Test: Scania Streamline R 490 a R 580 Euro 6 - Šesti-, či osmiválec?
6
/
23
Přehled fotografií
Zavřít
Test: Scania Streamline R 490 a R 580 Euro 6 - Šesti-, či osmiválec?
|
Zdroj: acz
Scania
|
Zdroj: acz
Kabina Topline nabízí obrovský prostor
|
Zdroj: acz
Dvě postele, luxusní pracoviště řidiče a všestranně stavitelné sedadlo tvořily příjemné společníky
|
Zdroj: acz
Scania
|
Zdroj: acz
Scania
|
Zdroj: acz
Scania
|
Zdroj: acz
Absence spojkového pedálu je u vozidel Scania Opticruise už také běžná
|
Zdroj: acz
Scania
|
Zdroj: acz
Scania
|
Zdroj: acz
Šestiválec dokáže vyprodukovat 2550 N.m. Plocha chladičů je závratná.
|
Zdroj: acz
Provedení Streamline úzkostlivě střeží aerodynamiku a přináší sníženou spotřebu paliva
|
Zdroj: acz
Scania
|
Zdroj: acz
Černý plast zlepšuje obtékání vzduchu, lze jej získat i v barvě karoserie
|
Zdroj: acz
Scania
|
Zdroj: acz
Scania
|
Zdroj: acz
Provedení Streamline úzkostlivě střeží aerodynamiku a přináší sníženou spotřebu paliva
|
Zdroj: acz
Scania
|
Zdroj: acz
Scania
|
Zdroj: acz
Osmiválcový tahač měl masku chladiče v barvě karoserie
|
Zdroj: acz
Scania
|
Zdroj: acz
Osmiválcový tahač měl masku chladiče v barvě karoserie
|
Zdroj: acz
Provedení Streamline úzkostlivě střeží aerodynamiku a přináší sníženou spotřebu paliva
|
Zdroj: acz
Zavřít