u brady. Místa je zde sice o něco více než ve škodovce, přesto pokud vezete někoho zcela vzadu, musí se uskromnit i ti ve druhé řadě.
    Sedadla vzadu jsou rozumně velká, ale sedí se s koleny až u brady. Místa je zde sice o něco více než ve škodovce, přesto pokud vezete někoho zcela vzadu, musí se uskromnit i ti ve druhé řadě.| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Hyundai Santa Fe 2.2 CRDi
    Hyundai Santa Fe 2.2 CRDi| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Hyundai Santa Fe 2.2 CRDi
    Hyundai Santa Fe 2.2 CRDi| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Hyundai Santa Fe 2.2 CRDi
    Hyundai Santa Fe 2.2 CRDi| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Hyundai Santa Fe 2.2 CRDi
    Hyundai Santa Fe 2.2 CRDi| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Hyundai Santa Fe 2.2 CRDi
    Hyundai Santa Fe 2.2 CRDi| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Hyundai Santa Fe 2.2 CRDi
    Hyundai Santa Fe 2.2 CRDi| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Santa fe nemá rádo prudké změny směru. Při vyhýbacím manévru hodně nakloní a má tendenci jet rovně, stabilizace situaci zvládá za cenu výrazného přibrzdění.
    Santa fe nemá rádo prudké změny směru. Při vyhýbacím manévru hodně nakloní a má tendenci jet rovně, stabilizace situaci zvládá za cenu výrazného přibrzdění.| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Pneumatiky v testu: Continental Continental Sport Contact 5 235/55 R19
    Pneumatiky v testu: Continental Continental Sport Contact 5 235/55 R19| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Hyundai Santa Fe 2.2 CRDi
    Hyundai Santa Fe 2.2 CRDi| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Hyundai Santa Fe 2.2 CRDi
    Hyundai Santa Fe 2.2 CRDi| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Hyundai Santa Fe 2.2 CRDi
    Hyundai Santa Fe 2.2 CRDi| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Hyundai Santa Fe 2.2 CRDi
    Hyundai Santa Fe 2.2 CRDi| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Hyundai Santa Fe 2.2 CRDi
    Hyundai Santa Fe 2.2 CRDi| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Hyundai Santa Fe 2.2 CRDi
    Hyundai Santa Fe 2.2 CRDi| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Hyundai Santa Fe 2.2 CRDi
    Hyundai Santa Fe 2.2 CRDi| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Hyundai Santa Fe 2.2 CRDi
    Hyundai Santa Fe 2.2 CRDi| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Za třetí řadou zbývá méně místa než ve škodovce, v pětimístné konfiguraci je prostor velký, hodila by se však větší výška.
    Za třetí řadou zbývá méně místa než ve škodovce, v pětimístné konfiguraci je prostor velký, hodila by se však větší výška.| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Chyběl nám průvlak na lyže a líbila by se nám i větší schránka pod podlahou.
    Chyběl nám průvlak na lyže a líbila by se nám i větší schránka pod podlahou.| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Při zatahování rolety se do cesty navíc pletou zadní pásy. Potěší velký vstupní otvor.
    Při zatahování rolety se do cesty navíc pletou zadní pásy. Potěší velký vstupní otvor.| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Turbodiesel 2.2 CRDi se pyšní velmi kultivovaným chodem a plynulým nástupem točivého momentu už od nízkých otáček. Rychlým reakcí prospívá i elektricky ovládané turbodmychadlo.
    Turbodiesel 2.2 CRDi se pyšní velmi kultivovaným chodem a plynulým nástupem točivého momentu už od nízkých otáček. Rychlým reakcí prospívá i elektricky ovládané turbodmychadlo.| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Hyundai Santa Fe 2.2 CRDi
    Hyundai Santa Fe 2.2 CRDi| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Hyundai Santa Fe 2.2 CRDi
    Hyundai Santa Fe 2.2 CRDi| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Digitální přístrojový štít si lze připlatit za 8900 Kč, nabízí celou řadu zobrazení.
    Digitální přístrojový štít si lze připlatit za 8900 Kč, nabízí celou řadu zobrazení.| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Palubní desku kodiaqu ozvláštňuje vyvýšení před spolujezdcem, plastové dekorace ale působí trochu lacině.
    Palubní desku kodiaqu ozvláštňuje vyvýšení před spolujezdcem, plastové dekorace ale působí trochu lacině.| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Škoda Kodiaq 2.0 TDI
    Škoda Kodiaq 2.0 TDI| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Tři otočné ovladače velmi usnadňují nastavování klimatizace.
    Tři otočné ovladače velmi usnadňují nastavování klimatizace.| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Navigace Columbus před lety dostala větší displej (9,2“) ale přišla o tlačítka
    Navigace Columbus před lety dostala větší displej (9,2“) ale přišla o tlačítka| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • V kombinaci s dvouspojkovou převodovkou, která často nechce včas podřadit, to vede k méně plynulé jízdě.
    V kombinaci s dvouspojkovou převodovkou, která často nechce včas podřadit, to vede k méně plynulé jízdě.| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Škoda Kodiaq 2.0 TDI
    Škoda Kodiaq 2.0 TDI| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Za volantem působí kodiaq jako kompaktnější auto než santa fe, sedí se však také pohodlně a v terénu přijdou vhod mohutná madla na středovém tunelu.
    Za volantem působí kodiaq jako kompaktnější auto než santa fe, sedí se však také pohodlně a v terénu přijdou vhod mohutná madla na středovém tunelu.| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Také v kodiaqu panuje v podélném směru příjemná volnost, byť před koleny jsme mu naměřili o pár centimetrů méně. Vzhledem k menší šířce se sem pohodlně posadí jen dvojice cestujících.
    Také v kodiaqu panuje v podélném směru příjemná volnost, byť před koleny jsme mu naměřili o pár centimetrů méně. Vzhledem k menší šířce se sem pohodlně posadí jen dvojice cestujících.| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Výhodou škodovky je možnost připlatit si za třízónovou klimatizaci (7000 Kč).
    Výhodou škodovky je možnost připlatit si za třízónovou klimatizaci (7000 Kč).| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Místa vzadu je hodně málo a sedadla jsou miniaturní. Za nouzovou možnost převozu platí zákazníci velkou daň v podobě zbytečně zmenšeného kufru.
    Místa vzadu je hodně málo a sedadla jsou miniaturní. Za nouzovou možnost převozu platí zákazníci velkou daň v podobě zbytečně zmenšeného kufru.| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • vpředu jsou rozměrově menší než v santa fe, ale mají dostatečně univerzální tvar a nabízejí také příjemnou oporu.
    vpředu jsou rozměrově menší než v santa fe, ale mají dostatečně univerzální tvar a nabízejí také příjemnou oporu.| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Škoda Kodiaq 2.0 TDI
    Škoda Kodiaq 2.0 TDI| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Škoda Kodiaq 2.0 TDI
    Škoda Kodiaq 2.0 TDI| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Škoda Kodiaq 2.0 TDI
    Škoda Kodiaq 2.0 TDI| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Kodiaq reaguje na pokyny volantu s daleko větší ochotou a na poměry vozů SUV zvládá vyhýbací manévr příjemně dynamicky. Elektronika směr koriguje jemnějšími zásahy.
    Kodiaq reaguje na pokyny volantu s daleko větší ochotou a na poměry vozů SUV zvládá vyhýbací manévr příjemně dynamicky. Elektronika směr koriguje jemnějšími zásahy.| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Pneumatiky v testu: Hankook Ventus S1 Evo 2 235/50 R19
    Pneumatiky v testu: Hankook Ventus S1 Evo 2 235/50 R19| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Škoda Kodiaq 2.0 TDI
    Škoda Kodiaq 2.0 TDI| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Škoda Kodiaq 2.0 TDI
    Škoda Kodiaq 2.0 TDI| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Škoda Kodiaq 2.0 TDI
    Škoda Kodiaq 2.0 TDI| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Škoda Kodiaq 2.0 TDI
    Škoda Kodiaq 2.0 TDI| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Škoda Kodiaq 2.0 TDI
    Škoda Kodiaq 2.0 TDI| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Škoda Kodiaq 2.0 TDI
    Škoda Kodiaq 2.0 TDI| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Škoda Kodiaq 2.0 TDI
    Škoda Kodiaq 2.0 TDI| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Škoda Kodiaq 2.0 TDI
    Škoda Kodiaq 2.0 TDI| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Škoda Kodiaq 2.0 TDI
    Škoda Kodiaq 2.0 TDI| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Škoda Kodiaq 2.0 TDI
    Škoda Kodiaq 2.0 TDI| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Stejně jako santa fe i kufr kodiaqu hodně utrpěl montáží zadních sedadel a je mělký. Chválíme však praktické sklopné háčky na bocích, důkladné čalounění a možnost sklopení druhé řady 40:20:40.
    Stejně jako santa fe i kufr kodiaqu hodně utrpěl montáží zadních sedadel a je mělký. Chválíme však praktické sklopné háčky na bocích, důkladné čalounění a možnost sklopení druhé řady 40:20:40.| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Pod podlahu lze umístit roletu, popřípadě odstranit podlážku a využít aspoň v části prostoru plnohodnotnou výšku.
    Pod podlahu lze umístit roletu, popřípadě odstranit podlážku a využít aspoň v části prostoru plnohodnotnou výšku.| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Naftový dvoulitr v kodiaqu běží v nízkých otáčkách hruběji a pod 2000 min-1 jsou jeho reakce ospalé.
    Naftový dvoulitr v kodiaqu běží v nízkých otáčkách hruběji a pod 2000 min-1 jsou jeho reakce ospalé.| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Škoda Kodiaq 2.0 TDI
    Škoda Kodiaq 2.0 TDI| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Škoda Kodiaq 2.0 TDI
    Škoda Kodiaq 2.0 TDI| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Škoda Kodiaq 2.0 TDI
    Škoda Kodiaq 2.0 TDI| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
Hyundai Santa Fe 2.2 CRDi vs. Škoda Kodiaq 2.0 TDI
Hyundai Santa Fe 2.2 CRDi vs. Škoda Kodiaq 2.0 TDI
Hyundai Santa Fe 2.2 CRDi vs. Škoda Kodiaq 2.0 TDI
Hyundai Santa Fe 2.2 CRDi vs. Škoda Kodiaq 2.0 TDI
Hyundai Santa Fe 2.2 CRDi vs. Škoda Kodiaq 2.0 TDI
Hyundai Santa Fe 2.2 CRDi vs. Škoda Kodiaq 2.0 TDI
Hyundai Santa Fe 2.2 CRDi vs. Škoda Kodiaq 2.0 TDI
Hyundai Santa Fe 2.2 CRDi vs. Škoda Kodiaq 2.0 TDI
Hyundai Santa Fe 2.2 CRDi vs. Škoda Kodiaq 2.0 TDI
Kombinace displeje a klasických přístrojů působí zvláštně, ale čitelnost je bezproblémová.
Interiér sází na maximální přehlednost a většina funkcí má své tlačítko, což už dnes nebývá zvykem, ale je to ku prospěchu.
Hyundai Santa Fe 2.2 CRDi
Ovládání klimatizace je velmi intuitivní.
Osmipalcový displej sice nemá tak jemnou grafiku, přínosem jsou ale klasická tlačítka
Spotřebu se daří v průměru držet pod velmi slušnými 7,5 l/100 km a potěší i skvěle fungující osmistupňový automat z vlastního vývoje. Řadí velmi hladce, plynule i dostatečně rychle.
Hyundai Santa Fe 2.2 CRDi
Hyundai Santa Fe 2.2 CRDi
Pozice za volantem je velmi příjemná, obklopuje vás mohutná přístrojová deska a všude panuje dostatek prostoru. Líbí se nám možnost elektrického nastavování volantu v širokém rozsahu.
Přední sedadla se pyšní velkorysými rozměry i třeba elektricky prodloužitelnými sedáky, jako známe z luxusní třídy.
Zadní lavice je posuvná v širokém rozsahu, dokonce ji lze zcela natlačit na přední opěradla.
V opačné pozici zbývá pro kolena královská rezerva a cestující ocení i dostatek prostoru na šířku.
Sedadla vzadu jsou rozumně velká, ale sedí se s koleny až u brady. Místa je zde sice o něco více než ve škodovce, přesto pokud vezete někoho zcela vzadu, musí se uskromnit i ti ve druhé řadě.
Hyundai Santa Fe 2.2 CRDi
Hyundai Santa Fe 2.2 CRDi
Hyundai Santa Fe 2.2 CRDi
Hyundai Santa Fe 2.2 CRDi
Hyundai Santa Fe 2.2 CRDi
Hyundai Santa Fe 2.2 CRDi
Santa fe nemá rádo prudké změny směru. Při vyhýbacím manévru hodně nakloní a má tendenci jet rovně, stabilizace situaci zvládá za cenu výrazného přibrzdění.
Pneumatiky v testu: Continental Continental Sport Contact 5 235/55 R19
Hyundai Santa Fe 2.2 CRDi
Hyundai Santa Fe 2.2 CRDi
Hyundai Santa Fe 2.2 CRDi
Hyundai Santa Fe 2.2 CRDi
Hyundai Santa Fe 2.2 CRDi
Hyundai Santa Fe 2.2 CRDi
Hyundai Santa Fe 2.2 CRDi
Hyundai Santa Fe 2.2 CRDi
Za třetí řadou zbývá méně místa než ve škodovce, v pětimístné konfiguraci je prostor velký, hodila by se však větší výška.
Chyběl nám průvlak na lyže a líbila by se nám i větší schránka pod podlahou.
Při zatahování rolety se do cesty navíc pletou zadní pásy. Potěší velký vstupní otvor.
Turbodiesel 2.2 CRDi se pyšní velmi kultivovaným chodem a plynulým nástupem točivého momentu už od nízkých otáček. Rychlým reakcí prospívá i elektricky ovládané turbodmychadlo.
Hyundai Santa Fe 2.2 CRDi
Hyundai Santa Fe 2.2 CRDi
Digitální přístrojový štít si lze připlatit za 8900 Kč, nabízí celou řadu zobrazení.
Palubní desku kodiaqu ozvláštňuje vyvýšení před spolujezdcem, plastové dekorace ale působí trochu lacině.
Škoda Kodiaq 2.0 TDI
Tři otočné ovladače velmi usnadňují nastavování klimatizace.
Navigace Columbus před lety dostala větší displej (9,2“) ale přišla o tlačítka
V kombinaci s dvouspojkovou převodovkou, která často nechce včas podřadit, to vede k méně plynulé jízdě.
Škoda Kodiaq 2.0 TDI
Za volantem působí kodiaq jako kompaktnější auto než santa fe, sedí se však také pohodlně a v terénu přijdou vhod mohutná madla na středovém tunelu.
Také v kodiaqu panuje v podélném směru příjemná volnost, byť před koleny jsme mu naměřili o pár centimetrů méně. Vzhledem k menší šířce se sem pohodlně posadí jen dvojice cestujících.
Výhodou škodovky je možnost připlatit si za třízónovou klimatizaci (7000 Kč).
Místa vzadu je hodně málo a sedadla jsou miniaturní. Za nouzovou možnost převozu platí zákazníci velkou daň v podobě zbytečně zmenšeného kufru.
vpředu jsou rozměrově menší než v santa fe, ale mají dostatečně univerzální tvar a nabízejí také příjemnou oporu.
Škoda Kodiaq 2.0 TDI
Škoda Kodiaq 2.0 TDI
Škoda Kodiaq 2.0 TDI
Kodiaq reaguje na pokyny volantu s daleko větší ochotou a na poměry vozů SUV zvládá vyhýbací manévr příjemně dynamicky. Elektronika směr koriguje jemnějšími zásahy.
Pneumatiky v testu: Hankook Ventus S1 Evo 2 235/50 R19
Škoda Kodiaq 2.0 TDI
Škoda Kodiaq 2.0 TDI
Škoda Kodiaq 2.0 TDI
Škoda Kodiaq 2.0 TDI
Škoda Kodiaq 2.0 TDI
Škoda Kodiaq 2.0 TDI
Škoda Kodiaq 2.0 TDI
Škoda Kodiaq 2.0 TDI
Škoda Kodiaq 2.0 TDI
Škoda Kodiaq 2.0 TDI
Stejně jako santa fe i kufr kodiaqu hodně utrpěl montáží zadních sedadel a je mělký. Chválíme však praktické sklopné háčky na bocích, důkladné čalounění a možnost sklopení druhé řady 40:20:40.
Pod podlahu lze umístit roletu, popřípadě odstranit podlážku a využít aspoň v části prostoru plnohodnotnou výšku.
Naftový dvoulitr v kodiaqu běží v nízkých otáčkách hruběji a pod 2000 min-1 jsou jeho reakce ospalé.
Škoda Kodiaq 2.0 TDI
Škoda Kodiaq 2.0 TDI
Škoda Kodiaq 2.0 TDI