Test: Mercedes-Benz Vito E-Cell - Elektrofurgon
8
/
22
Prohlédnout znovu
Test: Mercedes-Benz Vito E-Cell - Elektrofurgon
Test: Mercedes-Benz Vito E-Cell - Elektrofurgon
|
acz
Na displeji jsme více než ujetou vzdálenost sledovali zbývající kapacitu akumulátoru
|
acz
Mercedes-Benz Vito
|
acz
Jakmile dobíjení začalo, na displeji se objevil přibližný čas dokončení napájení. Praxí jsme ověřili, že šlo o naprosto přesný údaj.
|
acz
Na místě řidiče jsme se díky štědré nastavitelnosti volantu a sedadla cítili velmi dobře
|
acz
Všechny pomocné funkce poháněla elektřina, my jsme je raději používali minimálně
|
acz
Mercedes-Benz Vito
|
acz
Mercedes-Benz Vito
|
acz
Mercedes-Benz Vito
|
acz
Mercedes-Benz Vito
|
acz
Mercedes-Benz Vito
|
acz
Mercedes-Benz Vito
|
acz
Mercedes-Benz Vito
|
acz
Pro přejezd od dobíjecí stanice do firmy a zpět jsme používali kolo
|
acz
Mercedes-Benz Vito
|
acz
V době toku proudu se kolem připojení kabelu do vozidla rozsvěcovalo zelené světlo
|
acz
Akumulátory byly umístěné ve dvojité podlaze a dodávaly vitu velmi nízké těžiště a skvělé jízdní vlastnosti
|
acz
Mercedes-Benz Vito
|
acz
Mercedes-Benz Vito
|
acz
Mercedes-Benz Vito
|
acz
Mercedes-Benz Vito
|
acz
Mercedes-Benz Vito
|
acz
Martin Vaculík a ojetá Škoda Octavia G-Tec: Další oběť konfliktu?
Nejúspěšnější cupra se chlubí nevídaně bohatou škálou motorů. Skvělá je i ojetá
Chorvatská rallye po 1. dnu: Neuville a Evans remizují na první místě
Makáte v práci na 200 %? Správně by měl váš zaměstnavatel udělat tohle
Dacia Spring přijíždí na český trh, i bez dotace je za hubičku
Zachovalé ojetiny na LPG na UlovAuto.cz