Test: Setra S 515 HD - První kráska
9
/
14
Prohlédnout znovu
Test: Setra S 515 HD - První kráska
Test: Setra S 515 HD - První kráska
|
acz
Jeden z asistenčních systémů tvoří adaptivní tempovat
|
acz
Spotřeba těsně přes 25 l/100 km zahrnovala i pomalou jízdu v obcích
|
acz
Sledování bdělosti řidiče a plíživého pohybu lze v menu deaktivovat
|
acz
Elektropneumatické nastavení volantu bylo komfortní
|
acz
Na místě řidiče - jak jinak než v pohodě
|
acz
Setra
|
acz
Setra
|
acz
Ložnice pro řidiče skýtala značné pohodlí
|
acz
Součást deformační zóny před řidičem tvoří rezervní kolo, které při posunu vzad uvolní mechanismus, jenž zvedne podestu s řidičem o cca 50 mm a tím mu více chrání nohy
|
acz
Setra
|
acz
Motor Euro 6 potřebuje značné chlazení, proto má vzduchové otvory také na boku vozidla
|
acz
Setra
|
acz
LED technologie denního svícení vypadá pěkně, a navíc snižuje nároky na elektřinu
|
acz
Řídili jsme Lynk & Co 01: Jak jezdí čínské volvo na českých silnicích?
Rady před koupí Mazdy MX-6: Vzácnost, na které nevyděláte
Jarní servisní péče pro vozy z koncernu Volkswagen za zvýhodněné ceny
BYD Dolphin byl v Česku a my ho vyzkoušeli. Levný není, ale překvapil
Mazda 6 s pohonem zadních kol je tu! Je na elektřinu i se spalovákem
Nissan podporuje i bourá trend SUV. Představil i dva nové sedany