Mercedes-Benz C 220 d – Revoluce shora

1/47
Přehled fotografií
Zavřít
  • Mercedes-Benz C 220 d
    Mercedes-Benz C 220 d| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Mercedes-Benz C 220 d
    Mercedes-Benz C 220 d| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Mercedes-Benz C 220 d
    Mercedes-Benz C 220 d| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Mercedes-Benz C 220 d
    Mercedes-Benz C 220 d| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Displej před řidičem má 12,3“ a dodává se v rámci paketu Advantage bez příplatku. Líbí se nám přehledná základní grafi ka i zobrazení mapových podkladů s možností satelitního pohledu.
    Displej před řidičem má 12,3“ a dodává se v rámci paketu Advantage bez příplatku. Líbí se nám přehledná základní grafi ka i zobrazení mapových podkladů s možností satelitního pohledu.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Mercedes-Benz C 220 d
    Mercedes-Benz C 220 d| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Mercedes-Benz C 220 d
    Mercedes-Benz C 220 d| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Palubní deska vypadá čistě a elegantně, ale dotykové ovládání všeho je na úkor ergonomie a odvádí pozornost. Za efektní dekor Metal-weave se připlácí 4014 Kč.
    Palubní deska vypadá čistě a elegantně, ale dotykové ovládání všeho je na úkor ergonomie a odvádí pozornost. Za efektní dekor Metal-weave se připlácí 4014 Kč.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Mercedes-Benz C 220 d
    Mercedes-Benz C 220 d| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Středový displej má pro český trh standardně 11,9“ (existuje však i verze s 9,5“) a je natočen o 6° směrem k řidiči. Jediná dvě tlačítka zůstala na spodní dotykové liště a je zde i snímač otisku prstu.
    Středový displej má pro český trh standardně 11,9“ (existuje však i verze s 9,5“) a je natočen o 6° směrem k řidiči. Jediná dvě tlačítka zůstala na spodní dotykové liště a je zde i snímač otisku prstu.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Mercedes-Benz C 220 d
    Mercedes-Benz C 220 d| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Mercedes-Benz C 220 d
    Mercedes-Benz C 220 d| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Mercedes-Benz C 220 d
    Mercedes-Benz C 220 d| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Volant má hodně tlustý věnec, podobně jako sportovní M volanty od BMW, drží se ale příjemně. Titěrné dotykové plošky místo tlačítek jsou však k zlosti.
    Volant má hodně tlustý věnec, podobně jako sportovní M volanty od BMW, drží se ale příjemně. Titěrné dotykové plošky místo tlačítek jsou však k zlosti.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Mercedes-Benz C 220 d
    Mercedes-Benz C 220 d| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Mercedes-Benz C 220 d
    Mercedes-Benz C 220 d| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Mercedes-Benz C 220 d
    Mercedes-Benz C 220 d| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Sedadla nabízejí výrazné boční vedení, chybí však opora ramen. Vadí nízko výsuvné opěrky, které se navíc komplikovaně nastavují – částečně elektronicky a mechanicky.
    Sedadla nabízejí výrazné boční vedení, chybí však opora ramen. Vadí nízko výsuvné opěrky, které se navíc komplikovaně nastavují – částečně elektronicky a mechanicky.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Mercedes-Benz C 220 d
    Mercedes-Benz C 220 d| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Optimální pozice za volantem se hledá snadno, mohutný středový tunel a nízká linie střechy však začnou vyšším jedincům při delší cestě vadit
    Optimální pozice za volantem se hledá snadno, mohutný středový tunel a nízká linie střechy však začnou vyšším jedincům při delší cestě vadit| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Úzkými dveřmi se dozadu hůře nastupuje a kvůli málo podepřeným stehnům a nemožnosti zasunout nárty se zde nesedí moc pohodlně
    Úzkými dveřmi se dozadu hůře nastupuje a kvůli málo podepřeným stehnům a nemožnosti zasunout nárty se zde nesedí moc pohodlně| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Mercedes-Benz C 220 d
    Mercedes-Benz C 220 d| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Mercedes-Benz C 220 d
    Mercedes-Benz C 220 d| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Za zbytečné považujeme dotykové ovládání nastavování sedadel, reakce pouze na tlak nedává řidiči zpětnou vazbu a nefunguje ani současné posouvání a naklápění sedadla
    Za zbytečné považujeme dotykové ovládání nastavování sedadel, reakce pouze na tlak nedává řidiči zpětnou vazbu a nefunguje ani současné posouvání a naklápění sedadla| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Mercedes-Benz C 220 d
    Mercedes-Benz C 220 d| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Mercedes-Benz C 220 d
    Mercedes-Benz C 220 d| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Mercedes-Benz C 220 d
    Mercedes-Benz C 220 d| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Mercedes-Benz C 220 d
    Mercedes-Benz C 220 d| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Mercedes-Benz C 220 d
    Mercedes-Benz C 220 d| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Mercedes-Benz C 220 d
    Mercedes-Benz C 220 d| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Mercedes-Benz C 220 d
    Mercedes-Benz C 220 d| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Mercedes-Benz C 220 d
    Mercedes-Benz C 220 d| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Mercedes-Benz C 220 d
    Mercedes-Benz C 220 d| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Mercedes-Benz C 220 d
    Mercedes-Benz C 220 d| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Mercedes-Benz C 220 d
    Mercedes-Benz C 220 d| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Mercedes-Benz C 220 d
    Mercedes-Benz C 220 d| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Mercedes-Benz C 220 d
    Mercedes-Benz C 220 d| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Mercedes-Benz C 220 d
    Mercedes-Benz C 220 d| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Kufr potěší tradičně kvalitním čalouněním, zakrytými rameny víka i dvojicí háčků na bocích. Ty jsou přístupné lépe než dříve.
    Kufr potěší tradičně kvalitním čalouněním, zakrytými rameny víka i dvojicí háčků na bocích. Ty jsou přístupné lépe než dříve.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Mercedes-Benz C 220 d
    Mercedes-Benz C 220 d| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Mercedes-Benz C 220 d
    Mercedes-Benz C 220 d| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Pro sklápění opěradel slouží nově tlačítka.
    Pro sklápění opěradel slouží nově tlačítka.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Modifikovaný dvoulitr řady OM 654 M využívá standardně mild-hybridní technologii, potěší suverénní dynamikou i nízkou spotřebou, kterou na dlouhých trasách udržíte kolem pěti litrů
    Modifikovaný dvoulitr řady OM 654 M využívá standardně mild-hybridní technologii, potěší suverénní dynamikou i nízkou spotřebou, kterou na dlouhých trasách udržíte kolem pěti litrů| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Mercedes-Benz C 220 d
    Mercedes-Benz C 220 d| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Pneumatiky v testu: Goodyear Eagle F1 Asymmetric 5 MO 225/40 R19 (vpředu) a 255/35 R19 (vzadu)
    Pneumatiky v testu: Goodyear Eagle F1 Asymmetric 5 MO 225/40 R19 (vpředu) a 255/35 R19 (vzadu)| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Příplatkové světlomety Digital Light se dodávají pouze v paketech (od 153 674 Kč) a skládají se z tří výkonných světelných modulů, které usměrňuje 1,3 milionu zrcadel v jednom světle
    Příplatkové světlomety Digital Light se dodávají pouze v paketech (od 153 674 Kč) a skládají se z tří výkonných světelných modulů, které usměrňuje 1,3 milionu zrcadel v jednom světle| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Mercedes-Benz C 220 d
    Mercedes-Benz C 220 d| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Mercedes-Benz C 220 d
Mercedes-Benz C 220 d
Mercedes-Benz C 220 d
Mercedes-Benz C 220 d
Displej před řidičem má 12,3“ a dodává se v rámci paketu Advantage bez příplatku. Líbí se nám přehledná základní grafi ka i zobrazení mapových podkladů s možností satelitního pohledu.
Mercedes-Benz C 220 d
Mercedes-Benz C 220 d
Palubní deska vypadá čistě a elegantně, ale dotykové ovládání všeho je na úkor ergonomie a odvádí pozornost. Za efektní dekor Metal-weave se připlácí 4014 Kč.
Mercedes-Benz C 220 d
Středový displej má pro český trh standardně 11,9“ (existuje však i verze s 9,5“) a je natočen o 6° směrem k řidiči. Jediná dvě tlačítka zůstala na spodní dotykové liště a je zde i snímač otisku prstu.
Mercedes-Benz C 220 d
Mercedes-Benz C 220 d
Mercedes-Benz C 220 d
Volant má hodně tlustý věnec, podobně jako sportovní M volanty od BMW, drží se ale příjemně. Titěrné dotykové plošky místo tlačítek jsou však k zlosti.
Mercedes-Benz C 220 d
Mercedes-Benz C 220 d
Mercedes-Benz C 220 d
Sedadla nabízejí výrazné boční vedení, chybí však opora ramen. Vadí nízko výsuvné opěrky, které se navíc komplikovaně nastavují – částečně elektronicky a mechanicky.
Mercedes-Benz C 220 d
Optimální pozice za volantem se hledá snadno, mohutný středový tunel a nízká linie střechy však začnou vyšším jedincům při delší cestě vadit
Úzkými dveřmi se dozadu hůře nastupuje a kvůli málo podepřeným stehnům a nemožnosti zasunout nárty se zde nesedí moc pohodlně
Mercedes-Benz C 220 d
Mercedes-Benz C 220 d
Za zbytečné považujeme dotykové ovládání nastavování sedadel, reakce pouze na tlak nedává řidiči zpětnou vazbu a nefunguje ani současné posouvání a naklápění sedadla
Mercedes-Benz C 220 d
Mercedes-Benz C 220 d
Mercedes-Benz C 220 d
Mercedes-Benz C 220 d
Mercedes-Benz C 220 d
Mercedes-Benz C 220 d
Mercedes-Benz C 220 d
Mercedes-Benz C 220 d
Mercedes-Benz C 220 d
Mercedes-Benz C 220 d
Mercedes-Benz C 220 d
Mercedes-Benz C 220 d
Mercedes-Benz C 220 d
Mercedes-Benz C 220 d
Kufr potěší tradičně kvalitním čalouněním, zakrytými rameny víka i dvojicí háčků na bocích. Ty jsou přístupné lépe než dříve.
Mercedes-Benz C 220 d
Mercedes-Benz C 220 d
Pro sklápění opěradel slouží nově tlačítka.
Modifikovaný dvoulitr řady OM 654 M využívá standardně mild-hybridní technologii, potěší suverénní dynamikou i nízkou spotřebou, kterou na dlouhých trasách udržíte kolem pěti litrů
Mercedes-Benz C 220 d
Pneumatiky v testu: Goodyear Eagle F1 Asymmetric 5 MO 225/40 R19 (vpředu) a 255/35 R19 (vzadu)
Příplatkové světlomety Digital Light se dodávají pouze v paketech (od 153 674 Kč) a skládají se z tří výkonných světelných modulů, které usměrňuje 1,3 milionu zrcadel v jednom světle
Mercedes-Benz C 220 d