Test: Mercedes-Benz Sprinter 4x4 - Bezpečně na sněhu
6
/
15
Prohlédnout znovu
Test: Mercedes-Benz Sprinter 4x4 - Bezpečně na sněhu
Mercedes-Benz Sprinter
|
acz
Mercedes-Benz Sprinter
|
acz
Přístrojová deska sprinteru nabízí ovládací prvky pěkně v dosahu
|
acz
Po stisknutí tlačítka vpravo pod volantem se na přístrojovém štítu objeví nápis o aktivaci pohonu 4x4
|
acz
Mercedes-Benz Sprinter
|
acz
Šestiválec pěkně vyplňuje motorový prostor a podává výborný točivý moment
|
acz
Řidič se za volantem příliš neunaví, poslouží mu pohodlné sedadlo s loketní opěrkou. Jen topení by mohlo
|
acz
Zadní třímístná lavice poskytuje fixní sklon opěradla, ale všestranně stavitelné opěrky hlavy
|
acz
Šroubová chytka posuvné přepážky na pravém prostředním sloupku vadí při nastupování na třímístnou lavici
|
acz
Nákladový prostor se po posunu přepážky (vpravo) zvětší až na 10,5 m3
|
acz
Mercedes-Benz Sprinter
|
acz
Posunutím přepážky vpřed získáte více než metr ložné délky navíc. Pětibodové uchycení přepážky je perfektní.
|
acz
Řadicí páka na výstupku středové konzoly tvoří již klasiku dodávek
|
acz
Součástí vybavení vozidla se stal podrobný navigační systém
|
acz
Zvětšená světlá výška automobilu působí z pohledu celého vozidla trochu neohrabaně, je však navýsost praktická
|
acz
Subaru Legacy kvůli nízkým prodejům skončí. Jeho odkaz ale nezemře
BMW na umělecké vlně: Abstraktní i5 bude brázdit ulice Stockholmu
Tesla Model 3 Performance dá stovku za 3,1 sekundy. A nestojí jmění
Elektrický Mercedes-Benz G: Třítunový off-road o schopnosti nepřišel
Ford E-Transit dojede dál. S větší baterií zvládne až 402 km
TEST BMW M3 Touring – Na přání fanoušků