Test: Setra S 515 HD - První kráska

1/14
Přehled fotografií
Zavřít
  • Test: Setra S 515 HD - První kráska
    Test: Setra S 515 HD - První kráska| Zdroj: acz
  • Jeden z asistenčních systémů tvoří adaptivní tempovat
    Jeden z asistenčních systémů tvoří adaptivní tempovat| Zdroj: acz
  • Spotřeba těsně přes 25 l/100 km zahrnovala i pomalou jízdu v obcích
    Spotřeba těsně přes 25 l/100 km zahrnovala i pomalou jízdu v obcích| Zdroj: acz
  • Sledování bdělosti řidiče a plíživého pohybu lze v menu deaktivovat
    Sledování bdělosti řidiče a plíživého pohybu lze v menu deaktivovat| Zdroj: acz
  • Elektropneumatické nastavení volantu bylo komfortní
    Elektropneumatické nastavení volantu bylo komfortní| Zdroj: acz
  • Na místě řidiče - jak jinak než v pohodě
    Na místě řidiče - jak jinak než v pohodě| Zdroj: acz
  • Setra
    Setra| Zdroj: acz
  • Setra
    Setra| Zdroj: acz
  • Ložnice pro řidiče skýtala značné pohodlí
    Ložnice pro řidiče skýtala značné pohodlí| Zdroj: acz
  • Součást deformační zóny před řidičem tvoří rezervní kolo, které při posunu vzad uvolní mechanismus, jenž zvedne podestu s řidičem o cca 50 mm a tím mu více chrání nohy
    Součást deformační zóny před řidičem tvoří rezervní kolo, které při posunu vzad uvolní mechanismus, jenž zvedne podestu s řidičem o cca 50 mm a tím mu více chrání nohy| Zdroj: acz
  • Setra
    Setra| Zdroj: acz
  • Motor Euro 6 potřebuje značné chlazení, proto má vzduchové otvory také na boku vozidla
    Motor Euro 6 potřebuje značné chlazení, proto má vzduchové otvory také na boku vozidla| Zdroj: acz
  • Setra
    Setra| Zdroj: acz
  • LED technologie denního svícení vypadá pěkně, a navíc snižuje nároky na elektřinu
    LED technologie denního svícení vypadá pěkně, a navíc snižuje nároky na elektřinu| Zdroj: acz
Test: Setra S 515 HD - První kráska
Jeden z asistenčních systémů tvoří adaptivní tempovat
Spotřeba těsně přes 25 l/100 km zahrnovala i pomalou jízdu v obcích
Sledování bdělosti řidiče a plíživého pohybu lze v menu deaktivovat
Elektropneumatické nastavení volantu bylo komfortní
Na místě řidiče - jak jinak než v pohodě
Setra
Setra
Ložnice pro řidiče skýtala značné pohodlí
Součást deformační zóny před řidičem tvoří rezervní kolo, které při posunu vzad uvolní mechanismus, jenž zvedne podestu s řidičem o cca 50 mm a tím mu více chrání nohy
Setra
Motor Euro 6 potřebuje značné chlazení, proto má vzduchové otvory také na boku vozidla
Setra
LED technologie denního svícení vypadá pěkně, a navíc snižuje nároky na elektřinu