Test: Mercedes-Benz Citaro G Hybrid - Využití možné
12
/
13
Prohlédnout znovu
Test: Mercedes-Benz Citaro G Hybrid - Využití možné
Test: Mercedes-Benz Citaro G Hybrid - Využití možné
|
acz
Přístrojový štít zobrazoval jen základní funkce
|
acz
Ovládání vozidla bylo snadné, jako by ani nemělo osmnáct tun i osmnáct metrů
|
acz
Přepínač dovoloval do bíjení akumulátorů (nahoře) či automatickou trakci nebo ryze elektrický pohon ZEV
|
acz
Mercedes-Benz
|
acz
Mercedes-Benz
|
acz
Mercedes-Benz
|
acz
Obsaditelnost 132 cestujícími, nízká spotřeba v městském režimu a bez emisí v zastávkách se určitě budou líbit všem obyvatelům měst
|
acz
Čtyřválec o objemu 4,8 litru včetně generátoru zabíral v motorovém prostoru jen málo místa
|
acz
Mercedes-Benz
|
acz
Elektromotory byly implementované do náprav ZF
|
acz
Na střeše prvního dílu autobusu se nacházely akumulátory
|
acz
Za kloubem ve střeše našla místo řídicí jednotka a klimatizace
|
acz
Elektrický Mercedes G: Třítunový off-road o schopnosti nepřišel, ba naopak
Ford E-Transit teď dojede dál. Nová varianta s větší baterií zvládne až 402 km
TEST BMW M3 Touring – Na přání fanoušků
Okruhová zbraň na elektřinu, slávistický trabant a BMW i3 jako ojetina: Sledujte nový Svět motorů!
Nová Dacia Duster živě: Podívejte se, jak vypadá v reálném světě
Nové Cupry Formentor a Leon se blíží. Odhalí nové hybridy i design