Test: Scania Omniexpress 320 - Univerzální hráč
4
/
14
Prohlédnout znovu
Test: Scania Omniexpress 320 - Univerzální hráč
Test: Scania Omniexpress 320 - Univerzální hráč
|
acz
Ve výbavě autobusu nechyběl systém řízeného sjíždění klesání ani tempomat
|
acz
Kneeling je někdy důležitější v příměstské dopravě, když na zastávce zcela chybí zvýšený nástupní ostrůvek, což je běžná realita mnoha českých obcí
|
acz
Alkolock má v příměstské a dálkové dopravě opodstatnění
|
acz
Scania přidala k motoru Euro 5/EEV tlačítko nuceného vypálení filtru pevných částic
|
acz
Pečlivě upoutané těžké figuríny simulovaly reálné zatížení
|
acz
Kvalitní sedadlo Isri nám dopřávalo pohodu. K dispozici jsme měli samostatné nastavení topení/klimatizace pro prostor řidiče.
|
acz
Scania
|
acz
Scania
|
acz
Scania
|
acz
Stropní police opatřené tlačítky k řidiči tvoří mix prvků pro příměstský i linkový provoz
|
acz
Scania
|
acz
Scania
|
acz
Scania
|
acz
Nové pojistné podvody: Šejdíři falšují poškození aut ve photoshopu
Připomeňte si Jeep Willys: Byl nejdůležitější spojeneckou zbraní
Nový VW California oficiálně: Základy osobáku a plug-in hybrid 4x4
V Německu prodávané SUV je větší než Tiguan a stojí 475 tisíc. Co je zač?
Bentley Batur Convertible oficiálně: Rozlučka s W12 nahoře bez o 16 kusech
Neokoukaná a přitom skvělá. Jaká země je TOP na letošní dovolenou?