Jízdní dojmy se Suzuki Jimny: Jak jezdí jediné svého druhu?|
Zdroj: acz
Suzuki Jimny|
Zdroj: acz
Díky širší karoserii se vpředu sedí pohodlněji, stále jste však hodně nalepeni na dveřích. Volant lze nastavovat pouze výškově a pozice za ním je trochu kompromisní.|
Zdroj: acz
Interiér nadále vyznává jednoduché tvary, díky dotykové obrazovce a volantu ze swiftu ale působí daleko moderněji|
Zdroj: acz
Suzuki Jimny|
Zdroj: acz
Připojitelný pohon všech kol a případně i redukce se řadí napřímo páčkou mezi sedadly|
Zdroj: acz
Suzuki Jimny|
Zdroj: acz
Suzuki Jimny|
Zdroj: acz
Suzuki Jimny|
Zdroj: acz
Suzuki Jimny|
Zdroj: acz
Suzuki Jimny|
Zdroj: acz
Suzuki Jimny|
Zdroj: acz
Suzuki Jimny|
Zdroj: acz
Suzuki Jimny|
Zdroj: acz
Suzuki Jimny|
Zdroj: acz
Suzuki Jimny|
Zdroj: acz
Suzuki Jimny|
Zdroj: acz
Suzuki Jimny|
Zdroj: acz
Suzuki Jimny|
Zdroj: acz
Suzuki Jimny|
Zdroj: acz
Suzuki Jimny|
Zdroj: acz
Suzuki Jimny24|
Zdroj: acz
Suzuki Jimny|
Zdroj: acz
Suzuki Jimny|
Zdroj: acz
Suzuki Jimny|
Zdroj: acz
Suzuki Jimny|
Zdroj: acz
Suzuki Jimny|
Zdroj: acz
Suzuki Jimny|
Zdroj: acz
Suzuki Jimny|
Zdroj: acz
Suzuki Jimny|
Zdroj: acz
Suzuki Jimny|
Zdroj: acz
Suzuki Jimny|
Zdroj: acz
Suzuki Jimny|
Zdroj: acz
Suzuki Jimny|
Zdroj: acz
Suzuki Jimny|
Zdroj: acz
Suzuki Jimny|
Zdroj: acz
Suzuki Jimny|
Zdroj: acz
Suzuki Jimny|
Zdroj: acz
Suzuki Jimny|
Zdroj: acz
Suzuki Jimny|
Zdroj: acz
Zavazadelník je doslova symbolický, potěší však snadno udržovatelný plast na zadní straně sedadel. Zadní dveře otevíratelné do strany vyžadují pro otevření hodně místa a vyklápějí se k chodníku, což není praktické.|
Zdroj: acz
Žebřinový rám dostal nově křížovou a dvě příčné výztuhy. Motor je uložen podélně.|
Zdroj: acz