Jízdní dojmy se Suzuki Jimny: Jak jezdí jediné svého druhu?
1
/
42
Prohlédnout znovu
Jízdní dojmy se Suzuki Jimny: Jak jezdí jediné svého druhu?
Jízdní dojmy se Suzuki Jimny: Jak jezdí jediné svého druhu?
|
acz
Suzuki Jimny
|
acz
Díky širší karoserii se vpředu sedí pohodlněji, stále jste však hodně nalepeni na dveřích. Volant lze nastavovat pouze výškově a pozice za ním je trochu kompromisní.
|
acz
Interiér nadále vyznává jednoduché tvary, díky dotykové obrazovce a volantu ze swiftu ale působí daleko moderněji
|
acz
Suzuki Jimny
|
acz
Připojitelný pohon všech kol a případně i redukce se řadí napřímo páčkou mezi sedadly
|
acz
Suzuki Jimny
|
acz
Suzuki Jimny
|
acz
Suzuki Jimny
|
acz
Suzuki Jimny
|
acz
Suzuki Jimny
|
acz
Suzuki Jimny
|
acz
Suzuki Jimny
|
acz
Suzuki Jimny
|
acz
Suzuki Jimny
|
acz
Suzuki Jimny
|
acz
Suzuki Jimny
|
acz
Suzuki Jimny
|
acz
Suzuki Jimny
|
acz
Suzuki Jimny
|
acz
Suzuki Jimny
|
acz
Suzuki Jimny24
|
acz
Suzuki Jimny
|
acz
Suzuki Jimny
|
acz
Suzuki Jimny
|
acz
Suzuki Jimny
|
acz
Suzuki Jimny
|
acz
Suzuki Jimny
|
acz
Suzuki Jimny
|
acz
Suzuki Jimny
|
acz
Suzuki Jimny
|
acz
Suzuki Jimny
|
acz
Suzuki Jimny
|
acz
Suzuki Jimny
|
acz
Suzuki Jimny
|
acz
Suzuki Jimny
|
acz
Suzuki Jimny
|
acz
Suzuki Jimny
|
acz
Suzuki Jimny
|
acz
Suzuki Jimny
|
acz
Zavazadelník je doslova symbolický, potěší však snadno udržovatelný plast na zadní straně sedadel. Zadní dveře otevíratelné do strany vyžadují pro otevření hodně místa a vyklápějí se k chodníku, což není praktické.
|
acz
Žebřinový rám dostal nově křížovou a dvě příčné výztuhy. Motor je uložen podélně.
|
acz
Subaru Legacy kvůli nízkým prodejům skončí. Jeho odkaz ale nezemře
BMW na umělecké vlně: Abstraktní i5 bude brázdit ulice Stockholmu
Tesla Model 3 Performance dá stovku za 3,1 sekundy. A nestojí jmění
Elektrický Mercedes-Benz G: Třítunový off-road o schopnosti nepřišel
Ford E-Transit dojede dál. S větší baterií zvládne až 402 km
TEST BMW M3 Touring – Na přání fanoušků