Test: Mercedes-Benz Sprinter 4x4 - Bezpečně na sněhu
12
/
15
Prohlédnout znovu
Test: Mercedes-Benz Sprinter 4x4 - Bezpečně na sněhu
Mercedes-Benz Sprinter
|
acz
Mercedes-Benz Sprinter
|
acz
Přístrojová deska sprinteru nabízí ovládací prvky pěkně v dosahu
|
acz
Po stisknutí tlačítka vpravo pod volantem se na přístrojovém štítu objeví nápis o aktivaci pohonu 4x4
|
acz
Mercedes-Benz Sprinter
|
acz
Šestiválec pěkně vyplňuje motorový prostor a podává výborný točivý moment
|
acz
Řidič se za volantem příliš neunaví, poslouží mu pohodlné sedadlo s loketní opěrkou. Jen topení by mohlo
|
acz
Zadní třímístná lavice poskytuje fixní sklon opěradla, ale všestranně stavitelné opěrky hlavy
|
acz
Šroubová chytka posuvné přepážky na pravém prostředním sloupku vadí při nastupování na třímístnou lavici
|
acz
Nákladový prostor se po posunu přepážky (vpravo) zvětší až na 10,5 m3
|
acz
Mercedes-Benz Sprinter
|
acz
Posunutím přepážky vpřed získáte více než metr ložné délky navíc. Pětibodové uchycení přepážky je perfektní.
|
acz
Řadicí páka na výstupku středové konzoly tvoří již klasiku dodávek
|
acz
Součástí vybavení vozidla se stal podrobný navigační systém
|
acz
Zvětšená světlá výška automobilu působí z pohledu celého vozidla trochu neohrabaně, je však navýsost praktická
|
acz
Stellantis spalovací motory dobrovolně neodstřelí. Dokud tedy o ně bude zájem
Jak funguje pojištění závad: Stáří přeje pojištěným
Čtyřkolka pro adepty na Darwinovu cenu má V12, 1200 koní a rychlost až 400 km/h
Za volantem nového Lexusu UX 300h: Více koní a lákavá akční cena
Slavný DeLorean DMC-12 a Ford GT jsou zpět. V8 ani V6 nečekejte
Ojetý Mercedes-Benz třídy E: Pletou si ho s levnějším