Test: Mercedes-Benz Citaro G Hybrid - Využití možné
10
/
13
Přehled fotografií
Zavřít
Test: Mercedes-Benz Citaro G Hybrid - Využití možné
|
Zdroj: acz
Přístrojový štít zobrazoval jen základní funkce
|
Zdroj: acz
Ovládání vozidla bylo snadné, jako by ani nemělo osmnáct tun i osmnáct metrů
|
Zdroj: acz
Přepínač dovoloval do bíjení akumulátorů (nahoře) či automatickou trakci nebo ryze elektrický pohon ZEV
|
Zdroj: acz
Mercedes-Benz
|
Zdroj: acz
Mercedes-Benz
|
Zdroj: acz
Mercedes-Benz
|
Zdroj: acz
Obsaditelnost 132 cestujícími, nízká spotřeba v městském režimu a bez emisí v zastávkách se určitě budou líbit všem obyvatelům měst
|
Zdroj: acz
Čtyřválec o objemu 4,8 litru včetně generátoru zabíral v motorovém prostoru jen málo místa
|
Zdroj: acz
Mercedes-Benz
|
Zdroj: acz
Elektromotory byly implementované do náprav ZF
|
Zdroj: acz
Na střeše prvního dílu autobusu se nacházely akumulátory
|
Zdroj: acz
Za kloubem ve střeše našla místo řídicí jednotka a klimatizace
|
Zdroj: acz
Zavřít