Kia Xceed 1.6 T-GDI 7DCT vs. Toyota C-HR 2.0 Hybrid e-CVT – Stylový výkon dvakrát jinak
2
/
81
Prohlédnout znovu
Kia Xceed 1.6 T-GDI 7DCT vs. Toyota C-HR 2.0 Hybrid e-CVT – Stylový výkon dvakrát jinak
Kia Xceed 1.6 T-GDI 7DCT vs. Toyota C-HR 2.0 Hybrid e-CVT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Kia Xceed 1.6 T-GDI 7DCT vs. Toyota C-HR 2.0 Hybrid e-CVT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Kia Xceed 1.6 T-GDI 7DCT vs. Toyota C-HR 2.0 Hybrid e-CVT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Kia Xceed 1.6 T-GDI 7DCT vs. Toyota C-HR 2.0 Hybrid e-CVT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Kia Xceed 1.6 T-GDI 7DCT vs. Toyota C-HR 2.0 Hybrid e-CVT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Kia Xceed 1.6 T-GDI 7DCT vs. Toyota C-HR 2.0 Hybrid e-CVT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Přístrojový štít je za příplatek digitální, ale nabízí jen dvě zobrazení, imitující analogové ukazatele.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Kia Xceed 1.6 T-GDI 7DCT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Xceed se uvnitř neliší od ceedu. Robustní přístrojová deska působí velmi solidně, zaujme pečlivě zpracovanými detaily a perfektní přehledností.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Kia Xceed 1.6 T-GDI 7DCT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Kia Xceed 1.6 T-GDI 7DCT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Kia Xceed 1.6 T-GDI 7DCT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Kia Xceed 1.6 T-GDI 7DCT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Základní funkce včetně klimatizace se snadno ovládají velkými tlačítky, módní vlna dotykových ikon dosáhla jen v rozumné míře na lištu pod širokým dotykovým displejem s moderní grafi kou.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Kia Xceed 1.6 T-GDI 7DCT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Kia Xceed 1.6 T-GDI 7DCT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Kia Xceed 1.6 T-GDI 7DCT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Velká přední sedadla nám dokonale vyhovují, středový tunel nepřekáží a výhled z vozu je bezproblémový.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Xceed potěší velkoryse prostorným interiérem. Redaktor výšky 178 cm má vzadu bohatou rezervu 12 cm před koleny a dostačující nad hlavou, nechybí zde loketní opěrka ani výdechy klimatizace. Také přístup je bezproblémový, jen hlavová opěrka trochu tlačí.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Kia Xceed 1.6 T-GDI 7DCT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Kia Xceed 1.6 T-GDI 7DCT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Vývojáři chtěli zákazníkům dopřát oblíbený terénní vzhled, ale současně zachovat hbitost nízkého hatchbacku. Povedlo se, xceed jezdí mnohem lépe než klasická vysoká SUV.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Kia Xceed 1.6 T-GDI 7DCT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Kia Xceed 1.6 T-GDI 7DCT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Kia Xceed 1.6 T-GDI 7DCT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Kia Xceed 1.6 T-GDI 7DCT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Kia Xceed 1.6 T-GDI 7DCT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Xceed dostal proti ceedu řadu vylepšení na podvozku, která jsou poznat, nicméně pořád je od kol dost hlučný, každou změnu povrchu prozradí a na výmolech si dupne.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Kia Xceed 1.6 T-GDI 7DCT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Kia Xceed 1.6 T-GDI 7DCT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Kia patří objemem kufru k rekordmanům kompaktního segmentu. Potěší také velkým vstupem a možností přikoupit si elektricky ovladatelné víko doprovázené v rozsáhlém paketu zadním opěradlem děleným unikátně v poměru 20:40:20.
|
Svět motorů/Petr Homolka
K motoru 1.6 T-GDI a dieselu se místo rezervy dodává jen lepicí sada.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Kia Xceed 1.6 T-GDI 7DCT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Přeplňovaná šestnáctistovka je hladový silák, který by se tak rád čile vytáčel, ale je cítit, jak jej emisní regulátory škrtí. I tak ale nabízí pěkně svižné svezení. S dvouspojkovým automatem tvoří sehranou dvojici.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Kia Xceed 1.6 T-GDI 7DCT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Kia Xceed 1.6 T-GDI 7DCT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Pneumatiky v testu: Continental ContiSportContact 5 235/45 R18
|
Svět motorů/Petr Homolka
Kia Xceed 1.6 T-GDI 7DCT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Kia Xceed 1.6 T-GDI 7DCT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Kia Xceed 1.6 T-GDI 7DCT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Kia Xceed 1.6 T-GDI 7DCT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Kia Xceed 1.6 T-GDI 7DCT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Přístroje se drží klasického vzhledu, místo otáčkoměru má hybrid jakýsi ekonoměr.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Toyota C-HR 2.0 Hybrid e-CVT
|
Svět motorů/Petr Homolka
C-HR je v interiéru designově rozevláté stejně jako zvenku. Dekor dveří plynule přechází do palubní desky, v níž se proběhne i po hraně vystupující obrazovky. Toyota působí hravějším a stylovějším dojmem, ovšem také stísněnějším. Palubka je hluboká a zasahuje do prostoru spolujezdce.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Toyota C-HR 2.0 Hybrid e-CVT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Multimediální systém a klimatizace tvoří jeden celek. K ovládání teploty tlačítky nemáme výhrady, infotainment je i po modernizaci pomalejší, grafifi ka nezapře věk a menu je nepřehledné. Nově podporuje Android Auto a Apple CarPlay.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Toyota C-HR 2.0 Hybrid e-CVT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Toyota C-HR 2.0 Hybrid e-CVT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Toyota C-HR 2.0 Hybrid e-CVT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Toyota C-HR 2.0 Hybrid e-CVT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Toyota C-HR 2.0 Hybrid e-CVT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Přední sedačky mají skvělý tvar, škoda že se nedají spustit níž – vyšší řidič nevidí na semafor a nestačí ani malý rozsah nastavení volantu.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Při nástupu se musíte přikrčit, nad hlavou je poskrovnu místa a plastové zakrytí dveří vyvolává spolu s černou střechou klaustrofobní pocit. Loketní opěrku ani výdechy toyota nemá, ale prostoru pro nohy nabízí jako xceed dostatek.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Toyota C-HR 2.0 Hybrid e-CVT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Toyota C-HR 2.0 Hybrid e-CVT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Toyota C-HR 2.0 Hybrid e-CVT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Užší, vyšší a komfortnější C-HR se v zatáčkách víc naklání, pokus o neplynulou dynamickou jízdu okamžitě zastaví razantní zásahy ESP.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Toyota C-HR 2.0 Hybrid e-CVT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Toyota C-HR 2.0 Hybrid e-CVT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Toyota C-HR 2.0 Hybrid e-CVT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Toyota C-HR 2.0 Hybrid e-CVT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Toyota C-HR 2.0 Hybrid e-CVT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Podvozek C-HR je skvěle odhlučněný a i na hodně rozbité silnici pouze vzdáleně bubnuje.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Toyota C-HR 2.0 Hybrid e-CVT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Toyota C-HR 2.0 Hybrid e-CVT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Toyota s dvoulitrovým hybridem vozí vpravo pod podlážkou provozní 12V akumulátor, což proti jiným verzím zvedlo dno na úroveň prahu a sklopených opěradel.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Toyota C-HR 2.0 Hybrid e-CVT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Díky tomu nabízí praktický organizér ve spodním patře, ale také je kvůli tomu kufr dost mělký.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hybrid složený z atmosférického dvoulitru a elektromotoru je mnohem větší čipera než slabší verze 1.8. Na turbobenzin přesto nestačí, navíc při dynamické jízdě otravuje kvílením. Při té plynulé je to naopak příkladně úsporný tichošlápek.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Toyota C-HR 2.0 Hybrid e-CVT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Toyota C-HR 2.0 Hybrid e-CVT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Toyota C-HR 2.0 Hybrid e-CVT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Toyota C-HR 2.0 Hybrid e-CVT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Pneumatiky v testu: Michelin Primacy 3 225/50 R18
|
Svět motorů/Petr Homolka
Toyota C-HR 2.0 Hybrid e-CVT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Toyota C-HR 2.0 Hybrid e-CVT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Toyota C-HR 2.0 Hybrid e-CVT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Toyota C-HR 2.0 Hybrid e-CVT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Toyota C-HR 2.0 Hybrid e-CVT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Víko se zavírá nezvykle podhmatem, dlouho jsme si zvykali.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Jak funguje pojištění závad: Stáří přeje pojištěným
Čtyřkolka pro adepty na Darwinovu cenu má V12, 1200 koní a rychlost až 400 km/h
Za volantem nového Lexusu UX 300h: Více koní a lákavá akční cena
Slavný DeLorean DMC-12 a Ford GT jsou zpět. V8 ani V6 nečekejte
Ojetý Mercedes-Benz třídy E: Pletou si ho s levnějším
Ayrton Senna ožije! Netflix uvádí seriál o legendárním pilotovi F1