Test: Setra S 515 HD - První kráska
3
/
14
Prohlédnout znovu
Test: Setra S 515 HD - První kráska
Test: Setra S 515 HD - První kráska
|
acz
Jeden z asistenčních systémů tvoří adaptivní tempovat
|
acz
Spotřeba těsně přes 25 l/100 km zahrnovala i pomalou jízdu v obcích
|
acz
Sledování bdělosti řidiče a plíživého pohybu lze v menu deaktivovat
|
acz
Elektropneumatické nastavení volantu bylo komfortní
|
acz
Na místě řidiče - jak jinak než v pohodě
|
acz
Setra
|
acz
Setra
|
acz
Ložnice pro řidiče skýtala značné pohodlí
|
acz
Součást deformační zóny před řidičem tvoří rezervní kolo, které při posunu vzad uvolní mechanismus, jenž zvedne podestu s řidičem o cca 50 mm a tím mu více chrání nohy
|
acz
Setra
|
acz
Motor Euro 6 potřebuje značné chlazení, proto má vzduchové otvory také na boku vozidla
|
acz
Setra
|
acz
LED technologie denního svícení vypadá pěkně, a navíc snižuje nároky na elektřinu
|
acz
BMW uvádí plně automatickou spojku pro motorky: Zlepšuje akceleraci i stabilitu
Stellantis spalovací motory dobrovolně neodstřelí. Dokud tedy o ně bude zájem
Sprint v Miami vyhrál Max Verstappen. Ricciardo udržel čtvrté místo
Jak funguje pojištění závad: Stáří přeje pojištěným
Čtyřkolka pro adepty na Darwinovu cenu má V12, 1200 koní a rychlost až 400 km/h
Za volantem nového Lexusu UX 300h: Více koní a lákavá akční cena