Mitsubishi Eclipse Cross 1.5 Turbo vs. Škoda Karoq 1.5 TSI – Dva pohledy na módní vlnu

19/106
Zavřít
  • Mitsubishi Eclipse Cross 1.5 Turbo vs. Škoda Karoq 1.5 TSI – Dva pohledy na módní vlnu
    Mitsubishi Eclipse Cross 1.5 Turbo vs. Škoda Karoq 1.5 TSI – Dva pohledy na módní vlnu| Zdroj: acz
  • Mitsubishi Eclipse Cross 1.5 Turbo vs. Škoda Karoq 1.5 TSI
    Mitsubishi Eclipse Cross 1.5 Turbo vs. Škoda Karoq 1.5 TSI| Zdroj: acz
  • Mitsubishi Eclipse Cross 1.5 Turbo vs. Škoda Karoq 1.5 TSI
    Mitsubishi Eclipse Cross 1.5 Turbo vs. Škoda Karoq 1.5 TSI| Zdroj: acz
  • Mitsubishi Eclipse Cross 1.5 Turbo vs. Škoda Karoq 1.5 TSI
    Mitsubishi Eclipse Cross 1.5 Turbo vs. Škoda Karoq 1.5 TSI| Zdroj: acz
  • Mitsubishi Eclipse Cross 1.5 Turbo vs. Škoda Karoq 1.5 TSI
    Mitsubishi Eclipse Cross 1.5 Turbo vs. Škoda Karoq 1.5 TSI| Zdroj: acz
  • Mitsubishi Eclipse Cross 1.5 Turbo vs. Škoda Karoq 1.5 TSI
    Mitsubishi Eclipse Cross 1.5 Turbo vs. Škoda Karoq 1.5 TSI| Zdroj: acz
  • Mitsubishi Eclipse Cross 1.5 Turbo vs. Škoda Karoq 1.5 TSI
    Mitsubishi Eclipse Cross 1.5 Turbo vs. Škoda Karoq 1.5 TSI| Zdroj: acz
  • Mitsubishi Eclipse Cross 1.5 Turbo vs. Škoda Karoq 1.5 TSI
    Mitsubishi Eclipse Cross 1.5 Turbo vs. Škoda Karoq 1.5 TSI| Zdroj: acz
  • Mitsubishi Eclipse Cross 1.5 Turbo vs. Škoda Karoq 1.5 TSI
    Mitsubishi Eclipse Cross 1.5 Turbo vs. Škoda Karoq 1.5 TSI| Zdroj: acz
  • Mitsubishi Eclipse Cross 1.5 Turbo vs. Škoda Karoq 1.5 TSI
    Mitsubishi Eclipse Cross 1.5 Turbo vs. Škoda Karoq 1.5 TSI| Zdroj: acz
  • Mitsubishi Eclipse Cross 1.5 Turbo vs. Škoda Karoq 1.5 TSI
    Mitsubishi Eclipse Cross 1.5 Turbo vs. Škoda Karoq 1.5 TSI| Zdroj: acz
  • Mitsubishi Eclipse Cross 1.5 Turbo
    Mitsubishi Eclipse Cross 1.5 Turbo| Zdroj: acz
  • Mitsubishi Eclipse Cross 1.5 Turbo
    Mitsubishi Eclipse Cross 1.5 Turbo| Zdroj: acz
  • Výraznými prvky na palubní desce mitsubishi jsou stříbrné lišty vybíhající ze středového tunelu nebo vystouplý panel s rádiem a výdechy ventilace.
    Výraznými prvky na palubní desce mitsubishi jsou stříbrné lišty vybíhající ze středového tunelu nebo vystouplý panel s rádiem a výdechy ventilace.| Zdroj: acz
  • Mitsubishi Eclipse Cross 1.5 Turbo
    Mitsubishi Eclipse Cross 1.5 Turbo| Zdroj: acz
  • Mitsubishi Eclipse Cross 1.5 Turbo
    Mitsubishi Eclipse Cross 1.5 Turbo| Zdroj: acz
  • Každý Eclipse Cross je vybaven autonomním brzděním.
    Každý Eclipse Cross je vybaven autonomním brzděním.| Zdroj: acz
  • Mitsubishi Eclipse Cross 1.5 Turbo
    Mitsubishi Eclipse Cross 1.5 Turbo| Zdroj: acz
  • Mitsubishi Eclipse Cross 1.5 Turbo
    Mitsubishi Eclipse Cross 1.5 Turbo| Zdroj: acz
  • Mitsubishi Eclipse Cross 1.5 Turbo
    Mitsubishi Eclipse Cross 1.5 Turbo| Zdroj: acz
  • Delší pětka a šestka mají za následek horší pružné zrychlení z 80 na 120 km/h.
    Delší pětka a šestka mají za následek horší pružné zrychlení z 80 na 120 km/h.| Zdroj: acz
  • Mitsubishi Eclipse Cross 1.5 Turbo
    Mitsubishi Eclipse Cross 1.5 Turbo| Zdroj: acz
  • Mitsubishi Eclipse Cross 1.5 Turbo
    Mitsubishi Eclipse Cross 1.5 Turbo| Zdroj: acz
  • Mitsubishi Eclipse Cross 1.5 Turbo
    Mitsubishi Eclipse Cross 1.5 Turbo| Zdroj: acz
  • Mitsubishi Eclipse Cross 1.5 Turbo
    Mitsubishi Eclipse Cross 1.5 Turbo| Zdroj: acz
  • Pozice řidiče je výrazně vyšší než u konkurence a vidíme až na konec kapoty. Líbí se nám také řadička situovaná blízko k volantu, ale u předních sedadel bychom ocenili tužší boky.
    Pozice řidiče je výrazně vyšší než u konkurence a vidíme až na konec kapoty. Líbí se nám také řadička situovaná blízko k volantu, ale u předních sedadel bychom ocenili tužší boky.| Zdroj: acz
  • Vzadu zbývá fi gurantovi před koleny volných 15 cm. V podélném směru je kabina mitsubishi dostatečně velká, ale nad hlavou mnoho místa nezbývá. Vysoko umístěný sedák výborně podepírá stehna cestujících.
    Vzadu zbývá fi gurantovi před koleny volných 15 cm. V podélném směru je kabina mitsubishi dostatečně velká, ale nad hlavou mnoho místa nezbývá. Vysoko umístěný sedák výborně podepírá stehna cestujících.| Zdroj: acz
  • Mitsubishi Eclipse Cross 1.5 Turbo
    Mitsubishi Eclipse Cross 1.5 Turbo| Zdroj: acz
  • Výhled dozadu ale zhoršuje masivní zadní sloupek.
    Výhled dozadu ale zhoršuje masivní zadní sloupek.| Zdroj: acz
  • Mitsubishi Eclipse Cross 1.5 Turbo
    Mitsubishi Eclipse Cross 1.5 Turbo| Zdroj: acz
  • Mitsubishi Eclipse Cross 1.5 Turbo
    Mitsubishi Eclipse Cross 1.5 Turbo| Zdroj: acz
  • Mitsubishi Eclipse Cross 1.5 Turbo
    Mitsubishi Eclipse Cross 1.5 Turbo| Zdroj: acz
  • Mitsubishi Eclipse Cross umí jezdit plavně, ale při ostřejším zacházení se více naklání. I kvůli méně přesnému a odtažitému řízení působí mezi kužely těžkopádně.
    Mitsubishi Eclipse Cross umí jezdit plavně, ale při ostřejším zacházení se více naklání. I kvůli méně přesnému a odtažitému řízení působí mezi kužely těžkopádně.| Zdroj: acz
  • Mitsubishi Eclipse Cross 1.5 Turbo
    Mitsubishi Eclipse Cross 1.5 Turbo| Zdroj: acz
  • Mitsubishi Eclipse Cross 1.5 Turbo
    Mitsubishi Eclipse Cross 1.5 Turbo| Zdroj: acz
  • Mitsubishi Eclipse Cross 1.5 Turbo
    Mitsubishi Eclipse Cross 1.5 Turbo| Zdroj: acz
  • Mitsubishi Eclipse Cross 1.5 Turbo
    Mitsubishi Eclipse Cross 1.5 Turbo| Zdroj: acz
  • Mitsubishi Eclipse Cross 1.5 Turbo
    Mitsubishi Eclipse Cross 1.5 Turbo| Zdroj: acz
  • Mitsubishi Eclipse Cross 1.5 Turbo
    Mitsubishi Eclipse Cross 1.5 Turbo| Zdroj: acz
  • Mitsubishi Eclipse Cross 1.5 Turbo
    Mitsubishi Eclipse Cross 1.5 Turbo| Zdroj: acz
  • Mitsubishi Eclipse Cross 1.5 Turbo
    Mitsubishi Eclipse Cross 1.5 Turbo| Zdroj: acz
  • Mitsubishi Eclipse Cross 1.5 Turbo
    Mitsubishi Eclipse Cross 1.5 Turbo| Zdroj: acz
  • Mitsubishi Eclipse Cross 1.5 Turbo
    Mitsubishi Eclipse Cross 1.5 Turbo| Zdroj: acz
  • Mitsubishi Eclipse Cross 1.5 Turbo
    Mitsubishi Eclipse Cross 1.5 Turbo| Zdroj: acz
  • Odebráním organizéru pod podlahou, za což zaplatíte 2279 Kč, se kufr zvětší o 83 litrů na standardních 424 l. Posunem zadních sedadel dopředu naroste na 531 l.
    Odebráním organizéru pod podlahou, za což zaplatíte 2279 Kč, se kufr zvětší o 83 litrů na standardních 424 l. Posunem zadních sedadel dopředu naroste na 531 l.| Zdroj: acz
  • Mitsubishi Eclipse Cross 1.5 Turbo
    Mitsubishi Eclipse Cross 1.5 Turbo| Zdroj: acz
  • Shrnovací roletku lze schovat na dno zavazadelníku a při nastupování dozadu musíte výrazněji sklonit hlavu.
    Shrnovací roletku lze schovat na dno zavazadelníku a při nastupování dozadu musíte výrazněji sklonit hlavu.| Zdroj: acz
  • Při sklopení opěradel ale vznikne na podlaze více než deseticentimetrový schod a povinou výbavu musíte mít navolno.
    Při sklopení opěradel ale vznikne na podlaze více než deseticentimetrový schod a povinou výbavu musíte mít navolno.| Zdroj: acz
  • Přeplňovaný zážehový čtyřválec mitsubishi disponuje výkonem 120 kW a pořádně začne táhnout od 1700 otáček. Chvilku mu trvá, než zareaguje na povel od pedálu plynu, ale potom je živější. V úsporném režimu z něj ale všechen elán opadne.
    Přeplňovaný zážehový čtyřválec mitsubishi disponuje výkonem 120 kW a pořádně začne táhnout od 1700 otáček. Chvilku mu trvá, než zareaguje na povel od pedálu plynu, ale potom je živější. V úsporném režimu z něj ale všechen elán opadne.| Zdroj: acz
  • Mitsubishi Eclipse Cross 1.5 Turbo
    Mitsubishi Eclipse Cross 1.5 Turbo| Zdroj: acz
  • Mitsubishi Eclipse Cross 1.5 Turbo
    Mitsubishi Eclipse Cross 1.5 Turbo| Zdroj: acz
  • Mitsubishi Eclipse Cross 1.5 Turbo
    Mitsubishi Eclipse Cross 1.5 Turbo| Zdroj: acz
  • Mitsubishi Eclipse Cross 1.5 Turbo
    Mitsubishi Eclipse Cross 1.5 Turbo| Zdroj: acz
  • Mitsubishi Eclipse Cross 1.5 Turbo
    Mitsubishi Eclipse Cross 1.5 Turbo| Zdroj: acz
  • Mitsubishi Eclipse Cross 1.5 Turbo
    Mitsubishi Eclipse Cross 1.5 Turbo| Zdroj: acz
  • Pneumatiky v testu: Nokian WR SUV3 225/55 R18
    Pneumatiky v testu: Nokian WR SUV3 225/55 R18| Zdroj: acz
  • K nižší spotřebě přispívá i systém vypínání dvojice válců ACT. Ten pracuje neznatelně a změnu režimu odhalíte jen pohledem na palubní počítač.
    K nižší spotřebě přispívá i systém vypínání dvojice válců ACT. Ten pracuje neznatelně a změnu režimu odhalíte jen pohledem na palubní počítač.| Zdroj: acz
  • Umírněnější design karoqu je znát také při pohledu do kabiny a přesně odráží styl mladoboleslavské značky.
    Umírněnější design karoqu je znát také při pohledu do kabiny a přesně odráží styl mladoboleslavské značky.| Zdroj: acz
  • Škoda Karoq 1.5 TSI
    Škoda Karoq 1.5 TSI| Zdroj: acz
  • Škoda Karoq 1.5 TSI
    Škoda Karoq 1.5 TSI| Zdroj: acz
  • Škoda Karoq 1.5 TSI
    Škoda Karoq 1.5 TSI| Zdroj: acz
  • Škoda Karoq 1.5 TSI
    Škoda Karoq 1.5 TSI| Zdroj: acz
  • Každý karoq má ve standardu dvouzónovou automatickou klimatizaci.
    Každý karoq má ve standardu dvouzónovou automatickou klimatizaci.| Zdroj: acz
  • Přesné řazení patří k dobrým škodováckým mravům.
    Přesné řazení patří k dobrým škodováckým mravům.| Zdroj: acz
  • Škoda Karoq 1.5 TSI
    Škoda Karoq 1.5 TSI| Zdroj: acz
  • Škoda Karoq 1.5 TSI
    Škoda Karoq 1.5 TSI| Zdroj: acz
  • Škoda Karoq 1.5 TSI
    Škoda Karoq 1.5 TSI| Zdroj: acz
  • Škoda Karoq 1.5 TSI
    Škoda Karoq 1.5 TSI| Zdroj: acz
  • Škoda Karoq 1.5 TSI
    Škoda Karoq 1.5 TSI| Zdroj: acz
  • Škoda Karoq 1.5 TSI
    Škoda Karoq 1.5 TSI| Zdroj: acz
  • Ideální pozici za volantem jsme nalezli okamžitě a vyhovovalo nám i tužší polstrování příplatkových kožených sedadel.
    Ideální pozici za volantem jsme nalezli okamžitě a vyhovovalo nám i tužší polstrování příplatkových kožených sedadel.| Zdroj: acz
  • Nabídka vnitřního prostoru karoqu je vyváženější a vzhledem k většímu prosklení nám připadá vzdušnější.
    Nabídka vnitřního prostoru karoqu je vyváženější a vzhledem k většímu prosklení nám připadá vzdušnější.| Zdroj: acz
  • Škoda Karoq 1.5 TSI
    Škoda Karoq 1.5 TSI| Zdroj: acz
  • Se zadními sedadly VarioFlex lze přímo kouzlit, ale nevýhodou jsou u nich krátká opěradla a také spíše nouzové místo uprostřed.
    Se zadními sedadly VarioFlex lze přímo kouzlit, ale nevýhodou jsou u nich krátká opěradla a také spíše nouzové místo uprostřed.| Zdroj: acz
  • Škoda Karoq 1.5 TSI
    Škoda Karoq 1.5 TSI| Zdroj: acz
  • Sedadla lze jednoduše vyjmout, čímž přepravní kapacita vzroste na 1810 l. Dozadu se nastupuje bez problémů.
    Sedadla lze jednoduše vyjmout, čímž přepravní kapacita vzroste na 1810 l. Dozadu se nastupuje bez problémů.| Zdroj: acz
  • Prosklený zadní sloupek oceníte při sledování provozu za vozem.
    Prosklený zadní sloupek oceníte při sledování provozu za vozem.| Zdroj: acz
  • Škoda Karoq 1.5 TSI
    Škoda Karoq 1.5 TSI| Zdroj: acz
  • Škoda Karoq 1.5 TSI
    Škoda Karoq 1.5 TSI| Zdroj: acz
  • Škoda Karoq i díky přesnému řízení nebo jistými a hbitými vlastnostmi potěší i sportovněji založené řidiče. Navíc přidává dostatečnou dávku komfortu.
    Škoda Karoq i díky přesnému řízení nebo jistými a hbitými vlastnostmi potěší i sportovněji založené řidiče. Navíc přidává dostatečnou dávku komfortu.| Zdroj: acz
  • Škoda Karoq 1.5 TSI
    Škoda Karoq 1.5 TSI| Zdroj: acz
  • Škoda Karoq 1.5 TSI
    Škoda Karoq 1.5 TSI| Zdroj: acz
  • Škoda Karoq 1.5 TSI
    Škoda Karoq 1.5 TSI| Zdroj: acz
  • Škoda Karoq 1.5 TSI
    Škoda Karoq 1.5 TSI| Zdroj: acz
  • Škoda Karoq 1.5 TSI
    Škoda Karoq 1.5 TSI| Zdroj: acz
  • Škoda Karoq 1.5 TSI
    Škoda Karoq 1.5 TSI| Zdroj: acz
  • Škoda Karoq 1.5 TSI
    Škoda Karoq 1.5 TSI| Zdroj: acz
  • Škoda Karoq 1.5 TSI
    Škoda Karoq 1.5 TSI| Zdroj: acz
  • Škoda Karoq 1.5 TSI
    Škoda Karoq 1.5 TSI| Zdroj: acz
  • Škoda Karoq 1.5 TSI
    Škoda Karoq 1.5 TSI| Zdroj: acz
  • Škoda Karoq 1.5 TSI
    Škoda Karoq 1.5 TSI| Zdroj: acz
  • Škoda Karoq 1.5 TSI
    Škoda Karoq 1.5 TSI| Zdroj: acz
  • Standardní objem 521 litrů se instalací sedadel VarioFlex zmenší na 479 l, ale získáte neuvěřitelnou variabilitu.
    Standardní objem 521 litrů se instalací sedadel VarioFlex zmenší na 479 l, ale získáte neuvěřitelnou variabilitu.| Zdroj: acz
  • Škoda Karoq 1.5 TSI
    Škoda Karoq 1.5 TSI| Zdroj: acz
  • Škoda Karoq 1.5 TSI
    Škoda Karoq 1.5 TSI| Zdroj: acz
  • Škoda Karoq 1.5 TSI
    Škoda Karoq 1.5 TSI| Zdroj: acz
  • Přenosná svítilna
    Přenosná svítilna| Zdroj: acz
  • Škoda Karoq 1.5 TSI
    Škoda Karoq 1.5 TSI| Zdroj: acz
  • Škodovácká patnáctistovka je jako Japonec kultivovaná a tichá. O 10 kW méně výkonu není znát, protože karoq je o 122 kg lehčí.
    Škodovácká patnáctistovka je jako Japonec kultivovaná a tichá. O 10 kW méně výkonu není znát, protože karoq je o 122 kg lehčí.| Zdroj: acz
  • Škoda Karoq 1.5 TSI
    Škoda Karoq 1.5 TSI| Zdroj: acz
  • Škoda Karoq 1.5 TSI
    Škoda Karoq 1.5 TSI| Zdroj: acz
  • Škoda Karoq 1.5 TSI
    Škoda Karoq 1.5 TSI| Zdroj: acz
  • Škoda Karoq 1.5 TSI
    Škoda Karoq 1.5 TSI| Zdroj: acz
  • Škoda Karoq 1.5 TSI
    Škoda Karoq 1.5 TSI| Zdroj: acz
  • Škoda Karoq 1.5 TSI
    Škoda Karoq 1.5 TSI| Zdroj: acz
  • Pneumatiky v testu: Michelin Primacy 3 215/50 R18
    Pneumatiky v testu: Michelin Primacy 3 215/50 R18| Zdroj: acz
Mitsubishi Eclipse Cross 1.5 Turbo vs. Škoda Karoq 1.5 TSI – Dva pohledy na módní vlnu
Mitsubishi Eclipse Cross 1.5 Turbo vs. Škoda Karoq 1.5 TSI
Mitsubishi Eclipse Cross 1.5 Turbo vs. Škoda Karoq 1.5 TSI
Mitsubishi Eclipse Cross 1.5 Turbo vs. Škoda Karoq 1.5 TSI
Mitsubishi Eclipse Cross 1.5 Turbo vs. Škoda Karoq 1.5 TSI
Mitsubishi Eclipse Cross 1.5 Turbo vs. Škoda Karoq 1.5 TSI
Mitsubishi Eclipse Cross 1.5 Turbo vs. Škoda Karoq 1.5 TSI
Mitsubishi Eclipse Cross 1.5 Turbo vs. Škoda Karoq 1.5 TSI
Mitsubishi Eclipse Cross 1.5 Turbo vs. Škoda Karoq 1.5 TSI
Mitsubishi Eclipse Cross 1.5 Turbo vs. Škoda Karoq 1.5 TSI
Mitsubishi Eclipse Cross 1.5 Turbo vs. Škoda Karoq 1.5 TSI
Mitsubishi Eclipse Cross 1.5 Turbo
Mitsubishi Eclipse Cross 1.5 Turbo
Výraznými prvky na palubní desce mitsubishi jsou stříbrné lišty vybíhající ze středového tunelu nebo vystouplý panel s rádiem a výdechy ventilace.
Mitsubishi Eclipse Cross 1.5 Turbo
Mitsubishi Eclipse Cross 1.5 Turbo
Každý Eclipse Cross je vybaven autonomním brzděním.
Mitsubishi Eclipse Cross 1.5 Turbo
Mitsubishi Eclipse Cross 1.5 Turbo
Mitsubishi Eclipse Cross 1.5 Turbo
Delší pětka a šestka mají za následek horší pružné zrychlení z 80 na 120 km/h.
Mitsubishi Eclipse Cross 1.5 Turbo
Mitsubishi Eclipse Cross 1.5 Turbo
Mitsubishi Eclipse Cross 1.5 Turbo
Mitsubishi Eclipse Cross 1.5 Turbo
Pozice řidiče je výrazně vyšší než u konkurence a vidíme až na konec kapoty. Líbí se nám také řadička situovaná blízko k volantu, ale u předních sedadel bychom ocenili tužší boky.
Vzadu zbývá fi gurantovi před koleny volných 15 cm. V podélném směru je kabina mitsubishi dostatečně velká, ale nad hlavou mnoho místa nezbývá. Vysoko umístěný sedák výborně podepírá stehna cestujících.
Mitsubishi Eclipse Cross 1.5 Turbo
Výhled dozadu ale zhoršuje masivní zadní sloupek.
Mitsubishi Eclipse Cross 1.5 Turbo
Mitsubishi Eclipse Cross 1.5 Turbo
Mitsubishi Eclipse Cross 1.5 Turbo
Mitsubishi Eclipse Cross umí jezdit plavně, ale při ostřejším zacházení se více naklání. I kvůli méně přesnému a odtažitému řízení působí mezi kužely těžkopádně.
Mitsubishi Eclipse Cross 1.5 Turbo
Mitsubishi Eclipse Cross 1.5 Turbo
Mitsubishi Eclipse Cross 1.5 Turbo
Mitsubishi Eclipse Cross 1.5 Turbo
Mitsubishi Eclipse Cross 1.5 Turbo
Mitsubishi Eclipse Cross 1.5 Turbo
Mitsubishi Eclipse Cross 1.5 Turbo
Mitsubishi Eclipse Cross 1.5 Turbo
Mitsubishi Eclipse Cross 1.5 Turbo
Mitsubishi Eclipse Cross 1.5 Turbo
Mitsubishi Eclipse Cross 1.5 Turbo
Odebráním organizéru pod podlahou, za což zaplatíte 2279 Kč, se kufr zvětší o 83 litrů na standardních 424 l. Posunem zadních sedadel dopředu naroste na 531 l.
Mitsubishi Eclipse Cross 1.5 Turbo
Shrnovací roletku lze schovat na dno zavazadelníku a při nastupování dozadu musíte výrazněji sklonit hlavu.
Při sklopení opěradel ale vznikne na podlaze více než deseticentimetrový schod a povinou výbavu musíte mít navolno.
Přeplňovaný zážehový čtyřválec mitsubishi disponuje výkonem 120 kW a pořádně začne táhnout od 1700 otáček. Chvilku mu trvá, než zareaguje na povel od pedálu plynu, ale potom je živější. V úsporném režimu z něj ale všechen elán opadne.
Mitsubishi Eclipse Cross 1.5 Turbo
Mitsubishi Eclipse Cross 1.5 Turbo
Mitsubishi Eclipse Cross 1.5 Turbo
Mitsubishi Eclipse Cross 1.5 Turbo
Mitsubishi Eclipse Cross 1.5 Turbo
Mitsubishi Eclipse Cross 1.5 Turbo
Pneumatiky v testu: Nokian WR SUV3 225/55 R18
K nižší spotřebě přispívá i systém vypínání dvojice válců ACT. Ten pracuje neznatelně a změnu režimu odhalíte jen pohledem na palubní počítač.
Umírněnější design karoqu je znát také při pohledu do kabiny a přesně odráží styl mladoboleslavské značky.
Škoda Karoq 1.5 TSI
Škoda Karoq 1.5 TSI
Škoda Karoq 1.5 TSI
Škoda Karoq 1.5 TSI
Každý karoq má ve standardu dvouzónovou automatickou klimatizaci.
Přesné řazení patří k dobrým škodováckým mravům.
Škoda Karoq 1.5 TSI
Škoda Karoq 1.5 TSI
Škoda Karoq 1.5 TSI
Škoda Karoq 1.5 TSI
Škoda Karoq 1.5 TSI
Škoda Karoq 1.5 TSI
Ideální pozici za volantem jsme nalezli okamžitě a vyhovovalo nám i tužší polstrování příplatkových kožených sedadel.
Nabídka vnitřního prostoru karoqu je vyváženější a vzhledem k většímu prosklení nám připadá vzdušnější.
Škoda Karoq 1.5 TSI
Se zadními sedadly VarioFlex lze přímo kouzlit, ale nevýhodou jsou u nich krátká opěradla a také spíše nouzové místo uprostřed.
Škoda Karoq 1.5 TSI
Sedadla lze jednoduše vyjmout, čímž přepravní kapacita vzroste na 1810 l. Dozadu se nastupuje bez problémů.
Prosklený zadní sloupek oceníte při sledování provozu za vozem.
Škoda Karoq 1.5 TSI
Škoda Karoq 1.5 TSI
Škoda Karoq i díky přesnému řízení nebo jistými a hbitými vlastnostmi potěší i sportovněji založené řidiče. Navíc přidává dostatečnou dávku komfortu.
Škoda Karoq 1.5 TSI
Škoda Karoq 1.5 TSI
Škoda Karoq 1.5 TSI
Škoda Karoq 1.5 TSI
Škoda Karoq 1.5 TSI
Škoda Karoq 1.5 TSI
Škoda Karoq 1.5 TSI
Škoda Karoq 1.5 TSI
Škoda Karoq 1.5 TSI
Škoda Karoq 1.5 TSI
Škoda Karoq 1.5 TSI
Škoda Karoq 1.5 TSI
Standardní objem 521 litrů se instalací sedadel VarioFlex zmenší na 479 l, ale získáte neuvěřitelnou variabilitu.
Škoda Karoq 1.5 TSI
Škoda Karoq 1.5 TSI
Škoda Karoq 1.5 TSI
Přenosná svítilna
Škoda Karoq 1.5 TSI
Škodovácká patnáctistovka je jako Japonec kultivovaná a tichá. O 10 kW méně výkonu není znát, protože karoq je o 122 kg lehčí.
Škoda Karoq 1.5 TSI
Škoda Karoq 1.5 TSI
Škoda Karoq 1.5 TSI
Škoda Karoq 1.5 TSI
Škoda Karoq 1.5 TSI
Škoda Karoq 1.5 TSI
Pneumatiky v testu: Michelin Primacy 3 215/50 R18