Nissan Qashqai 1.2 DIG-T vs. Škoda Karoq 1.0 TSI – Agenti písmene Q

2/91
Zavřít
  • Nissan Qashqai 1.2 DIG-T vs. Škoda Karoq 1.0 TSI – Agenti písmene Q
    Nissan Qashqai 1.2 DIG-T vs. Škoda Karoq 1.0 TSI – Agenti písmene Q| Zdroj: acz
  • Nissan Qashqai 1.2 DIG-T vs. Škoda Karoq 1.0 TSI
    Nissan Qashqai 1.2 DIG-T vs. Škoda Karoq 1.0 TSI| Zdroj: acz
  • Nissan Qashqai 1.2 DIG-T vs. Škoda Karoq 1.0 TSI
    Nissan Qashqai 1.2 DIG-T vs. Škoda Karoq 1.0 TSI| Zdroj: acz
  • Nissan Qashqai 1.2 DIG-T vs. Škoda Karoq 1.0 TSI
    Nissan Qashqai 1.2 DIG-T vs. Škoda Karoq 1.0 TSI| Zdroj: acz
  • Nissan Qashqai 1.2 DIG-T vs. Škoda Karoq 1.0 TSI
    Nissan Qashqai 1.2 DIG-T vs. Škoda Karoq 1.0 TSI| Zdroj: acz
  • Nissan Qashqai 1.2 DIG-T vs. Škoda Karoq 1.0 TSI
    Nissan Qashqai 1.2 DIG-T vs. Škoda Karoq 1.0 TSI| Zdroj: acz
  • Nissan Qashqai 1.2 DIG-T vs. Škoda Karoq 1.0 TSI
    Nissan Qashqai 1.2 DIG-T vs. Škoda Karoq 1.0 TSI| Zdroj: acz
  • Nissan Qashqai 1.2 DIG-T vs. Škoda Karoq 1.0 TSI
    Nissan Qashqai 1.2 DIG-T vs. Škoda Karoq 1.0 TSI| Zdroj: acz
  • Nissan Qashqai 1.2 DIG-T vs. Škoda Karoq 1.0 TSI
    Nissan Qashqai 1.2 DIG-T vs. Škoda Karoq 1.0 TSI| Zdroj: acz
  • Přístroje s velkými číslicemi jsou přehledné a jasně čitelné.
    Přístroje s velkými číslicemi jsou přehledné a jasně čitelné.| Zdroj: acz
  • Mohutná palubní deska s oblými tvary navozuje dojem bezpečí a útulnosti.
    Mohutná palubní deska s oblými tvary navozuje dojem bezpečí a útulnosti.| Zdroj: acz
  • Nissan Qashqai 1.2 DIG-T
    Nissan Qashqai 1.2 DIG-T| Zdroj: acz
  • Navigace je umístěná nízko a kvůli malým tlačítkům a horší odezvě displeje se neovládá tak snadno jako ve škodovce.
    Navigace je umístěná nízko a kvůli malým tlačítkům a horší odezvě displeje se neovládá tak snadno jako ve škodovce.| Zdroj: acz
  • Běžný průměr činí asi devět litrů. Řazení se vyznačuje delšími drahami, přesně vymezenými, ale nejde tak zlehka jako v karoqu.
    Běžný průměr činí asi devět litrů. Řazení se vyznačuje delšími drahami, přesně vymezenými, ale nejde tak zlehka jako v karoqu.| Zdroj: acz
  • Před řadicí pákou je malý prostor na odložení drobností, peněženka se do něj však pořádně nevejde
    Před řadicí pákou je malý prostor na odložení drobností, peněženka se do něj však pořádně nevejde| Zdroj: acz
  • Nissan Qashqai 1.2 DIG-T
    Nissan Qashqai 1.2 DIG-T| Zdroj: acz
  • Vystouplý středový panel nutí řidiče sedět více vzadu, volant si však lze seřídit v dostatečném rozsahu takže to nevadí. Sedí se celkově výše než v karoqu.
    Vystouplý středový panel nutí řidiče sedět více vzadu, volant si však lze seřídit v dostatečném rozsahu takže to nevadí. Sedí se celkově výše než v karoqu.| Zdroj: acz
  • Vzadu vyšší jedince velmi omezuje příplatková panoramatická střecha. S místem pro kolena problém není, sedí se však s málo podepřenými stehny.
    Vzadu vyšší jedince velmi omezuje příplatková panoramatická střecha. S místem pro kolena problém není, sedí se však s málo podepřenými stehny.| Zdroj: acz
  • Kapsy ve dveřích jsou malé. Čalouněná područka vypadá hodnotně, ale hůře odolává zubu času.
    Kapsy ve dveřích jsou malé. Čalouněná područka vypadá hodnotně, ale hůře odolává zubu času.| Zdroj: acz
  • Pod loketní opěrkou se nalézá ještě malá vložená schránka a řada drobnějších přihrádek kolem
    Pod loketní opěrkou se nalézá ještě malá vložená schránka a řada drobnějších přihrádek kolem| Zdroj: acz
  • Nissan Qashqai 1.2 DIG-T
    Nissan Qashqai 1.2 DIG-T| Zdroj: acz
  • Nissan Qashqai 1.2 DIG-T
    Nissan Qashqai 1.2 DIG-T| Zdroj: acz
  • Nissan Qashqai 1.2 DIG-T
    Nissan Qashqai 1.2 DIG-T| Zdroj: acz
  • Nissan Qashqai 1.2 DIG-T
    Nissan Qashqai 1.2 DIG-T| Zdroj: acz
  • Qashqai se při vyhýbacím manévru naklání méně než karoq, směr mění ochotně, avšak stabilizace krotí nedotáčivost cukavě, což řidiči stěžuje práci a manévru chybí plynulost.
    Qashqai se při vyhýbacím manévru naklání méně než karoq, směr mění ochotně, avšak stabilizace krotí nedotáčivost cukavě, což řidiči stěžuje práci a manévru chybí plynulost.| Zdroj: acz
  • Nissan Qashqai 1.2 DIG-T
    Nissan Qashqai 1.2 DIG-T| Zdroj: acz
  • Nissan Qashqai 1.2 DIG-T
    Nissan Qashqai 1.2 DIG-T| Zdroj: acz
  • Nissan Qashqai 1.2 DIG-T
    Nissan Qashqai 1.2 DIG-T| Zdroj: acz
  • Nissan Qashqai 1.2 DIG-T
    Nissan Qashqai 1.2 DIG-T| Zdroj: acz
  • Nissan Qashqai 1.2 DIG-T
    Nissan Qashqai 1.2 DIG-T| Zdroj: acz
  • Nissan Qashqai 1.2 DIG-T
    Nissan Qashqai 1.2 DIG-T| Zdroj: acz
  • Nissan Qashqai 1.2 DIG-T
    Nissan Qashqai 1.2 DIG-T| Zdroj: acz
  • Nissan Qashqai 1.2 DIG-T
    Nissan Qashqai 1.2 DIG-T| Zdroj: acz
  • Nissan Qashqai 1.2 DIG-T
    Nissan Qashqai 1.2 DIG-T| Zdroj: acz
  • Nissan Qashqai 1.2 DIG-T
    Nissan Qashqai 1.2 DIG-T| Zdroj: acz
  • Nissan Qashqai 1.2 DIG-T
    Nissan Qashqai 1.2 DIG-T| Zdroj: acz
  • Nissan Qashqai 1.2 DIG-T
    Nissan Qashqai 1.2 DIG-T| Zdroj: acz
  • Nissan Qashqai 1.2 DIG-T
    Nissan Qashqai 1.2 DIG-T| Zdroj: acz
  • Nissan Qashqai 1.2 DIG-T
    Nissan Qashqai 1.2 DIG-T| Zdroj: acz
  • Nissan Qashqai 1.2 DIG-T
    Nissan Qashqai 1.2 DIG-T| Zdroj: acz
  • Nissan Qashqai 1.2 DIG-T
    Nissan Qashqai 1.2 DIG-T| Zdroj: acz
  • Objem kufru neohromí, ale potěší velká šířka. Dvojitá podlaha se hodí jen při sklopených sedadlech. Na bocích nechybějí dva malé háčky a potěší i plastové prohlubně.
    Objem kufru neohromí, ale potěší velká šířka. Dvojitá podlaha se hodí jen při sklopených sedadlech. Na bocích nechybějí dva malé háčky a potěší i plastové prohlubně.| Zdroj: acz
  • Díly dvojité podlahy lze samostatně zvedat i zafi xovat ve vertikální pozici
    Díly dvojité podlahy lze samostatně zvedat i zafi xovat ve vertikální pozici| Zdroj: acz
  • Dojezdové kolo je součástí standardní výbavy, nelze ho však mít s audiem Bose
    Dojezdové kolo je součástí standardní výbavy, nelze ho však mít s audiem Bose| Zdroj: acz
  • Nissan Qashqai 1.2 DIG-T
    Nissan Qashqai 1.2 DIG-T| Zdroj: acz
  • Nissan Qashqai 1.2 DIG-T
    Nissan Qashqai 1.2 DIG-T| Zdroj: acz
  • Přeplňovaná dvanáctistovka potřebuje k životu vyšší otáčky. Pružnému zrychlení nepomáhá ani delší odstupňování. Dynamická jízda si žádá vytáčení k 5000 min-1. Spotřeba se bohužel i na delších trasách pohybuje většinou kolem 8,5 l/100 km.
    Přeplňovaná dvanáctistovka potřebuje k životu vyšší otáčky. Pružnému zrychlení nepomáhá ani delší odstupňování. Dynamická jízda si žádá vytáčení k 5000 min-1. Spotřeba se bohužel i na delších trasách pohybuje většinou kolem 8,5 l/100 km.| Zdroj: acz
  • Nissan Qashqai 1.2 DIG-T
    Nissan Qashqai 1.2 DIG-T| Zdroj: acz
  • Nissan Qashqai 1.2 DIG-T
    Nissan Qashqai 1.2 DIG-T| Zdroj: acz
  • Nissan Qashqai 1.2 DIG-T
    Nissan Qashqai 1.2 DIG-T| Zdroj: acz
  • Nissan Qashqai 1.2 DIG-T
    Nissan Qashqai 1.2 DIG-T| Zdroj: acz
  • Nissan Qashqai 1.2 DIG-T
    Nissan Qashqai 1.2 DIG-T| Zdroj: acz
  • Příliš jemné odstupňování přístrojů zhoršuje jejich čitelnost.
    Příliš jemné odstupňování přístrojů zhoršuje jejich čitelnost.| Zdroj: acz
  • Střídmější palubní deska karoqu potěší maximální účelností a přehledností, od kodiaqu ji odlišuje nevyvýšená část před spolujezdcem.
    Střídmější palubní deska karoqu potěší maximální účelností a přehledností, od kodiaqu ji odlišuje nevyvýšená část před spolujezdcem.| Zdroj: acz
  • Osmipalcová navigace Amundsen s otočnými tlačítky se ovládá dobře.
    Osmipalcová navigace Amundsen s otočnými tlačítky se ovládá dobře.| Zdroj: acz
  • Škoda Karoq 1.0 TSI
    Škoda Karoq 1.0 TSI| Zdroj: acz
  • Řazení je lehké a přesné.
    Řazení je lehké a přesné.| Zdroj: acz
  • Škoda Karoq 1.0 TSI
    Škoda Karoq 1.0 TSI| Zdroj: acz
  • Ideální pozice za volantem se hledá velmi snadno malým i vysokým řidičům, negativně zkosená palubní deska v oblasti kolen umožňuje sedět blíže vpředu a šetří tak místo.
    Ideální pozice za volantem se hledá velmi snadno malým i vysokým řidičům, negativně zkosená palubní deska v oblasti kolen umožňuje sedět blíže vpředu a šetří tak místo.| Zdroj: acz
  • Vzadu nemá karoq mezi kompaktními SUV konkurenci, hodně místa nabízí před koleny i nad hlavou a díky výše umístěnému sedáku zůstávají nohy příjemně podepřené
    Vzadu nemá karoq mezi kompaktními SUV konkurenci, hodně místa nabízí před koleny i nad hlavou a díky výše umístěnému sedáku zůstávají nohy příjemně podepřené| Zdroj: acz
  • Škoda Karoq 1.0 TSI
    Škoda Karoq 1.0 TSI| Zdroj: acz
  • Na rozdíl od qashqaie se do dveří škodovky vejde bez problémů velká láhev. Koženka se snadno omývá.
    Na rozdíl od qashqaie se do dveří škodovky vejde bez problémů velká láhev. Koženka se snadno omývá.| Zdroj: acz
  • Škoda Karoq 1.0 TSI
    Škoda Karoq 1.0 TSI| Zdroj: acz
  • Praktická schránka v horní části palubní desky potěší důkladným čalouněním a pojme toho nečekaně hodně
    Praktická schránka v horní části palubní desky potěší důkladným čalouněním a pojme toho nečekaně hodně| Zdroj: acz
  • Vyjímatelný modul v přední části loketní opěrky je z druhé strany opatřen řadou držáků
    Vyjímatelný modul v přední části loketní opěrky je z druhé strany opatřen řadou držáků| Zdroj: acz
  • Škoda Karoq 1.0 TSI
    Škoda Karoq 1.0 TSI| Zdroj: acz
  • Škoda Karoq 1.0 TSI
    Škoda Karoq 1.0 TSI| Zdroj: acz
  • Škoda Karoq 1.0 TSI
    Škoda Karoq 1.0 TSI| Zdroj: acz
  • Měkké naladění podvozku není na úkor ovladatelnosti, karoq zatáčí ochotně. Stabilizace zasahuje důrazně, ale s citem a řidiči se s ní spolupracuje lépe než s tou v nissanu.
    Měkké naladění podvozku není na úkor ovladatelnosti, karoq zatáčí ochotně. Stabilizace zasahuje důrazně, ale s citem a řidiči se s ní spolupracuje lépe než s tou v nissanu.| Zdroj: acz
  • Škoda Karoq 1.0 TSI
    Škoda Karoq 1.0 TSI| Zdroj: acz
  • Škoda Karoq 1.0 TSI
    Škoda Karoq 1.0 TSI| Zdroj: acz
  • Škoda Karoq 1.0 TSI
    Škoda Karoq 1.0 TSI| Zdroj: acz
  • Škoda Karoq 1.0 TSI
    Škoda Karoq 1.0 TSI| Zdroj: acz
  • Škoda Karoq 1.0 TSI
    Škoda Karoq 1.0 TSI| Zdroj: acz
  • Škoda Karoq 1.0 TSI
    Škoda Karoq 1.0 TSI| Zdroj: acz
  • Škoda Karoq 1.0 TSI
    Škoda Karoq 1.0 TSI| Zdroj: acz
  • Škoda Karoq 1.0 TSI
    Škoda Karoq 1.0 TSI| Zdroj: acz
  • Škoda Karoq 1.0 TSI
    Škoda Karoq 1.0 TSI| Zdroj: acz
  • Škoda Karoq 1.0 TSI
    Škoda Karoq 1.0 TSI| Zdroj: acz
  • Škoda Karoq 1.0 TSI
    Škoda Karoq 1.0 TSI| Zdroj: acz
  • Škoda Karoq 1.0 TSI
    Škoda Karoq 1.0 TSI| Zdroj: acz
  • Délkou i výškou kufru karoq boduje a neskladné věci se kupí lépe než v nissanu. Potěší také hned trojice přihrádek na bocích. Dvojitá podlaha se dodává za příplatek.
    Délkou i výškou kufru karoq boduje a neskladné věci se kupí lépe než v nissanu. Potěší také hned trojice přihrádek na bocích. Dvojitá podlaha se dodává za příplatek.| Zdroj: acz
  • Rezerva stojí 3000 Kč bez rozdílu, zda jde o plnohodnotné, nebo dojezdové kolo
    Rezerva stojí 3000 Kč bez rozdílu, zda jde o plnohodnotné, nebo dojezdové kolo| Zdroj: acz
  • Dvojice bytelných háčků na boku bezpečně udrží i těžké tašky
    Dvojice bytelných háčků na boku bezpečně udrží i těžké tašky| Zdroj: acz
  • Přeplňovaný tříválec potěší ochotou zrychlovat už od nejnižších otáček, pružné zrychlení je jeho silnou stránkou a vyjma nejvyššího pásma otáček se má čile k životu. Spotřeba sice nedosahuje tabulkových hodnot, nicméně je asi o litr nižší než u nissanu, b
    Přeplňovaný tříválec potěší ochotou zrychlovat už od nejnižších otáček, pružné zrychlení je jeho silnou stránkou a vyjma nejvyššího pásma otáček se má čile k životu. Spotřeba sice nedosahuje tabulkových hodnot, nicméně je asi o litr nižší než u nissanu, b| Zdroj: acz
  • Škoda Karoq 1.0 TSI
    Škoda Karoq 1.0 TSI| Zdroj: acz
  • Škoda Karoq 1.0 TSI
    Škoda Karoq 1.0 TSI| Zdroj: acz
  • Škoda Karoq 1.0 TSI
    Škoda Karoq 1.0 TSI| Zdroj: acz
  • Škoda Karoq 1.0 TSI
    Škoda Karoq 1.0 TSI| Zdroj: acz
  • Škoda Karoq 1.0 TSI
    Škoda Karoq 1.0 TSI| Zdroj: acz
  • Škoda Karoq 1.0 TSI
    Škoda Karoq 1.0 TSI| Zdroj: acz
Nissan Qashqai 1.2 DIG-T vs. Škoda Karoq 1.0 TSI – Agenti písmene Q
Nissan Qashqai 1.2 DIG-T vs. Škoda Karoq 1.0 TSI
Nissan Qashqai 1.2 DIG-T vs. Škoda Karoq 1.0 TSI
Nissan Qashqai 1.2 DIG-T vs. Škoda Karoq 1.0 TSI
Nissan Qashqai 1.2 DIG-T vs. Škoda Karoq 1.0 TSI
Nissan Qashqai 1.2 DIG-T vs. Škoda Karoq 1.0 TSI
Nissan Qashqai 1.2 DIG-T vs. Škoda Karoq 1.0 TSI
Nissan Qashqai 1.2 DIG-T vs. Škoda Karoq 1.0 TSI
Nissan Qashqai 1.2 DIG-T vs. Škoda Karoq 1.0 TSI
Přístroje s velkými číslicemi jsou přehledné a jasně čitelné.
Mohutná palubní deska s oblými tvary navozuje dojem bezpečí a útulnosti.
Nissan Qashqai 1.2 DIG-T
Navigace je umístěná nízko a kvůli malým tlačítkům a horší odezvě displeje se neovládá tak snadno jako ve škodovce.
Běžný průměr činí asi devět litrů. Řazení se vyznačuje delšími drahami, přesně vymezenými, ale nejde tak zlehka jako v karoqu.
Před řadicí pákou je malý prostor na odložení drobností, peněženka se do něj však pořádně nevejde
Nissan Qashqai 1.2 DIG-T
Vystouplý středový panel nutí řidiče sedět více vzadu, volant si však lze seřídit v dostatečném rozsahu takže to nevadí. Sedí se celkově výše než v karoqu.
Vzadu vyšší jedince velmi omezuje příplatková panoramatická střecha. S místem pro kolena problém není, sedí se však s málo podepřenými stehny.
Kapsy ve dveřích jsou malé. Čalouněná područka vypadá hodnotně, ale hůře odolává zubu času.
Pod loketní opěrkou se nalézá ještě malá vložená schránka a řada drobnějších přihrádek kolem
Nissan Qashqai 1.2 DIG-T
Nissan Qashqai 1.2 DIG-T
Nissan Qashqai 1.2 DIG-T
Nissan Qashqai 1.2 DIG-T
Qashqai se při vyhýbacím manévru naklání méně než karoq, směr mění ochotně, avšak stabilizace krotí nedotáčivost cukavě, což řidiči stěžuje práci a manévru chybí plynulost.
Nissan Qashqai 1.2 DIG-T
Nissan Qashqai 1.2 DIG-T
Nissan Qashqai 1.2 DIG-T
Nissan Qashqai 1.2 DIG-T
Nissan Qashqai 1.2 DIG-T
Nissan Qashqai 1.2 DIG-T
Nissan Qashqai 1.2 DIG-T
Nissan Qashqai 1.2 DIG-T
Nissan Qashqai 1.2 DIG-T
Nissan Qashqai 1.2 DIG-T
Nissan Qashqai 1.2 DIG-T
Nissan Qashqai 1.2 DIG-T
Nissan Qashqai 1.2 DIG-T
Nissan Qashqai 1.2 DIG-T
Nissan Qashqai 1.2 DIG-T
Nissan Qashqai 1.2 DIG-T
Objem kufru neohromí, ale potěší velká šířka. Dvojitá podlaha se hodí jen při sklopených sedadlech. Na bocích nechybějí dva malé háčky a potěší i plastové prohlubně.
Díly dvojité podlahy lze samostatně zvedat i zafi xovat ve vertikální pozici
Dojezdové kolo je součástí standardní výbavy, nelze ho však mít s audiem Bose
Nissan Qashqai 1.2 DIG-T
Nissan Qashqai 1.2 DIG-T
Přeplňovaná dvanáctistovka potřebuje k životu vyšší otáčky. Pružnému zrychlení nepomáhá ani delší odstupňování. Dynamická jízda si žádá vytáčení k 5000 min-1. Spotřeba se bohužel i na delších trasách pohybuje většinou kolem 8,5 l/100 km.
Nissan Qashqai 1.2 DIG-T
Nissan Qashqai 1.2 DIG-T
Nissan Qashqai 1.2 DIG-T
Nissan Qashqai 1.2 DIG-T
Nissan Qashqai 1.2 DIG-T
Příliš jemné odstupňování přístrojů zhoršuje jejich čitelnost.
Střídmější palubní deska karoqu potěší maximální účelností a přehledností, od kodiaqu ji odlišuje nevyvýšená část před spolujezdcem.
Osmipalcová navigace Amundsen s otočnými tlačítky se ovládá dobře.
Škoda Karoq 1.0 TSI
Řazení je lehké a přesné.
Škoda Karoq 1.0 TSI
Ideální pozice za volantem se hledá velmi snadno malým i vysokým řidičům, negativně zkosená palubní deska v oblasti kolen umožňuje sedět blíže vpředu a šetří tak místo.
Vzadu nemá karoq mezi kompaktními SUV konkurenci, hodně místa nabízí před koleny i nad hlavou a díky výše umístěnému sedáku zůstávají nohy příjemně podepřené
Škoda Karoq 1.0 TSI
Na rozdíl od qashqaie se do dveří škodovky vejde bez problémů velká láhev. Koženka se snadno omývá.
Škoda Karoq 1.0 TSI
Praktická schránka v horní části palubní desky potěší důkladným čalouněním a pojme toho nečekaně hodně
Vyjímatelný modul v přední části loketní opěrky je z druhé strany opatřen řadou držáků
Škoda Karoq 1.0 TSI
Škoda Karoq 1.0 TSI
Škoda Karoq 1.0 TSI
Měkké naladění podvozku není na úkor ovladatelnosti, karoq zatáčí ochotně. Stabilizace zasahuje důrazně, ale s citem a řidiči se s ní spolupracuje lépe než s tou v nissanu.
Škoda Karoq 1.0 TSI
Škoda Karoq 1.0 TSI
Škoda Karoq 1.0 TSI
Škoda Karoq 1.0 TSI
Škoda Karoq 1.0 TSI
Škoda Karoq 1.0 TSI
Škoda Karoq 1.0 TSI
Škoda Karoq 1.0 TSI
Škoda Karoq 1.0 TSI
Škoda Karoq 1.0 TSI
Škoda Karoq 1.0 TSI
Škoda Karoq 1.0 TSI
Délkou i výškou kufru karoq boduje a neskladné věci se kupí lépe než v nissanu. Potěší také hned trojice přihrádek na bocích. Dvojitá podlaha se dodává za příplatek.
Rezerva stojí 3000 Kč bez rozdílu, zda jde o plnohodnotné, nebo dojezdové kolo
Dvojice bytelných háčků na boku bezpečně udrží i těžké tašky
Přeplňovaný tříválec potěší ochotou zrychlovat už od nejnižších otáček, pružné zrychlení je jeho silnou stránkou a vyjma nejvyššího pásma otáček se má čile k životu. Spotřeba sice nedosahuje tabulkových hodnot, nicméně je asi o litr nižší než u nissanu, b
Škoda Karoq 1.0 TSI
Škoda Karoq 1.0 TSI
Škoda Karoq 1.0 TSI
Škoda Karoq 1.0 TSI
Škoda Karoq 1.0 TSI
Škoda Karoq 1.0 TSI