Peugeot 308 1.5 BlueHDi vs. VW Golf 1.5 TSI – Diesely v troskách? Nevypadá to...

21/44
Zavřít
  • Peugeot 308 1.5 BlueHDi vs. VW Golf 1.5 TSI – Diesely v troskách? Nevypadá to...
    Peugeot 308 1.5 BlueHDi vs. VW Golf 1.5 TSI – Diesely v troskách? Nevypadá to...| Zdroj: acz
  • Peugeot 308 1.5 BlueHDi vs. VW Golf 1.5 TSI
    Peugeot 308 1.5 BlueHDi vs. VW Golf 1.5 TSI| Zdroj: acz
  • Peugeot 308 1.5 BlueHDi vs. VW Golf 1.5 TSI
    Peugeot 308 1.5 BlueHDi vs. VW Golf 1.5 TSI| Zdroj: acz
  • Peugeot 308 1.5 BlueHDi vs. VW Golf 1.5 TSI
    Peugeot 308 1.5 BlueHDi vs. VW Golf 1.5 TSI| Zdroj: acz
  • Peugeot 308 1.5 BlueHDi vs. VW Golf 1.5 TSI
    Peugeot 308 1.5 BlueHDi vs. VW Golf 1.5 TSI| Zdroj: acz
  • Peugeot 308 1.5 BlueHDi vs. VW Golf 1.5 TSI
    Peugeot 308 1.5 BlueHDi vs. VW Golf 1.5 TSI| Zdroj: acz
  • Peugeot 308 1.5 BlueHDi vs. VW Golf 1.5 TSI
    Peugeot 308 1.5 BlueHDi vs. VW Golf 1.5 TSI| Zdroj: acz
  • Peugeot 308 1.5 BlueHDi vs. VW Golf 1.5 TSI
    Peugeot 308 1.5 BlueHDi vs. VW Golf 1.5 TSI| Zdroj: acz
  • Peugeot 308 1.5 BlueHDi vs. VW Golf 1.5 TSI
    Peugeot 308 1.5 BlueHDi vs. VW Golf 1.5 TSI| Zdroj: acz
  • Nízký rychlostní průměr svědčí o tom, že ačkoli jsme v kolonách dlouho nepopojížděli, o plynulou jízdu také zrovna nešlo.
    Nízký rychlostní průměr svědčí o tom, že ačkoli jsme v kolonách dlouho nepopojížděli, o plynulou jízdu také zrovna nešlo.| Zdroj: acz
  • Peugeot 308 1.5 BlueHDi
    Peugeot 308 1.5 BlueHDi| Zdroj: acz
  • Zvláštně tvarovaná palubní deska postrádá praktické odkládací prostory a řidiče trochu utiskuje. Optimální pozici za malým volantem hledáme zdlouhavě. Vyloženě nepraktické je ovládání klimatizace přes dotykový displej.
    Zvláštně tvarovaná palubní deska postrádá praktické odkládací prostory a řidiče trochu utiskuje. Optimální pozici za malým volantem hledáme zdlouhavě. Vyloženě nepraktické je ovládání klimatizace přes dotykový displej.| Zdroj: acz
  • Přesnost řazení není silnou stránkou peugeotu a hliníková hlavice páky je za trest. V létě se nepříjemně rozpaluje, v zimě studí…
    Přesnost řazení není silnou stránkou peugeotu a hliníková hlavice páky je za trest. V létě se nepříjemně rozpaluje, v zimě studí…| Zdroj: acz
  • Startovací tlačítko v peugeotu nestačí jen stisknout, ale je ho potřeba držet asi sekundu (v golfu stačí ťuknout), následně motor naskočí. Občas však není jasné, zda už startuje, a netrpěliví jedinci si ho opětovným stiskem zase vzápětí vypnou.
    Startovací tlačítko v peugeotu nestačí jen stisknout, ale je ho potřeba držet asi sekundu (v golfu stačí ťuknout), následně motor naskočí. Občas však není jasné, zda už startuje, a netrpěliví jedinci si ho opětovným stiskem zase vzápětí vypnou.| Zdroj: acz
  • Peugeot 308 1.5 BlueHDi
    Peugeot 308 1.5 BlueHDi| Zdroj: acz
  • Peugeot 308 1.5 BlueHDi
    Peugeot 308 1.5 BlueHDi| Zdroj: acz
  • Peugeot 308 1.5 BlueHDi
    Peugeot 308 1.5 BlueHDi| Zdroj: acz
  • Peugeot 308 1.5 BlueHDi
    Peugeot 308 1.5 BlueHDi| Zdroj: acz
  • Podvozek peugeotu je překvapivě hodně tuhý, hezky funguje na kvalitních silnicích. Na rozbitých cestách však kola mají tendenci drobně uskakovat a kvůli příliš malému volantu se nežádoucí pohyby obtížně korigují.
    Podvozek peugeotu je překvapivě hodně tuhý, hezky funguje na kvalitních silnicích. Na rozbitých cestách však kola mají tendenci drobně uskakovat a kvůli příliš malému volantu se nežádoucí pohyby obtížně korigují.| Zdroj: acz
  • Peugeot 308 1.5 BlueHDi
    Peugeot 308 1.5 BlueHDi| Zdroj: acz
  • Peugeot 308 1.5 BlueHDi
    Peugeot 308 1.5 BlueHDi| Zdroj: acz
  • Peugeot 308 1.5 BlueHDi
    Peugeot 308 1.5 BlueHDi| Zdroj: acz
  • Peugeot 308 1.5 BlueHDi
    Peugeot 308 1.5 BlueHDi| Zdroj: acz
  • Peugeot 308 1.5 BlueHDi
    Peugeot 308 1.5 BlueHDi| Zdroj: acz
  • Peugeot 308 1.5 BlueHDi
    Peugeot 308 1.5 BlueHDi| Zdroj: acz
  • Peugeot 308 1.5 BlueHDi
    Peugeot 308 1.5 BlueHDi| Zdroj: acz
  • Dieselová patnáctistovka v peugeotu je v každém režimu minimálně o litr úspornější než 1.5 TSI v golfu a není tak citlivá na jízdní styl
    Dieselová patnáctistovka v peugeotu je v každém režimu minimálně o litr úspornější než 1.5 TSI v golfu a není tak citlivá na jízdní styl| Zdroj: acz
  • Golf 1.5 TSI/96 kW dokáže při jízdě zcela vypínat motor a plachtit za nulu, jako by měl zařazený převod a brzdil motorem. Doplachtí ale dále. Řidič však musí hodně předvídat, v hustém provozu stejně musí většinou brzdit.
    Golf 1.5 TSI/96 kW dokáže při jízdě zcela vypínat motor a plachtit za nulu, jako by měl zařazený převod a brzdil motorem. Doplachtí ale dále. Řidič však musí hodně předvídat, v hustém provozu stejně musí většinou brzdit.| Zdroj: acz
  • Popojíždění v kolonách se odráží na nepříznivé spotřebě benzinového golfu, která je o dva litry vyšší než u dieselu v peugeotu.
    Popojíždění v kolonách se odráží na nepříznivé spotřebě benzinového golfu, která je o dva litry vyšší než u dieselu v peugeotu.| Zdroj: acz
  • VW Golf 1.5 TSI
    VW Golf 1.5 TSI| Zdroj: acz
  • V golfu se zabydlíte rychle. Díky jednoduše a účelně navrženým výplním dveří nabízí o poznání více místa na šířku. Stále se nemůžeme smířit s faktem, že nejdražší verze multimediálního systému je plně dotyková a nemá vůbec žádné ovladače.
    V golfu se zabydlíte rychle. Díky jednoduše a účelně navrženým výplním dveří nabízí o poznání více místa na šířku. Stále se nemůžeme smířit s faktem, že nejdražší verze multimediálního systému je plně dotyková a nemá vůbec žádné ovladače.| Zdroj: acz
  • Chcete-li vypnutý motor při jízdě sami nahodit, stačí ťuknout do páčky řazení pod volantem, případně deaktivovat stopstart.
    Chcete-li vypnutý motor při jízdě sami nahodit, stačí ťuknout do páčky řazení pod volantem, případně deaktivovat stopstart.| Zdroj: acz
  • Chcete-li vypnutý motor při jízdě sami nahodit, stačí ťuknout do páčky řazení pod volantem, případně deaktivovat stopstart.
    Chcete-li vypnutý motor při jízdě sami nahodit, stačí ťuknout do páčky řazení pod volantem, případně deaktivovat stopstart.| Zdroj: acz
  • VW Golf 1.5 TSI
    VW Golf 1.5 TSI| Zdroj: acz
  • VW Golf 1.5 TSI
    VW Golf 1.5 TSI| Zdroj: acz
  • VW Golf 1.5 TSI
    VW Golf 1.5 TSI| Zdroj: acz
  • VW Golf 1.5 TSI
    VW Golf 1.5 TSI| Zdroj: acz
  • VW Golf 1.5 TSI
    VW Golf 1.5 TSI| Zdroj: acz
  • Golf 1.5 TSI má stejně jako předchozí 1.4 TSI zadní víceprvkovou nápravu a odpružení je vycizelované téměř k dokonalosti. Ačkoli měl testovaný vůz o palec větší kola než peugeot (17“), na rozbitém povrchu se chová daleko klidněji a je komfortnější.
    Golf 1.5 TSI má stejně jako předchozí 1.4 TSI zadní víceprvkovou nápravu a odpružení je vycizelované téměř k dokonalosti. Ačkoli měl testovaný vůz o palec větší kola než peugeot (17“), na rozbitém povrchu se chová daleko klidněji a je komfortnější.| Zdroj: acz
  • VW Golf 1.5 TSI
    VW Golf 1.5 TSI| Zdroj: acz
  • VW Golf 1.5 TSI
    VW Golf 1.5 TSI| Zdroj: acz
  • VW Golf 1.5 TSI
    VW Golf 1.5 TSI| Zdroj: acz
  • Okruh městem zahrnoval všechny typy komunikací.
    Okruh městem zahrnoval všechny typy komunikací.| Zdroj: acz
  • Jednotka 1.5 TSI je sice úsporná a nárokuje si v průměru lehce přes šest litrů, ale s podobně nízkým přídělem dokázala jezdit i předchozí čtrnáctistovka
    Jednotka 1.5 TSI je sice úsporná a nárokuje si v průměru lehce přes šest litrů, ale s podobně nízkým přídělem dokázala jezdit i předchozí čtrnáctistovka| Zdroj: acz
Peugeot 308 1.5 BlueHDi vs. VW Golf 1.5 TSI – Diesely v troskách? Nevypadá to...
Peugeot 308 1.5 BlueHDi vs. VW Golf 1.5 TSI
Peugeot 308 1.5 BlueHDi vs. VW Golf 1.5 TSI
Peugeot 308 1.5 BlueHDi vs. VW Golf 1.5 TSI
Peugeot 308 1.5 BlueHDi vs. VW Golf 1.5 TSI
Peugeot 308 1.5 BlueHDi vs. VW Golf 1.5 TSI
Peugeot 308 1.5 BlueHDi vs. VW Golf 1.5 TSI
Peugeot 308 1.5 BlueHDi vs. VW Golf 1.5 TSI
Peugeot 308 1.5 BlueHDi vs. VW Golf 1.5 TSI
Nízký rychlostní průměr svědčí o tom, že ačkoli jsme v kolonách dlouho nepopojížděli, o plynulou jízdu také zrovna nešlo.
Peugeot 308 1.5 BlueHDi
Zvláštně tvarovaná palubní deska postrádá praktické odkládací prostory a řidiče trochu utiskuje. Optimální pozici za malým volantem hledáme zdlouhavě. Vyloženě nepraktické je ovládání klimatizace přes dotykový displej.
Přesnost řazení není silnou stránkou peugeotu a hliníková hlavice páky je za trest. V létě se nepříjemně rozpaluje, v zimě studí…
Startovací tlačítko v peugeotu nestačí jen stisknout, ale je ho potřeba držet asi sekundu (v golfu stačí ťuknout), následně motor naskočí. Občas však není jasné, zda už startuje, a netrpěliví jedinci si ho opětovným stiskem zase vzápětí vypnou.
Peugeot 308 1.5 BlueHDi
Peugeot 308 1.5 BlueHDi
Peugeot 308 1.5 BlueHDi
Peugeot 308 1.5 BlueHDi
Podvozek peugeotu je překvapivě hodně tuhý, hezky funguje na kvalitních silnicích. Na rozbitých cestách však kola mají tendenci drobně uskakovat a kvůli příliš malému volantu se nežádoucí pohyby obtížně korigují.
Peugeot 308 1.5 BlueHDi
Peugeot 308 1.5 BlueHDi
Peugeot 308 1.5 BlueHDi
Peugeot 308 1.5 BlueHDi
Peugeot 308 1.5 BlueHDi
Peugeot 308 1.5 BlueHDi
Peugeot 308 1.5 BlueHDi
Dieselová patnáctistovka v peugeotu je v každém režimu minimálně o litr úspornější než 1.5 TSI v golfu a není tak citlivá na jízdní styl
Golf 1.5 TSI/96 kW dokáže při jízdě zcela vypínat motor a plachtit za nulu, jako by měl zařazený převod a brzdil motorem. Doplachtí ale dále. Řidič však musí hodně předvídat, v hustém provozu stejně musí většinou brzdit.
Popojíždění v kolonách se odráží na nepříznivé spotřebě benzinového golfu, která je o dva litry vyšší než u dieselu v peugeotu.
VW Golf 1.5 TSI
V golfu se zabydlíte rychle. Díky jednoduše a účelně navrženým výplním dveří nabízí o poznání více místa na šířku. Stále se nemůžeme smířit s faktem, že nejdražší verze multimediálního systému je plně dotyková a nemá vůbec žádné ovladače.
Chcete-li vypnutý motor při jízdě sami nahodit, stačí ťuknout do páčky řazení pod volantem, případně deaktivovat stopstart.
Chcete-li vypnutý motor při jízdě sami nahodit, stačí ťuknout do páčky řazení pod volantem, případně deaktivovat stopstart.
VW Golf 1.5 TSI
VW Golf 1.5 TSI
VW Golf 1.5 TSI
VW Golf 1.5 TSI
VW Golf 1.5 TSI
Golf 1.5 TSI má stejně jako předchozí 1.4 TSI zadní víceprvkovou nápravu a odpružení je vycizelované téměř k dokonalosti. Ačkoli měl testovaný vůz o palec větší kola než peugeot (17“), na rozbitém povrchu se chová daleko klidněji a je komfortnější.
VW Golf 1.5 TSI
VW Golf 1.5 TSI
VW Golf 1.5 TSI
Okruh městem zahrnoval všechny typy komunikací.
Jednotka 1.5 TSI je sice úsporná a nárokuje si v průměru lehce přes šest litrů, ale s podobně nízkým přídělem dokázala jezdit i předchozí čtrnáctistovka