Test: Setra S 515 HD - První kráska
12
/
14
Prohlédnout znovu
Test: Setra S 515 HD - První kráska
Test: Setra S 515 HD - První kráska
|
acz
Jeden z asistenčních systémů tvoří adaptivní tempovat
|
acz
Spotřeba těsně přes 25 l/100 km zahrnovala i pomalou jízdu v obcích
|
acz
Sledování bdělosti řidiče a plíživého pohybu lze v menu deaktivovat
|
acz
Elektropneumatické nastavení volantu bylo komfortní
|
acz
Na místě řidiče - jak jinak než v pohodě
|
acz
Setra
|
acz
Setra
|
acz
Ložnice pro řidiče skýtala značné pohodlí
|
acz
Součást deformační zóny před řidičem tvoří rezervní kolo, které při posunu vzad uvolní mechanismus, jenž zvedne podestu s řidičem o cca 50 mm a tím mu více chrání nohy
|
acz
Setra
|
acz
Motor Euro 6 potřebuje značné chlazení, proto má vzduchové otvory také na boku vozidla
|
acz
Setra
|
acz
LED technologie denního svícení vypadá pěkně, a navíc snižuje nároky na elektřinu
|
acz
Luxusní elektrický Cadillac Lyriq v Německu vyjde v přepočtu na 2 miliony. Co nabízí?
TEST Škoda Enyaq Coupé 85x Laurin & Klement – Třešnička na dortu
Video: Jak vyměnit stěrače u nového mercedesu? Dostat se k servisní poloze není tak snadné
Ford Focus to má definitivně spočítané, ačkoliv elektromobily tolik netáhnou
Škoda za skoro dva miliony, veliké Mini a Lucie Borhyová. Sledujte Svět motorů TV!
Takto vypadá nejtěsnější finiš v historii NASCAR. Rozhodla 0,001 sekundy