Kia Sorento 2.2 CRDi 8DCT 4x4 vs. Volkswagen Tiguan Allspace 2.0 TDI DSG 4Motion – Hra paradoxů

57/86
Přehled fotografií
Zavřít
  • Kia Sorento 2.2 CRDi 8DCT 4x4 vs. Volkswagen Tiguan Allspace 2.0 TDI DSG 4Motion
    Kia Sorento 2.2 CRDi 8DCT 4x4 vs. Volkswagen Tiguan Allspace 2.0 TDI DSG 4Motion| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Kia Sorento 2.2 CRDi 8DCT 4x4 vs. Volkswagen Tiguan Allspace 2.0 TDI DSG 4Motion
    Kia Sorento 2.2 CRDi 8DCT 4x4 vs. Volkswagen Tiguan Allspace 2.0 TDI DSG 4Motion| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Kia Sorento 2.2 CRDi 8DCT 4x4 vs. Volkswagen Tiguan Allspace 2.0 TDI DSG 4Motion
    Kia Sorento 2.2 CRDi 8DCT 4x4 vs. Volkswagen Tiguan Allspace 2.0 TDI DSG 4Motion| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Kia Sorento 2.2 CRDi 8DCT 4x4 vs. Volkswagen Tiguan Allspace 2.0 TDI DSG 4Motion
    Kia Sorento 2.2 CRDi 8DCT 4x4 vs. Volkswagen Tiguan Allspace 2.0 TDI DSG 4Motion| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Kia Sorento 2.2 CRDi 8DCT 4x4 vs. Volkswagen Tiguan Allspace 2.0 TDI DSG 4Motion
    Kia Sorento 2.2 CRDi 8DCT 4x4 vs. Volkswagen Tiguan Allspace 2.0 TDI DSG 4Motion| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Kia Sorento 2.2 CRDi 8DCT 4x4 vs. Volkswagen Tiguan Allspace 2.0 TDI DSG 4Motion
    Kia Sorento 2.2 CRDi 8DCT 4x4 vs. Volkswagen Tiguan Allspace 2.0 TDI DSG 4Motion| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Kia Sorento 2.2 CRDi 8DCT 4x4 vs. Volkswagen Tiguan Allspace 2.0 TDI DSG 4Motion
    Kia Sorento 2.2 CRDi 8DCT 4x4 vs. Volkswagen Tiguan Allspace 2.0 TDI DSG 4Motion| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Digitální přístroje nabízejí i tradiční zobrazení.
    Digitální přístroje nabízejí i tradiční zobrazení.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Kia Sorento 2.2 CRDi 8DCT 4x4
    Kia Sorento 2.2 CRDi 8DCT 4x4| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Kia Sorento 2.2 CRDi 8DCT 4x4
    Kia Sorento 2.2 CRDi 8DCT 4x4| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Sorento je vozem extrémů. Některou očekávanou výbavu nenabízí ani za příplatek, pak ale překvapí třeba inovativním zobrazením kamer při zapnutí blinkru nebo limuzínovými knofl íky na posun předního sedadla s USB v opěradle
    Sorento je vozem extrémů. Některou očekávanou výbavu nenabízí ani za příplatek, pak ale překvapí třeba inovativním zobrazením kamer při zapnutí blinkru nebo limuzínovými knofl íky na posun předního sedadla s USB v opěradle| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Kia Sorento 2.2 CRDi 8DCT 4x4
    Kia Sorento 2.2 CRDi 8DCT 4x4| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Kia Sorento 2.2 CRDi 8DCT 4x4
    Kia Sorento 2.2 CRDi 8DCT 4x4| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Kia Sorento 2.2 CRDi 8DCT 4x4
    Kia Sorento 2.2 CRDi 8DCT 4x4| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Mohlo být bonvivánské americké SUV, ale je to sorento čtvrté generace. Originalitu si ceníme, stejně jako dobrou ergonomii a kvalitní zpracování.
    Mohlo být bonvivánské americké SUV, ale je to sorento čtvrté generace. Originalitu si ceníme, stejně jako dobrou ergonomii a kvalitní zpracování.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Dvouzónová klimatizace sorenta má samostatný panel a tlačítka pro nastavení teploty – díky za to!
    Dvouzónová klimatizace sorenta má samostatný panel a tlačítka pro nastavení teploty – díky za to!| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Kia Sorento 2.2 CRDi 8DCT 4x4
    Kia Sorento 2.2 CRDi 8DCT 4x4| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Nový dvouspojkový automat řadí sametově.
    Nový dvouspojkový automat řadí sametově.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Kia Sorento 2.2 CRDi 8DCT 4x4
    Kia Sorento 2.2 CRDi 8DCT 4x4| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Jediným knoflíkem vybíráte nastavení módu hnacího řetězce i pohonu všech kol. Zadní nápravu připojuje k předku spojka.
    Jediným knoflíkem vybíráte nastavení módu hnacího řetězce i pohonu všech kol. Zadní nápravu připojuje k předku spojka.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Kia Sorento 2.2 CRDi 8DCT 4x4
    Kia Sorento 2.2 CRDi 8DCT 4x4| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Ač je sorento moderním vozem, nenechalo se strhnout dotykovým šílenstvím a sází na nepřekonatelnou klasiku
    Ač je sorento moderním vozem, nenechalo se strhnout dotykovým šílenstvím a sází na nepřekonatelnou klasiku| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Kia Sorento 2.2 CRDi 8DCT 4x4
    Kia Sorento 2.2 CRDi 8DCT 4x4| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Za volantem si připadáte jako v autě minimálně o půl třídy větším a luxusnějším. Interiér je široký, stejně tak ale dveřní madla a středový tunel, které vyšší postavy tlačí do nohou.
    Za volantem si připadáte jako v autě minimálně o půl třídy větším a luxusnějším. Interiér je široký, stejně tak ale dveřní madla a středový tunel, které vyšší postavy tlačí do nohou.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Sorento je vzadu obrovské a pohodlné, sedadla lze posouvat a přidat tak místo pro zavazadla. Zatímco tiguan má sklopnou prostřední část opěradla, kia průvlak na lyže nenabízí.
    Sorento je vzadu obrovské a pohodlné, sedadla lze posouvat a přidat tak místo pro zavazadla. Zatímco tiguan má sklopnou prostřední část opěradla, kia průvlak na lyže nenabízí.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Kia Sorento 2.2 CRDi 8DCT 4x4
    Kia Sorento 2.2 CRDi 8DCT 4x4| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Kia Sorento 2.2 CRDi 8DCT 4x4
    Kia Sorento 2.2 CRDi 8DCT 4x4| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Kia Sorento 2.2 CRDi 8DCT 4x4
    Kia Sorento 2.2 CRDi 8DCT 4x4| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Sorento je vozem extrémů. Některou očekávanou výbavu nenabízí ani za příplatek, pak ale překvapí třeba inovativním zobrazením kamer při zapnutí blinkru nebo limuzínovými knofl íky na posun předního sedadla s USB v opěradle
    Sorento je vozem extrémů. Některou očekávanou výbavu nenabízí ani za příplatek, pak ale překvapí třeba inovativním zobrazením kamer při zapnutí blinkru nebo limuzínovými knofl íky na posun předního sedadla s USB v opěradle| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Kia Sorento 2.2 CRDi 8DCT 4x4
    Kia Sorento 2.2 CRDi 8DCT 4x4| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Kia Sorento 2.2 CRDi 8DCT 4x4
    Kia Sorento 2.2 CRDi 8DCT 4x4| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • V premiérovém sólo testu jsme sorento chválili za obratnost. Vzhledem k jeho rozměrům a komfortnímu ladění to tvrdíme dál, ale při přesednutí z volkswagenu je znát dramaticky menší chuť tančit v zatáčkách. Řízení je gumové, náklony značné a požitek menší.
    V premiérovém sólo testu jsme sorento chválili za obratnost. Vzhledem k jeho rozměrům a komfortnímu ladění to tvrdíme dál, ale při přesednutí z volkswagenu je znát dramaticky menší chuť tančit v zatáčkách. Řízení je gumové, náklony značné a požitek menší.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Kia Sorento 2.2 CRDi 8DCT 4x4
    Kia Sorento 2.2 CRDi 8DCT 4x4| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Kia Sorento 2.2 CRDi 8DCT 4x4
    Kia Sorento 2.2 CRDi 8DCT 4x4| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Mechanický podvozek v kombinaci s dvacítkami koly karoserií trochu natřásá, víc bouchají a pneumatiky trochu hučí
    Mechanický podvozek v kombinaci s dvacítkami koly karoserií trochu natřásá, víc bouchají a pneumatiky trochu hučí| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Kia Sorento 2.2 CRDi 8DCT 4x4
    Kia Sorento 2.2 CRDi 8DCT 4x4| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Kia Sorento 2.2 CRDi 8DCT 4x4
    Kia Sorento 2.2 CRDi 8DCT 4x4| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Podlaha kufru sorenta leží o 5 cm výš, zavazadelník je pod roletu nižší, což vyvažuje nadprůměrnu šířkou a délkou. Nečalouněné podběhy působí lacině.
    Podlaha kufru sorenta leží o 5 cm výš, zavazadelník je pod roletu nižší, což vyvažuje nadprůměrnu šířkou a délkou. Nečalouněné podběhy působí lacině.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Kia Sorento 2.2 CRDi 8DCT 4x4
    Kia Sorento 2.2 CRDi 8DCT 4x4| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Naftový čtyřválec sorenta má dnes už nevídaný objem 2,2 litru. Běží měkce, tiše, zatahuje mocně a bez prodlevy, navíc není hladový – skvělý agregát.
    Naftový čtyřválec sorenta má dnes už nevídaný objem 2,2 litru. Běží měkce, tiše, zatahuje mocně a bez prodlevy, navíc není hladový – skvělý agregát.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Kia Sorento 2.2 CRDi 8DCT 4x4
    Kia Sorento 2.2 CRDi 8DCT 4x4| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Pneumatiky v testu: Hankook Winter i*cept evo2 SUV 255/45 R20
    Pneumatiky v testu: Hankook Winter i*cept evo2 SUV 255/45 R20| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Kia Sorento 2.2 CRDi 8DCT 4x4
    Kia Sorento 2.2 CRDi 8DCT 4x4| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Kia Sorento 2.2 CRDi 8DCT 4x4
    Kia Sorento 2.2 CRDi 8DCT 4x4| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Kia Sorento 2.2 CRDi 8DCT 4x4
    Kia Sorento 2.2 CRDi 8DCT 4x4| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Omlazovací kúra vymetla z kabiny většinu knoflíků, digitální přístrojový štít má víc módů než v kie.
    Omlazovací kúra vymetla z kabiny většinu knoflíků, digitální přístrojový štít má víc módů než v kie.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Volkswagen Tiguan Allspace 2.0 TDI DSG 4Motion
    Volkswagen Tiguan Allspace 2.0 TDI DSG 4Motion| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Volkswagen Tiguan Allspace 2.0 TDI DSG 4Motion
    Volkswagen Tiguan Allspace 2.0 TDI DSG 4Motion| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Volkswagen Tiguan Allspace 2.0 TDI DSG 4Motion
    Volkswagen Tiguan Allspace 2.0 TDI DSG 4Motion| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Volkswagen razí mnohem střídmější styl, materiály i povedením ale rovněž patří ke špičce.
    Volkswagen razí mnohem střídmější styl, materiály i povedením ale rovněž patří ke špičce.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Volkswagen Tiguan Allspace 2.0 TDI DSG 4Motion
    Volkswagen Tiguan Allspace 2.0 TDI DSG 4Motion| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Pohon všech kol rovněž s mezinápravovou spojkou má čtyři režimy včetně expertního pro jízdu v terénu
    Pohon všech kol rovněž s mezinápravovou spojkou má čtyři režimy včetně expertního pro jízdu v terénu| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Volkswagen Tiguan Allspace 2.0 TDI DSG 4Motion
    Volkswagen Tiguan Allspace 2.0 TDI DSG 4Motion| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Volkswagen Tiguan Allspace 2.0 TDI DSG 4Motion
    Volkswagen Tiguan Allspace 2.0 TDI DSG 4Motion| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Modernizace přinesla do tiguanu více dotykového ovládání. Při zápasu s ikonami na volantu vzpomínáme na tlačítka...
    Modernizace přinesla do tiguanu více dotykového ovládání. Při zápasu s ikonami na volantu vzpomínáme na tlačítka...| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Volkswagen Tiguan Allspace 2.0 TDI DSG 4Motion
    Volkswagen Tiguan Allspace 2.0 TDI DSG 4Motion| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Volkswagen Tiguan Allspace 2.0 TDI DSG 4Motion
    Volkswagen Tiguan Allspace 2.0 TDI DSG 4Motion| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Volkswagen Tiguan Allspace 2.0 TDI DSG 4Motion
    Volkswagen Tiguan Allspace 2.0 TDI DSG 4Motion| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Volkswagen Tiguan Allspace 2.0 TDI DSG 4Motion
    Volkswagen Tiguan Allspace 2.0 TDI DSG 4Motion| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Volkswagen Tiguan Allspace 2.0 TDI DSG 4Motion
    Volkswagen Tiguan Allspace 2.0 TDI DSG 4Motion| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Volkswagen Tiguan Allspace 2.0 TDI DSG 4Motion
    Volkswagen Tiguan Allspace 2.0 TDI DSG 4Motion| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Tiguan, ač není zvenku menší zase o tolik, působí mnohem kompaktnějším dojmem. Jeho sedadla nejsou tak efektní, ale cítili jsme se v nich ještě o něco lépe. Tunel nepřekáží.
    Tiguan, ač není zvenku menší zase o tolik, působí mnohem kompaktnějším dojmem. Jeho sedadla nejsou tak efektní, ale cítili jsme se v nich ještě o něco lépe. Tunel nepřekáží.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Navzdory rozměrovému deficitu dokáže volkswagen nabídnout ještě o malinko víc místa pro pasažéry než kia – na délku i výšku. Je ale o pár čísel užší. Lavice je posuvná.
    Navzdory rozměrovému deficitu dokáže volkswagen nabídnout ještě o malinko víc místa pro pasažéry než kia – na délku i výšku. Je ale o pár čísel užší. Lavice je posuvná.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Volkswagen Tiguan Allspace 2.0 TDI DSG 4Motion
    Volkswagen Tiguan Allspace 2.0 TDI DSG 4Motion| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Tiguan přešel s faceliftem na méně praktické dotykové ovládání klimatizace, což vyvažuje nezávislou regulací teploty vzadu.
    Tiguan přešel s faceliftem na méně praktické dotykové ovládání klimatizace, což vyvažuje nezávislou regulací teploty vzadu.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Drobnost, která potěší – kapsy na mobil a jiné drobnosti na zadní straně předních opěradel
    Drobnost, která potěší – kapsy na mobil a jiné drobnosti na zadní straně předních opěradel| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Specialitou tiguanu je stropní konzola se schránkami, do kterých se toho vejde nečekaně hodně
    Specialitou tiguanu je stropní konzola se schránkami, do kterých se toho vejde nečekaně hodně| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Volkswagen Tiguan Allspace 2.0 TDI DSG 4Motion
    Volkswagen Tiguan Allspace 2.0 TDI DSG 4Motion| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Volkswagen Tiguan Allspace 2.0 TDI DSG 4Motion
    Volkswagen Tiguan Allspace 2.0 TDI DSG 4Motion| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Tiguan je mnohem zábavnější společník do zatáček. Řízení je trochu pomalejší a nedotáčivost umí dát SUV najevo, ale ve srovnání s kiou působí pevnějším, obratnějším a jistějším dojmem. S příplatkovým adaptivním odpružením navíc krásně žehlí nerovnosti.
    Tiguan je mnohem zábavnější společník do zatáček. Řízení je trochu pomalejší a nedotáčivost umí dát SUV najevo, ale ve srovnání s kiou působí pevnějším, obratnějším a jistějším dojmem. S příplatkovým adaptivním odpružením navíc krásně žehlí nerovnosti.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Volkswagen Tiguan Allspace 2.0 TDI DSG 4Motion
    Volkswagen Tiguan Allspace 2.0 TDI DSG 4Motion| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Tiguan může mít adaptivní tlumiče, na kterých je i s dvacítkovým obutím krásně plavný a tichý
    Tiguan může mít adaptivní tlumiče, na kterých je i s dvacítkovým obutím krásně plavný a tichý| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Volkswagen Tiguan Allspace 2.0 TDI DSG 4Motion
    Volkswagen Tiguan Allspace 2.0 TDI DSG 4Motion| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Volkswagen Tiguan Allspace 2.0 TDI DSG 4Motion
    Volkswagen Tiguan Allspace 2.0 TDI DSG 4Motion| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Volkswagen Tiguan Allspace 2.0 TDI DSG 4Motion
    Volkswagen Tiguan Allspace 2.0 TDI DSG 4Motion| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Tiguan nabízí navzdory menší délce o 55 litrů větší kufr s vyváženějšími proporcemi. Je lépe čalouněný a propracovanější – má vyjímatelnou lampičku nebo šachtu na roletu.
    Tiguan nabízí navzdory menší délce o 55 litrů větší kufr s vyváženějšími proporcemi. Je lépe čalouněný a propracovanější – má vyjímatelnou lampičku nebo šachtu na roletu.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Volkswagen Tiguan Allspace 2.0 TDI DSG 4Motion
    Volkswagen Tiguan Allspace 2.0 TDI DSG 4Motion| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Volkswagen Tiguan Allspace 2.0 TDI DSG 4Motion
    Volkswagen Tiguan Allspace 2.0 TDI DSG 4Motion| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Volkswagen Tiguan Allspace 2.0 TDI DSG 4Motion
    Volkswagen Tiguan Allspace 2.0 TDI DSG 4Motion| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Nejsilnější 2.0 TDI (147 kW) v tiguanu je v podstatě nový motor, sedmistupňový automat DSG známe. Kultivovaný, silný a úsporný čtyřválec vystřeluje rychleji z místa, v pružnosti ale na kiu nemá. Může za to i typická prodleva automatu.
    Nejsilnější 2.0 TDI (147 kW) v tiguanu je v podstatě nový motor, sedmistupňový automat DSG známe. Kultivovaný, silný a úsporný čtyřválec vystřeluje rychleji z místa, v pružnosti ale na kiu nemá. Může za to i typická prodleva automatu.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Volkswagen Tiguan Allspace 2.0 TDI DSG 4Motion
    Volkswagen Tiguan Allspace 2.0 TDI DSG 4Motion| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Volkswagen Tiguan Allspace 2.0 TDI DSG 4Motion
    Volkswagen Tiguan Allspace 2.0 TDI DSG 4Motion| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Volkswagen Tiguan Allspace 2.0 TDI DSG 4Motion
    Volkswagen Tiguan Allspace 2.0 TDI DSG 4Motion| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Volkswagen Tiguan Allspace 2.0 TDI DSG 4Motion
    Volkswagen Tiguan Allspace 2.0 TDI DSG 4Motion| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Pneumatiky v testu: Continental ContiWinterContact TS830P 255/40 R20
    Pneumatiky v testu: Continental ContiWinterContact TS830P 255/40 R20| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Volkswagen Tiguan Allspace 2.0 TDI DSG 4Motion
    Volkswagen Tiguan Allspace 2.0 TDI DSG 4Motion| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Kia Sorento 2.2 CRDi 8DCT 4x4 vs. Volkswagen Tiguan Allspace 2.0 TDI DSG 4Motion
Kia Sorento 2.2 CRDi 8DCT 4x4 vs. Volkswagen Tiguan Allspace 2.0 TDI DSG 4Motion
Kia Sorento 2.2 CRDi 8DCT 4x4 vs. Volkswagen Tiguan Allspace 2.0 TDI DSG 4Motion
Kia Sorento 2.2 CRDi 8DCT 4x4 vs. Volkswagen Tiguan Allspace 2.0 TDI DSG 4Motion
Kia Sorento 2.2 CRDi 8DCT 4x4 vs. Volkswagen Tiguan Allspace 2.0 TDI DSG 4Motion
Kia Sorento 2.2 CRDi 8DCT 4x4 vs. Volkswagen Tiguan Allspace 2.0 TDI DSG 4Motion
Kia Sorento 2.2 CRDi 8DCT 4x4 vs. Volkswagen Tiguan Allspace 2.0 TDI DSG 4Motion
Digitální přístroje nabízejí i tradiční zobrazení.
Kia Sorento 2.2 CRDi 8DCT 4x4
Kia Sorento 2.2 CRDi 8DCT 4x4
Sorento je vozem extrémů. Některou očekávanou výbavu nenabízí ani za příplatek, pak ale překvapí třeba inovativním zobrazením kamer při zapnutí blinkru nebo limuzínovými knofl íky na posun předního sedadla s USB v opěradle
Kia Sorento 2.2 CRDi 8DCT 4x4
Kia Sorento 2.2 CRDi 8DCT 4x4
Kia Sorento 2.2 CRDi 8DCT 4x4
Mohlo být bonvivánské americké SUV, ale je to sorento čtvrté generace. Originalitu si ceníme, stejně jako dobrou ergonomii a kvalitní zpracování.
Dvouzónová klimatizace sorenta má samostatný panel a tlačítka pro nastavení teploty – díky za to!
Kia Sorento 2.2 CRDi 8DCT 4x4
Nový dvouspojkový automat řadí sametově.
Kia Sorento 2.2 CRDi 8DCT 4x4
Jediným knoflíkem vybíráte nastavení módu hnacího řetězce i pohonu všech kol. Zadní nápravu připojuje k předku spojka.
Kia Sorento 2.2 CRDi 8DCT 4x4
Ač je sorento moderním vozem, nenechalo se strhnout dotykovým šílenstvím a sází na nepřekonatelnou klasiku
Kia Sorento 2.2 CRDi 8DCT 4x4
Za volantem si připadáte jako v autě minimálně o půl třídy větším a luxusnějším. Interiér je široký, stejně tak ale dveřní madla a středový tunel, které vyšší postavy tlačí do nohou.
Sorento je vzadu obrovské a pohodlné, sedadla lze posouvat a přidat tak místo pro zavazadla. Zatímco tiguan má sklopnou prostřední část opěradla, kia průvlak na lyže nenabízí.
Kia Sorento 2.2 CRDi 8DCT 4x4
Kia Sorento 2.2 CRDi 8DCT 4x4
Kia Sorento 2.2 CRDi 8DCT 4x4
Sorento je vozem extrémů. Některou očekávanou výbavu nenabízí ani za příplatek, pak ale překvapí třeba inovativním zobrazením kamer při zapnutí blinkru nebo limuzínovými knofl íky na posun předního sedadla s USB v opěradle
Kia Sorento 2.2 CRDi 8DCT 4x4
Kia Sorento 2.2 CRDi 8DCT 4x4
V premiérovém sólo testu jsme sorento chválili za obratnost. Vzhledem k jeho rozměrům a komfortnímu ladění to tvrdíme dál, ale při přesednutí z volkswagenu je znát dramaticky menší chuť tančit v zatáčkách. Řízení je gumové, náklony značné a požitek menší.
Kia Sorento 2.2 CRDi 8DCT 4x4
Kia Sorento 2.2 CRDi 8DCT 4x4
Mechanický podvozek v kombinaci s dvacítkami koly karoserií trochu natřásá, víc bouchají a pneumatiky trochu hučí
Kia Sorento 2.2 CRDi 8DCT 4x4
Kia Sorento 2.2 CRDi 8DCT 4x4
Podlaha kufru sorenta leží o 5 cm výš, zavazadelník je pod roletu nižší, což vyvažuje nadprůměrnu šířkou a délkou. Nečalouněné podběhy působí lacině.
Kia Sorento 2.2 CRDi 8DCT 4x4
Naftový čtyřválec sorenta má dnes už nevídaný objem 2,2 litru. Běží měkce, tiše, zatahuje mocně a bez prodlevy, navíc není hladový – skvělý agregát.
Kia Sorento 2.2 CRDi 8DCT 4x4
Pneumatiky v testu: Hankook Winter i*cept evo2 SUV 255/45 R20
Kia Sorento 2.2 CRDi 8DCT 4x4
Kia Sorento 2.2 CRDi 8DCT 4x4
Kia Sorento 2.2 CRDi 8DCT 4x4
Omlazovací kúra vymetla z kabiny většinu knoflíků, digitální přístrojový štít má víc módů než v kie.
Volkswagen Tiguan Allspace 2.0 TDI DSG 4Motion
Volkswagen Tiguan Allspace 2.0 TDI DSG 4Motion
Volkswagen Tiguan Allspace 2.0 TDI DSG 4Motion
Volkswagen razí mnohem střídmější styl, materiály i povedením ale rovněž patří ke špičce.
Volkswagen Tiguan Allspace 2.0 TDI DSG 4Motion
Pohon všech kol rovněž s mezinápravovou spojkou má čtyři režimy včetně expertního pro jízdu v terénu
Volkswagen Tiguan Allspace 2.0 TDI DSG 4Motion
Volkswagen Tiguan Allspace 2.0 TDI DSG 4Motion
Modernizace přinesla do tiguanu více dotykového ovládání. Při zápasu s ikonami na volantu vzpomínáme na tlačítka...
Volkswagen Tiguan Allspace 2.0 TDI DSG 4Motion
Volkswagen Tiguan Allspace 2.0 TDI DSG 4Motion
Volkswagen Tiguan Allspace 2.0 TDI DSG 4Motion
Volkswagen Tiguan Allspace 2.0 TDI DSG 4Motion
Volkswagen Tiguan Allspace 2.0 TDI DSG 4Motion
Volkswagen Tiguan Allspace 2.0 TDI DSG 4Motion
Tiguan, ač není zvenku menší zase o tolik, působí mnohem kompaktnějším dojmem. Jeho sedadla nejsou tak efektní, ale cítili jsme se v nich ještě o něco lépe. Tunel nepřekáží.
Navzdory rozměrovému deficitu dokáže volkswagen nabídnout ještě o malinko víc místa pro pasažéry než kia – na délku i výšku. Je ale o pár čísel užší. Lavice je posuvná.
Volkswagen Tiguan Allspace 2.0 TDI DSG 4Motion
Tiguan přešel s faceliftem na méně praktické dotykové ovládání klimatizace, což vyvažuje nezávislou regulací teploty vzadu.
Drobnost, která potěší – kapsy na mobil a jiné drobnosti na zadní straně předních opěradel
Specialitou tiguanu je stropní konzola se schránkami, do kterých se toho vejde nečekaně hodně
Volkswagen Tiguan Allspace 2.0 TDI DSG 4Motion
Volkswagen Tiguan Allspace 2.0 TDI DSG 4Motion
Tiguan je mnohem zábavnější společník do zatáček. Řízení je trochu pomalejší a nedotáčivost umí dát SUV najevo, ale ve srovnání s kiou působí pevnějším, obratnějším a jistějším dojmem. S příplatkovým adaptivním odpružením navíc krásně žehlí nerovnosti.
Volkswagen Tiguan Allspace 2.0 TDI DSG 4Motion
Tiguan může mít adaptivní tlumiče, na kterých je i s dvacítkovým obutím krásně plavný a tichý
Volkswagen Tiguan Allspace 2.0 TDI DSG 4Motion
Volkswagen Tiguan Allspace 2.0 TDI DSG 4Motion
Volkswagen Tiguan Allspace 2.0 TDI DSG 4Motion
Tiguan nabízí navzdory menší délce o 55 litrů větší kufr s vyváženějšími proporcemi. Je lépe čalouněný a propracovanější – má vyjímatelnou lampičku nebo šachtu na roletu.
Volkswagen Tiguan Allspace 2.0 TDI DSG 4Motion
Volkswagen Tiguan Allspace 2.0 TDI DSG 4Motion
Volkswagen Tiguan Allspace 2.0 TDI DSG 4Motion
Nejsilnější 2.0 TDI (147 kW) v tiguanu je v podstatě nový motor, sedmistupňový automat DSG známe. Kultivovaný, silný a úsporný čtyřválec vystřeluje rychleji z místa, v pružnosti ale na kiu nemá. Může za to i typická prodleva automatu.
Volkswagen Tiguan Allspace 2.0 TDI DSG 4Motion
Volkswagen Tiguan Allspace 2.0 TDI DSG 4Motion
Volkswagen Tiguan Allspace 2.0 TDI DSG 4Motion
Volkswagen Tiguan Allspace 2.0 TDI DSG 4Motion
Pneumatiky v testu: Continental ContiWinterContact TS830P 255/40 R20
Volkswagen Tiguan Allspace 2.0 TDI DSG 4Motion