Opel Crossland 1.5 CDTI AT6 vs. Peugeot 2008 1.5 BlueHDi EAT8 – Stejné geny, jiná povaha

42/92
Přehled fotografií
Zavřít
  • Opel Crossland 1.5 CDTI AT6 vs. Peugeot 2008 1.5 BlueHDi EAT8
    Opel Crossland 1.5 CDTI AT6 vs. Peugeot 2008 1.5 BlueHDi EAT8| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Opel Crossland 1.5 CDTI AT6 vs. Peugeot 2008 1.5 BlueHDi EAT8
    Opel Crossland 1.5 CDTI AT6 vs. Peugeot 2008 1.5 BlueHDi EAT8| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Opel Crossland 1.5 CDTI AT6 vs. Peugeot 2008 1.5 BlueHDi EAT8
    Opel Crossland 1.5 CDTI AT6 vs. Peugeot 2008 1.5 BlueHDi EAT8| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Opel Crossland 1.5 CDTI AT6 vs. Peugeot 2008 1.5 BlueHDi EAT8
    Opel Crossland 1.5 CDTI AT6 vs. Peugeot 2008 1.5 BlueHDi EAT8| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Opel Crossland 1.5 CDTI AT6 vs. Peugeot 2008 1.5 BlueHDi EAT8
    Opel Crossland 1.5 CDTI AT6 vs. Peugeot 2008 1.5 BlueHDi EAT8| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Opel Crossland 1.5 CDTI AT6 vs. Peugeot 2008 1.5 BlueHDi EAT8
    Opel Crossland 1.5 CDTI AT6 vs. Peugeot 2008 1.5 BlueHDi EAT8| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Klasickému přístrojovému štítu dominují velké analogové ukazatele, mezi nimiž je malý displej.
    Klasickému přístrojovému štítu dominují velké analogové ukazatele, mezi nimiž je malý displej.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Palubní deska opelu je koncipována v tradičním duchu, což podtrhuje i obrazovka zakomponovaná do středového panelu. Výhodou staršího přístupu je dostatek tlačítek pro snadnější nastavování a ovládání vozu.
    Palubní deska opelu je koncipována v tradičním duchu, což podtrhuje i obrazovka zakomponovaná do středového panelu. Výhodou staršího přístupu je dostatek tlačítek pro snadnější nastavování a ovládání vozu.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Opel Crossland 1.5 CDTI AT6
    Opel Crossland 1.5 CDTI AT6| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Opel Crossland 1.5 CDTI AT6
    Opel Crossland 1.5 CDTI AT6| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Opel Crossland 1.5 CDTI AT6
    Opel Crossland 1.5 CDTI AT6| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Opel Crossland 1.5 CDTI AT6
    Opel Crossland 1.5 CDTI AT6| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Opel Crossland 1.5 CDTI AT6
    Opel Crossland 1.5 CDTI AT6| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Logicky umístěný a po hmatu ovladatelný panel klimatizace opelu nám vyhovoval rozhodně více.
    Logicky umístěný a po hmatu ovladatelný panel klimatizace opelu nám vyhovoval rozhodně více.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Crossland vyznává tradiční hodnoty, takže pro řadu funkcí má tlačítka a v jeho ovládání se každý řidič okamžitě zorientuje.
    Crossland vyznává tradiční hodnoty, takže pro řadu funkcí má tlačítka a v jeho ovládání se každý řidič okamžitě zorientuje.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Opel Crossland 1.5 CDTI AT6
    Opel Crossland 1.5 CDTI AT6| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Opel Crossland 1.5 CDTI AT6
    Opel Crossland 1.5 CDTI AT6| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Sedadla nejsou tak precizní jako v 2008, ale potěší příjemným čalouněním i tuhostí.
    Sedadla nejsou tak precizní jako v 2008, ale potěší příjemným čalouněním i tuhostí.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Opel Crossland 1.5 CDTI AT6
    Opel Crossland 1.5 CDTI AT6| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Dělená druhá řada se posouvá v rozmezí 15 cm a u opěradel lze měnit jejich sklon.
    Dělená druhá řada se posouvá v rozmezí 15 cm a u opěradel lze měnit jejich sklon.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Pozici za volantem lze označit jako cestovatelskou s velmi dobrým výhledem ven.
    Pozici za volantem lze označit jako cestovatelskou s velmi dobrým výhledem ven.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Malé SUV od Opelu potěší kabinou se slušnou nabídkou prostoru. Cestující vzadu se mohou těšit na spoustu místa před koleny a v ramenou je také o něco širší než peugeot. Škoda prosklené střechy, která ubírá hodně místa nad hlavou.
    Malé SUV od Opelu potěší kabinou se slušnou nabídkou prostoru. Cestující vzadu se mohou těšit na spoustu místa před koleny a v ramenou je také o něco širší než peugeot. Škoda prosklené střechy, která ubírá hodně místa nad hlavou.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Mechanická parkovací brzda opelu je specifická zalomeným tvarem.
    Mechanická parkovací brzda opelu je specifická zalomeným tvarem.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Opel Crossland 1.5 CDTI AT6
    Opel Crossland 1.5 CDTI AT6| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Opel Crossland 1.5 CDTI AT6
    Opel Crossland 1.5 CDTI AT6| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Opel Crossland 1.5 CDTI AT6
    Opel Crossland 1.5 CDTI AT6| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Opel Crossland 1.5 CDTI AT6
    Opel Crossland 1.5 CDTI AT6| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Opel Crossland 1.5 CDTI AT6
    Opel Crossland 1.5 CDTI AT6| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Crossland sází na pohodlí pro posádku. Byť po loňské modernizaci jeho podvozek malinko ztuhl, stále tlumí nerovnosti velmi dobře. Navíc je nyní o něco jistější.
    Crossland sází na pohodlí pro posádku. Byť po loňské modernizaci jeho podvozek malinko ztuhl, stále tlumí nerovnosti velmi dobře. Navíc je nyní o něco jistější.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Opel Crossland 1.5 CDTI AT6
    Opel Crossland 1.5 CDTI AT6| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Opel Crossland 1.5 CDTI AT6
    Opel Crossland 1.5 CDTI AT6| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Opel Crossland 1.5 CDTI AT6
    Opel Crossland 1.5 CDTI AT6| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Opel Crossland 1.5 CDTI AT6
    Opel Crossland 1.5 CDTI AT6| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Opel Crossland 1.5 CDTI AT6
    Opel Crossland 1.5 CDTI AT6| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Opel Crossland 1.5 CDTI AT6
    Opel Crossland 1.5 CDTI AT6| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Opel Crossland 1.5 CDTI AT6
    Opel Crossland 1.5 CDTI AT6| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Opel Crossland 1.5 CDTI AT6
    Opel Crossland 1.5 CDTI AT6| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Základní objem 410 litrů lze u opelu díky posuvné zadní lavici, která je stejně jako dvojitá podlaha standardem nejvyšší výbavy Ultimate, zvětšit až na 520 l. Kufr crosslandu potěší rovnými boky, takže je výborně využitelný, a výbornou variabilitou včetně středového průvlaku.
    Základní objem 410 litrů lze u opelu díky posuvné zadní lavici, která je stejně jako dvojitá podlaha standardem nejvyšší výbavy Ultimate, zvětšit až na 520 l. Kufr crosslandu potěší rovnými boky, takže je výborně využitelný, a výbornou variabilitou včetně středového průvlaku.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Opel Crossland 1.5 CDTI AT6
    Opel Crossland 1.5 CDTI AT6| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Vznětová patnáctistovka pod kapotou opelu je s výkonem 88 kW slabší, hůře odhlučněná a také malinko žíznivější. Šestistupňový automat musí pracovat s delšími přechody mezi jednotlivými převody. Většinou pracuje plynule, ale občas si i cukne.
    Vznětová patnáctistovka pod kapotou opelu je s výkonem 88 kW slabší, hůře odhlučněná a také malinko žíznivější. Šestistupňový automat musí pracovat s delšími přechody mezi jednotlivými převody. Většinou pracuje plynule, ale občas si i cukne.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Opel Crossland 1.5 CDTI AT6
    Opel Crossland 1.5 CDTI AT6| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Opel Crossland 1.5 CDTI AT6
    Opel Crossland 1.5 CDTI AT6| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Opel Crossland 1.5 CDTI AT6
    Opel Crossland 1.5 CDTI AT6| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Opel Crossland 1.5 CDTI AT6
    Opel Crossland 1.5 CDTI AT6| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Pneumatiky v testu: Uniroyal MS plus77 215/50 R17
    Pneumatiky v testu: Uniroyal MS plus77 215/50 R17| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Prahy crosslandu nejsou tak mohutné jako u peugeotu, ale můžete si o ně ušpinit nohavice.
    Prahy crosslandu nejsou tak mohutné jako u peugeotu, ale můžete si o ně ušpinit nohavice.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Peugeot 2008 1.5 BlueHDi EAT8
    Peugeot 2008 1.5 BlueHDi EAT8| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Digitální přístrojový štít je pro testovanou motorizaci ve standardu.
    Digitální přístrojový štít je pro testovanou motorizaci ve standardu.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Peugeot 2008 1.5 BlueHDi EAT8
    Peugeot 2008 1.5 BlueHDi EAT8| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Peugeot připravil palubní desku jako z vesmírného korábu s několika nádhernými detaily, ale i pár ergonomických prohřešků. Přes věnec není pořádně vidět na přístroje. Ani nastavování vozu přes dotykový panel není příliš intuitivní.
    Peugeot připravil palubní desku jako z vesmírného korábu s několika nádhernými detaily, ale i pár ergonomických prohřešků. Přes věnec není pořádně vidět na přístroje. Ani nastavování vozu přes dotykový panel není příliš intuitivní.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Peugeot 2008 1.5 BlueHDi EAT8
    Peugeot 2008 1.5 BlueHDi EAT8| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Peugeot 2008 1.5 BlueHDi EAT8
    Peugeot 2008 1.5 BlueHDi EAT8| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Peugeot 2008 1.5 BlueHDi EAT8
    Peugeot 2008 1.5 BlueHDi EAT8| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Peugeot 2008 1.5 BlueHDi EAT8
    Peugeot 2008 1.5 BlueHDi EAT8| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Peugeot 2008 1.5 BlueHDi EAT8
    Peugeot 2008 1.5 BlueHDi EAT8| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Peugeot 2008 1.5 BlueHDi EAT8
    Peugeot 2008 1.5 BlueHDi EAT8| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Peugeot 2008 1.5 BlueHDi EAT8
    Peugeot 2008 1.5 BlueHDi EAT8| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Zvednout teplotu za jízdy není zrovna jednoduché.
    Zvednout teplotu za jízdy není zrovna jednoduché.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Digitální Peugeot 2008 sází na moderní technologie. Většinu jízdních funkcí musíte hledat v multimediálním systému prostřednictvím dotykové obrazovky a často v ní dlouze listovat.
    Digitální Peugeot 2008 sází na moderní technologie. Většinu jízdních funkcí musíte hledat v multimediálním systému prostřednictvím dotykové obrazovky a často v ní dlouze listovat.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Peugeot 2008 1.5 BlueHDi EAT8
    Peugeot 2008 1.5 BlueHDi EAT8| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Peugeot 2008 1.5 BlueHDi EAT8
    Peugeot 2008 1.5 BlueHDi EAT8| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Peugeot 2008 1.5 BlueHDi EAT8
    Peugeot 2008 1.5 BlueHDi EAT8| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Peugeot 2008 1.5 BlueHDi EAT8
    Peugeot 2008 1.5 BlueHDi EAT8| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Peugeot 2008 1.5 BlueHDi EAT8
    Peugeot 2008 1.5 BlueHDi EAT8| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Praktický je výklopný držák na mobilní telefony.
    Praktický je výklopný držák na mobilní telefony.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Peugeot 2008 1.5 BlueHDi EAT8
    Peugeot 2008 1.5 BlueHDi EAT8| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Peugeot 2008 1.5 BlueHDi EAT8
    Peugeot 2008 1.5 BlueHDi EAT8| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Za volantem se sedí o něco níže a pozice řidiče je celkově sportovnější. Tento pocit dotvářejí i tužší sedadla s výrazným bočním vedením, opěrkou hlavy nakloněnou k řidiči a zvednutým sedákem.
    Za volantem se sedí o něco níže a pozice řidiče je celkově sportovnější. Tento pocit dotvářejí i tužší sedadla s výrazným bočním vedením, opěrkou hlavy nakloněnou k řidiči a zvednutým sedákem.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Ač na první pocit působí kabina peugeotu stísněněji, posádka uvnitř najde o něco více místa než v opelu. Cestujícím ve druhé řadě zbývá před koleny více volného místa a také nad hlavou mají větší rezervu.
    Ač na první pocit působí kabina peugeotu stísněněji, posádka uvnitř najde o něco více místa než v opelu. Cestujícím ve druhé řadě zbývá před koleny více volného místa a také nad hlavou mají větší rezervu.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Peugeot 2008 1.5 BlueHDi EAT8
    Peugeot 2008 1.5 BlueHDi EAT8| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Peugeot 2008 1.5 BlueHDi EAT8
    Peugeot 2008 1.5 BlueHDi EAT8| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Peugeot 2008 1.5 BlueHDi EAT8
    Peugeot 2008 1.5 BlueHDi EAT8| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Peugeot 2008 1.5 BlueHDi EAT8
    Peugeot 2008 1.5 BlueHDi EAT8| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Peugeot 2008 1.5 BlueHDi EAT8
    Peugeot 2008 1.5 BlueHDi EAT8| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Peugeot je stabilnější už díky širšímu rozchodu kol a nižší stavbě karoserie. Přidává navíc tužší tlumiče, takže působí sportovněji. Posádce ale neposkytuje komfort jako opel.
    Peugeot je stabilnější už díky širšímu rozchodu kol a nižší stavbě karoserie. Přidává navíc tužší tlumiče, takže působí sportovněji. Posádce ale neposkytuje komfort jako opel.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Peugeot 2008 1.5 BlueHDi EAT8
    Peugeot 2008 1.5 BlueHDi EAT8| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Peugeot 2008 1.5 BlueHDi EAT8
    Peugeot 2008 1.5 BlueHDi EAT8| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Peugeot 2008 1.5 BlueHDi EAT8
    Peugeot 2008 1.5 BlueHDi EAT8| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Peugeot 2008 1.5 BlueHDi EAT8
    Peugeot 2008 1.5 BlueHDi EAT8| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Peugeot 2008 1.5 BlueHDi EAT8
    Peugeot 2008 1.5 BlueHDi EAT8| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Peugeot 2008 1.5 BlueHDi EAT8
    Peugeot 2008 1.5 BlueHDi EAT8| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Objemem 434 litrů je zavazadelník peugeotu o něco větší než u opelu. Kromě dvojité podlahy dostupné od výbavy Active Pack ale postrádá větší variabilitu. I proto jsme 2008 dali horší známku. Výhodou jsou také rovné bočnice a líbí se nám i zajímavé detaily.
    Objemem 434 litrů je zavazadelník peugeotu o něco větší než u opelu. Kromě dvojité podlahy dostupné od výbavy Active Pack ale postrádá větší variabilitu. I proto jsme 2008 dali horší známku. Výhodou jsou také rovné bočnice a líbí se nám i zajímavé detaily.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Například kolíček k zafixování podlahy ve zvednuté poloze nebo výstražný trojúhelník ve víku kufru.
    Například kolíček k zafixování podlahy ve zvednuté poloze nebo výstražný trojúhelník ve víku kufru.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Peugeot 2008 1.5 BlueHDi EAT8
    Peugeot 2008 1.5 BlueHDi EAT8| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Peugeot 2008 1.5 BlueHDi EAT8
    Peugeot 2008 1.5 BlueHDi EAT8| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Peugeot diesel vyladil na 96 kW a lépe ho utlumil. Delší osmička snižuje otáčky při vyšších rychlostech, takže je 2008 úspornější než opel. Pro možnost manuálního řazení má pod volantem pádla a lze u něj volit jeden ze tří jízdních módů: Eco, Normal, Sport.
    Peugeot diesel vyladil na 96 kW a lépe ho utlumil. Delší osmička snižuje otáčky při vyšších rychlostech, takže je 2008 úspornější než opel. Pro možnost manuálního řazení má pod volantem pádla a lze u něj volit jeden ze tří jízdních módů: Eco, Normal, Sport.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Peugeot 2008 1.5 BlueHDi EAT8
    Peugeot 2008 1.5 BlueHDi EAT8| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Pneumatiky v testu: Continental WinterContact TS 850P 215/55 R18
    Pneumatiky v testu: Continental WinterContact TS 850P 215/55 R18| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Peugeot 2008 1.5 BlueHDi EAT8
    Peugeot 2008 1.5 BlueHDi EAT8| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Peugeot 2008 1.5 BlueHDi EAT8
    Peugeot 2008 1.5 BlueHDi EAT8| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Peugeot 2008 1.5 BlueHDi EAT8
    Peugeot 2008 1.5 BlueHDi EAT8| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Peugeot jako správné SUV přichází s dveřmi zakrývajícími prahy. Ty tak zůstanou čisté i za každého počasí.
    Peugeot jako správné SUV přichází s dveřmi zakrývajícími prahy. Ty tak zůstanou čisté i za každého počasí.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Opel Crossland 1.5 CDTI AT6 vs. Peugeot 2008 1.5 BlueHDi EAT8
Opel Crossland 1.5 CDTI AT6 vs. Peugeot 2008 1.5 BlueHDi EAT8
Opel Crossland 1.5 CDTI AT6 vs. Peugeot 2008 1.5 BlueHDi EAT8
Opel Crossland 1.5 CDTI AT6 vs. Peugeot 2008 1.5 BlueHDi EAT8
Opel Crossland 1.5 CDTI AT6 vs. Peugeot 2008 1.5 BlueHDi EAT8
Opel Crossland 1.5 CDTI AT6 vs. Peugeot 2008 1.5 BlueHDi EAT8
Klasickému přístrojovému štítu dominují velké analogové ukazatele, mezi nimiž je malý displej.
Palubní deska opelu je koncipována v tradičním duchu, což podtrhuje i obrazovka zakomponovaná do středového panelu. Výhodou staršího přístupu je dostatek tlačítek pro snadnější nastavování a ovládání vozu.
Opel Crossland 1.5 CDTI AT6
Opel Crossland 1.5 CDTI AT6
Opel Crossland 1.5 CDTI AT6
Opel Crossland 1.5 CDTI AT6
Opel Crossland 1.5 CDTI AT6
Logicky umístěný a po hmatu ovladatelný panel klimatizace opelu nám vyhovoval rozhodně více.
Crossland vyznává tradiční hodnoty, takže pro řadu funkcí má tlačítka a v jeho ovládání se každý řidič okamžitě zorientuje.
Opel Crossland 1.5 CDTI AT6
Opel Crossland 1.5 CDTI AT6
Sedadla nejsou tak precizní jako v 2008, ale potěší příjemným čalouněním i tuhostí.
Opel Crossland 1.5 CDTI AT6
Dělená druhá řada se posouvá v rozmezí 15 cm a u opěradel lze měnit jejich sklon.
Pozici za volantem lze označit jako cestovatelskou s velmi dobrým výhledem ven.
Malé SUV od Opelu potěší kabinou se slušnou nabídkou prostoru. Cestující vzadu se mohou těšit na spoustu místa před koleny a v ramenou je také o něco širší než peugeot. Škoda prosklené střechy, která ubírá hodně místa nad hlavou.
Mechanická parkovací brzda opelu je specifická zalomeným tvarem.
Opel Crossland 1.5 CDTI AT6
Opel Crossland 1.5 CDTI AT6
Opel Crossland 1.5 CDTI AT6
Opel Crossland 1.5 CDTI AT6
Opel Crossland 1.5 CDTI AT6
Crossland sází na pohodlí pro posádku. Byť po loňské modernizaci jeho podvozek malinko ztuhl, stále tlumí nerovnosti velmi dobře. Navíc je nyní o něco jistější.
Opel Crossland 1.5 CDTI AT6
Opel Crossland 1.5 CDTI AT6
Opel Crossland 1.5 CDTI AT6
Opel Crossland 1.5 CDTI AT6
Opel Crossland 1.5 CDTI AT6
Opel Crossland 1.5 CDTI AT6
Opel Crossland 1.5 CDTI AT6
Opel Crossland 1.5 CDTI AT6
Základní objem 410 litrů lze u opelu díky posuvné zadní lavici, která je stejně jako dvojitá podlaha standardem nejvyšší výbavy Ultimate, zvětšit až na 520 l. Kufr crosslandu potěší rovnými boky, takže je výborně využitelný, a výbornou variabilitou včetně středového průvlaku.
Opel Crossland 1.5 CDTI AT6
Vznětová patnáctistovka pod kapotou opelu je s výkonem 88 kW slabší, hůře odhlučněná a také malinko žíznivější. Šestistupňový automat musí pracovat s delšími přechody mezi jednotlivými převody. Většinou pracuje plynule, ale občas si i cukne.
Opel Crossland 1.5 CDTI AT6
Opel Crossland 1.5 CDTI AT6
Opel Crossland 1.5 CDTI AT6
Opel Crossland 1.5 CDTI AT6
Pneumatiky v testu: Uniroyal MS plus77 215/50 R17
Prahy crosslandu nejsou tak mohutné jako u peugeotu, ale můžete si o ně ušpinit nohavice.
Peugeot 2008 1.5 BlueHDi EAT8
Digitální přístrojový štít je pro testovanou motorizaci ve standardu.
Peugeot 2008 1.5 BlueHDi EAT8
Peugeot připravil palubní desku jako z vesmírného korábu s několika nádhernými detaily, ale i pár ergonomických prohřešků. Přes věnec není pořádně vidět na přístroje. Ani nastavování vozu přes dotykový panel není příliš intuitivní.
Peugeot 2008 1.5 BlueHDi EAT8
Peugeot 2008 1.5 BlueHDi EAT8
Peugeot 2008 1.5 BlueHDi EAT8
Peugeot 2008 1.5 BlueHDi EAT8
Peugeot 2008 1.5 BlueHDi EAT8
Peugeot 2008 1.5 BlueHDi EAT8
Peugeot 2008 1.5 BlueHDi EAT8
Zvednout teplotu za jízdy není zrovna jednoduché.
Digitální Peugeot 2008 sází na moderní technologie. Většinu jízdních funkcí musíte hledat v multimediálním systému prostřednictvím dotykové obrazovky a často v ní dlouze listovat.
Peugeot 2008 1.5 BlueHDi EAT8
Peugeot 2008 1.5 BlueHDi EAT8
Peugeot 2008 1.5 BlueHDi EAT8
Peugeot 2008 1.5 BlueHDi EAT8
Peugeot 2008 1.5 BlueHDi EAT8
Praktický je výklopný držák na mobilní telefony.
Peugeot 2008 1.5 BlueHDi EAT8
Peugeot 2008 1.5 BlueHDi EAT8
Za volantem se sedí o něco níže a pozice řidiče je celkově sportovnější. Tento pocit dotvářejí i tužší sedadla s výrazným bočním vedením, opěrkou hlavy nakloněnou k řidiči a zvednutým sedákem.
Ač na první pocit působí kabina peugeotu stísněněji, posádka uvnitř najde o něco více místa než v opelu. Cestujícím ve druhé řadě zbývá před koleny více volného místa a také nad hlavou mají větší rezervu.
Peugeot 2008 1.5 BlueHDi EAT8
Peugeot 2008 1.5 BlueHDi EAT8
Peugeot 2008 1.5 BlueHDi EAT8
Peugeot 2008 1.5 BlueHDi EAT8
Peugeot 2008 1.5 BlueHDi EAT8
Peugeot je stabilnější už díky širšímu rozchodu kol a nižší stavbě karoserie. Přidává navíc tužší tlumiče, takže působí sportovněji. Posádce ale neposkytuje komfort jako opel.
Peugeot 2008 1.5 BlueHDi EAT8
Peugeot 2008 1.5 BlueHDi EAT8
Peugeot 2008 1.5 BlueHDi EAT8
Peugeot 2008 1.5 BlueHDi EAT8
Peugeot 2008 1.5 BlueHDi EAT8
Peugeot 2008 1.5 BlueHDi EAT8
Objemem 434 litrů je zavazadelník peugeotu o něco větší než u opelu. Kromě dvojité podlahy dostupné od výbavy Active Pack ale postrádá větší variabilitu. I proto jsme 2008 dali horší známku. Výhodou jsou také rovné bočnice a líbí se nám i zajímavé detaily.
Například kolíček k zafixování podlahy ve zvednuté poloze nebo výstražný trojúhelník ve víku kufru.
Peugeot 2008 1.5 BlueHDi EAT8
Peugeot 2008 1.5 BlueHDi EAT8
Peugeot diesel vyladil na 96 kW a lépe ho utlumil. Delší osmička snižuje otáčky při vyšších rychlostech, takže je 2008 úspornější než opel. Pro možnost manuálního řazení má pod volantem pádla a lze u něj volit jeden ze tří jízdních módů: Eco, Normal, Sport.
Peugeot 2008 1.5 BlueHDi EAT8
Pneumatiky v testu: Continental WinterContact TS 850P 215/55 R18
Peugeot 2008 1.5 BlueHDi EAT8
Peugeot 2008 1.5 BlueHDi EAT8
Peugeot 2008 1.5 BlueHDi EAT8
Peugeot jako správné SUV přichází s dveřmi zakrývajícími prahy. Ty tak zůstanou čisté i za každého počasí.