Test: Mercedes-Benz Vito E-Cell - Elektrofurgon
18
/
22
Prohlédnout znovu
Test: Mercedes-Benz Vito E-Cell - Elektrofurgon
Test: Mercedes-Benz Vito E-Cell - Elektrofurgon
|
acz
Na displeji jsme více než ujetou vzdálenost sledovali zbývající kapacitu akumulátoru
|
acz
Mercedes-Benz Vito
|
acz
Jakmile dobíjení začalo, na displeji se objevil přibližný čas dokončení napájení. Praxí jsme ověřili, že šlo o naprosto přesný údaj.
|
acz
Na místě řidiče jsme se díky štědré nastavitelnosti volantu a sedadla cítili velmi dobře
|
acz
Všechny pomocné funkce poháněla elektřina, my jsme je raději používali minimálně
|
acz
Mercedes-Benz Vito
|
acz
Mercedes-Benz Vito
|
acz
Mercedes-Benz Vito
|
acz
Mercedes-Benz Vito
|
acz
Mercedes-Benz Vito
|
acz
Mercedes-Benz Vito
|
acz
Mercedes-Benz Vito
|
acz
Pro přejezd od dobíjecí stanice do firmy a zpět jsme používali kolo
|
acz
Mercedes-Benz Vito
|
acz
V době toku proudu se kolem připojení kabelu do vozidla rozsvěcovalo zelené světlo
|
acz
Akumulátory byly umístěné ve dvojité podlaze a dodávaly vitu velmi nízké těžiště a skvělé jízdní vlastnosti
|
acz
Mercedes-Benz Vito
|
acz
Mercedes-Benz Vito
|
acz
Mercedes-Benz Vito
|
acz
Mercedes-Benz Vito
|
acz
Mercedes-Benz Vito
|
acz
Subaru Legacy kvůli nízkým prodejům skončí. Jeho odkaz ale nezemře
BMW na umělecké vlně: Abstraktní i5 bude brázdit ulice Stockholmu
Tesla Model 3 Performance dá stovku za 3,1 sekundy. A nestojí jmění
Elektrický Mercedes-Benz G: Třítunový off-road o schopnosti nepřišel
Ford E-Transit dojede dál. S větší baterií zvládne až 402 km
TEST BMW M3 Touring – Na přání fanoušků