Nissan Micra 0.9 IG-T vs. Seat Ibiza 1.0 TSI – Vzájemná výměna rolí?

28/92
Přehled fotografií
Zavřít
  • Nissan Micra 0.9 IG-T vs. Seat Ibiza 1.0 TSI – Vzájemná výměna rolí?
    Nissan Micra 0.9 IG-T vs. Seat Ibiza 1.0 TSI – Vzájemná výměna rolí?| Zdroj: acz
  • Nissan Micra 0.9 IG-T vs. Seat Ibiza 1.0 TSI
    Nissan Micra 0.9 IG-T vs. Seat Ibiza 1.0 TSI| Zdroj: acz
  • Nissan Micra 0.9 IG-T vs. Seat Ibiza 1.0 TSI
    Nissan Micra 0.9 IG-T vs. Seat Ibiza 1.0 TSI| Zdroj: acz
  • Nissan Micra 0.9 IG-T vs. Seat Ibiza 1.0 TSI
    Nissan Micra 0.9 IG-T vs. Seat Ibiza 1.0 TSI| Zdroj: acz
  • Nissan Micra 0.9 IG-T vs. Seat Ibiza 1.0 TSI
    Nissan Micra 0.9 IG-T vs. Seat Ibiza 1.0 TSI| Zdroj: acz
  • Nissan Micra 0.9 IG-T vs. Seat Ibiza 1.0 TSI
    Nissan Micra 0.9 IG-T vs. Seat Ibiza 1.0 TSI| Zdroj: acz
  • Nissan Micra 0.9 IG-T vs. Seat Ibiza 1.0 TSI
    Nissan Micra 0.9 IG-T vs. Seat Ibiza 1.0 TSI| Zdroj: acz
  • Nissan Micra 0.9 IG-T vs. Seat Ibiza 1.0 TSI
    Nissan Micra 0.9 IG-T vs. Seat Ibiza 1.0 TSI| Zdroj: acz
  • Nissan Micra 0.9 IG-T vs. Seat Ibiza 1.0 TSI
    Nissan Micra 0.9 IG-T vs. Seat Ibiza 1.0 TSI| Zdroj: acz
  • Nissan Micra 0.9 IG-T vs. Seat Ibiza 1.0 TSI
    Nissan Micra 0.9 IG-T vs. Seat Ibiza 1.0 TSI| Zdroj: acz
  • Velmi jednoduše navržená grafi ka usnadňuje orientaci, palubní počítač zobrazuje méně informací – chybí mu například čas jízdy nebo teplota oleje.
    Velmi jednoduše navržená grafi ka usnadňuje orientaci, palubní počítač zobrazuje méně informací – chybí mu například čas jízdy nebo teplota oleje.| Zdroj: acz
  • Nissan Micra 0.9 IG-T
    Nissan Micra 0.9 IG-T| Zdroj: acz
  • Nissan Micra 0.9 IG-T
    Nissan Micra 0.9 IG-T| Zdroj: acz
  • Japonci si dali na interiéru záležet a nápaditosti i materiály micra ibizu válcuje. Obsluha palubních systémů však není tak intuitivní a přes širší přední sloupky je hůře vidět.
    Japonci si dali na interiéru záležet a nápaditosti i materiály micra ibizu válcuje. Obsluha palubních systémů však není tak intuitivní a přes širší přední sloupky je hůře vidět.| Zdroj: acz
  • Nissan Micra 0.9 IG-T
    Nissan Micra 0.9 IG-T| Zdroj: acz
  • Parkovací kamera nabízí i pohled z ptačí perspektivy. Samotný multimediální systém však příliš rychlými reakcemi neoplývá a nepotěší ani malá tlačítka na bocích.
    Parkovací kamera nabízí i pohled z ptačí perspektivy. Samotný multimediální systém však příliš rychlými reakcemi neoplývá a nepotěší ani malá tlačítka na bocích.| Zdroj: acz
  • K přesnosti řazení nemáme výhrady, byť dráhy jsou o něco delší
    K přesnosti řazení nemáme výhrady, byť dráhy jsou o něco delší| Zdroj: acz
  • Nissan Micra 0.9 IG-T
    Nissan Micra 0.9 IG-T| Zdroj: acz
  • K ovládání tempomatu slouží tlačítka vpravo na volantu.
    K ovládání tempomatu slouží tlačítka vpravo na volantu.| Zdroj: acz
  • Nissan Micra 0.9 IG-T
    Nissan Micra 0.9 IG-T| Zdroj: acz
  • Jednozónová klimatizace v micře se ovládá jednoduše, na rozdíl od ibizy však nemá oddělená tlačítka pro směřování vzduchu do různých směrů
    Jednozónová klimatizace v micře se ovládá jednoduše, na rozdíl od ibizy však nemá oddělená tlačítka pro směřování vzduchu do různých směrů| Zdroj: acz
  • Intenzita podsvícení se reguluje kolébkovým tlačítkem vlevo od volantu.
    Intenzita podsvícení se reguluje kolébkovým tlačítkem vlevo od volantu.| Zdroj: acz
  • Micra nabízí na jednom místě vstup USB, Aux i 12 V zásuvku, díky čemuž nemusíte tahat napájecí kabely přes řadicí páku dozadu
    Micra nabízí na jednom místě vstup USB, Aux i 12 V zásuvku, díky čemuž nemusíte tahat napájecí kabely přes řadicí páku dozadu| Zdroj: acz
  • Kontrastně zbarvená sedadla micry jsou sice nepatrně menší, ale méně sevřená než v ibize a více vyhoví korpulentnějším postavám. Pásy mají výškové nastavování.
    Kontrastně zbarvená sedadla micry jsou sice nepatrně menší, ale méně sevřená než v ibize a více vyhoví korpulentnějším postavám. Pásy mají výškové nastavování.| Zdroj: acz
  • Nissan Micra 0.9 IG-T
    Nissan Micra 0.9 IG-T| Zdroj: acz
  • nissan seat srovnavacitesty svetmotoru malevozy
    nissan seat srovnavacitesty svetmotoru malevozy| Zdroj: acz
  • Do micry se velká láhev vejde bez problémů, avšak trochu koliduje s dveřním madlem. To je samo o sobě dlouhé a může vadit levé noze.
    Do micry se velká láhev vejde bez problémů, avšak trochu koliduje s dveřním madlem. To je samo o sobě dlouhé a může vadit levé noze.| Zdroj: acz
  • U micry se elektricky ovládají pouze přední okna, samočinně vyjíždí jen to u řidiče. Vzadu mají všechny verze kličku.
    U micry se elektricky ovládají pouze přední okna, samočinně vyjíždí jen to u řidiče. Vzadu mají všechny verze kličku.| Zdroj: acz
  • Specialitou micry je reproduktor v hlavové opěrce dodávaný za 13 000 Kč. Bohužel však zcela chybí ozvučení vzadu.
    Specialitou micry je reproduktor v hlavové opěrce dodávaný za 13 000 Kč. Bohužel však zcela chybí ozvučení vzadu.| Zdroj: acz
  • Nissan Micra 0.9 IG-T
    Nissan Micra 0.9 IG-T| Zdroj: acz
  • Nissan Micra 0.9 IG-T
    Nissan Micra 0.9 IG-T| Zdroj: acz
  • Nissan Micra 0.9 IG-T
    Nissan Micra 0.9 IG-T| Zdroj: acz
  • Naladění micry je více přetáčivé a od řidiče žádá větší součinnost, stabilizace zasahuje zvolna a vůz zcela nezkrotí. Tuhý podvozek dovoluje větší zvedání zadního kola, což podporuje ustřelování zádě. Chválíme přesné řízení.
    Naladění micry je více přetáčivé a od řidiče žádá větší součinnost, stabilizace zasahuje zvolna a vůz zcela nezkrotí. Tuhý podvozek dovoluje větší zvedání zadního kola, což podporuje ustřelování zádě. Chválíme přesné řízení.| Zdroj: acz
  • Nissan Micra 0.9 IG-T
    Nissan Micra 0.9 IG-T| Zdroj: acz
  • Nissan Micra 0.9 IG-T
    Nissan Micra 0.9 IG-T| Zdroj: acz
  • Nissan Micra 0.9 IG-T
    Nissan Micra 0.9 IG-T| Zdroj: acz
  • Nissan Micra 0.9 IG-T
    Nissan Micra 0.9 IG-T| Zdroj: acz
  • Nissan Micra 0.9 IG-T
    Nissan Micra 0.9 IG-T| Zdroj: acz
  • Nissan Micra 0.9 IG-T
    Nissan Micra 0.9 IG-T| Zdroj: acz
  • Nissan Micra 0.9 IG-T
    Nissan Micra 0.9 IG-T| Zdroj: acz
  • Nissan Micra 0.9 IG-T
    Nissan Micra 0.9 IG-T| Zdroj: acz
  • Nissan Micra 0.9 IG-T
    Nissan Micra 0.9 IG-T| Zdroj: acz
  • Nissan Micra 0.9 IG-T
    Nissan Micra 0.9 IG-T| Zdroj: acz
  • Nissan Micra 0.9 IG-T
    Nissan Micra 0.9 IG-T| Zdroj: acz
  • Důkladně čalouněný zavazadelník nabízí velmi dobrou výšku, v ostatních rozměrech však ztrácí, nejvíce pak v ložné délce. Chyběly nám háčky na bocích.
    Důkladně čalouněný zavazadelník nabízí velmi dobrou výšku, v ostatních rozměrech však ztrácí, nejvíce pak v ložné délce. Chyběly nám háčky na bocích.| Zdroj: acz
  • Nissan Micra 0.9 IG-T
    Nissan Micra 0.9 IG-T| Zdroj: acz
  • Motor 0.9 IG-T vyznává jednoduchou techniku, chybí mu přímé vstřikování i proměnné časování výfukových ventilů. V nižších otáčkách moc nejede a žádá více paliva než ibiza
    Motor 0.9 IG-T vyznává jednoduchou techniku, chybí mu přímé vstřikování i proměnné časování výfukových ventilů. V nižších otáčkách moc nejede a žádá více paliva než ibiza| Zdroj: acz
  • Nissan Micra 0.9 IG-T
    Nissan Micra 0.9 IG-T| Zdroj: acz
  • Nissan Micra 0.9 IG-T
    Nissan Micra 0.9 IG-T| Zdroj: acz
  • Nissan Micra 0.9 IG-T
    Nissan Micra 0.9 IG-T| Zdroj: acz
  • Nissan Micra 0.9 IG-T
    Nissan Micra 0.9 IG-T| Zdroj: acz
  • Nissan Micra 0.9 IG-T
    Nissan Micra 0.9 IG-T| Zdroj: acz
  • Nissan Micra 0.9 IG-T
    Nissan Micra 0.9 IG-T| Zdroj: acz
  • Stupnice rychloměru není ve vyšších rychlostech úplně názorná, mezi přístroji se nachází tradiční displej palubního počítače. Ovládá se velmi intuitivně tlačítky na pravé straně volantu.
    Stupnice rychloměru není ve vyšších rychlostech úplně názorná, mezi přístroji se nachází tradiční displej palubního počítače. Ovládá se velmi intuitivně tlačítky na pravé straně volantu.| Zdroj: acz
  • Seat Ibiza 1.0 TSI
    Seat Ibiza 1.0 TSI| Zdroj: acz
  • Palubní deska vyznává jednoduché tvary. Proti předchůdci působí stroze i trochu fádně a nepotěší tvrdými plasty. Zlepšila se však ergonomie i přehlednost.
    Palubní deska vyznává jednoduché tvary. Proti předchůdci působí stroze i trochu fádně a nepotěší tvrdými plasty. Zlepšila se však ergonomie i přehlednost.| Zdroj: acz
  • Seat Ibiza 1.0 TSI
    Seat Ibiza 1.0 TSI| Zdroj: acz
  • Základní audiosystém bez navigace nabízí jen 5“ displej, ke snadnosti ovládání však připomínky nemáme. Zpětnou kameru doplňuje piktogram zobrazující data z parkovacích čidel.
    Základní audiosystém bez navigace nabízí jen 5“ displej, ke snadnosti ovládání však připomínky nemáme. Zpětnou kameru doplňuje piktogram zobrazující data z parkovacích čidel.| Zdroj: acz
  • Řazení v ibize funguje velmi lehce a přesně. Dráhy jsou krátké a kulatá hlavice se dobře drží.
    Řazení v ibize funguje velmi lehce a přesně. Dráhy jsou krátké a kulatá hlavice se dobře drží.| Zdroj: acz
  • Tempomat se nastavuje levou páčkou pod volantem.
    Tempomat se nastavuje levou páčkou pod volantem.| Zdroj: acz
  • Kvůli ztlumení jasu však musíte do menu palubního systému.
    Kvůli ztlumení jasu však musíte do menu palubního systému.| Zdroj: acz
  • Ovládání klimatizace nemůže být jednodušší. V případě samočinné verze dostanete rovnou dvouzónové provedení, což je mezi malými vozy ojedinělé.
    Ovládání klimatizace nemůže být jednodušší. V případě samočinné verze dostanete rovnou dvouzónové provedení, což je mezi malými vozy ojedinělé.| Zdroj: acz
  • V praktické schránce před řadicí pákou se nacházejí konektory USB a AUX, napájecí zásuvka je neprakticky až u ruční brzdy
    V praktické schránce před řadicí pákou se nacházejí konektory USB a AUX, napájecí zásuvka je neprakticky až u ruční brzdy| Zdroj: acz
  • Univerzálně tvarovaná sedadla se v ramenech trochu zužují. Výplně jsou měkčí, avšak záda z nich nebolí. Stejně jako většímu leonu chybějí i ibize výškově stavitelné pásy.
    Univerzálně tvarovaná sedadla se v ramenech trochu zužují. Výplně jsou měkčí, avšak záda z nich nebolí. Stejně jako většímu leonu chybějí i ibize výškově stavitelné pásy.| Zdroj: acz
  • Seat Ibiza 1.0 TSI
    Seat Ibiza 1.0 TSI| Zdroj: acz
  • Mělká palubní deska umožňuje blízké přisunutí, aniž by bylo řidičovo koleno v ohrožení. Vyšším jedincům může vadit menší možnost vysunutí hlavové opěrky.
    Mělká palubní deska umožňuje blízké přisunutí, aniž by bylo řidičovo koleno v ohrožení. Vyšším jedincům může vadit menší možnost vysunutí hlavové opěrky.| Zdroj: acz
  • Na poměry malých aut je prostor před koleny královský a dozadu hodně protažená střecha nechává i hodně místa ve vertikálním směru.
    Na poměry malých aut je prostor před koleny královský a dozadu hodně protažená střecha nechává i hodně místa ve vertikálním směru.| Zdroj: acz
  • Rozměrná kapsa v předních dveřích ibizy pojme velkou láhev jako nic a ve schránce stále zbývá spousta místa
    Rozměrná kapsa v předních dveřích ibizy pojme velkou láhev jako nic a ve schránce stále zbývá spousta místa| Zdroj: acz
  • Elektrické ovládání zadních oken se u ibizy nabízí standardně od výbavy Style, automatické dojezdy nahoru i dolů jsou všude
    Elektrické ovládání zadních oken se u ibizy nabízí standardně od výbavy Style, automatické dojezdy nahoru i dolů jsou všude| Zdroj: acz
  • Seat Ibiza 1.0 TSI
    Seat Ibiza 1.0 TSI| Zdroj: acz
  • Seat Ibiza 1.0 TSI
    Seat Ibiza 1.0 TSI| Zdroj: acz
  • Seat Ibiza 1.0 TSI
    Seat Ibiza 1.0 TSI| Zdroj: acz
  • Na změnu směru reaguje ibiza okamžitě a bez náznaků těžkopádnosti, záď vybočuje jen lehce a nežádá výraznější korekce. Stabilizace zasahuje jemně, příliš práce ale nemá. Řízení však neposkytuje tolik informací jako v micře.
    Na změnu směru reaguje ibiza okamžitě a bez náznaků těžkopádnosti, záď vybočuje jen lehce a nežádá výraznější korekce. Stabilizace zasahuje jemně, příliš práce ale nemá. Řízení však neposkytuje tolik informací jako v micře.| Zdroj: acz
  • Seat Ibiza 1.0 TSI
    Seat Ibiza 1.0 TSI| Zdroj: acz
  • Seat Ibiza 1.0 TSI
    Seat Ibiza 1.0 TSI| Zdroj: acz
  • Seat Ibiza 1.0 TSI
    Seat Ibiza 1.0 TSI| Zdroj: acz
  • Seat Ibiza 1.0 TSI
    Seat Ibiza 1.0 TSI| Zdroj: acz
  • Seat Ibiza 1.0 TSI
    Seat Ibiza 1.0 TSI| Zdroj: acz
  • Seat Ibiza 1.0 TSI
    Seat Ibiza 1.0 TSI| Zdroj: acz
  • Seat Ibiza 1.0 TSI
    Seat Ibiza 1.0 TSI| Zdroj: acz
  • Seat Ibiza 1.0 TSI
    Seat Ibiza 1.0 TSI| Zdroj: acz
  • Seat Ibiza 1.0 TSI
    Seat Ibiza 1.0 TSI| Zdroj: acz
  • Seat Ibiza 1.0 TSI
    Seat Ibiza 1.0 TSI| Zdroj: acz
  • Kufr ibizy je velmi dobře skladný a půdorysem i objemem patří k největším ve třídě. Schod po sklopení opěradel lze vyrovnat dvojitým dnem (4900 Kč).
    Kufr ibizy je velmi dobře skladný a půdorysem i objemem patří k největším ve třídě. Schod po sklopení opěradel lze vyrovnat dvojitým dnem (4900 Kč).| Zdroj: acz
  • Seat Ibiza 1.0 TSI
    Seat Ibiza 1.0 TSI| Zdroj: acz
  • Litrovému tříválci se sice nelíbí úplně nejnižší otáčky, kde trochu duní, avšak silně táhne už od 1500 ot./min a spokojí se s přídělem kolem 6 l/100 km.
    Litrovému tříválci se sice nelíbí úplně nejnižší otáčky, kde trochu duní, avšak silně táhne už od 1500 ot./min a spokojí se s přídělem kolem 6 l/100 km.| Zdroj: acz
  • Seat Ibiza 1.0 TSI
    Seat Ibiza 1.0 TSI| Zdroj: acz
  • Seat Ibiza 1.0 TSI
    Seat Ibiza 1.0 TSI| Zdroj: acz
  • Seat Ibiza 1.0 TSI
    Seat Ibiza 1.0 TSI| Zdroj: acz
  • Seat Ibiza 1.0 TSI
    Seat Ibiza 1.0 TSI| Zdroj: acz
  • Seat Ibiza 1.0 TSI
    Seat Ibiza 1.0 TSI| Zdroj: acz
  • Seat Ibiza 1.0 TSI
    Seat Ibiza 1.0 TSI| Zdroj: acz
Nissan Micra 0.9 IG-T vs. Seat Ibiza 1.0 TSI – Vzájemná výměna rolí?
Nissan Micra 0.9 IG-T vs. Seat Ibiza 1.0 TSI
Nissan Micra 0.9 IG-T vs. Seat Ibiza 1.0 TSI
Nissan Micra 0.9 IG-T vs. Seat Ibiza 1.0 TSI
Nissan Micra 0.9 IG-T vs. Seat Ibiza 1.0 TSI
Nissan Micra 0.9 IG-T vs. Seat Ibiza 1.0 TSI
Nissan Micra 0.9 IG-T vs. Seat Ibiza 1.0 TSI
Nissan Micra 0.9 IG-T vs. Seat Ibiza 1.0 TSI
Nissan Micra 0.9 IG-T vs. Seat Ibiza 1.0 TSI
Nissan Micra 0.9 IG-T vs. Seat Ibiza 1.0 TSI
Velmi jednoduše navržená grafi ka usnadňuje orientaci, palubní počítač zobrazuje méně informací – chybí mu například čas jízdy nebo teplota oleje.
Nissan Micra 0.9 IG-T
Nissan Micra 0.9 IG-T
Japonci si dali na interiéru záležet a nápaditosti i materiály micra ibizu válcuje. Obsluha palubních systémů však není tak intuitivní a přes širší přední sloupky je hůře vidět.
Nissan Micra 0.9 IG-T
Parkovací kamera nabízí i pohled z ptačí perspektivy. Samotný multimediální systém však příliš rychlými reakcemi neoplývá a nepotěší ani malá tlačítka na bocích.
K přesnosti řazení nemáme výhrady, byť dráhy jsou o něco delší
Nissan Micra 0.9 IG-T
K ovládání tempomatu slouží tlačítka vpravo na volantu.
Nissan Micra 0.9 IG-T
Jednozónová klimatizace v micře se ovládá jednoduše, na rozdíl od ibizy však nemá oddělená tlačítka pro směřování vzduchu do různých směrů
Intenzita podsvícení se reguluje kolébkovým tlačítkem vlevo od volantu.
Micra nabízí na jednom místě vstup USB, Aux i 12 V zásuvku, díky čemuž nemusíte tahat napájecí kabely přes řadicí páku dozadu
Kontrastně zbarvená sedadla micry jsou sice nepatrně menší, ale méně sevřená než v ibize a více vyhoví korpulentnějším postavám. Pásy mají výškové nastavování.
Nissan Micra 0.9 IG-T
nissan seat srovnavacitesty svetmotoru malevozy
Do micry se velká láhev vejde bez problémů, avšak trochu koliduje s dveřním madlem. To je samo o sobě dlouhé a může vadit levé noze.
U micry se elektricky ovládají pouze přední okna, samočinně vyjíždí jen to u řidiče. Vzadu mají všechny verze kličku.
Specialitou micry je reproduktor v hlavové opěrce dodávaný za 13 000 Kč. Bohužel však zcela chybí ozvučení vzadu.
Nissan Micra 0.9 IG-T
Nissan Micra 0.9 IG-T
Nissan Micra 0.9 IG-T
Naladění micry je více přetáčivé a od řidiče žádá větší součinnost, stabilizace zasahuje zvolna a vůz zcela nezkrotí. Tuhý podvozek dovoluje větší zvedání zadního kola, což podporuje ustřelování zádě. Chválíme přesné řízení.
Nissan Micra 0.9 IG-T
Nissan Micra 0.9 IG-T
Nissan Micra 0.9 IG-T
Nissan Micra 0.9 IG-T
Nissan Micra 0.9 IG-T
Nissan Micra 0.9 IG-T
Nissan Micra 0.9 IG-T
Nissan Micra 0.9 IG-T
Nissan Micra 0.9 IG-T
Nissan Micra 0.9 IG-T
Nissan Micra 0.9 IG-T
Důkladně čalouněný zavazadelník nabízí velmi dobrou výšku, v ostatních rozměrech však ztrácí, nejvíce pak v ložné délce. Chyběly nám háčky na bocích.
Nissan Micra 0.9 IG-T
Motor 0.9 IG-T vyznává jednoduchou techniku, chybí mu přímé vstřikování i proměnné časování výfukových ventilů. V nižších otáčkách moc nejede a žádá více paliva než ibiza
Nissan Micra 0.9 IG-T
Nissan Micra 0.9 IG-T
Nissan Micra 0.9 IG-T
Nissan Micra 0.9 IG-T
Nissan Micra 0.9 IG-T
Nissan Micra 0.9 IG-T
Stupnice rychloměru není ve vyšších rychlostech úplně názorná, mezi přístroji se nachází tradiční displej palubního počítače. Ovládá se velmi intuitivně tlačítky na pravé straně volantu.
Seat Ibiza 1.0 TSI
Palubní deska vyznává jednoduché tvary. Proti předchůdci působí stroze i trochu fádně a nepotěší tvrdými plasty. Zlepšila se však ergonomie i přehlednost.
Seat Ibiza 1.0 TSI
Základní audiosystém bez navigace nabízí jen 5“ displej, ke snadnosti ovládání však připomínky nemáme. Zpětnou kameru doplňuje piktogram zobrazující data z parkovacích čidel.
Řazení v ibize funguje velmi lehce a přesně. Dráhy jsou krátké a kulatá hlavice se dobře drží.
Tempomat se nastavuje levou páčkou pod volantem.
Kvůli ztlumení jasu však musíte do menu palubního systému.
Ovládání klimatizace nemůže být jednodušší. V případě samočinné verze dostanete rovnou dvouzónové provedení, což je mezi malými vozy ojedinělé.
V praktické schránce před řadicí pákou se nacházejí konektory USB a AUX, napájecí zásuvka je neprakticky až u ruční brzdy
Univerzálně tvarovaná sedadla se v ramenech trochu zužují. Výplně jsou měkčí, avšak záda z nich nebolí. Stejně jako většímu leonu chybějí i ibize výškově stavitelné pásy.
Seat Ibiza 1.0 TSI
Mělká palubní deska umožňuje blízké přisunutí, aniž by bylo řidičovo koleno v ohrožení. Vyšším jedincům může vadit menší možnost vysunutí hlavové opěrky.
Na poměry malých aut je prostor před koleny královský a dozadu hodně protažená střecha nechává i hodně místa ve vertikálním směru.
Rozměrná kapsa v předních dveřích ibizy pojme velkou láhev jako nic a ve schránce stále zbývá spousta místa
Elektrické ovládání zadních oken se u ibizy nabízí standardně od výbavy Style, automatické dojezdy nahoru i dolů jsou všude
Seat Ibiza 1.0 TSI
Seat Ibiza 1.0 TSI
Seat Ibiza 1.0 TSI
Na změnu směru reaguje ibiza okamžitě a bez náznaků těžkopádnosti, záď vybočuje jen lehce a nežádá výraznější korekce. Stabilizace zasahuje jemně, příliš práce ale nemá. Řízení však neposkytuje tolik informací jako v micře.
Seat Ibiza 1.0 TSI
Seat Ibiza 1.0 TSI
Seat Ibiza 1.0 TSI
Seat Ibiza 1.0 TSI
Seat Ibiza 1.0 TSI
Seat Ibiza 1.0 TSI
Seat Ibiza 1.0 TSI
Seat Ibiza 1.0 TSI
Seat Ibiza 1.0 TSI
Seat Ibiza 1.0 TSI
Kufr ibizy je velmi dobře skladný a půdorysem i objemem patří k největším ve třídě. Schod po sklopení opěradel lze vyrovnat dvojitým dnem (4900 Kč).
Seat Ibiza 1.0 TSI
Litrovému tříválci se sice nelíbí úplně nejnižší otáčky, kde trochu duní, avšak silně táhne už od 1500 ot./min a spokojí se s přídělem kolem 6 l/100 km.
Seat Ibiza 1.0 TSI
Seat Ibiza 1.0 TSI
Seat Ibiza 1.0 TSI
Seat Ibiza 1.0 TSI
Seat Ibiza 1.0 TSI
Seat Ibiza 1.0 TSI