Test: Nissan Primastar Combi - Primabusík

4/10
Zavřít
  • Nissan Primastar
    Nissan Primastar| Zdroj: acz
  • Přístrojová deska s řadicí pákou na výstupku středové konzoly působí velmi prakticky
    Přístrojová deska s řadicí pákou na výstupku středové konzoly působí velmi prakticky| Zdroj: acz
  • Schránka před spolujezdcem nabízí slušný objem
    Schránka před spolujezdcem nabízí slušný objem| Zdroj: acz
  • Přístup ke třetí lavici usnadňuje sklopitelná část opěradla
    Přístup ke třetí lavici usnadňuje sklopitelná část opěradla| Zdroj: acz
  • Opěradlo třetí lavice lze sklopit na sedák.
    Opěradlo třetí lavice lze sklopit na sedák.| Zdroj: acz
  • Překlopením celé lavice vpřed dojde ke značnému zvětšení zavazadlového prostoru
    Překlopením celé lavice vpřed dojde ke značnému zvětšení zavazadlového prostoru| Zdroj: acz
  • V devítimístném uspořádání máte k dispozici ještě 2,2 m3 pro zavazadla
    V devítimístném uspořádání máte k dispozici ještě 2,2 m3 pro zavazadla| Zdroj: acz
  • Dvoulitrový turbodiesel prokázal skromnou žízeň
    Dvoulitrový turbodiesel prokázal skromnou žízeň| Zdroj: acz
  • Spojení motoru se šestistupňovou převodovkou bylo zdařilé
    Spojení motoru se šestistupňovou převodovkou bylo zdařilé| Zdroj: acz
  • Delší provedení stojící na téměř 3,5metrovém rozvoru vypadá velmi protáhle
    Delší provedení stojící na téměř 3,5metrovém rozvoru vypadá velmi protáhle| Zdroj: acz
Nissan Primastar
Přístrojová deska s řadicí pákou na výstupku středové konzoly působí velmi prakticky
Schránka před spolujezdcem nabízí slušný objem
Přístup ke třetí lavici usnadňuje sklopitelná část opěradla
Opěradlo třetí lavice lze sklopit na sedák.
Překlopením celé lavice vpřed dojde ke značnému zvětšení zavazadlového prostoru
V devítimístném uspořádání máte k dispozici ještě 2,2 m3 pro zavazadla
Dvoulitrový turbodiesel prokázal skromnou žízeň
Spojení motoru se šestistupňovou převodovkou bylo zdařilé
Delší provedení stojící na téměř 3,5metrovém rozvoru vypadá velmi protáhle