Test: Mercedes-Benz Citaro G Hybrid - Využití možné
1
/
13
Prohlédnout znovu
Test: Mercedes-Benz Citaro G Hybrid - Využití možné
Test: Mercedes-Benz Citaro G Hybrid - Využití možné
|
acz
Přístrojový štít zobrazoval jen základní funkce
|
acz
Ovládání vozidla bylo snadné, jako by ani nemělo osmnáct tun i osmnáct metrů
|
acz
Přepínač dovoloval do bíjení akumulátorů (nahoře) či automatickou trakci nebo ryze elektrický pohon ZEV
|
acz
Mercedes-Benz
|
acz
Mercedes-Benz
|
acz
Mercedes-Benz
|
acz
Obsaditelnost 132 cestujícími, nízká spotřeba v městském režimu a bez emisí v zastávkách se určitě budou líbit všem obyvatelům měst
|
acz
Čtyřválec o objemu 4,8 litru včetně generátoru zabíral v motorovém prostoru jen málo místa
|
acz
Mercedes-Benz
|
acz
Elektromotory byly implementované do náprav ZF
|
acz
Na střeše prvního dílu autobusu se nacházely akumulátory
|
acz
Za kloubem ve střeše našla místo řídicí jednotka a klimatizace
|
acz
Ojeté BMW 7 E65/E66 s motory N62: Cesta z bludného kruhu?
Toyota a Lexus pořádají festival mobility. Bude to radost nejen z jízdy
Volvo definitivně končí s diesely. Ještě nedávno je přitom Švédové vychvalovali
Tohle se u nás naštěstí nestane: Šílená jízda BMW M4 skončila, jak musela
Hyundai v Česku dramaticky zlevňuje elektromobily. Ušetříte statisíce