Test: Iveco Eurocargo - Italský nosič
9
/
15
Prohlédnout znovu
Test: Iveco Eurocargo - Italský nosič
Iveco
|
acz
Přední světlomety dostaly novou optiku
|
acz
K nalezení co nejlepší pozice za volantem slouží výškově stavitelný volant, možnost podélného seřízení zatím chybí
|
acz
Na přehledném přístrojovém štítu naleznete základní údaje o rychlosti, otáčkách a teplotě motoru i stavu paliva, řadu dalších informací prozradí menu palubního počítače
|
acz
Výškové nastavení volantu patří k velmi příjemným prvkům základního vybavení
|
acz
Za prostředním opěradlem najdete úzký, ale vysoký odkládací prostor
|
acz
Nad čelním sklem se nachází uzavíratelná schránka a další otevřené úložné místo
|
acz
Šestistupňová převodovka tvoří základ manuálních ústrojí, k dispozici je i devět stupňů
|
acz
Stropní madla jsou příjemná, stejně jako velký rozsah výškového nastavení opěrek hlavy
|
acz
Páčka vpravo pod volantem obsahuje nově ovládání motorové brzdy, najdeme na ní také nastavování tempomatu
|
acz
Vozidlo dostalo elektrické ovládání vnějších zpětných zrcátek i předních oken
|
acz
Aktivace přídavného pohonu se děje tlačítkem na přístrojové desce
|
acz
Páka parkovací brzdy se přestěhovala vpřed, za ní se skrývá kolečko uzávěrky diferenciálu a ovládání hydrauliky nosiče kontejnerů
|
acz
Jeřáb Fassi při zcela vysunutém rameni unesl 1010 kg
|
acz
Kontejner by na testovaném vozidle mohl být ještě trochu delší, pro testovací účely však posloužil velmi dobře
|
acz
BMW uvádí plně automatickou spojku pro motorky: Zlepšuje akceleraci i stabilitu
Stellantis spalovací motory dobrovolně neodstřelí. Dokud tedy o ně bude zájem
Jak funguje pojištění závad: Stáří přeje pojištěným
Čtyřkolka pro adepty na Darwinovu cenu má V12, 1200 koní a rychlost až 400 km/h
Za volantem nového Lexusu UX 300h: Více koní a lákavá akční cena
Slavný DeLorean DMC-12 a Ford GT jsou zpět. V8 ani V6 nečekejte