Jízdní dojmy s Citroënem C5 Aircross: Tohle je pan Pohodlný!

82/88
Zavřít
  • Jízdní dojmy s Citroënem C5 Aircross: Tohle je pan Pohodlný!
    Jízdní dojmy s Citroënem C5 Aircross: Tohle je pan Pohodlný!| Zdroj: acz
  • Citroën C5 Aircross
    Citroën C5 Aircross| Zdroj: acz
  • Citroën C5 Aircross
    Citroën C5 Aircross| Zdroj: acz
  • Citroën C5 Aircross
    Citroën C5 Aircross| Zdroj: acz
  • Palubní deska se vyznačuje kvalitním zpracováním a plasty jsou v obvyklé míře měkčené. Potěší i hodně odkládacích míst.
    Palubní deska se vyznačuje kvalitním zpracováním a plasty jsou v obvyklé míře měkčené. Potěší i hodně odkládacích míst.| Zdroj: acz
  • Citroën C5 Aircross
    Citroën C5 Aircross| Zdroj: acz
  • Citroën C5 Aircross
    Citroën C5 Aircross| Zdroj: acz
  • Citroën C5 Aircross
    Citroën C5 Aircross| Zdroj: acz
  • Citroën C5 Aircross
    Citroën C5 Aircross| Zdroj: acz
  • Citroën C5 Aircross
    Citroën C5 Aircross| Zdroj: acz
  • Citroën C5 Aircross
    Citroën C5 Aircross| Zdroj: acz
  • Citroën C5 Aircross
    Citroën C5 Aircross| Zdroj: acz
  • Citroën C5 Aircross
    Citroën C5 Aircross| Zdroj: acz
  • Volič řadicí páky je stejný jako v peugeotech. Vedle něj se nachází kolečko jízdních režimů.
    Volič řadicí páky je stejný jako v peugeotech. Vedle něj se nachází kolečko jízdních režimů.| Zdroj: acz
  • Citroën C5 Aircross
    Citroën C5 Aircross| Zdroj: acz
  • Citroën C5 Aircross
    Citroën C5 Aircross| Zdroj: acz
  • Středový displej má úhlopříčku 8 palců, chválíme tlačítka přímé volby pod ním
    Středový displej má úhlopříčku 8 palců, chválíme tlačítka přímé volby pod ním| Zdroj: acz
  • Citroën C5 Aircross
    Citroën C5 Aircross| Zdroj: acz
  • Citroën C5 Aircross
    Citroën C5 Aircross| Zdroj: acz
  • Citroën C5 Aircross
    Citroën C5 Aircross| Zdroj: acz
  • Citroën C5 Aircross
    Citroën C5 Aircross| Zdroj: acz
  • Citroën C5 Aircross
    Citroën C5 Aircross| Zdroj: acz
  • Citroën C5 Aircross
    Citroën C5 Aircross| Zdroj: acz
  • Citroën C5 Aircross
    Citroën C5 Aircross| Zdroj: acz
  • Citroën C5 Aircross
    Citroën C5 Aircross| Zdroj: acz
  • Citroën C5 Aircross
    Citroën C5 Aircross| Zdroj: acz
  • Citroën C5 Aircross
    Citroën C5 Aircross| Zdroj: acz
  • Citroën C5 Aircross
    Citroën C5 Aircross| Zdroj: acz
  • Citroën C5 Aircross
    Citroën C5 Aircross| Zdroj: acz
  • Citroën C5 Aircross
    Citroën C5 Aircross| Zdroj: acz
  • Citroën C5 Aircross
    Citroën C5 Aircross| Zdroj: acz
  • Vzadu se nachází trojice samostatných sedadel, která je možné jednotlivě sklápět. Variabilitou se tak aircross blíží vozům MPV.
    Vzadu se nachází trojice samostatných sedadel, která je možné jednotlivě sklápět. Variabilitou se tak aircross blíží vozům MPV.| Zdroj: acz
  • Citroën C5 Aircross
    Citroën C5 Aircross| Zdroj: acz
  • Zadní sedačky lze nezávisle na sobě posouvat v rozmezí 150 mm, nastavovat můžete i sklon opěradel.
    Zadní sedačky lze nezávisle na sobě posouvat v rozmezí 150 mm, nastavovat můžete i sklon opěradel.| Zdroj: acz
  • Citroën C5 Aircross
    Citroën C5 Aircross| Zdroj: acz
  • Citroën C5 Aircross
    Citroën C5 Aircross| Zdroj: acz
  • Citroën C5 Aircross
    Citroën C5 Aircross| Zdroj: acz
  • Citroën C5 Aircross
    Citroën C5 Aircross| Zdroj: acz
  • Citroën C5 Aircross
    Citroën C5 Aircross| Zdroj: acz
  • Citroën C5 Aircross
    Citroën C5 Aircross| Zdroj: acz
  • Citroën C5 Aircross
    Citroën C5 Aircross| Zdroj: acz
  • Citroën C5 Aircross
    Citroën C5 Aircross| Zdroj: acz
  • Citroën C5 Aircross
    Citroën C5 Aircross| Zdroj: acz
  • Citroën C5 Aircross
    Citroën C5 Aircross| Zdroj: acz
  • Citroën C5 Aircross
    Citroën C5 Aircross| Zdroj: acz
  • Citroën C5 Aircross
    Citroën C5 Aircross| Zdroj: acz
  • Citroën C5 Aircross
    Citroën C5 Aircross| Zdroj: acz
  • Citroën C5 Aircross
    Citroën C5 Aircross| Zdroj: acz
  • Citroën C5 Aircross
    Citroën C5 Aircross| Zdroj: acz
  • Citroën C5 Aircross
    Citroën C5 Aircross| Zdroj: acz
  • Citroën C5 Aircross
    Citroën C5 Aircross| Zdroj: acz
  • Citroën C5 Aircross
    Citroën C5 Aircross| Zdroj: acz
  • Citroën C5 Aircross
    Citroën C5 Aircross| Zdroj: acz
  • Citroën C5 Aircross
    Citroën C5 Aircross| Zdroj: acz
  • Citroën C5 Aircross
    Citroën C5 Aircross| Zdroj: acz
  • Citroën C5 Aircross
    Citroën C5 Aircross| Zdroj: acz
  • Citroën C5 Aircross
    Citroën C5 Aircross| Zdroj: acz
  • Citroën C5 Aircross
    Citroën C5 Aircross| Zdroj: acz
  • Citroën C5 Aircross
    Citroën C5 Aircross| Zdroj: acz
  • Citroën C5 Aircross
    Citroën C5 Aircross| Zdroj: acz
  • Citroën C5 Aircross
    Citroën C5 Aircross| Zdroj: acz
  • Citroën C5 Aircross
    Citroën C5 Aircross| Zdroj: acz
  • Citroën C5 Aircross
    Citroën C5 Aircross| Zdroj: acz
  • Citroën C5 Aircross
    Citroën C5 Aircross| Zdroj: acz
  • Citroën C5 Aircross
    Citroën C5 Aircross| Zdroj: acz
  • Citroën C5 Aircross
    Citroën C5 Aircross| Zdroj: acz
  • Citroën C5 Aircross
    Citroën C5 Aircross| Zdroj: acz
  • Citroën C5 Aircross
    Citroën C5 Aircross| Zdroj: acz
  • Citroën C5 Aircross
    Citroën C5 Aircross| Zdroj: acz
  • Citroën C5 Aircross
    Citroën C5 Aircross| Zdroj: acz
  • Citroën C5 Aircross
    Citroën C5 Aircross| Zdroj: acz
  • Citroën C5 Aircross
    Citroën C5 Aircross| Zdroj: acz
  • Citroën C5 Aircross
    Citroën C5 Aircross| Zdroj: acz
  • Citroën C5 Aircross
    Citroën C5 Aircross| Zdroj: acz
  • Citroën C5 Aircross
    Citroën C5 Aircross| Zdroj: acz
  • Kufr narostl do velmi slušných rozměrů a svým objemem (580-720 litrů) překonává i standardní C4 Spacetourer (537-630 litrů), kryt je klasickým pevným platem
    Kufr narostl do velmi slušných rozměrů a svým objemem (580-720 litrů) překonává i standardní C4 Spacetourer (537-630 litrů), kryt je klasickým pevným platem| Zdroj: acz
  • Citroën C5 Aircross
    Citroën C5 Aircross| Zdroj: acz
  • Citroën C5 Aircross
    Citroën C5 Aircross| Zdroj: acz
  • Citroën C5 Aircross
    Citroën C5 Aircross| Zdroj: acz
  • Pod podlahou se může nacházet plnohodnotná rezerva. V tom případě ale podlaha leží výše.
    Pod podlahou se může nacházet plnohodnotná rezerva. V tom případě ale podlaha leží výše.| Zdroj: acz
  • Citroën C5 Aircross
    Citroën C5 Aircross| Zdroj: acz
  • Citroën C5 Aircross
    Citroën C5 Aircross| Zdroj: acz
  • Citroën C5 Aircross
    Citroën C5 Aircross| Zdroj: acz
  • Citroën C5 Aircross
    Citroën C5 Aircross| Zdroj: acz
  • Citroën C5 Aircross
    Citroën C5 Aircross| Zdroj: acz
  • Citroën C5 Aircross
    Citroën C5 Aircross| Zdroj: acz
  • Citroën C5 Aircross
    Citroën C5 Aircross| Zdroj: acz
  • Citroën C5 Aircross
    Citroën C5 Aircross| Zdroj: acz
Jízdní dojmy s Citroënem C5 Aircross: Tohle je pan Pohodlný!
Citroën C5 Aircross
Citroën C5 Aircross
Citroën C5 Aircross
Palubní deska se vyznačuje kvalitním zpracováním a plasty jsou v obvyklé míře měkčené. Potěší i hodně odkládacích míst.
Citroën C5 Aircross
Citroën C5 Aircross
Citroën C5 Aircross
Citroën C5 Aircross
Citroën C5 Aircross
Citroën C5 Aircross
Citroën C5 Aircross
Citroën C5 Aircross
Volič řadicí páky je stejný jako v peugeotech. Vedle něj se nachází kolečko jízdních režimů.
Citroën C5 Aircross
Citroën C5 Aircross
Středový displej má úhlopříčku 8 palců, chválíme tlačítka přímé volby pod ním
Citroën C5 Aircross
Citroën C5 Aircross
Citroën C5 Aircross
Citroën C5 Aircross
Citroën C5 Aircross
Citroën C5 Aircross
Citroën C5 Aircross
Citroën C5 Aircross
Citroën C5 Aircross
Citroën C5 Aircross
Citroën C5 Aircross
Citroën C5 Aircross
Citroën C5 Aircross
Citroën C5 Aircross
Vzadu se nachází trojice samostatných sedadel, která je možné jednotlivě sklápět. Variabilitou se tak aircross blíží vozům MPV.
Citroën C5 Aircross
Zadní sedačky lze nezávisle na sobě posouvat v rozmezí 150 mm, nastavovat můžete i sklon opěradel.
Citroën C5 Aircross
Citroën C5 Aircross
Citroën C5 Aircross
Citroën C5 Aircross
Citroën C5 Aircross
Citroën C5 Aircross
Citroën C5 Aircross
Citroën C5 Aircross
Citroën C5 Aircross
Citroën C5 Aircross
Citroën C5 Aircross
Citroën C5 Aircross
Citroën C5 Aircross
Citroën C5 Aircross
Citroën C5 Aircross
Citroën C5 Aircross
Citroën C5 Aircross
Citroën C5 Aircross
Citroën C5 Aircross
Citroën C5 Aircross
Citroën C5 Aircross
Citroën C5 Aircross
Citroën C5 Aircross
Citroën C5 Aircross
Citroën C5 Aircross
Citroën C5 Aircross
Citroën C5 Aircross
Citroën C5 Aircross
Citroën C5 Aircross
Citroën C5 Aircross
Citroën C5 Aircross
Citroën C5 Aircross
Citroën C5 Aircross
Citroën C5 Aircross
Citroën C5 Aircross
Citroën C5 Aircross
Citroën C5 Aircross
Citroën C5 Aircross
Citroën C5 Aircross
Citroën C5 Aircross
Citroën C5 Aircross
Kufr narostl do velmi slušných rozměrů a svým objemem (580-720 litrů) překonává i standardní C4 Spacetourer (537-630 litrů), kryt je klasickým pevným platem
Citroën C5 Aircross
Citroën C5 Aircross
Citroën C5 Aircross
Pod podlahou se může nacházet plnohodnotná rezerva. V tom případě ale podlaha leží výše.
Citroën C5 Aircross
Citroën C5 Aircross
Citroën C5 Aircross
Citroën C5 Aircross
Citroën C5 Aircross
Citroën C5 Aircross
Citroën C5 Aircross
Citroën C5 Aircross