Kia Cee’d SW 1.6 CRDi – V testu ujeto 32.000 km, jak kombi obstálo?|
Zdroj: acz
Kia Ceed|
Zdroj: acz
Přehlednost a pohodlí, to bylo zjevně hlavní motto konstruktérů interiéru|
Zdroj: acz
Na místech vzadu najdete prostoru na rozdávání|
Zdroj: acz
Kia Ceed|
Zdroj: acz
Kia Ceed|
Zdroj: acz
Kia Ceed|
Zdroj: acz
Kia Ceed|
Zdroj: acz
Pod podlahou kufru jsou ukryty praktické přihrádky na drobnosti. A ještě hloub pod nimi leží dojezdové náhradní kolo.|
Zdroj: acz
Na brzdě v Auto Jarov naměřili kie o deset kilowattů vyšší výkon, než by měla mít|
Zdroj: acz
Další nebývale poctivá věc v servisním plánu: každoroční výměna brzdové kapaliny odsátím přes třmeny.|
Zdroj: acz
Kromě známého problému s klesajícím bodem varu se tím předejde korozivnímu působení na brzdovou pumpu, bobtnání hadic a těsnicích kroužků – prostě všemu, co tak známe z osmi- a víceletých aut. Automechanik bez odsávačky by ji vyšlapával a následně odvzduš|
Zdroj: acz
Kia Ceed|
Zdroj: acz
Kabinový fi ltr se podle předpisu mění každých 30 000 km. A je to dobře. Takto vypadal náš, a to nejezdíme v nadprůměrně prašném prostředí.|
Zdroj: acz
Sací fi ltr mechanik zkontroloval a uznal jej způsobilým pro další službu. Nejsou v něm totiž žádné tvrdé nečistoty, které by hrozily jeho propíchnutím. Cee’d má totiž velice dobře vyřešené sání, které náporově nenabírá hmyz, listí ani posypovou drť od ko|
Zdroj: acz
Sací fi ltr mechanik zkontroloval a uznal jej způsobilým pro další službu. Nejsou v něm totiž žádné tvrdé nečistoty, které by hrozily jeho propíchnutím. Cee’d má totiž velice dobře vyřešené sání, které náporově nenabírá hmyz, listí ani posypovou drť od ko|
Zdroj: acz
Nezámrznost chladicí kapaliny refraktometrem (princip odlišného lomu světla v etylenglykolu) se kontroluje čistě pro jistotu – kdyby ji třeba majitel vozu při svépomocné opravě vypustil a následně dolil vodou.|
Zdroj: acz