Test: Mercedes-Benz Citaro G Hybrid - Využití možné
9
/
13
Prohlédnout znovu
Test: Mercedes-Benz Citaro G Hybrid - Využití možné
Test: Mercedes-Benz Citaro G Hybrid - Využití možné
|
acz
Přístrojový štít zobrazoval jen základní funkce
|
acz
Ovládání vozidla bylo snadné, jako by ani nemělo osmnáct tun i osmnáct metrů
|
acz
Přepínač dovoloval do bíjení akumulátorů (nahoře) či automatickou trakci nebo ryze elektrický pohon ZEV
|
acz
Mercedes-Benz
|
acz
Mercedes-Benz
|
acz
Mercedes-Benz
|
acz
Obsaditelnost 132 cestujícími, nízká spotřeba v městském režimu a bez emisí v zastávkách se určitě budou líbit všem obyvatelům měst
|
acz
Čtyřválec o objemu 4,8 litru včetně generátoru zabíral v motorovém prostoru jen málo místa
|
acz
Mercedes-Benz
|
acz
Elektromotory byly implementované do náprav ZF
|
acz
Na střeše prvního dílu autobusu se nacházely akumulátory
|
acz
Za kloubem ve střeše našla místo řídicí jednotka a klimatizace
|
acz
BMW uvádí plně automatickou spojku pro motorky: Zlepšuje akceleraci i stabilitu
Stellantis spalovací motory dobrovolně neodstřelí. Dokud tedy o ně bude zájem
Sprint v Miami vyhrál Max Verstappen. Ricciardo udržel čtvrté místo
Jak funguje pojištění závad: Stáří přeje pojištěným
Za volantem nového Lexusu UX 300h: Více koní a lákavá akční cena