Test: Mercedes-Benz Vito E-Cell - Elektrofurgon
7
/
22
Prohlédnout znovu
Test: Mercedes-Benz Vito E-Cell - Elektrofurgon
Test: Mercedes-Benz Vito E-Cell - Elektrofurgon
|
acz
Na displeji jsme více než ujetou vzdálenost sledovali zbývající kapacitu akumulátoru
|
acz
Mercedes-Benz Vito
|
acz
Jakmile dobíjení začalo, na displeji se objevil přibližný čas dokončení napájení. Praxí jsme ověřili, že šlo o naprosto přesný údaj.
|
acz
Na místě řidiče jsme se díky štědré nastavitelnosti volantu a sedadla cítili velmi dobře
|
acz
Všechny pomocné funkce poháněla elektřina, my jsme je raději používali minimálně
|
acz
Mercedes-Benz Vito
|
acz
Mercedes-Benz Vito
|
acz
Mercedes-Benz Vito
|
acz
Mercedes-Benz Vito
|
acz
Mercedes-Benz Vito
|
acz
Mercedes-Benz Vito
|
acz
Mercedes-Benz Vito
|
acz
Pro přejezd od dobíjecí stanice do firmy a zpět jsme používali kolo
|
acz
Mercedes-Benz Vito
|
acz
V době toku proudu se kolem připojení kabelu do vozidla rozsvěcovalo zelené světlo
|
acz
Akumulátory byly umístěné ve dvojité podlaze a dodávaly vitu velmi nízké těžiště a skvělé jízdní vlastnosti
|
acz
Mercedes-Benz Vito
|
acz
Mercedes-Benz Vito
|
acz
Mercedes-Benz Vito
|
acz
Mercedes-Benz Vito
|
acz
Mercedes-Benz Vito
|
acz
Borgward Isabella (1954-1962): Labutí píseň impéria
Auta na vodík to mají asi spočítané. V USA je nikdo nechce
Alfa Romeo Milano přežila jen pár dní. Jaké hrátky se jmény byly v minulosti?
Nový Citroën C3 Aircross je stále levný a malý. Přesto uveze až sedm lidí
Festival firemní mobility Toyota & Lexus: Hradec hřmí motory aut!
Před startem Chorvatské rallye: Toyota chce ukázat svoji sílu