TEST: Moto Guzzi V7 III Carbon. Staré dobré časy!

8/22
Zavřít
  • TEST: Moto Guzzi V7 III Carbon. Staré dobré časy!
    TEST: Moto Guzzi V7 III Carbon. Staré dobré časy!| Zdroj: acz
  • Na vlně retro se musíte obejít bez otáčkoměru. Nechybí ale palubní počítač, a dokonce ani dvoustupňová kontrola trakce!
    Na vlně retro se musíte obejít bez otáčkoměru. Nechybí ale palubní počítač, a dokonce ani dvoustupňová kontrola trakce!| Zdroj: acz
  • Moto Guzzi V7 III Carbon
    Moto Guzzi V7 III Carbon| Zdroj: acz
  • Verze s karbonovými blatníky a bočními panely vznikne jen 1921 číslovaných kusů. Šarže odkazuje na rok, kdy byla založena značka Moto Guzzi.
    Verze s karbonovými blatníky a bočními panely vznikne jen 1921 číslovaných kusů. Šarže odkazuje na rok, kdy byla založena značka Moto Guzzi.| Zdroj: acz
  • Moto Guzzi V7 III Carbon
    Moto Guzzi V7 III Carbon| Zdroj: acz
  • Moto Guzzi V7 III Carbon
    Moto Guzzi V7 III Carbon| Zdroj: acz
  • Moto Guzzi V7 III Carbon
    Moto Guzzi V7 III Carbon| Zdroj: acz
  • Moto Guzzi V7 III Carbon
    Moto Guzzi V7 III Carbon| Zdroj: acz
  • Moto Guzzi V7 III Carbon
    Moto Guzzi V7 III Carbon| Zdroj: acz
  • Moto Guzzi V7 III Carbon
    Moto Guzzi V7 III Carbon| Zdroj: acz
  • Moto Guzzi V7 III Carbon
    Moto Guzzi V7 III Carbon| Zdroj: acz
  • Moto Guzzi V7 III Carbon
    Moto Guzzi V7 III Carbon| Zdroj: acz
  • Moto Guzzi V7 III Carbon
    Moto Guzzi V7 III Carbon| Zdroj: acz
  • Moto Guzzi V7 III Carbon
    Moto Guzzi V7 III Carbon| Zdroj: acz
  • Moto Guzzi V7 III Carbon
    Moto Guzzi V7 III Carbon| Zdroj: acz
  • Podélně uložený vidlicový dvouválec dává stroji duši – svéráznou a velmi charismatickou. Silou disponuje v nízkých otáčkách, vytáčet jej netřeba.
    Podélně uložený vidlicový dvouválec dává stroji duši – svéráznou a velmi charismatickou. Silou disponuje v nízkých otáčkách, vytáčet jej netřeba.| Zdroj: acz
  • Jediný přední kotouč nepředvádí žádné zázraky a nejednou si sáhl na dno sil
    Jediný přední kotouč nepředvádí žádné zázraky a nejednou si sáhl na dno sil| Zdroj: acz
  • Moto Guzzi V7 III Carbon
    Moto Guzzi V7 III Carbon| Zdroj: acz
  • Verze s karbonovými blatníky a bočními panely vznikne jen 1921 číslovaných kusů. Šarže odkazuje na rok, kdy byla založena značka Moto Guzzi.
    Verze s karbonovými blatníky a bočními panely vznikne jen 1921 číslovaných kusů. Šarže odkazuje na rok, kdy byla založena značka Moto Guzzi.| Zdroj: acz
  • Moto Guzzi V7 III Carbon
    Moto Guzzi V7 III Carbon| Zdroj: acz
  • Moto Guzzi V7 III Carbon
    Moto Guzzi V7 III Carbon| Zdroj: acz
  • Moto Guzzi V7 III Carbon
    Moto Guzzi V7 III Carbon| Zdroj: acz
TEST: Moto Guzzi V7 III Carbon. Staré dobré časy!
Na vlně retro se musíte obejít bez otáčkoměru. Nechybí ale palubní počítač, a dokonce ani dvoustupňová kontrola trakce!
Moto Guzzi V7 III Carbon
Verze s karbonovými blatníky a bočními panely vznikne jen 1921 číslovaných kusů. Šarže odkazuje na rok, kdy byla založena značka Moto Guzzi.
Moto Guzzi V7 III Carbon
Moto Guzzi V7 III Carbon
Moto Guzzi V7 III Carbon
Moto Guzzi V7 III Carbon
Moto Guzzi V7 III Carbon
Moto Guzzi V7 III Carbon
Moto Guzzi V7 III Carbon
Moto Guzzi V7 III Carbon
Moto Guzzi V7 III Carbon
Moto Guzzi V7 III Carbon
Moto Guzzi V7 III Carbon
Podélně uložený vidlicový dvouválec dává stroji duši – svéráznou a velmi charismatickou. Silou disponuje v nízkých otáčkách, vytáčet jej netřeba.
Jediný přední kotouč nepředvádí žádné zázraky a nejednou si sáhl na dno sil
Moto Guzzi V7 III Carbon
Verze s karbonovými blatníky a bočními panely vznikne jen 1921 číslovaných kusů. Šarže odkazuje na rok, kdy byla založena značka Moto Guzzi.
Moto Guzzi V7 III Carbon
Moto Guzzi V7 III Carbon
Moto Guzzi V7 III Carbon