Škoda Karoq 1.0 TSI vs. 1.5 TSI: Hledá se správná míra|
Zdroj: acz
Škoda Karoq 1.0 TSI vs. 1.5 TSI|
Zdroj: acz
Škoda Karoq 1.0 TSI vs. 1.5 TSI|
Zdroj: acz
Škoda Karoq 1.0 TSI vs. 1.5 TSI|
Zdroj: acz
Škoda Karoq 1.0 TSI vs. 1.5 TSI|
Zdroj: acz
Škoda Karoq 1.0 TSI vs. 1.5 TSI|
Zdroj: acz
Škoda Karoq 1.0 TSI vs. 1.5 TSI|
Zdroj: acz
Škoda Karoq 1.0 TSI vs. 1.5 TSI|
Zdroj: acz
Škoda Karoq 1.0 TSI vs. 1.5 TSI|
Zdroj: acz
Škoda Karoq 1.0 TSI vs. 1.5 TSI|
Zdroj: acz
Škoda Karoq 1.0 TSI vs. 1.5 TSI|
Zdroj: acz
Škoda Karoq 1.0 TSI vs. 1.5 TSI|
Zdroj: acz
Ve městě vynikne nižší spotřeba litru nejvíce, rozdíly v dynamice jsou zde naopak minimální.|
Zdroj: acz
Škoda Karoq 1.0 TSI vs. 1.5 TSI|
Zdroj: acz
Škoda Karoq 1.0 TSI vs. 1.5 TSI|
Zdroj: acz
Škoda Karoq 1.0 TSI vs. 1.5 TSI|
Zdroj: acz
Škoda Karoq 1.0 TSI vs. 1.5 TSI|
Zdroj: acz
Škoda Karoq 1.0 TSI vs. 1.5 TSI|
Zdroj: acz
Škoda Karoq 1.0 TSI vs. 1.5 TSI|
Zdroj: acz
Škoda Karoq 1.0 TSI vs. 1.5 TSI|
Zdroj: acz
Škoda Karoq 1.0 TSI vs. 1.5 TSI|
Zdroj: acz
Při zátěži se ale se slabším motorem vlivem odlehčených předních kol hůře rozjíždí.|
Zdroj: acz
Škoda Karoq 1.0 TSI vs. 1.5 TSI|
Zdroj: acz
Testovací okruh po Praze měřil celkem 51 km a zahrnoval všechny typy ulic, plynulou jízdou jsme se dostali na rychlostní průměr 29 km/h.|
Zdroj: acz
Škoda Karoq 1.0 TSI vs. 1.5 TSI|
Zdroj: acz
Škoda Karoq 1.0 TSI vs. 1.5 TSI|
Zdroj: acz
Škoda Karoq 1.0 TSI vs. 1.5 TSI|
Zdroj: acz
Škoda Karoq 1.0 TSI vs. 1.5 TSI|
Zdroj: acz
Škoda Karoq 1.0 TSI vs. 1.5 TSI|
Zdroj: acz
Škoda Karoq 1.0 TSI vs. 1.5 TSI|
Zdroj: acz
Škoda Karoq 1.0 TSI vs. 1.5 TSI|
Zdroj: acz
Škoda Karoq 1.0 TSI vs. 1.5 TSI|
Zdroj: acz
Škoda Karoq 1.0 TSI vs. 1.5 TSI|
Zdroj: acz
Škoda Karoq 1.0 TSI vs. 1.5 TSI|
Zdroj: acz
Škoda Karoq 1.0 TSI vs. 1.5 TSI|
Zdroj: acz
Škoda Karoq 1.0 TSI vs. 1.5 TSI|
Zdroj: acz
Škoda Karoq 1.0 TSI vs. 1.5 TSI|
Zdroj: acz
Naložená auta měla na dálnici opravdu nižší spotřebu. Příčinou byl plynulejší provoz než během druhého testu při obsazení pouze řidičem.|
Zdroj: acz
Škoda Karoq 1.0 TSI vs. 1.5 TSI|
Zdroj: acz
Škoda Karoq 1.0 TSI vs. 1.5 TSI|
Zdroj: acz
Škoda Karoq 1.0 TSI vs. 1.5 TSI|
Zdroj: acz
Škoda Karoq 1.0 TSI vs. 1.5 TSI|
Zdroj: acz
Škoda Karoq 1.0 TSI vs. 1.5 TSI|
Zdroj: acz
Škoda Karoq 1.0 TSI vs. 1.5 TSI|
Zdroj: acz
Škoda Karoq 1.0 TSI vs. 1.5 TSI|
Zdroj: acz
V rámci testu jsme se nesnažili o ekonomický styl, jezdili jsme předvídavě na horní hranici rychlostních limitů. Na silnicích se konzumace obou motorů přiblížila a snížil se i rozdíl mezi prázdnými a plně zatíženými vozy.|
Zdroj: acz
Škoda Karoq 1.0 TSI vs. 1.5 TSI|
Zdroj: acz
Škoda Karoq 1.0 TSI vs. 1.5 TSI|
Zdroj: acz
Škoda Karoq 1.0 TSI vs. 1.5 TSI|
Zdroj: acz
Škoda Karoq 1.0 TSI vs. 1.5 TSI|
Zdroj: acz
Škoda Karoq 1.0 TSI vs. 1.5 TSI|
Zdroj: acz
Škoda Karoq 1.0 TSI vs. 1.5 TSI|
Zdroj: acz
Škoda Karoq 1.0 TSI vs. 1.5 TSI|
Zdroj: acz
Škoda Karoq 1.0 TSI vs. 1.5 TSI|
Zdroj: acz
Škoda Karoq 1.0 TSI vs. 1.5 TSI|
Zdroj: acz
Škoda Karoq 1.0 TSI vs. 1.5 TSI|
Zdroj: acz
Škoda Karoq 1.0 TSI vs. 1.5 TSI|
Zdroj: acz
Oba motory sice pocházejí ze stejné řady EA 211, ale vzájemných odlišností je u nich více než dost. Patnáctistovka se chlubí řadou fi nes včetně zvýšeného vstřikovacího tlaku a systému vypínání válců, přesto spotřebou i dynamikou více potěší základní jedn|
Zdroj: acz
Škoda Karoq 1.0 TSI vs. 1.5 TSI|
Zdroj: acz
Škoda Karoq 1.0 TSI vs. 1.5 TSI|
Zdroj: acz
Škoda Karoq 1.0 TSI vs. 1.5 TSI|
Zdroj: acz
Škoda Karoq 1.0 TSI vs. 1.5 TSI|
Zdroj: acz
Škoda Karoq 1.0 TSI vs. 1.5 TSI|
Zdroj: acz
Škoda Karoq 1.0 TSI vs. 1.5 TSI|
Zdroj: acz
Škoda Karoq 1.0 TSI vs. 1.5 TSI|
Zdroj: acz
Škoda Karoq 1.0 TSI vs. 1.5 TSI|
Zdroj: acz
Škoda Karoq 1.0 TSI vs. 1.5 TSI|
Zdroj: acz
Škoda Karoq 1.0 TSI vs. 1.5 TSI|
Zdroj: acz
Škoda Karoq 1.0 TSI vs. 1.5 TSI|
Zdroj: acz
Pneumatiky v testu: Continental Winter Contact TS850 P 215/55 R17|
Zdroj: acz
Pneumatiky v testu: Continental Winter Contact TS850 P 215/55 R17|
Zdroj: acz
S patnáctistovkou pod kapotou působí karoq nepatrně tužším dojmem, což prospívá ovladatelnosti i komfortu.|
Zdroj: acz
Přetáčivé tendence s plnou zátěží i zde utíná stabilizace, celkově je ale vůz méně rozevlátý.|
Zdroj: acz
Měkčí odpružení v případě karoqu s litrovým motorem dovoluje větší houpání karoserie a o něco hůře pobírá i příčné nerovnosti. S plnou zátěží si podvozek poradí, přetáčivost rázně koriguje stabilizace.|
Zdroj: acz