Test: Scania Omniexpress 320 - Univerzální hráč
8
/
14
Prohlédnout znovu
Test: Scania Omniexpress 320 - Univerzální hráč
Test: Scania Omniexpress 320 - Univerzální hráč
|
acz
Ve výbavě autobusu nechyběl systém řízeného sjíždění klesání ani tempomat
|
acz
Kneeling je někdy důležitější v příměstské dopravě, když na zastávce zcela chybí zvýšený nástupní ostrůvek, což je běžná realita mnoha českých obcí
|
acz
Alkolock má v příměstské a dálkové dopravě opodstatnění
|
acz
Scania přidala k motoru Euro 5/EEV tlačítko nuceného vypálení filtru pevných částic
|
acz
Pečlivě upoutané těžké figuríny simulovaly reálné zatížení
|
acz
Kvalitní sedadlo Isri nám dopřávalo pohodu. K dispozici jsme měli samostatné nastavení topení/klimatizace pro prostor řidiče.
|
acz
Scania
|
acz
Scania
|
acz
Scania
|
acz
Stropní police opatřené tlačítky k řidiči tvoří mix prvků pro příměstský i linkový provoz
|
acz
Scania
|
acz
Scania
|
acz
Scania
|
acz
Velký test nealko piv prodávaných v Česku: Kvalita a roste! A zájem taky
Chcete přespat v muzeu Ferrari v Maranellu? Airbnb nabízí postel vedle vítězných formulí
Retrotest Renault Mégane Scenic 2,0 – Druhá zkušenost...
BMW uvádí plně automatickou spojku pro motorky: Zlepšuje akceleraci i stabilitu
Stellantis spalovací motory dobrovolně neodstřelí. Dokud tedy o ně bude zájem
Sprint v Miami vyhrál Max Verstappen. Ricciardo udržel čtvrté místo