TEST: Moto Guzzi V7 III Carbon. Staré dobré časy!|
Zdroj: acz
Na vlně retro se musíte obejít bez otáčkoměru. Nechybí ale palubní počítač, a dokonce ani dvoustupňová kontrola trakce!|
Zdroj: acz
Moto Guzzi V7 III Carbon|
Zdroj: acz
Verze s karbonovými blatníky a bočními panely vznikne jen 1921 číslovaných kusů. Šarže odkazuje na rok, kdy byla založena značka Moto Guzzi.|
Zdroj: acz
Moto Guzzi V7 III Carbon|
Zdroj: acz
Moto Guzzi V7 III Carbon|
Zdroj: acz
Moto Guzzi V7 III Carbon|
Zdroj: acz
Moto Guzzi V7 III Carbon|
Zdroj: acz
Moto Guzzi V7 III Carbon|
Zdroj: acz
Moto Guzzi V7 III Carbon|
Zdroj: acz
Moto Guzzi V7 III Carbon|
Zdroj: acz
Moto Guzzi V7 III Carbon|
Zdroj: acz
Moto Guzzi V7 III Carbon|
Zdroj: acz
Moto Guzzi V7 III Carbon|
Zdroj: acz
Moto Guzzi V7 III Carbon|
Zdroj: acz
Podélně uložený vidlicový dvouválec dává stroji duši – svéráznou a velmi charismatickou. Silou disponuje v nízkých otáčkách, vytáčet jej netřeba.|
Zdroj: acz
Jediný přední kotouč nepředvádí žádné zázraky a nejednou si sáhl na dno sil|
Zdroj: acz
Moto Guzzi V7 III Carbon|
Zdroj: acz
Verze s karbonovými blatníky a bočními panely vznikne jen 1921 číslovaných kusů. Šarže odkazuje na rok, kdy byla založena značka Moto Guzzi.|
Zdroj: acz