Mitsubishi Eclipse Cross 1.5 Turbo vs. Škoda Karoq 1.5 TSI – Dva pohledy na módní vlnu|
Zdroj: acz
Mitsubishi Eclipse Cross 1.5 Turbo vs. Škoda Karoq 1.5 TSI|
Zdroj: acz
Mitsubishi Eclipse Cross 1.5 Turbo vs. Škoda Karoq 1.5 TSI|
Zdroj: acz
Mitsubishi Eclipse Cross 1.5 Turbo vs. Škoda Karoq 1.5 TSI|
Zdroj: acz
Mitsubishi Eclipse Cross 1.5 Turbo vs. Škoda Karoq 1.5 TSI|
Zdroj: acz
Mitsubishi Eclipse Cross 1.5 Turbo vs. Škoda Karoq 1.5 TSI|
Zdroj: acz
Mitsubishi Eclipse Cross 1.5 Turbo vs. Škoda Karoq 1.5 TSI|
Zdroj: acz
Mitsubishi Eclipse Cross 1.5 Turbo vs. Škoda Karoq 1.5 TSI|
Zdroj: acz
Mitsubishi Eclipse Cross 1.5 Turbo vs. Škoda Karoq 1.5 TSI|
Zdroj: acz
Mitsubishi Eclipse Cross 1.5 Turbo vs. Škoda Karoq 1.5 TSI|
Zdroj: acz
Mitsubishi Eclipse Cross 1.5 Turbo vs. Škoda Karoq 1.5 TSI|
Zdroj: acz
Mitsubishi Eclipse Cross 1.5 Turbo|
Zdroj: acz
Mitsubishi Eclipse Cross 1.5 Turbo|
Zdroj: acz
Výraznými prvky na palubní desce mitsubishi jsou stříbrné lišty vybíhající ze středového tunelu nebo vystouplý panel s rádiem a výdechy ventilace.|
Zdroj: acz
Mitsubishi Eclipse Cross 1.5 Turbo|
Zdroj: acz
Mitsubishi Eclipse Cross 1.5 Turbo|
Zdroj: acz
Každý Eclipse Cross je vybaven autonomním brzděním.|
Zdroj: acz
Mitsubishi Eclipse Cross 1.5 Turbo|
Zdroj: acz
Mitsubishi Eclipse Cross 1.5 Turbo|
Zdroj: acz
Mitsubishi Eclipse Cross 1.5 Turbo|
Zdroj: acz
Delší pětka a šestka mají za následek horší pružné zrychlení z 80 na 120 km/h.|
Zdroj: acz
Mitsubishi Eclipse Cross 1.5 Turbo|
Zdroj: acz
Mitsubishi Eclipse Cross 1.5 Turbo|
Zdroj: acz
Mitsubishi Eclipse Cross 1.5 Turbo|
Zdroj: acz
Mitsubishi Eclipse Cross 1.5 Turbo|
Zdroj: acz
Pozice řidiče je výrazně vyšší než u konkurence a vidíme až na konec kapoty. Líbí se nám také řadička situovaná blízko k volantu, ale u předních sedadel bychom ocenili tužší boky.|
Zdroj: acz
Vzadu zbývá fi gurantovi před koleny volných 15 cm. V podélném směru je kabina mitsubishi dostatečně velká, ale nad hlavou mnoho místa nezbývá. Vysoko umístěný sedák výborně podepírá stehna cestujících.|
Zdroj: acz
Mitsubishi Eclipse Cross 1.5 Turbo|
Zdroj: acz
Výhled dozadu ale zhoršuje masivní zadní sloupek.|
Zdroj: acz
Mitsubishi Eclipse Cross 1.5 Turbo|
Zdroj: acz
Mitsubishi Eclipse Cross 1.5 Turbo|
Zdroj: acz
Mitsubishi Eclipse Cross 1.5 Turbo|
Zdroj: acz
Mitsubishi Eclipse Cross umí jezdit plavně, ale při ostřejším zacházení se více naklání. I kvůli méně přesnému a odtažitému řízení působí mezi kužely těžkopádně.|
Zdroj: acz
Mitsubishi Eclipse Cross 1.5 Turbo|
Zdroj: acz
Mitsubishi Eclipse Cross 1.5 Turbo|
Zdroj: acz
Mitsubishi Eclipse Cross 1.5 Turbo|
Zdroj: acz
Mitsubishi Eclipse Cross 1.5 Turbo|
Zdroj: acz
Mitsubishi Eclipse Cross 1.5 Turbo|
Zdroj: acz
Mitsubishi Eclipse Cross 1.5 Turbo|
Zdroj: acz
Mitsubishi Eclipse Cross 1.5 Turbo|
Zdroj: acz
Mitsubishi Eclipse Cross 1.5 Turbo|
Zdroj: acz
Mitsubishi Eclipse Cross 1.5 Turbo|
Zdroj: acz
Mitsubishi Eclipse Cross 1.5 Turbo|
Zdroj: acz
Mitsubishi Eclipse Cross 1.5 Turbo|
Zdroj: acz
Odebráním organizéru pod podlahou, za což zaplatíte 2279 Kč, se kufr zvětší o 83 litrů na standardních 424 l. Posunem zadních sedadel dopředu naroste na 531 l.|
Zdroj: acz
Mitsubishi Eclipse Cross 1.5 Turbo|
Zdroj: acz
Shrnovací roletku lze schovat na dno zavazadelníku a při nastupování dozadu musíte výrazněji sklonit hlavu.|
Zdroj: acz
Při sklopení opěradel ale vznikne na podlaze více než deseticentimetrový schod a povinou výbavu musíte mít navolno.|
Zdroj: acz
Přeplňovaný zážehový čtyřválec mitsubishi disponuje výkonem 120 kW a pořádně začne táhnout od 1700 otáček. Chvilku mu trvá, než zareaguje na povel od pedálu plynu, ale potom je živější. V úsporném režimu z něj ale všechen elán opadne.|
Zdroj: acz
Mitsubishi Eclipse Cross 1.5 Turbo|
Zdroj: acz
Mitsubishi Eclipse Cross 1.5 Turbo|
Zdroj: acz
Mitsubishi Eclipse Cross 1.5 Turbo|
Zdroj: acz
Mitsubishi Eclipse Cross 1.5 Turbo|
Zdroj: acz
Mitsubishi Eclipse Cross 1.5 Turbo|
Zdroj: acz
Mitsubishi Eclipse Cross 1.5 Turbo|
Zdroj: acz
Pneumatiky v testu: Nokian WR SUV3 225/55 R18|
Zdroj: acz
K nižší spotřebě přispívá i systém vypínání dvojice válců ACT. Ten pracuje neznatelně a změnu režimu odhalíte jen pohledem na palubní počítač.|
Zdroj: acz
Umírněnější design karoqu je znát také při pohledu do kabiny a přesně odráží styl mladoboleslavské značky.|
Zdroj: acz
Škoda Karoq 1.5 TSI|
Zdroj: acz
Škoda Karoq 1.5 TSI|
Zdroj: acz
Škoda Karoq 1.5 TSI|
Zdroj: acz
Škoda Karoq 1.5 TSI|
Zdroj: acz
Každý karoq má ve standardu dvouzónovou automatickou klimatizaci.|
Zdroj: acz
Přesné řazení patří k dobrým škodováckým mravům.|
Zdroj: acz
Škoda Karoq 1.5 TSI|
Zdroj: acz
Škoda Karoq 1.5 TSI|
Zdroj: acz
Škoda Karoq 1.5 TSI|
Zdroj: acz
Škoda Karoq 1.5 TSI|
Zdroj: acz
Škoda Karoq 1.5 TSI|
Zdroj: acz
Škoda Karoq 1.5 TSI|
Zdroj: acz
Ideální pozici za volantem jsme nalezli okamžitě a vyhovovalo nám i tužší polstrování příplatkových kožených sedadel.|
Zdroj: acz
Nabídka vnitřního prostoru karoqu je vyváženější a vzhledem k většímu prosklení nám připadá vzdušnější.|
Zdroj: acz
Škoda Karoq 1.5 TSI|
Zdroj: acz
Se zadními sedadly VarioFlex lze přímo kouzlit, ale nevýhodou jsou u nich krátká opěradla a také spíše nouzové místo uprostřed.|
Zdroj: acz
Škoda Karoq 1.5 TSI|
Zdroj: acz
Sedadla lze jednoduše vyjmout, čímž přepravní kapacita vzroste na 1810 l. Dozadu se nastupuje bez problémů.|
Zdroj: acz
Prosklený zadní sloupek oceníte při sledování provozu za vozem.|
Zdroj: acz
Škoda Karoq 1.5 TSI|
Zdroj: acz
Škoda Karoq 1.5 TSI|
Zdroj: acz
Škoda Karoq i díky přesnému řízení nebo jistými a hbitými vlastnostmi potěší i sportovněji založené řidiče. Navíc přidává dostatečnou dávku komfortu.|
Zdroj: acz
Škoda Karoq 1.5 TSI|
Zdroj: acz
Škoda Karoq 1.5 TSI|
Zdroj: acz
Škoda Karoq 1.5 TSI|
Zdroj: acz
Škoda Karoq 1.5 TSI|
Zdroj: acz
Škoda Karoq 1.5 TSI|
Zdroj: acz
Škoda Karoq 1.5 TSI|
Zdroj: acz
Škoda Karoq 1.5 TSI|
Zdroj: acz
Škoda Karoq 1.5 TSI|
Zdroj: acz
Škoda Karoq 1.5 TSI|
Zdroj: acz
Škoda Karoq 1.5 TSI|
Zdroj: acz
Škoda Karoq 1.5 TSI|
Zdroj: acz
Škoda Karoq 1.5 TSI|
Zdroj: acz
Standardní objem 521 litrů se instalací sedadel VarioFlex zmenší na 479 l, ale získáte neuvěřitelnou variabilitu.|
Zdroj: acz
Škoda Karoq 1.5 TSI|
Zdroj: acz
Škoda Karoq 1.5 TSI|
Zdroj: acz
Škoda Karoq 1.5 TSI|
Zdroj: acz
Přenosná svítilna|
Zdroj: acz
Škoda Karoq 1.5 TSI|
Zdroj: acz
Škodovácká patnáctistovka je jako Japonec kultivovaná a tichá. O 10 kW méně výkonu není znát, protože karoq je o 122 kg lehčí.|
Zdroj: acz
Škoda Karoq 1.5 TSI|
Zdroj: acz
Škoda Karoq 1.5 TSI|
Zdroj: acz
Škoda Karoq 1.5 TSI|
Zdroj: acz
Škoda Karoq 1.5 TSI|
Zdroj: acz
Škoda Karoq 1.5 TSI|
Zdroj: acz
Škoda Karoq 1.5 TSI|
Zdroj: acz
Pneumatiky v testu: Michelin Primacy 3 215/50 R18|
Zdroj: acz