Kia Xceed 1.6 T-GDI 7DCT vs. Toyota C-HR 2.0 Hybrid e-CVT – Stylový výkon dvakrát jinak

73/81
Přehled fotografií
Zavřít
  • Kia Xceed 1.6 T-GDI 7DCT vs. Toyota C-HR 2.0 Hybrid e-CVT
    Kia Xceed 1.6 T-GDI 7DCT vs. Toyota C-HR 2.0 Hybrid e-CVT| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Kia Xceed 1.6 T-GDI 7DCT vs. Toyota C-HR 2.0 Hybrid e-CVT
    Kia Xceed 1.6 T-GDI 7DCT vs. Toyota C-HR 2.0 Hybrid e-CVT| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Kia Xceed 1.6 T-GDI 7DCT vs. Toyota C-HR 2.0 Hybrid e-CVT
    Kia Xceed 1.6 T-GDI 7DCT vs. Toyota C-HR 2.0 Hybrid e-CVT| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Kia Xceed 1.6 T-GDI 7DCT vs. Toyota C-HR 2.0 Hybrid e-CVT
    Kia Xceed 1.6 T-GDI 7DCT vs. Toyota C-HR 2.0 Hybrid e-CVT| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Kia Xceed 1.6 T-GDI 7DCT vs. Toyota C-HR 2.0 Hybrid e-CVT
    Kia Xceed 1.6 T-GDI 7DCT vs. Toyota C-HR 2.0 Hybrid e-CVT| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Kia Xceed 1.6 T-GDI 7DCT vs. Toyota C-HR 2.0 Hybrid e-CVT
    Kia Xceed 1.6 T-GDI 7DCT vs. Toyota C-HR 2.0 Hybrid e-CVT| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Přístrojový štít je za příplatek digitální, ale nabízí jen dvě zobrazení, imitující analogové ukazatele.
    Přístrojový štít je za příplatek digitální, ale nabízí jen dvě zobrazení, imitující analogové ukazatele.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Kia Xceed 1.6 T-GDI 7DCT
    Kia Xceed 1.6 T-GDI 7DCT| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Xceed se uvnitř neliší od ceedu. Robustní přístrojová deska působí velmi solidně, zaujme pečlivě zpracovanými detaily a perfektní přehledností.
    Xceed se uvnitř neliší od ceedu. Robustní přístrojová deska působí velmi solidně, zaujme pečlivě zpracovanými detaily a perfektní přehledností.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Kia Xceed 1.6 T-GDI 7DCT
    Kia Xceed 1.6 T-GDI 7DCT| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Kia Xceed 1.6 T-GDI 7DCT
    Kia Xceed 1.6 T-GDI 7DCT| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Kia Xceed 1.6 T-GDI 7DCT
    Kia Xceed 1.6 T-GDI 7DCT| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Kia Xceed 1.6 T-GDI 7DCT
    Kia Xceed 1.6 T-GDI 7DCT| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Základní funkce včetně klimatizace se snadno ovládají velkými tlačítky, módní vlna dotykových ikon dosáhla jen v rozumné míře na lištu pod širokým dotykovým displejem s moderní grafi kou.
    Základní funkce včetně klimatizace se snadno ovládají velkými tlačítky, módní vlna dotykových ikon dosáhla jen v rozumné míře na lištu pod širokým dotykovým displejem s moderní grafi kou.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Kia Xceed 1.6 T-GDI 7DCT
    Kia Xceed 1.6 T-GDI 7DCT| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Kia Xceed 1.6 T-GDI 7DCT
    Kia Xceed 1.6 T-GDI 7DCT| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Kia Xceed 1.6 T-GDI 7DCT
    Kia Xceed 1.6 T-GDI 7DCT| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Velká přední sedadla nám dokonale vyhovují, středový tunel nepřekáží a výhled z vozu je bezproblémový.
    Velká přední sedadla nám dokonale vyhovují, středový tunel nepřekáží a výhled z vozu je bezproblémový.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Xceed potěší velkoryse prostorným interiérem. Redaktor výšky 178 cm má vzadu bohatou rezervu 12 cm před koleny a dostačující nad hlavou, nechybí zde loketní opěrka ani výdechy klimatizace. Také přístup je bezproblémový, jen hlavová opěrka trochu tlačí.
    Xceed potěší velkoryse prostorným interiérem. Redaktor výšky 178 cm má vzadu bohatou rezervu 12 cm před koleny a dostačující nad hlavou, nechybí zde loketní opěrka ani výdechy klimatizace. Také přístup je bezproblémový, jen hlavová opěrka trochu tlačí.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Kia Xceed 1.6 T-GDI 7DCT
    Kia Xceed 1.6 T-GDI 7DCT| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Kia Xceed 1.6 T-GDI 7DCT
    Kia Xceed 1.6 T-GDI 7DCT| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Vývojáři chtěli zákazníkům dopřát oblíbený terénní vzhled, ale současně zachovat hbitost nízkého hatchbacku. Povedlo se, xceed jezdí mnohem lépe než klasická vysoká SUV.
    Vývojáři chtěli zákazníkům dopřát oblíbený terénní vzhled, ale současně zachovat hbitost nízkého hatchbacku. Povedlo se, xceed jezdí mnohem lépe než klasická vysoká SUV.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Kia Xceed 1.6 T-GDI 7DCT
    Kia Xceed 1.6 T-GDI 7DCT| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Kia Xceed 1.6 T-GDI 7DCT
    Kia Xceed 1.6 T-GDI 7DCT| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Kia Xceed 1.6 T-GDI 7DCT
    Kia Xceed 1.6 T-GDI 7DCT| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Kia Xceed 1.6 T-GDI 7DCT
    Kia Xceed 1.6 T-GDI 7DCT| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Kia Xceed 1.6 T-GDI 7DCT
    Kia Xceed 1.6 T-GDI 7DCT| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Xceed dostal proti ceedu řadu vylepšení na podvozku, která jsou poznat, nicméně pořád je od kol dost hlučný, každou změnu povrchu prozradí a na výmolech si dupne.
    Xceed dostal proti ceedu řadu vylepšení na podvozku, která jsou poznat, nicméně pořád je od kol dost hlučný, každou změnu povrchu prozradí a na výmolech si dupne.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Kia Xceed 1.6 T-GDI 7DCT
    Kia Xceed 1.6 T-GDI 7DCT| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Kia Xceed 1.6 T-GDI 7DCT
    Kia Xceed 1.6 T-GDI 7DCT| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Kia patří objemem kufru k rekordmanům kompaktního segmentu. Potěší také velkým vstupem a možností přikoupit si elektricky ovladatelné víko doprovázené v rozsáhlém paketu zadním opěradlem děleným unikátně v poměru 20:40:20.
    Kia patří objemem kufru k rekordmanům kompaktního segmentu. Potěší také velkým vstupem a možností přikoupit si elektricky ovladatelné víko doprovázené v rozsáhlém paketu zadním opěradlem děleným unikátně v poměru 20:40:20.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • K motoru 1.6 T-GDI a dieselu se místo rezervy dodává jen lepicí sada.
    K motoru 1.6 T-GDI a dieselu se místo rezervy dodává jen lepicí sada.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Kia Xceed 1.6 T-GDI 7DCT
    Kia Xceed 1.6 T-GDI 7DCT| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Přeplňovaná šestnáctistovka je hladový silák, který by se tak rád čile vytáčel, ale je cítit, jak jej emisní regulátory škrtí. I tak ale nabízí pěkně svižné svezení. S dvouspojkovým automatem tvoří sehranou dvojici.
    Přeplňovaná šestnáctistovka je hladový silák, který by se tak rád čile vytáčel, ale je cítit, jak jej emisní regulátory škrtí. I tak ale nabízí pěkně svižné svezení. S dvouspojkovým automatem tvoří sehranou dvojici.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Kia Xceed 1.6 T-GDI 7DCT
    Kia Xceed 1.6 T-GDI 7DCT| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Kia Xceed 1.6 T-GDI 7DCT
    Kia Xceed 1.6 T-GDI 7DCT| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Pneumatiky v testu: Continental ContiSportContact 5 235/45 R18
    Pneumatiky v testu: Continental ContiSportContact 5 235/45 R18| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Kia Xceed 1.6 T-GDI 7DCT
    Kia Xceed 1.6 T-GDI 7DCT| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Kia Xceed 1.6 T-GDI 7DCT
    Kia Xceed 1.6 T-GDI 7DCT| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Kia Xceed 1.6 T-GDI 7DCT
    Kia Xceed 1.6 T-GDI 7DCT| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Kia Xceed 1.6 T-GDI 7DCT
    Kia Xceed 1.6 T-GDI 7DCT| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Kia Xceed 1.6 T-GDI 7DCT
    Kia Xceed 1.6 T-GDI 7DCT| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Přístroje se drží klasického vzhledu, místo otáčkoměru má hybrid jakýsi ekonoměr.
    Přístroje se drží klasického vzhledu, místo otáčkoměru má hybrid jakýsi ekonoměr.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Toyota C-HR 2.0 Hybrid e-CVT
    Toyota C-HR 2.0 Hybrid e-CVT| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • C-HR je v interiéru designově rozevláté stejně jako zvenku. Dekor dveří plynule přechází do palubní desky, v níž se proběhne i po hraně vystupující obrazovky. Toyota působí hravějším a stylovějším dojmem, ovšem také stísněnějším. Palubka je hluboká a zasahuje do prostoru spolujezdce.
    C-HR je v interiéru designově rozevláté stejně jako zvenku. Dekor dveří plynule přechází do palubní desky, v níž se proběhne i po hraně vystupující obrazovky. Toyota působí hravějším a stylovějším dojmem, ovšem také stísněnějším. Palubka je hluboká a zasahuje do prostoru spolujezdce.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Toyota C-HR 2.0 Hybrid e-CVT
    Toyota C-HR 2.0 Hybrid e-CVT| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Multimediální systém a klimatizace tvoří jeden celek. K ovládání teploty tlačítky nemáme výhrady, infotainment je i po modernizaci pomalejší, grafifi ka nezapře věk a menu je nepřehledné. Nově podporuje Android Auto a Apple CarPlay.
    Multimediální systém a klimatizace tvoří jeden celek. K ovládání teploty tlačítky nemáme výhrady, infotainment je i po modernizaci pomalejší, grafifi ka nezapře věk a menu je nepřehledné. Nově podporuje Android Auto a Apple CarPlay.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Toyota C-HR 2.0 Hybrid e-CVT
    Toyota C-HR 2.0 Hybrid e-CVT| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Toyota C-HR 2.0 Hybrid e-CVT
    Toyota C-HR 2.0 Hybrid e-CVT| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Toyota C-HR 2.0 Hybrid e-CVT
    Toyota C-HR 2.0 Hybrid e-CVT| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Toyota C-HR 2.0 Hybrid e-CVT
    Toyota C-HR 2.0 Hybrid e-CVT| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Toyota C-HR 2.0 Hybrid e-CVT
    Toyota C-HR 2.0 Hybrid e-CVT| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Přední sedačky mají skvělý tvar, škoda že se nedají spustit níž – vyšší řidič nevidí na semafor a nestačí ani malý rozsah nastavení volantu.
    Přední sedačky mají skvělý tvar, škoda že se nedají spustit níž – vyšší řidič nevidí na semafor a nestačí ani malý rozsah nastavení volantu.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Při nástupu se musíte přikrčit, nad hlavou je poskrovnu místa a plastové zakrytí dveří vyvolává spolu s černou střechou klaustrofobní pocit. Loketní opěrku ani výdechy toyota nemá, ale prostoru pro nohy nabízí jako xceed dostatek.
    Při nástupu se musíte přikrčit, nad hlavou je poskrovnu místa a plastové zakrytí dveří vyvolává spolu s černou střechou klaustrofobní pocit. Loketní opěrku ani výdechy toyota nemá, ale prostoru pro nohy nabízí jako xceed dostatek.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Toyota C-HR 2.0 Hybrid e-CVT
    Toyota C-HR 2.0 Hybrid e-CVT| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Toyota C-HR 2.0 Hybrid e-CVT
    Toyota C-HR 2.0 Hybrid e-CVT| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Toyota C-HR 2.0 Hybrid e-CVT
    Toyota C-HR 2.0 Hybrid e-CVT| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Užší, vyšší a komfortnější C-HR se v zatáčkách víc naklání, pokus o neplynulou dynamickou jízdu okamžitě zastaví razantní zásahy ESP.
    Užší, vyšší a komfortnější C-HR se v zatáčkách víc naklání, pokus o neplynulou dynamickou jízdu okamžitě zastaví razantní zásahy ESP.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Toyota C-HR 2.0 Hybrid e-CVT
    Toyota C-HR 2.0 Hybrid e-CVT| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Toyota C-HR 2.0 Hybrid e-CVT
    Toyota C-HR 2.0 Hybrid e-CVT| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Toyota C-HR 2.0 Hybrid e-CVT
    Toyota C-HR 2.0 Hybrid e-CVT| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Toyota C-HR 2.0 Hybrid e-CVT
    Toyota C-HR 2.0 Hybrid e-CVT| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Toyota C-HR 2.0 Hybrid e-CVT
    Toyota C-HR 2.0 Hybrid e-CVT| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Podvozek C-HR je skvěle odhlučněný a i na hodně rozbité silnici pouze vzdáleně bubnuje.
    Podvozek C-HR je skvěle odhlučněný a i na hodně rozbité silnici pouze vzdáleně bubnuje.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Toyota C-HR 2.0 Hybrid e-CVT
    Toyota C-HR 2.0 Hybrid e-CVT| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Toyota C-HR 2.0 Hybrid e-CVT
    Toyota C-HR 2.0 Hybrid e-CVT| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Toyota s dvoulitrovým hybridem vozí vpravo pod podlážkou provozní 12V akumulátor, což proti jiným verzím zvedlo dno na úroveň prahu a sklopených opěradel.
    Toyota s dvoulitrovým hybridem vozí vpravo pod podlážkou provozní 12V akumulátor, což proti jiným verzím zvedlo dno na úroveň prahu a sklopených opěradel.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Toyota C-HR 2.0 Hybrid e-CVT
    Toyota C-HR 2.0 Hybrid e-CVT| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Díky tomu nabízí praktický organizér ve spodním patře, ale také je kvůli tomu kufr dost mělký.
    Díky tomu nabízí praktický organizér ve spodním patře, ale také je kvůli tomu kufr dost mělký.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Hybrid složený z atmosférického dvoulitru a elektromotoru je mnohem větší čipera než slabší verze 1.8. Na turbobenzin přesto nestačí, navíc při dynamické jízdě otravuje kvílením. Při té plynulé je to naopak příkladně úsporný tichošlápek.
    Hybrid složený z atmosférického dvoulitru a elektromotoru je mnohem větší čipera než slabší verze 1.8. Na turbobenzin přesto nestačí, navíc při dynamické jízdě otravuje kvílením. Při té plynulé je to naopak příkladně úsporný tichošlápek.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Toyota C-HR 2.0 Hybrid e-CVT
    Toyota C-HR 2.0 Hybrid e-CVT| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Toyota C-HR 2.0 Hybrid e-CVT
    Toyota C-HR 2.0 Hybrid e-CVT| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Toyota C-HR 2.0 Hybrid e-CVT
    Toyota C-HR 2.0 Hybrid e-CVT| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Toyota C-HR 2.0 Hybrid e-CVT
    Toyota C-HR 2.0 Hybrid e-CVT| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Pneumatiky v testu: Michelin Primacy 3 225/50 R18
    Pneumatiky v testu: Michelin Primacy 3 225/50 R18| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Toyota C-HR 2.0 Hybrid e-CVT
    Toyota C-HR 2.0 Hybrid e-CVT| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Toyota C-HR 2.0 Hybrid e-CVT
    Toyota C-HR 2.0 Hybrid e-CVT| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Toyota C-HR 2.0 Hybrid e-CVT
    Toyota C-HR 2.0 Hybrid e-CVT| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Toyota C-HR 2.0 Hybrid e-CVT
    Toyota C-HR 2.0 Hybrid e-CVT| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Toyota C-HR 2.0 Hybrid e-CVT
    Toyota C-HR 2.0 Hybrid e-CVT| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Víko se zavírá nezvykle podhmatem, dlouho jsme si zvykali.
    Víko se zavírá nezvykle podhmatem, dlouho jsme si zvykali.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Kia Xceed 1.6 T-GDI 7DCT vs. Toyota C-HR 2.0 Hybrid e-CVT
Kia Xceed 1.6 T-GDI 7DCT vs. Toyota C-HR 2.0 Hybrid e-CVT
Kia Xceed 1.6 T-GDI 7DCT vs. Toyota C-HR 2.0 Hybrid e-CVT
Kia Xceed 1.6 T-GDI 7DCT vs. Toyota C-HR 2.0 Hybrid e-CVT
Kia Xceed 1.6 T-GDI 7DCT vs. Toyota C-HR 2.0 Hybrid e-CVT
Kia Xceed 1.6 T-GDI 7DCT vs. Toyota C-HR 2.0 Hybrid e-CVT
Přístrojový štít je za příplatek digitální, ale nabízí jen dvě zobrazení, imitující analogové ukazatele.
Kia Xceed 1.6 T-GDI 7DCT
Xceed se uvnitř neliší od ceedu. Robustní přístrojová deska působí velmi solidně, zaujme pečlivě zpracovanými detaily a perfektní přehledností.
Kia Xceed 1.6 T-GDI 7DCT
Kia Xceed 1.6 T-GDI 7DCT
Kia Xceed 1.6 T-GDI 7DCT
Kia Xceed 1.6 T-GDI 7DCT
Základní funkce včetně klimatizace se snadno ovládají velkými tlačítky, módní vlna dotykových ikon dosáhla jen v rozumné míře na lištu pod širokým dotykovým displejem s moderní grafi kou.
Kia Xceed 1.6 T-GDI 7DCT
Kia Xceed 1.6 T-GDI 7DCT
Kia Xceed 1.6 T-GDI 7DCT
Velká přední sedadla nám dokonale vyhovují, středový tunel nepřekáží a výhled z vozu je bezproblémový.
Xceed potěší velkoryse prostorným interiérem. Redaktor výšky 178 cm má vzadu bohatou rezervu 12 cm před koleny a dostačující nad hlavou, nechybí zde loketní opěrka ani výdechy klimatizace. Také přístup je bezproblémový, jen hlavová opěrka trochu tlačí.
Kia Xceed 1.6 T-GDI 7DCT
Kia Xceed 1.6 T-GDI 7DCT
Vývojáři chtěli zákazníkům dopřát oblíbený terénní vzhled, ale současně zachovat hbitost nízkého hatchbacku. Povedlo se, xceed jezdí mnohem lépe než klasická vysoká SUV.
Kia Xceed 1.6 T-GDI 7DCT
Kia Xceed 1.6 T-GDI 7DCT
Kia Xceed 1.6 T-GDI 7DCT
Kia Xceed 1.6 T-GDI 7DCT
Kia Xceed 1.6 T-GDI 7DCT
Xceed dostal proti ceedu řadu vylepšení na podvozku, která jsou poznat, nicméně pořád je od kol dost hlučný, každou změnu povrchu prozradí a na výmolech si dupne.
Kia Xceed 1.6 T-GDI 7DCT
Kia Xceed 1.6 T-GDI 7DCT
Kia patří objemem kufru k rekordmanům kompaktního segmentu. Potěší také velkým vstupem a možností přikoupit si elektricky ovladatelné víko doprovázené v rozsáhlém paketu zadním opěradlem děleným unikátně v poměru 20:40:20.
K motoru 1.6 T-GDI a dieselu se místo rezervy dodává jen lepicí sada.
Kia Xceed 1.6 T-GDI 7DCT
Přeplňovaná šestnáctistovka je hladový silák, který by se tak rád čile vytáčel, ale je cítit, jak jej emisní regulátory škrtí. I tak ale nabízí pěkně svižné svezení. S dvouspojkovým automatem tvoří sehranou dvojici.
Kia Xceed 1.6 T-GDI 7DCT
Kia Xceed 1.6 T-GDI 7DCT
Pneumatiky v testu: Continental ContiSportContact 5 235/45 R18
Kia Xceed 1.6 T-GDI 7DCT
Kia Xceed 1.6 T-GDI 7DCT
Kia Xceed 1.6 T-GDI 7DCT
Kia Xceed 1.6 T-GDI 7DCT
Kia Xceed 1.6 T-GDI 7DCT
Přístroje se drží klasického vzhledu, místo otáčkoměru má hybrid jakýsi ekonoměr.
Toyota C-HR 2.0 Hybrid e-CVT
C-HR je v interiéru designově rozevláté stejně jako zvenku. Dekor dveří plynule přechází do palubní desky, v níž se proběhne i po hraně vystupující obrazovky. Toyota působí hravějším a stylovějším dojmem, ovšem také stísněnějším. Palubka je hluboká a zasahuje do prostoru spolujezdce.
Toyota C-HR 2.0 Hybrid e-CVT
Multimediální systém a klimatizace tvoří jeden celek. K ovládání teploty tlačítky nemáme výhrady, infotainment je i po modernizaci pomalejší, grafifi ka nezapře věk a menu je nepřehledné. Nově podporuje Android Auto a Apple CarPlay.
Toyota C-HR 2.0 Hybrid e-CVT
Toyota C-HR 2.0 Hybrid e-CVT
Toyota C-HR 2.0 Hybrid e-CVT
Toyota C-HR 2.0 Hybrid e-CVT
Toyota C-HR 2.0 Hybrid e-CVT
Přední sedačky mají skvělý tvar, škoda že se nedají spustit níž – vyšší řidič nevidí na semafor a nestačí ani malý rozsah nastavení volantu.
Při nástupu se musíte přikrčit, nad hlavou je poskrovnu místa a plastové zakrytí dveří vyvolává spolu s černou střechou klaustrofobní pocit. Loketní opěrku ani výdechy toyota nemá, ale prostoru pro nohy nabízí jako xceed dostatek.
Toyota C-HR 2.0 Hybrid e-CVT
Toyota C-HR 2.0 Hybrid e-CVT
Toyota C-HR 2.0 Hybrid e-CVT
Užší, vyšší a komfortnější C-HR se v zatáčkách víc naklání, pokus o neplynulou dynamickou jízdu okamžitě zastaví razantní zásahy ESP.
Toyota C-HR 2.0 Hybrid e-CVT
Toyota C-HR 2.0 Hybrid e-CVT
Toyota C-HR 2.0 Hybrid e-CVT
Toyota C-HR 2.0 Hybrid e-CVT
Toyota C-HR 2.0 Hybrid e-CVT
Podvozek C-HR je skvěle odhlučněný a i na hodně rozbité silnici pouze vzdáleně bubnuje.
Toyota C-HR 2.0 Hybrid e-CVT
Toyota C-HR 2.0 Hybrid e-CVT
Toyota s dvoulitrovým hybridem vozí vpravo pod podlážkou provozní 12V akumulátor, což proti jiným verzím zvedlo dno na úroveň prahu a sklopených opěradel.
Toyota C-HR 2.0 Hybrid e-CVT
Díky tomu nabízí praktický organizér ve spodním patře, ale také je kvůli tomu kufr dost mělký.
Hybrid složený z atmosférického dvoulitru a elektromotoru je mnohem větší čipera než slabší verze 1.8. Na turbobenzin přesto nestačí, navíc při dynamické jízdě otravuje kvílením. Při té plynulé je to naopak příkladně úsporný tichošlápek.
Toyota C-HR 2.0 Hybrid e-CVT
Toyota C-HR 2.0 Hybrid e-CVT
Toyota C-HR 2.0 Hybrid e-CVT
Toyota C-HR 2.0 Hybrid e-CVT
Pneumatiky v testu: Michelin Primacy 3 225/50 R18
Toyota C-HR 2.0 Hybrid e-CVT
Toyota C-HR 2.0 Hybrid e-CVT
Toyota C-HR 2.0 Hybrid e-CVT
Toyota C-HR 2.0 Hybrid e-CVT
Toyota C-HR 2.0 Hybrid e-CVT
Víko se zavírá nezvykle podhmatem, dlouho jsme si zvykali.