Škoda Karoq 1.0 TSI vs. 1.5 TSI: Hledá se správná míra

10/75
Zavřít
  • Škoda Karoq 1.0 TSI vs. 1.5 TSI: Hledá se správná míra
    Škoda Karoq 1.0 TSI vs. 1.5 TSI: Hledá se správná míra| Zdroj: acz
  • Škoda Karoq 1.0 TSI vs. 1.5 TSI
    Škoda Karoq 1.0 TSI vs. 1.5 TSI| Zdroj: acz
  • Škoda Karoq 1.0 TSI vs. 1.5 TSI
    Škoda Karoq 1.0 TSI vs. 1.5 TSI| Zdroj: acz
  • Škoda Karoq 1.0 TSI vs. 1.5 TSI
    Škoda Karoq 1.0 TSI vs. 1.5 TSI| Zdroj: acz
  • Škoda Karoq 1.0 TSI vs. 1.5 TSI
    Škoda Karoq 1.0 TSI vs. 1.5 TSI| Zdroj: acz
  • Škoda Karoq 1.0 TSI vs. 1.5 TSI
    Škoda Karoq 1.0 TSI vs. 1.5 TSI| Zdroj: acz
  • Škoda Karoq 1.0 TSI vs. 1.5 TSI
    Škoda Karoq 1.0 TSI vs. 1.5 TSI| Zdroj: acz
  • Škoda Karoq 1.0 TSI vs. 1.5 TSI
    Škoda Karoq 1.0 TSI vs. 1.5 TSI| Zdroj: acz
  • Škoda Karoq 1.0 TSI vs. 1.5 TSI
    Škoda Karoq 1.0 TSI vs. 1.5 TSI| Zdroj: acz
  • Škoda Karoq 1.0 TSI vs. 1.5 TSI
    Škoda Karoq 1.0 TSI vs. 1.5 TSI| Zdroj: acz
  • Škoda Karoq 1.0 TSI vs. 1.5 TSI
    Škoda Karoq 1.0 TSI vs. 1.5 TSI| Zdroj: acz
  • Škoda Karoq 1.0 TSI vs. 1.5 TSI
    Škoda Karoq 1.0 TSI vs. 1.5 TSI| Zdroj: acz
  • Ve městě vynikne nižší spotřeba litru nejvíce, rozdíly v dynamice jsou zde naopak minimální.
    Ve městě vynikne nižší spotřeba litru nejvíce, rozdíly v dynamice jsou zde naopak minimální.| Zdroj: acz
  • Škoda Karoq 1.0 TSI vs. 1.5 TSI
    Škoda Karoq 1.0 TSI vs. 1.5 TSI| Zdroj: acz
  • Škoda Karoq 1.0 TSI vs. 1.5 TSI
    Škoda Karoq 1.0 TSI vs. 1.5 TSI| Zdroj: acz
  • Škoda Karoq 1.0 TSI vs. 1.5 TSI
    Škoda Karoq 1.0 TSI vs. 1.5 TSI| Zdroj: acz
  • Škoda Karoq 1.0 TSI vs. 1.5 TSI
    Škoda Karoq 1.0 TSI vs. 1.5 TSI| Zdroj: acz
  • Škoda Karoq 1.0 TSI vs. 1.5 TSI
    Škoda Karoq 1.0 TSI vs. 1.5 TSI| Zdroj: acz
  • Škoda Karoq 1.0 TSI vs. 1.5 TSI
    Škoda Karoq 1.0 TSI vs. 1.5 TSI| Zdroj: acz
  • Škoda Karoq 1.0 TSI vs. 1.5 TSI
    Škoda Karoq 1.0 TSI vs. 1.5 TSI| Zdroj: acz
  • Škoda Karoq 1.0 TSI vs. 1.5 TSI
    Škoda Karoq 1.0 TSI vs. 1.5 TSI| Zdroj: acz
  • Při zátěži se ale se slabším motorem vlivem odlehčených předních kol hůře rozjíždí.
    Při zátěži se ale se slabším motorem vlivem odlehčených předních kol hůře rozjíždí.| Zdroj: acz
  • Škoda Karoq 1.0 TSI vs. 1.5 TSI
    Škoda Karoq 1.0 TSI vs. 1.5 TSI| Zdroj: acz
  • Testovací okruh po Praze měřil celkem 51 km a zahrnoval všechny typy ulic, plynulou jízdou jsme se dostali na rychlostní průměr 29 km/h.
    Testovací okruh po Praze měřil celkem 51 km a zahrnoval všechny typy ulic, plynulou jízdou jsme se dostali na rychlostní průměr 29 km/h.| Zdroj: acz
  • Škoda Karoq 1.0 TSI vs. 1.5 TSI
    Škoda Karoq 1.0 TSI vs. 1.5 TSI| Zdroj: acz
  • Škoda Karoq 1.0 TSI vs. 1.5 TSI
    Škoda Karoq 1.0 TSI vs. 1.5 TSI| Zdroj: acz
  • Škoda Karoq 1.0 TSI vs. 1.5 TSI
    Škoda Karoq 1.0 TSI vs. 1.5 TSI| Zdroj: acz
  • Škoda Karoq 1.0 TSI vs. 1.5 TSI
    Škoda Karoq 1.0 TSI vs. 1.5 TSI| Zdroj: acz
  • Škoda Karoq 1.0 TSI vs. 1.5 TSI
    Škoda Karoq 1.0 TSI vs. 1.5 TSI| Zdroj: acz
  • Škoda Karoq 1.0 TSI vs. 1.5 TSI
    Škoda Karoq 1.0 TSI vs. 1.5 TSI| Zdroj: acz
  • Škoda Karoq 1.0 TSI vs. 1.5 TSI
    Škoda Karoq 1.0 TSI vs. 1.5 TSI| Zdroj: acz
  • Škoda Karoq 1.0 TSI vs. 1.5 TSI
    Škoda Karoq 1.0 TSI vs. 1.5 TSI| Zdroj: acz
  • Škoda Karoq 1.0 TSI vs. 1.5 TSI
    Škoda Karoq 1.0 TSI vs. 1.5 TSI| Zdroj: acz
  • Škoda Karoq 1.0 TSI vs. 1.5 TSI
    Škoda Karoq 1.0 TSI vs. 1.5 TSI| Zdroj: acz
  • Škoda Karoq 1.0 TSI vs. 1.5 TSI
    Škoda Karoq 1.0 TSI vs. 1.5 TSI| Zdroj: acz
  • Škoda Karoq 1.0 TSI vs. 1.5 TSI
    Škoda Karoq 1.0 TSI vs. 1.5 TSI| Zdroj: acz
  • Škoda Karoq 1.0 TSI vs. 1.5 TSI
    Škoda Karoq 1.0 TSI vs. 1.5 TSI| Zdroj: acz
  • Naložená auta měla na dálnici opravdu nižší spotřebu. Příčinou byl plynulejší provoz než během druhého testu při obsazení pouze řidičem.
    Naložená auta měla na dálnici opravdu nižší spotřebu. Příčinou byl plynulejší provoz než během druhého testu při obsazení pouze řidičem.| Zdroj: acz
  • Škoda Karoq 1.0 TSI vs. 1.5 TSI
    Škoda Karoq 1.0 TSI vs. 1.5 TSI| Zdroj: acz
  • Škoda Karoq 1.0 TSI vs. 1.5 TSI
    Škoda Karoq 1.0 TSI vs. 1.5 TSI| Zdroj: acz
  • Škoda Karoq 1.0 TSI vs. 1.5 TSI
    Škoda Karoq 1.0 TSI vs. 1.5 TSI| Zdroj: acz
  • Škoda Karoq 1.0 TSI vs. 1.5 TSI
    Škoda Karoq 1.0 TSI vs. 1.5 TSI| Zdroj: acz
  • Škoda Karoq 1.0 TSI vs. 1.5 TSI
    Škoda Karoq 1.0 TSI vs. 1.5 TSI| Zdroj: acz
  • Škoda Karoq 1.0 TSI vs. 1.5 TSI
    Škoda Karoq 1.0 TSI vs. 1.5 TSI| Zdroj: acz
  • Škoda Karoq 1.0 TSI vs. 1.5 TSI
    Škoda Karoq 1.0 TSI vs. 1.5 TSI| Zdroj: acz
  • V rámci testu jsme se nesnažili o ekonomický styl, jezdili jsme předvídavě na horní hranici rychlostních limitů. Na silnicích se konzumace obou motorů přiblížila a snížil se i rozdíl mezi prázdnými a plně zatíženými vozy.
    V rámci testu jsme se nesnažili o ekonomický styl, jezdili jsme předvídavě na horní hranici rychlostních limitů. Na silnicích se konzumace obou motorů přiblížila a snížil se i rozdíl mezi prázdnými a plně zatíženými vozy.| Zdroj: acz
  • Škoda Karoq 1.0 TSI vs. 1.5 TSI
    Škoda Karoq 1.0 TSI vs. 1.5 TSI| Zdroj: acz
  • Škoda Karoq 1.0 TSI vs. 1.5 TSI
    Škoda Karoq 1.0 TSI vs. 1.5 TSI| Zdroj: acz
  • Škoda Karoq 1.0 TSI vs. 1.5 TSI
    Škoda Karoq 1.0 TSI vs. 1.5 TSI| Zdroj: acz
  • Škoda Karoq 1.0 TSI vs. 1.5 TSI
    Škoda Karoq 1.0 TSI vs. 1.5 TSI| Zdroj: acz
  • Škoda Karoq 1.0 TSI vs. 1.5 TSI
    Škoda Karoq 1.0 TSI vs. 1.5 TSI| Zdroj: acz
  • Škoda Karoq 1.0 TSI vs. 1.5 TSI
    Škoda Karoq 1.0 TSI vs. 1.5 TSI| Zdroj: acz
  • Škoda Karoq 1.0 TSI vs. 1.5 TSI
    Škoda Karoq 1.0 TSI vs. 1.5 TSI| Zdroj: acz
  • Škoda Karoq 1.0 TSI vs. 1.5 TSI
    Škoda Karoq 1.0 TSI vs. 1.5 TSI| Zdroj: acz
  • Škoda Karoq 1.0 TSI vs. 1.5 TSI
    Škoda Karoq 1.0 TSI vs. 1.5 TSI| Zdroj: acz
  • Škoda Karoq 1.0 TSI vs. 1.5 TSI
    Škoda Karoq 1.0 TSI vs. 1.5 TSI| Zdroj: acz
  • Škoda Karoq 1.0 TSI vs. 1.5 TSI
    Škoda Karoq 1.0 TSI vs. 1.5 TSI| Zdroj: acz
  • Oba motory sice pocházejí ze stejné řady EA 211, ale vzájemných odlišností je u nich více než dost. Patnáctistovka se chlubí řadou fi nes včetně zvýšeného vstřikovacího tlaku a systému vypínání válců, přesto spotřebou i dynamikou více potěší základní jedn
    Oba motory sice pocházejí ze stejné řady EA 211, ale vzájemných odlišností je u nich více než dost. Patnáctistovka se chlubí řadou fi nes včetně zvýšeného vstřikovacího tlaku a systému vypínání válců, přesto spotřebou i dynamikou více potěší základní jedn| Zdroj: acz
  • Škoda Karoq 1.0 TSI vs. 1.5 TSI
    Škoda Karoq 1.0 TSI vs. 1.5 TSI| Zdroj: acz
  • Škoda Karoq 1.0 TSI vs. 1.5 TSI
    Škoda Karoq 1.0 TSI vs. 1.5 TSI| Zdroj: acz
  • Škoda Karoq 1.0 TSI vs. 1.5 TSI
    Škoda Karoq 1.0 TSI vs. 1.5 TSI| Zdroj: acz
  • Škoda Karoq 1.0 TSI vs. 1.5 TSI
    Škoda Karoq 1.0 TSI vs. 1.5 TSI| Zdroj: acz
  • Škoda Karoq 1.0 TSI vs. 1.5 TSI
    Škoda Karoq 1.0 TSI vs. 1.5 TSI| Zdroj: acz
  • Škoda Karoq 1.0 TSI vs. 1.5 TSI
    Škoda Karoq 1.0 TSI vs. 1.5 TSI| Zdroj: acz
  • Škoda Karoq 1.0 TSI vs. 1.5 TSI
    Škoda Karoq 1.0 TSI vs. 1.5 TSI| Zdroj: acz
  • Škoda Karoq 1.0 TSI vs. 1.5 TSI
    Škoda Karoq 1.0 TSI vs. 1.5 TSI| Zdroj: acz
  • Škoda Karoq 1.0 TSI vs. 1.5 TSI
    Škoda Karoq 1.0 TSI vs. 1.5 TSI| Zdroj: acz
  • Škoda Karoq 1.0 TSI vs. 1.5 TSI
    Škoda Karoq 1.0 TSI vs. 1.5 TSI| Zdroj: acz
  • Škoda Karoq 1.0 TSI vs. 1.5 TSI
    Škoda Karoq 1.0 TSI vs. 1.5 TSI| Zdroj: acz
  • Pneumatiky v testu: Continental Winter Contact TS850 P 215/55 R17
    Pneumatiky v testu: Continental Winter Contact TS850 P 215/55 R17| Zdroj: acz
  • Pneumatiky v testu: Continental Winter Contact TS850 P 215/55 R17
    Pneumatiky v testu: Continental Winter Contact TS850 P 215/55 R17| Zdroj: acz
  • S patnáctistovkou pod kapotou působí karoq nepatrně tužším dojmem, což prospívá ovladatelnosti i komfortu.
    S patnáctistovkou pod kapotou působí karoq nepatrně tužším dojmem, což prospívá ovladatelnosti i komfortu.| Zdroj: acz
  • Přetáčivé tendence s plnou zátěží i zde utíná stabilizace, celkově je ale vůz méně rozevlátý.
    Přetáčivé tendence s plnou zátěží i zde utíná stabilizace, celkově je ale vůz méně rozevlátý.| Zdroj: acz
  • Měkčí odpružení v případě karoqu s litrovým motorem dovoluje větší houpání karoserie a o něco hůře pobírá i příčné nerovnosti. S plnou zátěží si podvozek poradí, přetáčivost rázně koriguje stabilizace.
    Měkčí odpružení v případě karoqu s litrovým motorem dovoluje větší houpání karoserie a o něco hůře pobírá i příčné nerovnosti. S plnou zátěží si podvozek poradí, přetáčivost rázně koriguje stabilizace.| Zdroj: acz
  • Škoda Karoq 1.0 TSI vs. 1.5 TSI
    Škoda Karoq 1.0 TSI vs. 1.5 TSI| Zdroj: acz
Škoda Karoq 1.0 TSI vs. 1.5 TSI: Hledá se správná míra
Škoda Karoq 1.0 TSI vs. 1.5 TSI
Škoda Karoq 1.0 TSI vs. 1.5 TSI
Škoda Karoq 1.0 TSI vs. 1.5 TSI
Škoda Karoq 1.0 TSI vs. 1.5 TSI
Škoda Karoq 1.0 TSI vs. 1.5 TSI
Škoda Karoq 1.0 TSI vs. 1.5 TSI
Škoda Karoq 1.0 TSI vs. 1.5 TSI
Škoda Karoq 1.0 TSI vs. 1.5 TSI
Škoda Karoq 1.0 TSI vs. 1.5 TSI
Škoda Karoq 1.0 TSI vs. 1.5 TSI
Škoda Karoq 1.0 TSI vs. 1.5 TSI
Ve městě vynikne nižší spotřeba litru nejvíce, rozdíly v dynamice jsou zde naopak minimální.
Škoda Karoq 1.0 TSI vs. 1.5 TSI
Škoda Karoq 1.0 TSI vs. 1.5 TSI
Škoda Karoq 1.0 TSI vs. 1.5 TSI
Škoda Karoq 1.0 TSI vs. 1.5 TSI
Škoda Karoq 1.0 TSI vs. 1.5 TSI
Škoda Karoq 1.0 TSI vs. 1.5 TSI
Škoda Karoq 1.0 TSI vs. 1.5 TSI
Škoda Karoq 1.0 TSI vs. 1.5 TSI
Při zátěži se ale se slabším motorem vlivem odlehčených předních kol hůře rozjíždí.
Škoda Karoq 1.0 TSI vs. 1.5 TSI
Testovací okruh po Praze měřil celkem 51 km a zahrnoval všechny typy ulic, plynulou jízdou jsme se dostali na rychlostní průměr 29 km/h.
Škoda Karoq 1.0 TSI vs. 1.5 TSI
Škoda Karoq 1.0 TSI vs. 1.5 TSI
Škoda Karoq 1.0 TSI vs. 1.5 TSI
Škoda Karoq 1.0 TSI vs. 1.5 TSI
Škoda Karoq 1.0 TSI vs. 1.5 TSI
Škoda Karoq 1.0 TSI vs. 1.5 TSI
Škoda Karoq 1.0 TSI vs. 1.5 TSI
Škoda Karoq 1.0 TSI vs. 1.5 TSI
Škoda Karoq 1.0 TSI vs. 1.5 TSI
Škoda Karoq 1.0 TSI vs. 1.5 TSI
Škoda Karoq 1.0 TSI vs. 1.5 TSI
Škoda Karoq 1.0 TSI vs. 1.5 TSI
Škoda Karoq 1.0 TSI vs. 1.5 TSI
Naložená auta měla na dálnici opravdu nižší spotřebu. Příčinou byl plynulejší provoz než během druhého testu při obsazení pouze řidičem.
Škoda Karoq 1.0 TSI vs. 1.5 TSI
Škoda Karoq 1.0 TSI vs. 1.5 TSI
Škoda Karoq 1.0 TSI vs. 1.5 TSI
Škoda Karoq 1.0 TSI vs. 1.5 TSI
Škoda Karoq 1.0 TSI vs. 1.5 TSI
Škoda Karoq 1.0 TSI vs. 1.5 TSI
Škoda Karoq 1.0 TSI vs. 1.5 TSI
V rámci testu jsme se nesnažili o ekonomický styl, jezdili jsme předvídavě na horní hranici rychlostních limitů. Na silnicích se konzumace obou motorů přiblížila a snížil se i rozdíl mezi prázdnými a plně zatíženými vozy.
Škoda Karoq 1.0 TSI vs. 1.5 TSI
Škoda Karoq 1.0 TSI vs. 1.5 TSI
Škoda Karoq 1.0 TSI vs. 1.5 TSI
Škoda Karoq 1.0 TSI vs. 1.5 TSI
Škoda Karoq 1.0 TSI vs. 1.5 TSI
Škoda Karoq 1.0 TSI vs. 1.5 TSI
Škoda Karoq 1.0 TSI vs. 1.5 TSI
Škoda Karoq 1.0 TSI vs. 1.5 TSI
Škoda Karoq 1.0 TSI vs. 1.5 TSI
Škoda Karoq 1.0 TSI vs. 1.5 TSI
Škoda Karoq 1.0 TSI vs. 1.5 TSI
Oba motory sice pocházejí ze stejné řady EA 211, ale vzájemných odlišností je u nich více než dost. Patnáctistovka se chlubí řadou fi nes včetně zvýšeného vstřikovacího tlaku a systému vypínání válců, přesto spotřebou i dynamikou více potěší základní jedn
Škoda Karoq 1.0 TSI vs. 1.5 TSI
Škoda Karoq 1.0 TSI vs. 1.5 TSI
Škoda Karoq 1.0 TSI vs. 1.5 TSI
Škoda Karoq 1.0 TSI vs. 1.5 TSI
Škoda Karoq 1.0 TSI vs. 1.5 TSI
Škoda Karoq 1.0 TSI vs. 1.5 TSI
Škoda Karoq 1.0 TSI vs. 1.5 TSI
Škoda Karoq 1.0 TSI vs. 1.5 TSI
Škoda Karoq 1.0 TSI vs. 1.5 TSI
Škoda Karoq 1.0 TSI vs. 1.5 TSI
Škoda Karoq 1.0 TSI vs. 1.5 TSI
Pneumatiky v testu: Continental Winter Contact TS850 P 215/55 R17
Pneumatiky v testu: Continental Winter Contact TS850 P 215/55 R17
S patnáctistovkou pod kapotou působí karoq nepatrně tužším dojmem, což prospívá ovladatelnosti i komfortu.
Přetáčivé tendence s plnou zátěží i zde utíná stabilizace, celkově je ale vůz méně rozevlátý.
Měkčí odpružení v případě karoqu s litrovým motorem dovoluje větší houpání karoserie a o něco hůře pobírá i příčné nerovnosti. S plnou zátěží si podvozek poradí, přetáčivost rázně koriguje stabilizace.
Škoda Karoq 1.0 TSI vs. 1.5 TSI